Ga naar inhoud

Cubmaat 153XXX


Aanbevolen berichten

Maar ik heb nog andere foto's zitten kijken van haar .....OMG die tieten zien er niet uit :( die tepels zitten op de verkeerde plaats. haha maar zou ze wel eens in het echt willen zien, Dit kan je ook niet meer serieus nemen ik moest er dan ook erg om lachen.

Wat doen ze daar in. special implants omg hoeveel cc is dat??? En waar maken ze zulke ondingen hahah.

Ik kan mij hier dus niet bij voorstellen.

hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stel me daar direct veel vragen bij !

Wie vind dat nu 'mooi' ?

Slaapt die nog 's nachts ?

Amai mijne nek , schouders en rug !

Kan die eigelijk nog ('snel') lopen ?

Zijn die (zeer zeker op maat gemaakte) bh's , bikini's , topjes , pulls , kleedjes enz. ... niet enorm duur ?

Is die chirurg nu fier op zijn 'werk' ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wooow dat zijn nou echte Memmem :5:

Jee dat vind ik nou echt niet mooi meer, maar het bewijst wel dat mannen dus echt wel neo borsten mooi vinden ze is niet voor niets kamasutra beurs sensatie :P

Maar ze heeft wel een leuke uitstraling (op de boobies na dan :P )

Waaay to mutch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow dat gaat nergens meer over. Denk dat niemand je dan nog serieus neemt als persoon, het gaat dan gewoon alleen nog maar om die mega tieten.

En ze ging van een D naar 153XXX?!?!

VOlgens mij zou mijn lijf gewoon uitscheuren joh whaha dat kan toch bijna niet zou je denken?

En wat ik niet begrijp, dat artsen zoveel erin doen? Hier in NL en Amerika is toch een max voor aantal siliconen? Dat ze die maten hebben :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en dan nu weer het nieuws van Cora Big Brother Duitsland overleden na 6de bv. Omdat ze van een F naar een G ging. Hoewel ik het een vaag verhaal vind waarom 6x een bv. Ik heb foto's van haar gezien slanke dame met tatoos en en mooie boobs jammer RIP.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik had daar al een topic over geplaatst ook,lol.

Ja,geen anstesist aanwezig denk he,gewoon slechte kliniek geweest ,beunhaasje,kan nie anders..

en ja 6 keer is wat veel idd,op zon jonge leeftijd ...ze was gewoon doorgslagen,zielig voor dr ouders trouwens...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Whaha we hebben ze gezien op de beurs!

Er was geen één man (of vrouw) die ze mooi vond.

Dat mens heeft een stoornis, kan toch niet anders! Ik snap ook niet dat er een dokter is die dit doet.... Sommige mensen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha wat grappig nee dat snap ik voelt toch ook al mega grote bakstenen...

Ik heb gehoordt dat het een soort vulling van noedels is... allemaal opgepropt tot een balletje en die nemen vocht op waardoor ze alleen maar groter worden vandaar dat ze nu xxxxx heeft :unsure:

Lijkt me echt niet fijn zo te moeten leven :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

OMG :18: ...WTF? :31: ...das echt too much..dat haar rug haar nog overeind houd :20: ...wow nooit gedacht dat de mijne super mini zouden lijken...en dan vraag ik me af zijn af de gezondheidsproblemen het waard om zo groot te zijn...want ze moet probleempjes hebben :79:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.