Ga naar inhoud

Shahira89 : 1 augustus 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

hallo, ik lees dat ik me moet voorstellen dus bij deze doe ik dat even want ik zou graag de foto's willen bekijken van de borstvergrotingen die gedaan zijn.

 

ik ben shahira 28 jaar moeder van 2 kinderen jongen 8 en meisje 6.

ik werk in een verpleeghuis (alleen nachtdiensten) .

heb na de zwangerschappen van mijn kinderen een kleine a-cup overgehouden waardoor ik erg onzeker ben geworden. ik ben 1m55 48kg maar zie er niet heel mager uit, heb een flinke kont en heupen waardoor de voorkant niet echt bij mijn achterkant past ;) als je begrijpt wat ik bedoel...

ik denk al jaren na over een borstvergroting maar had altijd wel iets waardoor ik andere prioriteiten moest stellen en het moest uitstellen..(ik ben zelfs op ''consult'geweest in belgian breast clinic alleen kwam ik dus een dag te vroeg op de afspraak :(ik had me vergist!!hoe stom is dat teleurgesteld ben ik weg gegaan en niet meer een afspraak omdat het toch een uurtje rijden was en ik het zo stom van mezelf vond.... erg slim van mij ..

nu eindelijk hak ik de knoop door en ga kijken of het mogenlijk is om in mijn vakantie mijn borsten te laten doen!

ik heb nu 28juni consult in genk welnesskliniek ben benieuwd hoe ervaringen hiervan zijn, groetjes shahira!

p.s ik heb me al eerder voorgesteld maar op de een of andere manier kan ik geen foto's bekijken vandaar dat ik me nog eens voorstel :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo, ik wordt 1aug geopereerd door dr.verdonck en hele lieve man en mooie praktijk! Ik twijfel nog tussen welke implantaten ik wil en aantal cc. Ik Zal waarschijnlijk de meest cc kiezen want dr verdonck en hier op het forum lees ik die tip als er getwijfeld wordt. Ik ga zsm nog eens passen en dan wil ik ook graag de knoop doorhakken welke ik kies.. Als er vrouwen zijn die foto's en informatie wil geven heel lief!want alle ervaringen zijn fijn om te weten xxxx shahira

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! 

 

Ik heb afgelopen vrijdag (8juni) mijn operatie gehad bij dr. Verdonck maar dan

wel in Diest in zijn kliniek. Het is nu de 5de dag na mijn operatie en het verband mag de 21ste juni af. Dus heb het zelf nog niet echt kunnen bekijken. Maar ik voelde me daar wel echt op mijn gemak.. ik had een Acup maar die was niet gevuld en ik heb nu 275cc mentor. Een grote C dus. Hoop dat het mooi zal zijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey !! gefeliciteerd! hoe gaat het verder met je ?? waarom heb je voor mentor gekozen ? ik vraag dat omdat ik nog twijfel welke implantaten ik neem... iedereeen waar ik het bij lees heeft verschillende reden voor hun keuze en ik vind het fijn zoveel mogelijk informatie te hebben voordat ik mijn keuze maak ... hoop je hersteld snel een voorspoedig xx

 

ik ben ook in diest geweest voor consult ;) ik heb de afspraak in welness kliniek afgezegt.

vond het daar zo fijn dat ik meteen de datum heb vast gezet.

ik ga 21 juni voor de tweede keer passen en nog wat vragen stellen.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

 

ben vandaag op men 2de consult geweest bij Verdonck. 

 

Mijn datum is 1 oktober. Nog even weg maar zo kan ik de juiste voorbereidingen werken en dit is het makkelijkste met mijn werk. 

 

Prachtige kliniek en aardige man. Ik ben op consult geweest bij Faceland, bij Wellness en nu 2de keer BBC.

 

mijn eerste consult bij hem was al doorslaggevend voelde me nergens anders zo op men gemak als daar. Vandaag nog een keertje gaan passen was erg aan het twijfelen. 

 

Denk dat ik voor 275cc ga (max dat er in past) Motiva Full dual plane progressive gel. 

 

Allemaal erg spannend he! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! 

 

Ik ben even geleden op consultatie geweest en toen hebben we ongeveer 255 cc afgesproken. De operatie is 18 juli en ze gaan ook de 275 cc voorzien, ik ga op dat moment zelf nog kiezen denk ik! Ik twijfel een beetje, maar de meeste zeggen me dat als ik twijfel ik best voor het grootste ga (in mijn geval dan 275 cc), aangezien 20cc toch ook niet zo'n groot verschil is. Momenteel heb ik een kleine A en zou graag als resultaat grote B, kleine C willen, vooral dat ze er natuurlijk uit zien vind ik belangrijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-5-2018 om 15:08 zei Shahira89:

hallo, ik lees dat ik me moet voorstellen dus bij deze doe ik dat even want ik zou graag de foto's willen bekijken van de borstvergrotingen die gedaan zijn.

 

ik ben shahira 28 jaar moeder van 2 kinderen jongen 8 en meisje 6.

ik werk in een verpleeghuis (alleen nachtdiensten) .

heb na de zwangerschappen van mijn kinderen een kleine a-cup overgehouden waardoor ik erg onzeker ben geworden. ik ben 1m55 48kg maar zie er niet heel mager uit, heb een flinke kont en heupen waardoor de voorkant niet echt bij mijn achterkant past ;) als je begrijpt wat ik bedoel...

ik denk al jaren na over een borstvergroting maar had altijd wel iets waardoor ik andere prioriteiten moest stellen en het moest uitstellen..(ik ben zelfs op ''consult'geweest in belgian breast clinic alleen kwam ik dus een dag te vroeg op de afspraak :(ik had me vergist!!hoe stom is dat teleurgesteld ben ik weg gegaan en niet meer een afspraak omdat het toch een uurtje rijden was en ik het zo stom van mezelf vond.... erg slim van mij ..

nu eindelijk hak ik de knoop door en ga kijken of het mogenlijk is om in mijn vakantie mijn borsten te laten doen!

ik heb nu 28juni consult in genk welnesskliniek ben benieuwd hoe ervaringen hiervan zijn, groetjes shahira!

p.s ik heb me al eerder voorgesteld maar op de een of andere manier kan ik geen foto's bekijken vandaar dat ik me nog eens voorstel :) 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

P.s consult in genk ga ik niet meer. Ben pas op consult bij BBC geweest en wist meteen dat ik door dr verdonck wil laten opereren. A.s donderdag voor de tweede keer een consult omdat ik twijfel tussen  aantal cc en het merk sebbin /motiva 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-6-2018 om 17:35 zei Shahira89:

P.s consult in genk ga ik niet meer. Ben pas op consult bij BBC geweest en wist meteen dat ik door dr verdonck wil laten opereren. A.s donderdag voor de tweede keer een consult omdat ik twijfel tussen  aantal cc en het merk sebbin /motiva 

 

heb je al een datum vastliggen voor je operatie? En waarom twijfel je tussen die 2 merken als ik vragen mag? Zit met hetzelfde dilemma namelijk.. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Doriend:

 

heb je al een datum vastliggen voor je operatie? En waarom twijfel je tussen die 2 merken als ik vragen mag? Zit met hetzelfde dilemma namelijk.. :-)

Ja ik wordt 1aug geopereerd.en jij?

Ik Wilde tijdens me consult eerst zeker weten motiva voelde heel Zacht en natuurlijk.  Maar motiva is breder Als sebbin , sebbin is smaller en boven boller zodat je meer projectie naar voren hebt...en ik ben smal en klein...( en als je staat zou die Wat meer in druppelvorm gaan de motiva)... Ik vind iets stevigere borsten en rond heel mooi en wil geen brede borsten maar meer projectie naar voren dat is Wat ik mijn hoofd heb en denk Dan dat de sebbin meer iets voor mij is maar daar in tegen zijn die weer goedkoper en krijg je niet de garantie Wat motiva geeft...en ik had nog niet zoveel vrouwen het merk sebbin horen zeggen maar hier op het forum zie ik Met beide merken prachtige borsten.maardus gaande weg hier op het forum gelezen te hebben twijfel ik nog e'en beetje hihi ..en wat is jou reden van twijfel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Shahira89:

Ja ik wordt 1aug geopereerd.en jij?

Ik Wilde tijdens me consult eerst zeker weten motiva voelde heel Zacht en natuurlijk.  Maar motiva is breder Als sebbin , sebbin is smaller en boven boller zodat je meer projectie naar voren hebt...en ik ben smal en klein...( en als je staat zou die Wat meer in druppelvorm gaan de motiva)... Ik vind iets stevigere borsten en rond heel mooi en wil geen brede borsten maar meer projectie naar voren dat is Wat ik mijn hoofd heb en denk Dan dat de sebbin meer iets voor mij is maar daar in tegen zijn die weer goedkoper en krijg je niet de garantie Wat motiva geeft...en ik had nog niet zoveel vrouwen het merk sebbin horen zeggen maar hier op het forum zie ik Met beide merken prachtige borsten.maardus gaande weg hier op het forum gelezen te hebben twijfel ik nog e'en beetje hihi ..en wat is jou reden van twijfel?

 

 

Maar Motiva heeft toch ook de progressive plus waardoor je het bovenaan ook boller hebt.. Want dat zouden degene zijn waartussen ik twijfel van motiva. Wil namelijk ook graag het iets boller bovenaan omdat ik daar nu toch wel het volume mis. het prijsverschil vond ik wel groot tussen beide merken, daarmee dat ik nu zo een beetje op onderzoek ben naar beide merken. Mijn operatie staat ingepland op 20/07. Vandaag juist een maand!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Doriend:

 

 

Maar Motiva heeft toch ook de progressive plus waardoor je het bovenaan ook boller hebt.. Want dat zouden degene zijn waartussen ik twijfel van motiva. Wil namelijk ook graag het iets boller bovenaan omdat ik daar nu toch wel het volume mis. het prijsverschil vond ik wel groot tussen beide merken, daarmee dat ik nu zo een beetje op onderzoek ben naar beide merken. Mijn operatie staat ingepland op 20/07. Vandaag juist een maand!

Ooooooohh nog even en dan Ben je aan De beurt ..hihi leuk!ja en indd de prijs zit ook heel veel verschil in.. Ik heb Morgen mijn tweede consult Dan vraag ik De dokter Wat hij mij adviseerd. 

 

Hou je me op De hoogte als he geholpen bent ?xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Shahira89:

Ooooooohh nog even en dan Ben je aan De beurt ..hihi leuk!ja en indd de prijs zit ook heel veel verschil in.. Ik heb Morgen mijn tweede consult Dan vraag ik De dokter Wat hij mij adviseerd. 

 

Hou je me op De hoogte als he geholpen bent ?xxxx

 

ja ik begin al een beetje af te tellen :D Heb ook nog gemaild voor een tweede consult. Gewoon om zeker te zijn. Prima ik hou je op de hoogte. Laat je mij dan ook weten wat hij je adviseert?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-6-2018 om 10:12 zei Doriend:

 

ja ik begin al een beetje af te tellen :D Heb ook nog gemaild voor een tweede consult. Gewoon om zeker te zijn. Prima ik hou je op de hoogte. Laat je mij dan ook weten wat hij je adviseert?

Heyyy.. Ik ben donderdag geweest voor de tweede keer. 255cc adviseerde de de dr. maar gaat kijken op de dag zelf of 275 cc past, dus ik hoop het hihi...

Sebbin kies ik voor omdat ik smal ben en sebbin ronde smalle implantaten hebben komt dat meer na voren en dat lijkt mij heel mooi....en wanneer ga jij voor de tweede keer?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Shahira89:

Heyyy.. Ik ben donderdag geweest voor de tweede keer. 255cc adviseerde de de dr. maar gaat kijken op de dag zelf of 275 cc past, dus ik hoop het hihi...

Sebbin kies ik voor omdat ik smal ben en sebbin ronde smalle implantaten hebben komt dat meer na voren en dat lijkt mij heel mooi....en wanneer ga jij voor de tweede keer?

X

 

Je wilt graag de 275 dan? Heb gemaild voor een tweede afspraak maar nog geen antwoord gekregen. Morgen eens bellen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haay, 

 

Ik ben 25 april geopereerd door Verdonck! Ik ben 1.73 en kwam van een 75A/B, verschilt per bh en heb 375cc motiva gekregen 

 

Ik heb een album, kan je eventueel even in kijken! 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-6-2018 om 11:34 zei Hartje123:

Hey! 

 

Ik heb afgelopen vrijdag (8juni) mijn operatie gehad bij dr. Verdonck maar dan

wel in Diest in zijn kliniek. Het is nu de 5de dag na mijn operatie en het verband mag de 21ste juni af. Dus heb het zelf nog niet echt kunnen bekijken. Maar ik voelde me daar wel echt op mijn gemak.. ik had een Acup maar die was niet gevuld en ik heb nu 275cc mentor. Een grote C dus. Hoop dat het mooi zal zijn! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei llaara:

Haay, 

 

Ik ben 25 april geopereerd door Verdonck! Ik ben 1.73 en kwam van een 75A/B, verschilt per bh en heb 375cc motiva gekregen 

 

Ik heb een album, kan je eventueel even in kijken! 

 

Xxx

ziet er wel heeeeel mooi uit!!X

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Doriend:

 

Je wilt graag de 275 dan? Heb gemaild voor een tweede afspraak maar nog geen antwoord gekregen. Morgen eens bellen. 

hey normaal reageren ze heel vlug op de mail zul je vast maandag een berichtje krijgen. ;)

 ja ik kies 275cc .spannend!!xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Shahira89:

ziet er wel heeeeel mooi uit!!X

Dankjewel! Ben er ook super blij mee

Littekens zijn ook mega netjes

 

Je keuze voor Verdonck is een goede keuze geweest! Ben benieuwd hoe het bij jou wordt! 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei llaara:

Dankjewel! Ben er ook super blij mee

Littekens zijn ook mega netjes

 

Je keuze voor Verdonck is een goede keuze geweest! Ben benieuwd hoe het bij jou wordt! 

 

X

ja dat komt echt door dit forum!  ... ja vind het nu ook wel spannend worden! vooral omdat ik denk hmmmm aantal cc klinken zo weinig... en wilde toch echt graag grote C op zijn minst:$ ... maar ik heb wel vertrouwen in hem zie alleen maar mooie borsten gemaakt door heb! heb je veel last gehad ervan?xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Shahira89:

ja dat komt echt door dit forum!  ... ja vind het nu ook wel spannend worden! vooral omdat ik denk hmmmm aantal cc klinken zo weinig... en wilde toch echt graag grote C op zijn minst:$ ... maar ik heb wel vertrouwen in hem zie alleen maar mooie borsten gemaakt door heb! heb je veel last gehad ervan?xx

Ja je bent wel een stuk kleiner dan mij, dus ik denk dat 275 wel mooi is hoor! 

Ik zit nu op 70F/75E,maar zo oogt het niet, lijkt meer op een C cup. 

Ik zag een meisje op youtube, zij had 260cc en had echt super mooie en grote borsten uiteindelijk gekregen ermee en was ook rond de 1.65m

 

In Verdonck moet je sowieso vertrouwen hebben, hij weet heel goed wat die doet

 

Ik heb de eerste week vooral echt mega veel last gehad.. Na de operatie had ik ook super veel pijn, heb alleen maar gehuild en overgegeven tijdens de autorit van 2 uur naar Rotterdam... 

Na de tweede week ging alles gelukkig een stuk beter! Maar iedereen herstelt anders natuurlijk

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei llaara:

Haay, 

 

Ik ben 25 april geopereerd door Verdonck! Ik ben 1.73 en kwam van een 75A/B, verschilt per bh en heb 375cc motiva gekregen 

 

Ik heb een album, kan je eventueel even in kijken! 

 

Xxx

Zou ik ook mogen kijken? Ik wil ook gaan voor de 375 cc full motiva bij Faceland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei fitgirlkim:

Zou ik ook mogen kijken? Ik wil ook gaan voor de 375 cc full motiva bij Faceland.

Mijn album is openbaar! Ik heb alleen foto's met bh's en bikini's aan

Als je nog meer foto's wil zien mag je me een privéberichtje sturen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.