Ga naar inhoud

Shahira89 : 1 augustus 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Op 28-6-2018 om 17:41 zei Mom1980:

Voelde mij direct op mijn gemak:D

Nu twijfel ik tss motiva (zoals dr Verdonck ze noemt) de peer-vorm  of de appel-peer vorm :7:

300cc zou voor mij ideaal zijn, heb nu een kleine 70B, en zou dan een grote 75C of 70D hebben

 

Daar tussen twijfel ik ook. Daarmee nog een afspraak maar in gepland. Kwestie van zeker te zijn :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi allemaal! Ik ben net nieuw hier op het forum. Omwille van het feit dat ik altijd al kleine borsten heb gehad en na mijn recente zwangerschap nog net iets minder heb, heb ik besloten om een eventuele borstvergroting te laten doen. Ik heb ondertussen veel opzoekwerk gedaan, ben naar 4 verschillende chirurgen geweest om wat meer uitleg te verkrijgen. Alle 4 zeggen ze iets anders en ik ben al zo'n eeuwige twijfelaar. Ik had het beste gevoel bij de eerste, nl. Dr. Verdonck in Diest. Hij is heel sympathiek, geeft duidelijke info, niet pusherig, en luistert vooral naar wat je zelf wilt. Zelf wil ik zo een natuurlijk mogelijk resultaat omdat ik klein en fijn ben. Ik heb nog geen foto's van zijn werk gezien. Ben zelf nog steeds aan het twijfelen maar denk dat het mijn onzekerheid wel zal wegnemen, terug wat vrouwelijkwr voelen. Zijn jullie tevreden van deze dokter? Ervaringen? Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Ashke:

Hoi allemaal! Ik ben net nieuw hier op het forum. Omwille van het feit dat ik altijd al kleine borsten heb gehad en na mijn recente zwangerschap nog net iets minder heb, heb ik besloten om een eventuele borstvergroting te laten doen. Ik heb ondertussen veel opzoekwerk gedaan, ben naar 4 verschillende chirurgen geweest om wat meer uitleg te verkrijgen. Alle 4 zeggen ze iets anders en ik ben al zo'n eeuwige twijfelaar. Ik had het beste gevoel bij de eerste, nl. Dr. Verdonck in Diest. Hij is heel sympathiek, geeft duidelijke info, niet pusherig, en luistert vooral naar wat je zelf wilt. Zelf wil ik zo een natuurlijk mogelijk resultaat omdat ik klein en fijn ben. Ik heb nog geen foto's van zijn werk gezien. Ben zelf nog steeds aan het twijfelen maar denk dat het mijn onzekerheid wel zal wegnemen, terug wat vrouwelijkwr voelen. Zijn jullie tevreden van deze dokter? Ervaringen? Groetjes!

Hey meid , ! Welkom op dit forum:) Herkenbaar wat je schrijft. ..

 

Ik ben dankzei dit forum ook bij Dr.verdonck in diest terecht gekomen en ik word 1aug geopereerd. Ik Voelde me bij hem heel prettig.

Communicatie gaat ook heel fijn Al mijn vragen (en ik stel er best veel via de email ) maar zijn altijd heel aardig en behulpzaam. Hier zijn Al vele geholpen door Dr.verdonck en allemaal hele mooie natuurlijke borsten! En Lees ook dat De nazorg ook fijn is in deze kliniek. Success met je keuze,  hier vind je genoeg fotos en informatie om je twijfel weg te nemen :) xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Hartje123:

Ben echt tevreden !!!!! Ik vind ze zooooo mooi !!!!!!!!! En mijn littekens zijn echt super klein :) echtwaar ben zo blij.. dr verdronk is echt gewoonweg super !!!!

Ooooh gelukkig!!xxx kan niet wachten dat ik.zo trots Al's jou kan zijn hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-7-2018 om 02:22 zei Hartje123:

Hey! Dankjewel Xx alles is prima verlopen. Enkel de eerste dagen had ik wel erg veel pijn. Maar ben uiteindelijk mega tevreden met mijn borsten xx

Toppie! Morgen nog is een keer passen, weet ni echt welke vorm van motiva ik wil. Voor mij zou 295cc goed zijn, maar de plus of de ultima??

Welke heb jij? Grtjs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Mom1980:

Toppie! Morgen nog is een keer passen, weet ni echt welke vorm van motiva ik wil. Voor mij zou 295cc goed zijn, maar de plus of de ultima??

Welke heb jij? Grtjs xx

 

ik ken je gevoel. Ben ook aan het twijfelen tussen de progressive of de plus.. Er is zoveeel verschil in eh.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Shahira89:

Hey meid , ! Welkom op dit forum:) Herkenbaar wat je schrijft. ..

 

Ik ben dankzei dit forum ook bij Dr.verdonck in diest terecht gekomen en ik word 1aug geopereerd. Ik Voelde me bij hem heel prettig.

Communicatie gaat ook heel fijn Al mijn vragen (en ik stel er best veel via de email ) maar zijn altijd heel aardig en behulpzaam. Hier zijn Al vele geholpen door Dr.verdonck en allemaal hele mooie natuurlijke borsten! En Lees ook dat De nazorg ook fijn is in deze kliniek. Success met je keuze,  hier vind je genoeg fotos en informatie om je twijfel weg te nemen :) xx

 

Bedankt voor de reactie shahira!

 

Heb er met verschillende mensen over gepraat en donderdag ga ik voor een tweede consult. Hoop dan de juiste maat te kunnen kiezen en een eventuele operatie vast te leggen. Allemaal spannend vind ik! 

 

Hoe kan ik foto's bekijken? Ben eigenlijk benieuwd of het er allemaal natuurlijk uitziet.. heb er geen idee van 

 

Groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-7-2018 om 16:15 zei Doriend:

 

ik ken je gevoel. Ben ook aan het twijfelen tussen de progressive of de plus.. Er is zoveeel verschil in eh.. 

Heb mijn beslissing genomen, het wordt de plus, omdat ik graag wat volume heb.  Wss ook 315cc :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Doriend:

 

toch groter gegaan? spannend! hoop dat ik zaterdag ook definitief weet wa :D haha! 

Ja toch iets groter, volgens dr Verdonck gaat deze nog prima en nog uitzien als natuurlijk:43:

veel succes!! Wou dat het ook al 22 aug was.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Mom1980:

Ja toch iets groter, volgens dr Verdonck gaat deze nog prima en nog uitzien als natuurlijk:43:

veel succes!! Wou dat het ook al 22 aug was.

 

 

ja nu kan de tijd niet snel genoeg gaan voor mij! morgen men consult en vandaag binnen 2 weekjes is het zo ver! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.