Ga naar inhoud

Suffie : 11 mei 2009 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Gast suffie

Aanbevolen berichten

Tja, het is een hele hoop geld hè?! Gewoon een vakantie.... Niet meer aan denken! Hoe is het met de zenuwen? Ben je al gebeld over de tijd? Ik nog niet! Misschien ga ik je wel treffen. Ik heb het gevoel dat wij achter elkaar gepland gaan worden! Jij eerst en dan ik...

Zoals ook mijn eigen topic aan gegeven, begin ik nu wel over alles na te denken hoor.. Heb jij dat ook?

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 160
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast suffie

Ik probeer er niet teveel aan te denken. Vanochtend zelf wel gebeld, even aantal CC checken, wordt inderdaad 265. Ook nagecheckt over vitamine c, had ik namelijk helemaal niet in huis, blijk ik het homeopathisch pakket niet genomen te hebben (dacht van wel)... zelf maar de dingen bij apotheek besteld, kan ik morgen ophalen... volgens mij moet ik dan morgen weer terugbellen over hoeveelheden.... en arnica is pas voor na de operatie of niet?

Na het telefoontje was ik wel weer zenuwachtig hoor, dan is het weer zo ECHt... ik moet er om 11 uur zijn en word om 12 uur geopereerd. Hoefde verder niets mee te nemen, alleen een goed humeur (en zenuwen zal ik niet thuis kunnen laten) en eventueel een makkelijk zittend huispak aantrekken (heb ik niet, verzin wel wat anders).... wie weet komen we elkaar tegen?

Sterkte met de laatste loodjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo suffie

hoe gaat het nu met je heb je nog steeds niet gerookt

nog drie dagen spannend hoor

denk aan je

hier gaat alles goed alleen vanochtend even pijn aan hechting

gr lieka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Nog 3 nachtjes en dan nemen afscheid van onze kleine boobs. Nu ja niet helemaal want ze worden natuurlijk gewoon opgevld! Ha, ha! Ik dacht ook da tje het pakket had genomen! Arnica moest een week van te voren en na de operatie ook nog. Vitamine C was een geloof ik 2 weken voor de operatie. En dan heb ik nog wat middeltjes voor na de operatie. Maar ze vertellen je maandag vast wel wat je nog moet nemen of smeren!.

Weet je ook hoe lang alles bj elkaar gaat duren? Operatie is een uur en wanneer mag je dan weg? Ben ik vergeten te vragen.

Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast suffie

Volgens mij 2 uur bijkomen. Dat is wat ik in mijn hoofd heb. Ik heb alle spullen nu in huis en ben dus met vitamine c en arnica begonnen, wel wat te laat maar goed, is alleen maar extra en eet verder van mezelf al best gezond dat zal wel goed komen!

Merk wel dat ik wat emotioneler aan het worden ben, zal ook wel door zenuwen komen. Zit ook niet in al te prettige thuis situatie dus dt speelt lekker mee....

Echt aftellen nu!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast suffie

Wat ik eigenlijk ook niet weet is wie de hechtingen er uit gaat halen en wanneer? Is dat je eigen huisarts? Of moet je er voor terugkomen? Mijn huisarts weet nog van niks... en woon in klein dorp waar ik liever niet wil dat mensen het weten.... alhoewel een huisarts natuurlijk wel zijn beroepsgeheim heeft.... laatste moment ineens allemaal vragen.....

Toch wel heel spannend nu hoor!!

En besef nu ook destemeer dat ik alleenstaand ben sinds kort, normaal gesproken leef je ook wel een beetje samen naar zo'n dag toe denk ik..... nu toch best alleen (al zijn vriendinnen en moeder heel betrokken, maar toch....) Maar verheug me wel heel erg op mijn nieuwe borsten!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laatste dag.......... Net mooi geknutselde cadeautjes gekregen op bed, helemaal blij!! Ze zijn nog te klein om een ontbijtje voor me te maken dus dat ga ik dan maar zelf doen.... :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Suffie,

Ik wil je alvast veel succes wensen morgen en ben erg benieuwd naar je verslag!

Geniet nog lekker van moederdag!

Wat betreft de hechtingen die zijn er bij mij door de kliniek eruit gehaald

Succes en liefs

Pip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Suffie,

Heeeeeeeeel veel succes morgen.

Laat je na de operatie maar lekker verwennen,en rustig aan doen he...

Je bent straks mega blij met je boobies,en de mooie bhtjes,hahaha.

toi toi toi,

liefs van Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig dokter visser zei ook tegen mij dat ik meer naar de Mac moest gaan....die zin zal ze wel vaker gebruiken dan!!

Ik moet donderdag voor mijn BV. 240 of 270 cc dat is nog niet helemaal duidelijk.Ook mijn consult ging vliegensvlug!!

Ik zelf ben 1.78 en weeg 57 kg.

Ik heb ook geen vet en geen vel over....(haar woorden haha)

Ze zei dat ze een deel onder de spier zou plaatsen (whatever dat mag betekenen??!!)

Weten jullie dat misschein??

Sterkte voor morgen!!!

Ik moet nog 4 dagen wachten!!!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lief hoor al die berichtjes!! Maar de zenuwen komen nu toch wel echt opzetten, voelt zo onwerkelijk allemaal!!! Drukke dag gehad met de kinderen waardoor ik er niet heel erg mee bezig was...maar nu..... ARGHHH.... nog maar wat opruimen en spullen pakken (ik blijf na de operatie een week bij mijn moeder)...

Didi, ik ben ong 1m75 en weeg ook 57 kilo, komt dus behoorlijk overeen! Ik krijg 265 cc. Maar 4 dagen, die zijn ook echt zo voorbij!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Ik wil je heel veel succes wensen voor morgen! Het gaat helemaal goed komen, voor je het weet is het voorbij en heb je heel mooie borsten :)

Ik zal aan je denken!

De hechtingen kun je daar eruit laten halen, maar mag ook bij de huisarts (als je bijv. heel ver weg woont).

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ga zo maar eens douchen (morgenochtend nog een laatste keer zonder borsten) en dan proberen te slapen, ben best moe dus komt vast goed.

Ik zal zo snel mogelijk een verslagje schrijven!!

Trusten...... liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja!! Ik heb ze!! het gaat eigenlijk best goed. Heftige spierpijn en gespannen maar verder goed. Uitgebreider verslg zal ik morgen doen, nu wil ik toch wel gaan slapen. Ik vind ze wel gigantisch groot!! Durfde in eerste instantie amper te kijken! En ik heb Patricia echt ook gezien, voor onze operaties maar ook nog daarna! Was erg leuk elkaar te ontmoeten vond ik...

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!

Fijn dat alles goed is gegaan en dat je Patricia ontmoet hebt, toch apart om elkaar dan te zien, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had alleen nog een topic lopen bij de voorsteltopics maar denk dat het nu tijd wordt voor het operatieverslag.

Nou, gisteren was het dan eindelijk zo ver! Al erg vroeg wakker door mijn zoontje van 3 die naast mijn bed stond om half 6. De hele ochtend stond sowieso eerst nog in het teken van de kinderen (in eerste instantie had ik liever gehad dat hun vader ze had gehad die dag maar uiteindelijk was het ook erg fijn om afleiding te hebben waardoor de ochtend wat snelle voorbij ging).

Om 10 uur kwam een vriendin van mij me ophalen en zijn we naar venlo gereden. Mijn moeder kwam daar op eigen houtje ook naar toe. Toen we met z'"n drieën naar binnen liepen om 11 uur sloegen de zenuwen toch wel echt toe!!! We werden super vriendelijk ontvangen en moesten even wachten, ik zou zo opgehaald worden. Duurde toch iets langer waardoor de zenuwen ook weer heftiger werden. Maar daardoor wel Patricia ontmoet. Ze kwam binnen met man en kindje en ging er al vanuit dat zij het moest zijn en inderdaad bij navraag bleek ze het te zijn. Was wel erg leuk elkaar live te spreken.

Toen werd ik opgehaald en mocht mee naar achter lopen. Nog even plassen en naar mijn kamer waar ik me mocht uitkleden (op onderbroek na) en badjas en slofjes aan mocht doen. Daar zat ik dan op de rand van het bed te wachten stijf van de zenuwen. Gesprek met de anesthesist, ik ben verder helemaal gezond dus maakte me nergens zorgen over, vriendelijke man!! Daarna kwam Dr Visser foto's maken (kun je die nog krijgen trouwens, weet iemand dat?) en wat stiftstrepen op mijn borstjes zetten. Het was trouwens andersom, eerst d Visser en daarna pas anesthesist. Om exact 12 uur ondertekende ik het formulier en gngen we naar de operatiekamer.

Wat was het daar koud!! Gelukkig kreeg ik een deken over me heen. Er werden allelei plakkers op me geplaatst, infuus werd ingebracht (gelukkig in één keer goed) en een knijper op mijn vinger. Daar lag ik dan, armen wijd, nu ging het echt gebeuren!! De verdoving zou diect na een pijnstiller door het infuus komen e ik voelde het gelijk! Dacht nog : jee, wat een heftig spul, voelde mijn hoofd draaien en toen was ik weg.

Werd wakker op OK maar kan me daar nog maar vaag wat van herinneren, echte bewustzijn kwam pas op mijn kamer waar ik me afvroeg hoe ik in het bed terecht was gekomen. Bij navraag bleek dat ik er zelf was ingeklommen (heel gek dat je dat echt niet meer weet)... Weet wel dat k even heel misselijk was en dacht dat ik moest ovegeven, maar dat was na 10 minuten over. Ook herinner ik me dat ik heel veel zin had om door te slapen maar dat dat niet lukte.

Durfde nog niet echt naar mijn borsten te kijken... af en toe stiekem zag ik twee leuke heuvels daar waar een dik uur geleden nog niets zat. (het was toen 13:15 uur) Heb een aantal mensen smsjes gestuurd maar voelde me zo stoned als een garnaal (achteraf hoorde ik ook erg veel tiepfouten gemaakt te hebben of sommige mensen 3 berihten gestuurd te hebben). Tegelijk hoorde ik ook dat Patricia vanaf de kamer naast me naar de OK gebracht werd.

Langzaamaan werd ik steeds wakkerder en mochten mijn moeder en vriendin ook omstebeurt bij me komen. Met name vriendin was helemaal lyrisch over mijn borsten, ik vind ze nog steeds erg groot.

Om en uur of 15 mocht ik langzaam it bed en me aankleden. En zeker met mijn shirt weer aan vond ik mijn borsten echt enorm, schoot echt in de lach (en ik maar denken dat het voor veel mensen misschien niet eens zou opvalen...haha).

nog voor ik weg ging was Patricia ook net wakker dus ook nog even aan haar bed gestaan. Zij stelde exact dezelfde vraag...hoe ben ik n dit bed terecht gekomen..... en wilde niet geloven dat ze dat zelf had gedaan...

Ben toen met mijn moeder naar haar huis gereden waar ik de komende dagen blijf. Het ging allemaal eigenlijk best wel goed, niet misselijk, niet echt veel pijn. Alleen hele strakke huid en duk op mijn borstn maar stuwing die ik had toen ik mijn kinderen bostvoeding gaf was pijnlijker!!

Thuis rustig aan gedaan, tussen 17 en 20 nog op bed gelegen, ook geslapen maar ook ens op mijn gemak, in mijn eentje naar mijn borsten gekeken. Grappige pleisters over mijn tepels maar verder ziet het er al best ok uit volgens mij, te hoog nog maar goed lijkt me logisch.

Goed gegeten en wat tv gekeken en het forum nog even bezocht en toen gaan slapen. Ook dat ging aardig goed, geen extra pijnstiller genomen (had zetpillen wel klaargelegd voor het geval dat ik met veel pijn wakker zou worden maar niet nodig gehad). Even wakker geweest om een uur of 2 en daarna om 5 uur en toen niet meer geslapen.

Om een lang vehaal kort te maken: super goed gegaan, nu geen ondraaglijke pijn en voel me best goed!! Helemaal blij dus!!! :rolleyes::101::131::5::D

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.