Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Kathie

Kathie : 11 juni 2018 : Dr. Schellekens : CosMed Kliniek

Recommended Posts

Ik ben 25 jaar, werk in de kinderopvang en woon in de provincie Utrecht 5 minuten bij de kliniek vandaan! Afgelopen weekend op consult geweest bij Cosmed kliniek in Bosch en Duin bij dokter Schellekens. Ik vind het allemaal super spannend en op advies van een vriendin wil ik graag een kijkje nemen op dit forum. 

Vanaf mijn 18e denk ik erover om mijn borsten te laten vergroten. Mijn omgeving en angst hielden me tegen. Nu ik meer maling aan anderen heb gekregen en mijn lieve moeder zei dat ik er niet zo moeilijk over moest doen, ben ik op consult gegaan en heb ik een operatie ingepland (nog niet vast, het wordt óf 11 juni óf 18 juni). Ik heb nu A en wil graag een C. Mij is geadviseerd om 350cc High profile te nemen. Ze werken daar met Mentor implantaten. Ik hoop hier wat wijzer te worden!:D

Ik werk dus in de kinderopvang. Ik hoop 4 weken vrij te krijgen. Heb er nu 3. Wel wat weinig als ik kindjes moet tillen! En ik vind het ook wel een dingetje met de ouders en collega’s. Ik hoop dat het straks niet echt op gaat vallen naar hun toe!

iemand hier die ook in de kinderopvang werkt?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Joehoeee morgen is het zover! Ben helemaal niet zenuwachtig. Gewoon relaxed. Klein beetje hoofdpijn. Afgelopen Januari intake gehad bij Schellekens en afspraak gemaakt. Ik heb ons op dubble bubble. Ben benieuwd of daar uiteindelijk echt iets van te zien zal zijn. Morgen 10.00 uur er zijn. Woon er 5 minuten vandaan dus voor de terugweg wel fijn! Ik app gewoon Mn moeder als ik wakker ben dat ze me kan komen ophalen:-D. Ik ben echt totaal niet bezig met dat ik pijn zal hebben. Denk dat ik van een koude kermis thuis kom Maarja, ik laat het gewoon op me afkomen. Is er ook een lijst van 11 juni? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Kathie Spannend! Heel veel succes morgen. Super handig dat je zo dicht bij de kliniek woont, zeker met de terugreis en voor de toekomst als er eventueel iets is. Goed om te horen dat je niet zenuwachtig bent, denk dat dat morgen ochtend nog komt als je wakker wordt haha. In ieder geval een goede nacht gewenst en alvast heel veel succes! Gaat goed komen!! :35::01:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 minuten geleden zei Fems:

@Kathie Spannend! Heel veel succes morgen. Super handig dat je zo dicht bij de kliniek woont, zeker met de terugreis en voor de toekomst als er eventueel iets is. Goed om te horen dat je niet zenuwachtig bent, denk dat dat morgen ochtend nog komt als je wakker wordt haha. In ieder geval een goede nacht gewenst en alvast heel veel succes! Gaat goed komen!! :35::01:

Ah super lief dankjewel!!! Denk inderdaad dat het morgen ochtend wel komt die zenuwen Haha:D Dankjewel voor je reactie!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Kathie succes vandaag!!!! Beetje goed kunnen slapen? Hoe is het met de zenuwen? Succes, nog maar 2 uurtjes!! :35:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Kathie Vandaag de grote dag, veel succes! Heel veel succes en beterschap alvast :35:

Heb je nog 4 weken vrij kunnen krijgen? Dat is wel heel lekker qua herstel natuurlijk. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hey @Kathie hoe gaat het ermee? Denk dat je rond deze tijd naar huis mag of al thuis bent. Rust goed uit en neem je tijd om te herstellen. Ben benieuwd hoe het met je gaat :lazy2:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei Fems:

@Kathie succes vandaag!!!! Beetje goed kunnen slapen? Hoe is het met de zenuwen? Succes, nog maar 2 uurtjes!! :35:

Ik ben anders zenuwachtig geweest! Toen ik met het bed de ok werd opgereden begon het een beetje te kriebelen maar voor ik het wist kreeg ik de narcose en werd ik ineens wakker gemaakt, met boobies!!!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei Jaimy2018:

Succes vandaag xx

Dankjewel!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Ittybittymary:

@Kathie Vandaag de grote dag, veel succes! Heel veel succes en beterschap alvast :35:

Heb je nog 4 weken vrij kunnen krijgen? Dat is wel heel lekker qua herstel natuurlijk. 

Ja heb die 4 welen kunnen krijgen super fijn!!! Dankjewel!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Noelle2612:

Heel veel succes meis!

Xx noelle

Dankjewel!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Boobsie:

Heel veel succes vandaag Kathie!

Dankjewel!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com