Ga naar inhoud

Kimmie__ : 13 mei 2018 : Dr. ? : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal , 

Ik ben 5 dagen geleden geopereerd voor een borstvergroting 330cc onder de spier.

nu heb ik links enkel een beetje spierpijn maar aan mijn rechter borst heb ik verschrikkelijk veel pijn als ik lig valt het mee maar van zodra ik lang dan 5 minuten recht sta heb ok een zeer brandend gevoel en zo zware steken dat ik zou kunnen huilen van de pijn ! 

Heeft nog iemand die gehad enkel aan 1 borst ? Ik maak me wat zorgen ..

groetjes Kimmie

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kimmie__ is het je borst bij je rechterhand als je rechtshandig bent of andersom? Misschien doe je met die arm meer waardoor je van die ene borst meer last hebt dan van de ander?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Seen87ik ben linkshandig en het is mijn rechter borst die zoveel pijn doet ik probeerde hiernet de tafel af te ruimen maar dan krijg ik zo harde steken dat het gewoon onmogelijk wordt en ik kan normaal wel tegen wat pijn maar die steken zijn echt verschrikkelijk ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden zei Kimmie__:

@Seen87ik ben linkshandig en het is mijn rechter borst die zoveel pijn doet ik probeerde hiernet de tafel af te ruimen maar dan krijg ik zo harde steken dat het gewoon onmogelijk wordt en ik kan normaal wel tegen wat pijn maar die steken zijn echt verschrikkelijk ..

Ik ook linkshandig en rechts is nog strak en opgezet en pijnlijk ,links nergens last van 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kimmie__:

Hallo allemaal , 

Ik ben 5 dagen geleden geopereerd voor een borstvergroting 330cc onder de spier.

nu heb ik links enkel een beetje spierpijn maar aan mijn rechter borst heb ik verschrikkelijk veel pijn als ik lig valt het mee maar van zodra ik lang dan 5 minuten recht sta heb ok een zeer brandend gevoel en zo zware steken dat ik zou kunnen huilen van de pijn ! 

Heeft nog iemand die gehad enkel aan 1 borst ? Ik maak me wat zorgen ..

groetjes Kimmie

Hoi, 

Ik heb het ook gehad, een kant ging prima en bij mij links vreselijk veel pijn. 

Ik was al afgebouwd met pijnstillers en ineens na 2,5 wk po enorme pijn. Ik kon bijna niets meer, alleen liggen en dan niet plat, dat ging goed, en was de pijn bijna weg, opnieuw aan de pijnstillers en totale rust. Na 3 dagrn ging het iets beter en na 6 dagen bijna pijn vrij. En nu nog steeds pijn vrij gelukkig.

De kliniek zei dat ik toch misschien iets teveel gedaan had maar dat het ook echt vaker voorkomt dat de ene borst veel pijnlijker is, en dat je het moet zien als 2 verschillende operaties en dus ook verschillend herstel.

Sterkte en als je het niet vertrouwd gewoon even bellen.

O ja, ze zeiden tegen mij ook dat zolang ik geen koorts had of rode, warme opgezette borst ik me geen zorgen hoefde te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kimmie,

Ik ben nu officieel over 45 min 1 dag PO. Wat jij schrijft herken ik zo erg. Rechts gaat prima (ik ben rechtshandig), links doet ondragelijk pijn. Het brandt ontzettend bij mij. Ik leef wat in een roes van pijn en hoop dat dit goed komt. Op dit moment boeit het me geneens als ze scheef zijn. Als de pijn maar stopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kimmie,

 

Ik ben rechtshandig en bij mij voel ik de pijn aan de linkerborst. 

Het brandt enorm, elke keer een steek, zeurig pijn!

Ik denk dat het vooral veroorzaak doordat we gaan liggen en overeind willen komen.

we mogen de handen en armen niet gebruiken maar wel de buikspieren.

je buikspieren spant je aan om overeind te komen, maar hierdoor merk ik ook dat ik mijn borsten aanspant, vooral dat ene borst die je nooit gebruikt.

 

Het is verschrikkelijk ik ken het! :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf had ik na de operatie ook 1 borst die vrijwel pijnloos was en 1 borst die constant pijn deed en zat te zeuren. Dit is echt helemaal weggetrokken. (Ben 6 weken po). Nu is het zelfs zo dat de ander soms ineens wat meer pijn doet ;) het komt vast ook goed met jou!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, ik ben nu precies 2 wkn PO  en bij mij ook links nog wat pijnlijk ( ben rechtshandig ) links is zelfs nog steeds wat opgezwollen bovenop en bezit over een flinke blieduitstoting aan de kant van mijn litteken, aan de ene kant maar ik me zorgen erover, maar lees ook veel dat eigenlijk iedereen dat wel heeft.

Morgen gaan de hechtingen eruit en ben dus ook benieuwd wat ze van de dikkere borst zegt. Hopelijk is het gewoon nog wat zwelling en niks vreemds!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.