Ga naar inhoud

Pinas


Gast Pinas

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal ik zal me even voorstellen. Ik ben pinas uit rijswijk ik ga binnenkort een borstlift met prothese en een buikwandcorrectie ondergaan bij boerhaave kliniek in amsterdam.  De intake gesprek ging super. Heeft iemand ervaring mee? Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pinas Ik ben 29 mei in Boerhaave door dr vd Weij geopereerd voor een bv. Ik vind het intake gesprek heel prettig en professioneel. Er werd uitgebreid gemeten en besproken wat er wel en niet kon. Ook alle vragen die ik had werden uitgebreid beantwoord. Er werd echt de tijd genomen. Ook ben ik nog een keer terug geweest om nog een keer te passen want had war twijfels en ook dat was geen probleem. De operatie zelf en alles wat daar bij komt kijken is heel prettig verlopen. Nagenoeg geen pijn gehad, eerder wat ongemakken. Het is bij mij wel voor de spier geplaatst dus dat zal wel schelen. Al met al fijne ervaring. Ben nu 11 dagen po en ze worden met de dag mooier:wub: 

 

Succes met je operatie straks. Heb je al een operatie datum?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen maandag door Drs van de Kar geopereeerd. Fijne kundige arts. Het hele OK team (verpleegkundigen, anesthesisten Ed) als prettige, lieve en meedenkende mensen ervaren. Bij mij Dual Plane geplaatst dus wel flinke pijn, maar nu al iets meer bewegingen mogelijk. Kliniek belde vandaag (gisteren voicemail) om te checken hoe het gaat dus ook goeie nazorg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.