Ga naar inhoud

JaDeChMa : 20 april 2010 : Dr. Bronckaers : Turnhout


Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

De laatste keer dat ik op deze site ben geweest was (ik geloof) maart 2010!

Dus zal ik me even opnieuw voorstellen en mijn verhaal vertellen.

Mijn naam is Jacqueline. Ik ben 27 jaar en getrouwd met Demis.

wij wonen in Noord-Brabant, Tilburg en zijn de ontzettend trotse ouders van onze 3 kinderen Chloë, Maia en Devon.

Toentertijd zat ik nog ongeduldig en vol spanning op mijn operatie te wachten.

Tot het moment dat ik ontdekte dat ik in verwachting was. Mijn wereld leek wel in te storten.

9 jaar lang had ik op dat moment gewacht.

2 kinderen gekregen, centjes gespaard, verschillende consulten gehad, afspraak gemaakt en die kwam steeds dichterbij.

Ik had alles al geregeld, ten minste 4 weken vrij van mijn werk, oppas voor de kinderen.

Ik had overal rekening mee gehouden.

Behalve met dat ENE.

Onverwacht was er een kindje op komst.

En niet veel later tot overmaat van ramp verloor ik mijn baan :77:

Ja, op het werk vonden ze me dapper dat ik dat aandurfde en ze begrepen het allemaal helemaal!

maar ze konden het maar niet in hun bolle koppen verwerken dat ik me ziek melden omdat ik een aantal klappen te verwerken kreeg.

1- na 9 jaar eindelijk een operatie ondergaan (dus helemaal dolblij) die niet doorging.

2- een totaal onverwachte zwangerschap.

3- een miskraam gekregen

4- en dan bij de controle echo erachter komen dat er een hartje klopt. Dat we dus eigenlijk zwanger waren van een tweeling.

Maar op het werk konden ze alleen maar (sorry hoor) zeiken omdat ze mijn taken over moesten nemen.

COLLEGIAAL HË :77:

en dat resulteerde in het feit dat mijn contract niet verlengd werd!!!

Daar zat ik dan. zonder operatie, zonder baan met een kind in mijn buik en een bruiloft op de agenda...

MAAR ik kan ook vertellen dat we een ontzettend mooie bruiloft hebben gehad en dat we na 2 meiden zijn bevallen van een zoon.

dat is de keerzijde van het verhaal. :33:

We zijn echt ontzettend trotse ouders van onze 3 wondertjes. Devon was wel niet gepland maar hij heeft ons wel compleet gemaakt.

Nu is zijn vader in ieder geval niet meer de enige man in huis :lol:

Ik mag nog niet geopereerd worden, nou ja dat doen ze liever niet ik moet eerst ontzwangeren maar die operatie komt er zeker.

Nu komen er zeker geen kindjes meer, Ik heb er zin in.

want ik moet eerlijk bekennen: na deze derde bevalling is het nog erger gesteld met mijn borsten :102:

veel liefs Jacq.

PS: dit is mijn vorige topic:

http://www.borstenforum.com/topic/894-jadechma-20-april-10-dokter-bronckaers-st-joseph-ziekenhuis-te-turnhout/page__p__22549entry22549

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Jacq

welkom terug :)

jeetje wat een verhaal zeg,maar wel erg dapper,je laat je duidelijk niet uit het veld slaan :D

kindje gekregen,nu ontzwangeren en je gaat er v=weer voor,super toch!

ga je naar dezelfde geplande arts,of ga je toch eens totaal anders aanpakken en rondkijken voor consulten?

ik herken je wel,dat je borsten nog erger zijn geworden na de 3de,ik had ook altijd nog iets,iets met een tepel,nou na me 3de was het totaal gebeurd ermee,echt niets zat er meer hihih

luxe gezin hoor,2 dochters en een zoon,super :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig van je dat je toch maar weer met je hoofd boven water gekomen bent , alles gerelativeerd hebt en er de beste dingen van inziet : Devon ! Gefeliciteerd trouwens :1:

Van je collega's moet je't hebben hé : 'ieder voor zich en god voor ons allen' ... 't overal hetzelfde .

Maar goed , je hebt ze niet nodig en je geluk is nu compleet . Met 3 kids groot te brengen zul je je handen meer dan vol hebben .

EN je kan uitkijken naar een aankomende borstvergroting waar je al zolang naar snakt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Hai,

@ Moontje: ik ben er inderdaad nog niet uit of ik naar dezelfde arts ga. Ik heb vorig jaar ook nog ergens anders een consult gehad (hier om de hoek) maar daar zit een overnachting bij. En ik vind mijn eigen bed toch wel het lekkerst moet ik zeggen.

@ B-cupje: tja ze zeggen het he over je collega's hahaha :92: maar ik hoor het vaker het is jammer genoeg echt overal hetzelfde.

@ eefje: Ik heb er Zin In! nu heb ik er ondertussen al 10 jaar op gewacht..

net ook weer 3 sollicitaties de deur uit gedaan, ik ben benieuwd. dat afwachten duurt altijd zo lang hé.

Liefs Jacq.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

ZO, iets langer dan een jaar geleden ben ik bevallen van ons laatste kindje.

Onze prachtige zoon als aanvulling op onze 2 prachtige dochters..

Maar mijn man en ik hebben afgesproken dat mama nu aan de beurt is.. ik wacht al zo lang..

Ik heb zitten twijfelen om naar een andere chirurg te gaan dan voorheen maar ik had en heb daar nog steeds een ontzettend goed gevoel bij dat ik gewoon weer bij Dokter Bronckaers ga.

Zodra het financiele plaatje compleet is of in ieder geval bijna (haha) maak ik een afspraak voor een consult en gelijk voor de operatie zelf dan hoef ik daartussenin niet zo lang te wachten.. dat heb ik dan alweer gewonnen.

groetjes Jacq

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn laatste en fijnste consult was bij Dokter Bronckaers in Turnhout en daar hadden we 300 cc, rond, achter de spier besproken..

het zal zoiets worden, ik ga nogmaals op consult omdat er nu een zwangerschap tussen heeft gezeten. Misschien beoordeeld hij nu anders.

Ook moest ik de vorige keer foto's meenemen op de dag van operatie maar dat doe ik nu tijdens het consult al.. hihi.

Kunnen we dat meteen bespreken.

Dan heb ik er voor mezelf en man een iets beter beeld bij.

groetjes jacq

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dan ben ik verer aan het lezen en zoeken en kom ik zoiets tegen...

daar mijn geduld ver op is en onze financien niet de pan uit rijzen..

Wellness kliniek

Borstvergroting: Monobloc ® Silicone Soft One: maten van 200 cc tot 500 cc € 1999,-

is dat interessant of dom om te overwegen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

ik ben ook bij dr broncaerts op consult geweest , lieve man maar was nog op een paar plaatsen geweest. toen vertelde me ze pas iets over cc s en dr broncaerts had er mij niks van gezegt. ik wist niet wat ik ging krijgen. ben uiteindelijk ook voor de welnesskliniek gegaan. ben bij dr de visser geweest en ben er heel content van. aangezien ik wel met complicaties zit. als er iets is word je direct geholpen en ze nemen je ook wel serieus. in mijn geval toch. dus ben er wel tevreden van

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben hier in Tilburg bij de berglandkliniek en bij dokter Bronckaers op consult geweest. Ik denk dat als ik nu weer opnieuw op consulten ga dat ik mezelf dan maar meer in de war ga brengen. Dan weet ik straks helemaal niet meer wat ik moet doen, haha...

Al blijft de prijs bij de wk wel heel interessant.....

en Goas ik had het al een beetje in je topic gelezen. hoe gaat het nu met je?

liefs Jacq.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.