Ga naar inhoud

Kathie : 11 juni 2018 : Dr. Schellekens : CosMed Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik ben 25 jaar, werk in de kinderopvang en woon in de provincie Utrecht 5 minuten bij de kliniek vandaan! Afgelopen weekend op consult geweest bij Cosmed kliniek in Bosch en Duin bij dokter Schellekens. Ik vind het allemaal super spannend en op advies van een vriendin wil ik graag een kijkje nemen op dit forum. 

Vanaf mijn 18e denk ik erover om mijn borsten te laten vergroten. Mijn omgeving en angst hielden me tegen. Nu ik meer maling aan anderen heb gekregen en mijn lieve moeder zei dat ik er niet zo moeilijk over moest doen, ben ik op consult gegaan en heb ik een operatie ingepland (nog niet vast, het wordt óf 11 juni óf 18 juni). Ik heb nu A en wil graag een C. Mij is geadviseerd om 350cc High profile te nemen. Ze werken daar met Mentor implantaten. Ik hoop hier wat wijzer te worden!:D

Ik werk dus in de kinderopvang. Ik hoop 4 weken vrij te krijgen. Heb er nu 3. Wel wat weinig als ik kindjes moet tillen! En ik vind het ook wel een dingetje met de ouders en collega’s. Ik hoop dat het straks niet echt op gaat vallen naar hun toe!

iemand hier die ook in de kinderopvang werkt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Joehoeee morgen is het zover! Ben helemaal niet zenuwachtig. Gewoon relaxed. Klein beetje hoofdpijn. Afgelopen Januari intake gehad bij Schellekens en afspraak gemaakt. Ik heb ons op dubble bubble. Ben benieuwd of daar uiteindelijk echt iets van te zien zal zijn. Morgen 10.00 uur er zijn. Woon er 5 minuten vandaan dus voor de terugweg wel fijn! Ik app gewoon Mn moeder als ik wakker ben dat ze me kan komen ophalen:-D. Ik ben echt totaal niet bezig met dat ik pijn zal hebben. Denk dat ik van een koude kermis thuis kom Maarja, ik laat het gewoon op me afkomen. Is er ook een lijst van 11 juni? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kathie Spannend! Heel veel succes morgen. Super handig dat je zo dicht bij de kliniek woont, zeker met de terugreis en voor de toekomst als er eventueel iets is. Goed om te horen dat je niet zenuwachtig bent, denk dat dat morgen ochtend nog komt als je wakker wordt haha. In ieder geval een goede nacht gewenst en alvast heel veel succes! Gaat goed komen!! :35::01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Fems:

@Kathie Spannend! Heel veel succes morgen. Super handig dat je zo dicht bij de kliniek woont, zeker met de terugreis en voor de toekomst als er eventueel iets is. Goed om te horen dat je niet zenuwachtig bent, denk dat dat morgen ochtend nog komt als je wakker wordt haha. In ieder geval een goede nacht gewenst en alvast heel veel succes! Gaat goed komen!! :35::01:

Ah super lief dankjewel!!! Denk inderdaad dat het morgen ochtend wel komt die zenuwen Haha:D Dankjewel voor je reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Fems:

@Kathie succes vandaag!!!! Beetje goed kunnen slapen? Hoe is het met de zenuwen? Succes, nog maar 2 uurtjes!! :35:

Ik ben anders zenuwachtig geweest! Toen ik met het bed de ok werd opgereden begon het een beetje te kriebelen maar voor ik het wist kreeg ik de narcose en werd ik ineens wakker gemaakt, met boobies!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Ittybittymary:

@Kathie Vandaag de grote dag, veel succes! Heel veel succes en beterschap alvast :35:

Heb je nog 4 weken vrij kunnen krijgen? Dat is wel heel lekker qua herstel natuurlijk. 

Ja heb die 4 welen kunnen krijgen super fijn!!! Dankjewel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Kathie:

Ik ben anders zenuwachtig geweest! Toen ik met het bed de ok werd opgereden begon het een beetje te kriebelen maar voor ik het wist kreeg ik de narcose en werd ik ineens wakker gemaakt, met boobies!!!!

Goed om te horen, des te rustiger je zelf bent des te rustiger wordt je weer wakker uit de narcose. Ben je al lekker thuis? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Fems:

Hey @Kathie hoe gaat het ermee? Denk dat je rond deze tijd naar huis mag of al thuis bent. Rust goed uit en neem je tijd om te herstellen. Ben benieuwd hoe het met je gaat :lazy2:

Ik ben om ongeveer 10.45 de ok op gereden! Ik moest overstappen vanuit het bed op de tafel. Iedereen was super lief. De narcose ging ik het infuus en ik werd wat draaierig. En in eens werd ik wakker gemaakt en had ik boobiieeess!! Toen kreeg ik wat te eten en drinken en kwam de arts. Ik kreeg Mn telefoon dan kon ik Mn moeder appen dat ze me kon ophalen. Ik moest even plassen en om 13.15 u mocht ik naar huis! Alles was goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Kathie:

Ik ben om ongeveer 10.45 de ok op gereden! Ik moest overstappen vanuit het bed op de tafel. Iedereen was super lief. De narcose ging ik het infuus en ik werd wat draaierig. En in eens werd ik wakker gemaakt en had ik boobiieeess!! Toen kreeg ik wat te eten en drinken en kwam de arts. Ik kreeg Mn telefoon dan kon ik Mn moeder appen dat ze me kon ophalen. Ik moest even plassen en om 13.15 u mocht ik naar huis! Alles was goed!

Wauw dat is allemaal snel gegaan zeg! Erg fijn om te horen dat alles zo snel en soepel is verlopen. Lijkt mij heel apart om te gaan slapen zonder borsten en ineens wakker te worden met borsten. :01:

Veel succes de komende dagen, voor je het weet kan je er lekker van gaan genieten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Fems:

Wauw dat is allemaal snel gegaan zeg! Erg fijn om te horen dat alles zo snel en soepel is verlopen. Lijkt mij heel apart om te gaan slapen zonder borsten en ineens wakker te worden met borsten. :01:

Veel succes de komende dagen, voor je het weet kan je er lekker van gaan genieten! 

Ja dat is inderdaad echt super vreemd wakker worden!! Maar super fijn dat ik zo relaxed was. Ja erg fijn dat alles zo snel ging. Woon ook dichtbij dus denk dat ik daarom ook zo snel naar huis mocht. Dankje voor je reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Kathie:

Ja dat is inderdaad echt super vreemd wakker worden!! Maar super fijn dat ik zo relaxed was. Ja erg fijn dat alles zo snel ging. Woon ook dichtbij dus denk dat ik daarom ook zo snel naar huis mocht. Dankje voor je reactie!

Hoe gaat het nu met je? Inderdaad heel fijn dat je zo dichtbij de kliniek woont! Denk idd dat dat ook wel scheelt met wanneer je naar huis mag, of je nou 5 minuten ervandaan woont of een uur haha. Hopelijk kan je wat slapen vanacht :lazy2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hoi! Even een update. Nu 1 dag po. Gaat super goed! Niet verwacht! Ik kan bijna alles zelf. Overeind komen met Mn buikspieren en voeten gebruiken, uit kleden, douchen, afdrogen, haren borstelen, aankleden. Heb wel pijn maar niet heel ernstig. Neem wel om de 4 a 5 uur pcm. Ik heb een voedingskussen waardoor ik echt heerlijk lig, echt een aanrader!!! Aangezien je niet op de zij kan liggen kan je toch andere houdingen aannemen en lekkerder met je hoofd leunen dan met een normaal kussen. Ook als ik straks op Mn zij mag liggen zal dit vast heel fijn kussen zijn. Ik ben benieuwd hoe het morgen gaat met de pijn maar voor nu dus goed. De druk neemt al iets af en heb met bewegen wel wat last van de borstspier. Bizar dat het me zo mee valt. Ik neem wel verschillende supplementen zoals vitamine b12, c , e , probiotica, arnica druppels en nog wat dingen. Normaal niet maar logeer bij Mn moeder die heeft dit allemaal in huis. Elke dag een smoothie en een groentesapje wordt er voor me gemaakt. En net lunch gebakken ei met spinazie. Er wordt fantastisch voor me gezorgd! Straks komt een vriendin van Mn moeder die gaat me lekker masseren. Onder andere voetmassage! Kijk er naar uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Kathie:

Hey hoi! Even een update. Nu 1 dag po. Gaat super goed! Niet verwacht! Ik kan bijna alles zelf. Overeind komen met Mn buikspieren en voeten gebruiken, uit kleden, douchen, afdrogen, haren borstelen, aankleden. Heb wel pijn maar niet heel ernstig. Neem wel om de 4 a 5 uur pcm. Ik heb een voedingskussen waardoor ik echt heerlijk lig, echt een aanrader!!! Aangezien je niet op de zij kan liggen kan je toch andere houdingen aannemen en lekkerder met je hoofd leunen dan met een normaal kussen. Ook als ik straks op Mn zij mag liggen zal dit vast heel fijn kussen zijn. Ik ben benieuwd hoe het morgen gaat met de pijn maar voor nu dus goed. De druk neemt al iets af en heb met bewegen wel wat last van de borstspier. Bizar dat het me zo mee valt. Ik neem wel verschillende supplementen zoals vitamine b12, c , e , probiotica, arnica druppels en nog wat dingen. Normaal niet maar logeer bij Mn moeder die heeft dit allemaal in huis. Elke dag een smoothie en een groentesapje wordt er voor me gemaakt. En net lunch gebakken ei met spinazie. Er wordt fantastisch voor me gezorgd! Straks komt een vriendin van Mn moeder die gaat me lekker masseren. Onder andere voetmassage! Kijk er naar uit

Geweldig zeg! En heerlijk, die massage! Fijn dat je alweer zoveel kunt! Geniet van je massage!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Ganda:

Geweldig zeg! En heerlijk, die massage! Fijn dat je alweer zoveel kunt! Geniet van je massage!

Ja bizar dat het zo goed gaat! Hoe is het met jou inmiddels? Heb net genoten van de voetmassage

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Kathie:

Ja bizar dat het zo goed gaat! Hoe is het met jou inmiddels? Heb net genoten van de voetmassage

 

 

Mop zich gaat het wel goed. De pijn valt me mee, maar ik doe wel erg rustig aan nog hoor! Beetje Netflix en wat wandelingetjes door de kamer :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.