Ga naar inhoud

Shahira89 : 1 augustus 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Op 12-6-2018 om 11:34 zei Hartje123:

Hey! 

 

Ik heb afgelopen vrijdag (8juni) mijn operatie gehad bij dr. Verdonck maar dan

wel in Diest in zijn kliniek. Het is nu de 5de dag na mijn operatie en het verband mag de 21ste juni af. Dus heb het zelf nog niet echt kunnen bekijken. Maar ik voelde me daar wel echt op mijn gemak.. ik had een Acup maar die was niet gevuld en ik heb nu 275cc mentor. Een grote C dus. Hoop dat het mooi zal zijn! 

Hi @hartje,

 

ik zou graag je foto’s zien al s je die online het staan?

ik ga ook voor Verdonck en zie graag zoveel mogelijk werk van hem:)

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Sarina:

Hi @hartje,

 

ik zou graag je foto’s zien al s je die online het staan?

ik ga ook voor Verdonck en zie graag zoveel mogelijk werk van hem:)

 

groetjes

 

Wanneer wordt je geopereerd? Of misschien nog geen datum vastgelegd? Ikzelf word op 20/07 door hem geopereerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Doriend:

 

Veel succes! Laat maar weten hoe het is gegaan ;-)

Voelde mij direct op mijn gemak:D

Nu twijfel ik tss motiva (zoals dr Verdonck ze noemt) de peer-vorm  of de appel-peer vorm :7:

300cc zou voor mij ideaal zijn, heb nu een kleine 70B, en zou dan een grote 75C of 70D hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Mom1980:

Voelde mij direct op mijn gemak:D

Nu twijfel ik tss motiva (zoals dr Verdonck ze noemt) de peer-vorm  of de appel-peer vorm :7:

300cc zou voor mij ideaal zijn, heb nu een kleine 70B, en zou dan een grote 75C of 70D hebben

Hee, ik zelf word 11 juli geopteerd bij dr Verdonck. Ik krijg de appel-peer omdat ik vooral boven volume mist. Ik twijfel nog steeds tussen 315cc en 335cc. 300 cc bestaat volgens mij niet van de Motiva alleen 295cc of 315cc ( niet dat dit veel verschil maakt) Haha. Wanneer wordt je geopereerd ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Sanderella:

Hee, ik zelf word 11 juli geopteerd bij dr Verdonck. Ik krijg de appel-peer omdat ik vooral boven volume mist. Ik twijfel nog steeds tussen 315cc en 335cc. 300 cc bestaat volgens mij niet van de Motiva alleen 295cc of 315cc ( niet dat dit veel verschil maakt) Haha. Wanneer wordt je geopereerd ? 

Oei, heb ik verkeerd begrepen dan!

zou nog graag in augustus geopereerd worden, maar ligt nog niet vast. Mss beter ook de appel-peer voor mij, mis ook wat volume. Ga jij ook voor motiva?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-6-2018 om 11:34 zei Hartje123:

Hey! 

 

Ik heb afgelopen vrijdag (8juni) mijn operatie gehad bij dr. Verdonck maar dan

wel in Diest in zijn kliniek. Het is nu de 5de dag na mijn operatie en het verband mag de 21ste juni af. Dus heb het zelf nog niet echt kunnen bekijken. Maar ik voelde me daar wel echt op mijn gemak.. ik had een Acup maar die was niet gevuld en ik heb nu 275cc mentor. Een grote C dus. Hoop dat het mooi zal zijn! 

Hey ennnnnn hoe is het??

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Mom1980:

Oei, heb ik verkeerd begrepen dan!

zou nog graag in augustus geopereerd worden, maar ligt nog niet vast. Mss beter ook de appel-peer voor mij, mis ook wat volume. Ga jij ook voor motiva?

Ik ga 1aug voor De operatie maar ga voor sebbin omdat die beter bij mijn past en wens . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Mom1980:

Oei, heb ik verkeerd begrepen dan!

zou nog graag in augustus geopereerd worden, maar ligt nog niet vast. Mss beter ook de appel-peer voor mij, mis ook wat volume. Ga jij ook voor motiva?

Ja klopt ik ga voor de motiva plus zal even kijken of ik de tabel erbij kan voegen dan kan je goed het verschil zien. Dit heeft mij erg geholpen bij mijn keuze. Nu de maat nog hihi

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Sanderella:

Ja klopt ik ga voor de motiva plus zal even kijken of ik de tabel erbij kan voegen dan kan je goed het verschil zien. Dit heeft mij erg geholpen bij mijn keuze. Nu de maat nog hihi

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Twijfel nog altijd, de plus is iets voller maar de ultima is meer natuurlijker eh:67:

Heb nog een andere foto gevonden

pff moeilijk een keuze te maken, voor hoeveel cc zou jij gaan?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Sanderella:

Ja als ik jou plaatje weer zie vindt ik ze toch ook wel weer erg ‘rond’ de plus. Ohh erg hè. Ik twijfel tussen 315 cc en 335cc. Ben zo bang dat t te nep uit gaat zien. Wil ook weer geen ‘ballen’. Zo lastig allemaal 

Ja idd, bij mij net hetzelfde 

mss bij deze vrouw iets te rond daarom is het bij jou zo niet eh, en als je niet te groot gaat zal het nog wel mooi zijn en natuurlijk :7:

Wat vond dr Verdonck van de plus bij jou?

Welke cup-maat heb je nu? :66:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Mom1980:

Ja idd, bij mij net hetzelfde 

mss bij deze vrouw iets te rond daarom is het bij jou zo niet eh, en als je niet te groot gaat zal het nog wel mooi zijn en natuurlijk :7:

Wat vond dr Verdonck van de plus bij jou?

Welke cup-maat heb je nu? :66:

Mijn borsten zijn nogal gaan hangen na m’n zwangerschap dus ik mis veel

volume boven. Ben bang dat het met de Ultima niet gaat opvullen. Hij vond dat ik dat kon hebben en dan een soort push up effect krijg. Maar geen ballen. Ook zei hij tegen mij dat 315cc nog natuurlijk zou zijn. Zelf ben ik gaan twijfelen voor toch niet iets groter dus vandaar dag ik ze allebei wg laat leggen. 

Mij had vroeger altijd en volle b kleine c nu nog maar een slappe a/b. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Sanderella:

Mijn borsten zijn nogal gaan hangen na m’n zwangerschap dus ik mis veel

volume boven. Ben bang dat het met de Ultima niet gaat opvullen. Hij vond dat ik dat kon hebben en dan een soort push up effect krijg. Maar geen ballen. Ook zei hij tegen mij dat 315cc nog natuurlijk zou zijn. Zelf ben ik gaan twijfelen voor toch niet iets groter dus vandaar dag ik ze allebei wg laat leggen. 

Mij had vroeger altijd en volle b kleine c nu nog maar een slappe a/b. 

Dan zal de plus wel een goede keuze zijn voor een iets vollere decolleté, zelf heb ik eig ook geen volume daarmee dat ik twijfel. Ik kan niet groter gaan dan 295cc omdat Mn linkerborst iets kleiner is, daarom ben ik beperkt, als ik groter zou gaan is het niet natuurlijk meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Mom1980:

Dan zal de plus wel een goede keuze zijn voor een iets vollere decolleté, zelf heb ik eig ook geen volume daarmee dat ik twijfel. Ik kan niet groter gaan dan 295cc omdat Mn linkerborst iets kleiner is, daarom ben ik beperkt, als ik groter zou gaan is het niet natuurlijk meer

Nee dan zou ik inderdaad luisteren naar de arts. Hij doet zoveel borsten dat hij het wel weet. Begin nu wel echt de dagen af te tellen hoor. Het zit elke dag in Mn hoofd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sanderella:

Nee dan zou ik inderdaad luisteren naar de arts. Hij doet zoveel borsten dat hij het wel weet. Begin nu wel echt de dagen af te tellen hoor. Het zit elke dag in Mn hoofd. 

Ja idd, ga dinsdag nog is passen, hopelijk dan meer duidelijkheid welke vorm

Dan ook een datum vastleggen voor de bv:56:, kan al niet wachten :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-6-2018 om 00:32 zei Shahira89:

Hey ennnnnn hoe is het??

Ben echt tevreden !!!!! Ik vind ze zooooo mooi !!!!!!!!! En mijn littekens zijn echt super klein :) echtwaar ben zo blij.. dr verdronk is echt gewoonweg super !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-6-2018 om 12:56 zei Mom1980:

Hallo, proficiat met je nieuwe borsten! Alles goed verlopen? Ga ook een afspraak maken bij dr Verdonck voor een bv. Ben alleen wat bang voor pijn enz., hoe ze er gaan uitzien achteraf^_^

Hey! Dankjewel Xx alles is prima verlopen. Enkel de eerste dagen had ik wel erg veel pijn. Maar ben uiteindelijk mega tevreden met mijn borsten xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.