Ga naar inhoud

Huiduitslag! bijna 6 wk po


Gast Fna88

Aanbevolen berichten

Hier kreeg ik gisteren avond ineens last van. Bizar, het jeukt echt echt echt als een malle! iemand enig idee wat het kan zijn? Echt plakkaten die op de huid liggen zeg maar.. Krijg t niet goed op de foto

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het wordt alleen maar erger.. kan toch niet na zon lange tijd nog narcose zijn? ik had zelf het idee dat het niks met borstoperatie te maken heeft vandaar in ""offtopic" geplaatst. Kga morgenvroeg de huisarts bellen. Hopelijk is het geen wondroos oid

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wondroos is het niet, dat jeukt niet. Eerder contactallergie of warmteuitslag, zou even bij je huisarts langsgaan, daar kun je vast een zalfje tegen jeuk krijgen. 

Uitslag na narcose na 6 weken is extreem onwaarschijnlijk, dan zou het ook niet alleen op de plek zijn maar over je hele lichaam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is idd een allergische reactie maar we weten niet waar op.. Gebruik al jaren dezelfde wasmiddel, doucheschuim, shampoo, bodylotion etc etc. Kan idd ook niet tegen wasverzachter, dus gebruik ik niet.

 

Heb pilletjes gekregen :) 

Denk zelf dat t wel met de bh's te maken heeft want vanmorgen was t haast weg en nu eind vd dag is het weer op komen zetten. Vreemd dat dat na die tijd ineens nog kan komen, ach nog een paar dagen dan mag ik een normale bh aan die wel ademt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.