Ga naar inhoud
Mededeling voor iedereen! Lees meer... ×
Borsten Forum
d0llface

Verschil 355cc full en 300cc demi

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei Noelle2612:

Hee meid!

Ja ik zou altijd voor de grootste kiezen, ben zelf ook zo blij dat ik de max heb gepakt wat erin kon. Je went zo snel aan de groote.

Mijn nieuwe boobs zitte veel dichter naar elkaar. Das ook logisch gezien dat ik toch wel aardig wat meer cc erin hebt nu. Maar ben er super blij mee! Ik hou daar zelf echt van. Tis mij nie snel te groot hihi

Dat twijfele hoort erbij hoor meid. Tot 2 x toe getwijfeld tot op het ok bed hahah.

Komt helemaal goed!

Liefs xxx

Nou gelukkig maar dat ik niet de enige twijfel int ben dan. Haha maar idd ik wil mijn borstel ook liever dichter tegen elkaar dat vind ik wel mooi. Bij jou staat het ook heel erg mooi. Heb je veel pijn gehad? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 minuten geleden zei summerAA:

Haha dat is zeker toevallig :-) Afgelopen donderdag had ik een consult met Fresow en toen besloten voor de 335 full. Ik had die niet gepast. Wel de 315 maar het verschil is toch minimaal zei hij. 335 cc was het maximale wat past. Mijn operatie is 13 augustus. Heb al elke dag buikpijn van de zenuwen pfff. 

Ik had ook mijn consult donderdag!! Hoelaat was jij? Ik was 14.40 en uiteindelijk liep het uit tot 15.00 uur maar ik vond het een beetje haastig overkomen dus ben nu nog niet tevreden.. en je zenuwen herken ik! Jij bent een weekje na mij. Kunnen we er samen naar uit kijken :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
30 minuten geleden zei fitgirlkim:

Ik had ook mijn consult donderdag!! Hoelaat was jij? Ik was 14.40 en uiteindelijk liep het uit tot 15.00 uur maar ik vond het een beetje haastig overkomen dus ben nu nog niet tevreden.. en je zenuwen herken ik! Jij bent een weekje na mij. Kunnen we er samen naar uit kijken :)

Voor jou komt het helemaal dichtbij!! 

Ik had om 10:40 een afspraak en werd iets na 11u opgeroepen. Vond het gesprek helemaal niet gehaast en Fresow was erg vriendelijk en gaf rustig advies. Wat vervelend dat het bij jou wat gehaast ging. Welke pc heb jij? De voorkeur van Fresow ging eigenlijk uit naar demi maar voor het zicht zou ik dan een volle B krijgen en dat vind ik te klein. Heb nu zo goed als niks van mezelf dus wil het wel in 1x goed doen. Ben zo benieuwd hoe het gaat worden :wub:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 uur geleden zei summerAA:

Voor jou komt het helemaal dichtbij!! 

Ik had om 10:40 een afspraak en werd iets na 11u opgeroepen. Vond het gesprek helemaal niet gehaast en Fresow was erg vriendelijk en gaf rustig advies. Wat vervelend dat het bij jou wat gehaast ging. Welke pc heb jij? De voorkeur van Fresow ging eigenlijk uit naar demi maar voor het zicht zou ik dan een volle B krijgen en dat vind ik te klein. Heb nu zo goed als niks van mezelf dus wil het wel in 1x goed doen. Ben zo benieuwd hoe het gaat worden :wub:

Haha ik word ook door Fresow geopereerd! Wil je zelf voor een demi of full gaan? Hij heeft tegen mij niet eens iets gezegd over de demi dus ik denk dat hij full een goede keus vond haha. Snap wel dat je een B te klein vind. Als je het doet, doe het dan gelijk goed toch? Achteraf spijt wil je echt niet..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com