Ga naar inhoud

boterbloem : 7 december 2010 : Dr. Poeschman : Amersfoort


Aanbevolen berichten

boterbloem

bvk op 7 dec 2010

de operatie is goed gelukt

wel vertraagde wondgenezing op het drielandenpunt

bij thuiskomst te snel van start gegaan

na 3 wkn beginnende borstontsteking

antibioticumkuur

nu nog zwelling boven de li tepel die pijnlijk is en uitstralende pijn naar

li-oksel en arm. de huisarts probeert me gerust te stellen

Wie heeft ervaringen met zwelling/verdikking boven de tepelhof ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Boterbloem,

Verdikkingen kunnen soms lang blijven.

Maar is het niet verstandig om naar de plastische chirurg terug te gaan ipv naar de huisarts te gaan.

De plastische chirurg heeft je immers geopereerd.

Heel veel sterkte! En doe rustig aan.

Groetjes, Peppen

Link naar reactie
Delen op andere sites

De chirurg kan je idd het beste helpen. Ik heb toen ik een ontsteking kreeg wel de huisarts hier gehad maar die gaf niet aan dat er een ontsteking was en dat het er mooi uit zag. Wat wil je weten over de verdikking en zwelling want daar kan ik waarschijnlijk wel antwoord op geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Kan het zijn dat het van de hechtingen komt?

Daar kan een bobbeltje komen, teminste op andere plaatsen ook dus na een bvk ook lijkt me.

Ik hoop dat het zo iets simpels is

Groetjes suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** He Sanka,

Dat is heel normaal dat je soms dikkere stukjes voelt in je littekens! Ik heb pas een nacorrectie gehad van mijn buik (buikwandcorrectie) en heb alles live meegemaakt. Ik zag dus dat hij op bepaalde plaatsen eerst inwendig dikkere hechtingen gebruikte, meer wit draad zegmaar. De huid zelf wordt gesloten met van dat doorzichtige oplosbare, ook inwendig. Maar waar dus het vlees aan elkaar is gemaakt met dat dikkere witte draad (is maar op een paar plaatsen) voelt mijn litteken ook iets bobbeliger aan dan de rest. Komt vanzelf goed hoor, de rest van mij litteken op de buik is al helemaal mooi weggetrokken, helemaal vlak en bijna niet meer te zien (is nu 4 maanden geleden). Bij de borsten is het ook nog maar vaag te zien. Komt allemaal goed dus :)

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.