Ga naar inhoud

Suffie : 11 mei 2009 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Gast suffie

Aanbevolen berichten

Hallo, gisteren een consult gehad in venlo bij dr Visser maar nog helemaal vol twijfels dus vandaar op dit forum. Benieuwd naar andere ervaringen vooral en op zoek naar de goede adviezen.

Ik ben 1m75, weeg 59 kilo, heb nu een aa cup en wil naar een B (gewoon B, geen kleine C).

ik kreeg gisteren te horen dat ik toch wel erg weinig vet had waardoor randen zichtbaar zouden blijven, dit heeft me doen twijfelen.... Haar advies was in eerste instantie wat vaker naar de Mc donalds gaan.....

Nou, ja ik ga wat rondneuzen, mochten er al mensen zijn met adviezen.....ik hoor ze graag!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 160
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hmmm, dat was waarschijnlijk niet de reactie waar je op hoopte...

Was onder de spier of dual plane ook geen optie voor je? Er zijn toch echt wel wat meer dunnere meisjes geholpen...

Ik zou zeker nog een consult elders doen, zodat je minimaal 2 meningen hebt en misschien kun je de PC op dit forum,

Dr. Roddi een foto mailen en vragen wat hij er van denkt?!

Succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Hee suffie,

Vreemd, ik had ook heel weinig vet (iedereen vond me te mager) met mijn 1ste bv. (Zie eerste foto gallerij bij BV Mols12234)

Ik was toen 1.68m en 50 kilo. Scheelt volgens mij niks.

Dr. Roddi heeft er toen een B van gemaakt. Hij heeft er met moeite 235cc in gekregen en de eerste drie jaar, had ik ook randen, maar die voelde je beter dan dat je ze zag, alleen, wat maakt het uit?? Een goede bikini en natuurlijk altijd je bh en kleren verhullen een heleboel!!!

Ik zou zeggen 2de consult (2nd opinion) Dr. Roddi, Lanaken! Praten kost tenslotte niets!

Groetjes

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben ook niet de dikste en Dr Visser adviseerde mij ook om aan te komen.Ik heb alleen grote borsten van mezelf gehad.Heb altijd een D gehad, met uitzondering van de zwangerschap, toen paste ik eigenlijk niet eens meer in F.Maar door aankomen en afvallen, mss borstvoeding..is het nu een lege C.Ik ben 1.70 en weeg 54 kg...en daarom adviseerde Dr Visser bij mij ook dual-plane.Omdat ik geen vet bovenaan heb zitten.

Maar ergens advies vragen is nooit slecht.Je moet ook een goed gevoel hebben bij de chirurg en de kliniek.

Veel succes!!

gr Emma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Hee,

De welnesskliniek staat hier echt niet goed bekend onder de dames!!!

Als je toch deze kant uitkomt, dan blijf ik bij Dr. Roddi in Lanaken.

Hij is ook de chirurg die hier de vraagbaak doet!

Zou leuk zijn als ik ook een enthousiaste Dr. Roddi fan kreeg, hahaha.

Groetjes

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik het gewoon ga doen bij Dr Visser. Ik lees zoveel goede dingen over haar hier op het forum....

Alleen het "passen" ging ook maar hap snap tussendoor omdat ik er echt om vroeg dus daar ben ik niet helemaal over uit. Zij adviseerde uit zichzelf volgens mij 265 cc. Ik was bang dat dat teveel was maar kon het slecht zien.

Ik heb 9 april nog een consult in eindhoven, sowieso voor 2nd opinion maar ook om beter voorbereid te zijn op het daadwerkelijk passen en zekerder te zijn van aantal cc wat ik wil.

Ook was zij helemaal overtuigd van rond en niet anatomisch... dat terwijl ik dacht dat anatomisch mooier was, klinkt ook natuurlijker toch? Wat zijn jullie ervaringen?

Verder ook nog het verschil tussen siliconen prothesen en monoblok prothesen?? aanbieding geldt voor siliconen prothesen, normaal scheelt het ook 1100 euro... helemaal vergeten te vragen wat het verschil is.

En ten slotte was ze overtuigd van incisie in tepel, terwijl ik dacht daar een te kleine tepel voor te hebben. Lijkt me wel het mooiste litteken overigens.

Nou kortom, meningen, adviezen....geef ze geef ze!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast E.J.k.k.

Beste Suffie,

Ik ben 1.77 m en weeg 60 kilo, wij schelen dus niet veel met elkaar.

Bij mij werd ruw rond 280 cc silicone onder de borstspier via oksel geadviseerd.

De reden van dit advies was/is dat ik weinig borstweefsel had/heb. Bij plaatsing boven de borstspier zou je de randen kunnen voelen en zien en ik wilde absoluut niet dat ik bovenaan rondingen zou zien. Bij plaatsing van de ronde prothese onder de borstspier zou uiteindelijk toch als resultaat een natuurlijke druppelvormige borst geven, dit omdat de spier alleen boven over de ronde prothese heen ligt. Via de oksel, omdat ik sterk ontwikkelde borstspieren heb en hij zo beter de prothese onder de borstspier kon krijgen. 280cc, omdat ik naar een grote B of een kleine C wilde. Wij denken nu op een 75C uit te komen qua bh maat, maar dat is nog niet zeker...het is n.l. nog maar 9 dagen geleden dat ik geopereerd ben. Het is bij mij dus nog even afwachten wat het eindresultaat zal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Suffie,

Ik heb van boven ook weinig vet, dus ben erg benieuwd wat ze gaat zeggen! Ik heb zelf een A75, kleine B. Moeilijk te zeggen... Wat betreft die aanbetaling. Ik denk dat je er vanuit moet gaan dat als je afzegt dat je die kwijt bent. Ze vragen niet voor niets om een aanbetaling denk ik. Laten we elkaar op de hoogte houden. Het valt me trouwens tegen dat je niet eerder geopereerd kon worden. mij hadden ze verteld dat ik waarschijnlijk eind april begin mei al geholpen kon worden. Of kan je zelf niet eerder. opereert ze trouwens alleen op maandag? Ik las op jouw topic dat iemand het over dual plane had. Heeft Dr. Visser hou dat ook voorgesteld en valt die methode ook onder de aanbieding?

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Suffie

Ik ben 1.72 ,en weeg 58 kg ik had weinig klierweefsel en weinig vet op de borsten.

Ik ben bij 2 klinieken geweest en beide adviseerde ze om de prothese dual plane te plaatsen.

Ik denk dat je je niet zo druk moet maken over de aanbieding maar dat je moet doen waar jij het meeste

vertrouwen in hebt.

Ik zou zeker ook voor een second opinion gaan.

Zodat je zeker weet dat je de juiste keuze maakt. Bij mij is er 295 cc dual plane anatomisch geplaatst.

Ik heb nu als het goed is een grote B kleine C.

Ik had keuze tussen de 255 of 295 cc maar omdat ik een grote B wilde gekozen voor 295 cc

Succes met zoeken

Liefs Pip :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1.74 en weeg zo rond de 52 kilo. Ik heb 300CC high profile gekregen. Veel vet had ik ook niet, vandaar dat het achter de spier is gedaan (was ook mijn keuze)

Ik vind het zo vreemd als een arts eventjes zegt; eet jij nog maar eventjes een stel hamburgers want daar krijg je wel meer vet van. Beetje naief en raar dat ze dat zegt want het vet dat je eventueel krijgt kan ook op plekken gaan zitten waar je het niet wilt hebben. Ik noem een stel billen of een buik. Maar misschien ligt dat aan mij ;)

Gefeliciteerd met je datum :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, vond het op dat moment ook een erg rare opmerking maar achteraf snap ik dat ze bedoelde te zeggen dat er altijd wat van de randen voelbaar zal blijven doordat ik weinig eigen vet heb, dat ze dus realistisch wilde blijven en het niet mooier wilde maken dan het is. Mijn schoonzusje, die het in België heeft laten doen is twee weken na de operatie terug gegaan omdat ze onzeker was over de rand die ze voelde en zij kreeg het achteraf te horen....zo van ja je bent nou eenmaal erg mager dus dat is niet te voorkomen. Ik bedenk nu maar dat ik nu haast mijn ribben er door heen voel, weet niet wat erger is. En heb het bij mijn schoonzusje gevoeld (ze is nu een jaar verder), je voelt het amper nog!

Dus nee, ik ga niet ineens naar de Mac nu....

Ben er wel de hele dag mee bezig....als dat de komende 6 weken zo doorgaat..... dan komt er weinig anders meer uit mijn vingers dan alleen dit forum in de gaten houden :19:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hebben meer meiden volgens mij en heb ik ook gehad. In de tijd voor mijn operatie zat ik echt dagen achter elkaar op het forum te lezen. Ach, dat hoort er bij en is gewoon leuk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

In Eindhoven bij dr Wilmink. Erg uitgebreid consult, vel uitgebreider dan in Venlo. Vooral het standaard uitgebreide passen vond ik erg prettig. Ook leek hij minder geroutineerd, wat geinteresseerder zeg maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was het advies ook anders dan in Venlo?

Dat lijkt me zo moeilijk, wat nu als je twee totaal verschillende adviezen krijgt.

Had je voor het passen een eigen BH bij je of kreeg je er een van daar, en heb je dan de maat die je nu draagt gebruikt of juist een maatje groter?

Blijf je nu toch bij Dr Visser?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Advies kwam uiteindelijk redelijk overeen. Behalve de plaats van incisie en de vorm van de prothese. Maar wat betreft plaats denk ik dat het puur met verschillende specialiteiten te maken heeft. Wat betreft rond of anatomisch heeft het me wel aan het twijfelen gezet ja.

Je krijgt een "pas"bh van daar.

Wat betreft twijfels is zo'n forum als dit erg handig!!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hallo suffie

hoe gaat het met niet roken gaat het goed

en hou je het nog met de zenuwen het is nu echt aftellen geblazen ik moet nog 13 dagen wachten

ben wel al op advies begonnen met vitamine c en anica druppels

wat is dat vies

gr lieka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, nog steeds niet gerookt!! Gaat best wel goed tot nu toe. Ja aftellen echt begonnen nu, jij 5 dagen eerder geloof ik hè? Spannend hallemaal hoor!!

Hoe gaat het bij jou met het niet roken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

rook nog wel maar een heel stuk minder hihihihi

en dat gaat goed hoor heb geen buien meer en dat scheelt een hele hoop

moet nog 12 dagen en als je de 10 passeert dan gaat het echt hard nou ben echt benieuwd hoe het word

ben je al begonnen met de vitamine c en anica of niet ja ben al begonnen sind gisteren

gr lieka

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.