Ga naar inhoud

Mag je na 5 weken een ander BH dragen?


Aanbevolen berichten

Volgende week vrijdag ben ik 5 weken PO. 

De dag daarna heb ik dan ook een festival. 

Ik vroeg mij af of ik na 5 weken al een ander BH mag dragen?

 

De postoperatieve BH is namelijk niet echt “fashionable”. 

Mijn tepels schijnt erdoorheen en de BH band is nogal breed.

Ik kan hierdoor geen basic spaghetti hemdje dragen.

 

Hebben jullie advies? Welke BH is aan te raden? En mag het überhaupt na 5 weken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou deze Bralette met elastisch band mogen? Gisteren gepast en het zat super comfortabel!

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Sophia-Lane:

Zou deze Bralette met elastisch band mogen? Gisteren gepast en het zat super comfortabel!

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Jaa zoeen moet volgens mij weinig kwaad kunne hoor meid. Zeker zonder beugel, en alssie goede ondersteuning geeft:35:

 

Vind wel n sexy bh tje ook hoor!

Lekker doen dusB)

 

Xx noelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Altijd het advies van je pc volgen. Dat fesitval is een dag, je boobies heb je wat langer dus wees er zuinig op. 

 

Mocht van de mijne wel een andere bh aan dan de operatiebh, maar moest wel aan een aantal eisen voldoen.

Sowieso moest het een bh zijn met twee losse cups, veel steun of een sportbh vanaf level 3 a 4. Die bralette lijkt me niet erg veel steun geven....

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit kreeg ik btw vandaag terug als antwoordt. Niet veel opgeschoten dan wat ik al wist.

 

Soms heb ik het idee dat de meiden die daar werken niet veel weten dan wat er op het internet staan.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei Rocker:

Altijd het advies van je pc volgen. Dat fesitval is een dag, je boobies heb je wat langer dus wees er zuinig op. 

 

Mocht van de mijne wel een andere bh aan dan de operatiebh, maar moest wel aan een aantal eisen voldoen.

Sowieso moest het een bh zijn met twee losse cups, veel steun of een sportbh vanaf level 3 a 4. Die bralette lijkt me niet erg veel steun geven....

 

 

@Rocker welke raad jij aan? Bepaald merk en model?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sophia-Lane:

Dit kreeg ik btw vandaag terug als antwoordt. Niet veel opgeschoten dan wat ik al wist.

 

Soms heb ik het idee dat de meiden die daar werken niet veel weten dan wat er op het internet staan.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Nja je bent er wel wijzer uit geworden dan toch

Je mag 'm niet meer dan 1,5 uur uit per dag

 

Ik zou 'm lekker aanhouden als zij dat zeggen, vooral op een festival, ben je toch aan het dansen en dergelijke en dan hebben je boobs juist die ondersteuning nodig! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 6/17/2018 at 3:55 PM, Sophia-Lane said:

@Rocker welke raad jij aan? Bepaald merk en model?

 

Ik had een bh van maidenform voor de laatste week, is een stevige niet voorgevormde sportbh zonder beugels maar ziet eruit als een normale bh. Wel na overleg met de pc, had hem meegenomen naar een controle. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.