Ga naar inhoud

Pijn onderschat?


Aanbevolen berichten

Hello dames, ben ik weer..

Ik vroeg mij af of er hier dames zijn geweest die de pijn na de operatie hebben onderschat?

 

Aangezien ik een hoge pijngrens heb, echt een hele hoge :145: ben ik soms wel een bang dat ik de pijn van een bv ga onderschatten.. ik moet echt proberen voor mezelf de knop om te zetten dat het super veel pijn gaat doen zodat het hopelijk later alleen maar mee zal vallen :4:

Zijn er dames die dat hebben meegemaakt, dat jullie dachten; ach appeltje koekkie.. maar na die tijd dacht; ooh no waar ben ik aan begonnen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een hoge pijngrens, en ik heb ook echt weinig pijn gehad! Kon gewoon zelf recht komen en goed slapen! En was binnen 3 dagen compleet van de pijnstillers af. Het meest vervelend vond ik nog dat ik misselijk werd van de antibiotica <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Chikawahwah & @Monstrea thanx voor jullie reactie! Ik denk dat het idd een combinatie van jullie beide antwoorden is.. :4:

Je leest ook zoveel verschillende verhalen over de pijn daar word je ook niet wijzer van.. niet dat de pijn mij iets uit maakt maar probeer er achter te.komen wat je zou kunnen verwachten.. maar dat lukt nog niet echt hahahah:45::85:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.