Ga naar inhoud

JaDeChMa : 20 april 2010 : Dr. Bronckaers : Turnhout


Aanbevolen berichten

Hallo,

Het duurt nog eventjes maar ik begin alvast een topic voor mezelf.

ik heb nu 1 consult achter de rug bij de berlandkliniek hier in tilburg en heb mijn volgende afspraak staan bij dokter bronckaers op 22 februari.

Het eerste consult verliep opzich prima, ik verwachtte er ook alleen een adviserend gesprek van.

Maar als ik wel van plan was om daar de operatie te laten doen dan had ik het niet gedaan.

Ik had het consult bij dokter baert.

Het gesprek was kort en achteraf was het toch een beetje onduidelijk.

Ik heb mijn wensen kenbaar gemaakt maar er werd niet precies gezegd of dat zou kunnen.

Ik mocht niet passen want dat gebeurd pas bij een tweede consult.

na de operatie zou ik een nacht in het ziekenhuis moeten blijven.

ze adviseerde op de spier wat gezien mijn postuur niet logisch lijkt.

allemaal kleine dingentjes die uiteindelijk zwaar wegen om het daar niet te doen.

Al gaf ze wel een goede tip: Neem foto's mee van wat je mooi vind dan kan ik tijdens de operatie beslissen of ik 35cc extra doe of niet, want dan kan ze zien wat ik mooi vind en of het daar dan op lijkt...

ik heb mijn consult nog niet gehad maar heb een onder voorbehoud datum vast laten leggen voor de operatie mocht het consult mij en de arts bevallen.

Ik ben zooo ontzettend ongeduldig, ik wacht er al heeeeel lang op...

Toen ik belde of het mogelijk was heb ik de arts zelf gesproken.

hij had eigenlijk 16 april al een plaatsje en ik zei naturlijk meteen JA is goed maar ik bedacht me dat 2 dagen later de jongste 1 word en dat zou dan geen leuke verjaardag worden ...

nu heb ik precies het goede tijdstip.

mijn verjaardag en die van Maia zijn dan geweest.

20ste operatie

dan is mijn aanstaande 25 mei jarig, dat moet wel lukken :D

er zit wel een lang weekend weg tussen in mei Mja dat neem ik maar voor lief. dan kookt mijn zusje maar dat weekend.. of we gaan lekker uiteten.. Vraag me alleen wel af of ik dan kan zwemmen of in ieder geval in het water kan zijn.

18 juni hebben we de bruiloft van mijn vader 20 juni word de oudste 6 en 14 augustus hebben we onze eigen bruiloft...

precies de goede datum denk ik dan.

Groetjes Jacqueline.

Link naar reactie
Delen op andere sites

welkom hier jacqueline

ik las je uitleg over het plannen van de datum, das wel lastig he! ik moet ook met 1001 dingen rekening houden, wil niet te dichtbij de zomer, het moet vlak voor een vakantie ivm goede opvang voor de kids, niet op of dichtbij een verjaardag, kan het op het werk? pffff.

ik hoop evengoed voor je dat het consult met deze bronckaerts je wel genoeg vertrouwen geeft, want anders gaat het de 20e april ook niet door.

heb je geen vertrouwen in een bv voor de spier? waarom, als ik vragen mag. of heb je zelf een voorkeur voor achter de spier. op de spier wordt over het algemeen afgeraden als dikte van je eigen borst (op een bepaalde plek gemeten) minder is dan 3 cm. wat bedoel je met je postuur? ben je erg slank, of bedoel je iets anders?

ik zou je dan ook zeker adviseren om bij je consult in februari ook foto's mee te nemen wat je wenst qua vorm en maat. als het over 35cc gaat wat je meer of minder zou krijgen is dat verschil zeer minimaal, en zou ik zeker voor de 35cc extra gaan. het gros van de meiden, vrouwen hier vindt na afloop van de operatie dat het best iets meer had mogen zijn.

nog even wachten dus maar, op je nieuwe consult, en in de tussentijd maar goed proberen te lezen en uit te dokteren wat je wensen zijn.

groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaat,

Ik heb er nu op voorhand al een goed gevoel bij, Ilona heeft ook een hele goede ervaring met hem en ze heeft een ontzettend mooi resultaat gekregen. dat vertrouwen heb ik dan al wel, het moet dan wel slecht gaan wil het niet goed komen.

maar idd dan zou ik wel heel erg balen. :huh:

Het is geen kwestie van vertrouwen hebben om het voor de spier te doen.

ik ben maar klein en slank en hoogstwaarschijnlijk is het het beste als het onder de spier komt, dual plane...

bij het vorige consult heeft ze wel gemeten en volgens haar kon het wel op de spier en zou dat een veel mooier resultaat geven.

Mar dat zeiden ze bij Ilona ook.

Ik wacht wel even af wat Bronckaers te zeggen heeft. :6:

betreft de foto's heb ik al gezocht naar mooie foto's heb alleen nog niets uitgeprint.

maar heb nog eventjes om de juiste te vinden die ik mee kan nemen.

ik ben wel klein en slank maar ik neig idd naar de 35 cc meer. Dan zou ik op 275 CC zitten met ronde prothese.

Ik weet wel dat ik het echt heel erg zou vinden als ik zou denken dat het wel meer had mogen zijn.

dat zou zonde zijn.

Ilona en ik zijn ongeveer hetzelfde qua lichaam en maten. dus ik kan mooi afkijken ..

sorry schat , ik spiek bij je hahaha. :4:

Ik houdt het hier in ieder geval bij met lezen en schrijvn=en.. kan bijna niet wachten..

@ Barb, echt heel cool dat we dezelfde datum hebben kunnen we er samen naartoe leven.. gezellig :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik was helemaal verrast dat ik nu ook iemand heb om er samen mee naar toe te leven haha. Nou ik vind het gezellie! Maar ook de tijd erna natuurlijk.

Ik krijg 310 cc (als het past) ik heb nu een 75A/70B.

Ik ben al vanaf december aan het smeren met Bio Oil dat is om striemen te voorkomen, scheurtjes in de huid.

Liefs Barb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar natuurlijk ook de tijd erna Barb..

Ik ben benieuwd wat er tegen mij gezegd gaat worden qua aantal cc's dat gaat passen.

ik heb natuurlijk mijn wensen maar het moet wel kunnen.

bij dat eerste consult is niet eens duidelijk geworden of het zou passen :excl:

Ik hoop het natuurlijk wel... :59:

ik vroeg aan demis om te kijken of het ergens in mei uitverkoop is in de stad... hahah dan kan ik een nieuwe garderobe aan gaan schaffen ..

alleen kon hij niets vinden op internet. zal zo zelf eens gaan struinen :D

Demis kan wanneer nodig zorgverlof opnemen, dat komt dus mooi uit.

ik word de 20ste geopereerd die dag neemt hij een vrije dag.

Daarna neemt hij zorgverlof op.

hij krijgt maximaal 10 dagen.

maar we hebben berekend dat hij 8 dagen opneemt.

de 3 dagen na de operatie, dan is het weekend, en de week erna.

daarna regel ik mijn moeder en zusje en buurvrouw wel :D hihihihi

NU is het wel hopen dat zijn leidinggevende het daar ook mee eens is.. :80:

Ze kunnen erg goed met elkaar overweg dus als het niet goedgekeurd word scoort hij minpunten :83:

Groetjes Jacq.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Nog 2 dagen tot mijn consult bij dokter Bronckaers.

Nu word ik toch best nerveus en vergeet ik steeds de dingen die ik nog moet vragen, zodra ik een helder moment heb kan ik ze maar beter opschrijven haha.

dan kan ik ze nog eens nalezen :62:

het gesprek is om 14:00 uur.

mijn zusje en als het goed is mijn moeder gaan mee, als ik geen oppass heb voor de kindjes dan alleen mijn zusje.

De operatie is over 2 maanden. Die komt gelukkig al wat dichterbij. :35:

Ik ben zoo benieuwd wat hij allemaal gaat zeggen, wat zijn advies is.

En ik ben zeker benieuwd of dat het gesprek ongeveer hetzelfde zal verlopen als bij Ilona. :D

Ik heb het gevoel dat mijn ongeduld word beloond zodra ik weet waar ik aan toe ben.

Dan is mijn ongeduld weer een beetje gestild haha.

Het tijdstip, hoeveelheid CC's etc.

Heb al wel afgesproken dat we zodra het me lukt we gaan shoppen bij Primark in Rotterdam :101:

Demis heeft het kunnen regelen.

Hij is met mijn operatie vrij en de 2 weken die daarop volgen heeft hij zorgverlof.

de derde week moet hij jammer genoeg weer gaan werken maar dan heeft de oudste vakantie dus dan hoef ik ook niet verplicht weg en die week heeft Demis late dienst.

:48: Jacq.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn consult achter de rug

En ik ben er heel tevreden over.

dus 20 april om 08:00/08:30 ben ik aanwezig in het ziekenhuis in Turnhout :125:

Nu zijn al mijn angsten even weg en heb ik het gevoel van Kom maar op met die operatie :101:

Zoals gezegd zijn mijn zusje en moeder meegegaan maar ook mijn schoonzusje.

zowat de hele familie maar dat was wel fijn en gelijk informatief voor de twee jongste :4:

het gesprek verliep prettig en ik heb een half uur tot 3 kwartief binnen gezeten.

ik moest me uitkleden en hij heeft even gekeken meteen verteld waar bij mij het sneetje zou komen en mocht me weer aankleden. :blush:

tijdens het aankleden vroeg hij wat ik wilde: een volle c cup

dat was makkelijk haalbaar was zijn reactie .

het aantal cc's dat daavor gebruikt gaan worden: 275/ 310.

dat had ik wel nodig om dat volume te bereiken.

ik heb een formulier meegekregen dat ik goed moet lezen en ondertekend mee terug moet nemen.

ook heb ik de opdracht gekregen om een bh te kopen van Triumph model: TRI-ACTION workout.

ik krijg rond onder de spier.

omdat ik klein en tenger ben.

maar dat dachten we al wel

de eerste 2 dagen moet ik op de bank blijven liggenen rust houden.

na die 2 dagen gaan de drains eruit.

de eerste 2 dagen doen ook het meest zeer.

na 2 dagen gaan de drains er daar uir.

ik ben wel blij dat ik nu weet waar ik aan toe ben.

nu is het aftellen tot de datum.

liefs Jacq :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Kaat

het is idd erg fijn om te weten waar je aan toe bent EN gelukkig had ik er deze keer wel een goed gevoel bij, dat geeft een bepaalde rust haha

@ b-cupje

nu is het alleen nog maar aftellen. het is vandaag nog 8 weken. dat klinkt iets dichterbij dan 1 maand en 4 weken :D de andere twee dames waren nogal onder de indruk vooral toen ik uitleg gaf over hoe ze plaatsen onder de spier. hihihi. maar ik denk dat ze er wel wat aan hebben gehad en het eerste wat ze zeiden toen ik vroeg wat ze ervan vonden zeiden ze dat ze het resultaat ook wilden zien...

@ moontje Ik hoop dat ik snel kan zeggen woooooow wat zijn ze mooi. al denk ik dt dat wel goed gaat komen. zolang ik niet teveel bij de datum stil sta is het zo voorbij.

@ beetle

ik kan niet wachten, hahaha

ik heb vanmorgen mijn leidinggevende gemaild (ze zat in vergadering) dat 20 april vaststaat en dat ik de geplande 4 weken ziektebed aanhoudt en dat het niet aan het werken zal liggen maar aan het feit of ik zo lang kan autorijden om te gaan werken na die 4 weken.

ik moet minstens een half uur rijden.

maar dats even afwachten

thnx meiden

:116: jacq

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Leuk om te lezen hoe je consult ging. Mag ik vragen hoe lang je bent en hoeveel je weegt?

Heb je nu een A cup?

Ik zit een beetje tussen a en b cup in. Ik hoop tussen een C en D te zitten.

Liefs Barb

Ik ben 1.60 en ik weeg 49.

toen ik 16 was had ik nog een cup c en nu heb ik een lege a/b ik heb er één foto op staan van hoe het nu is.

ik wil ook graag uitkomen op een volle c kleine d

en denk dat dat met 310 wel gaat lukken.

bij interesse ww in pb

liefs Jacq.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ZOOOOOO,

nu kan ik dan zeggen dat ik officieel volgende maand aan de beurt ben, hahaha.

ik kan niet wachten hoor, ik heb er zon zin in.

heb wel ergens gelezen dat iemand zn nagel eraf moest laten halen ivm de hartslagmeter klopt dat?

en zijn er meerdere hier die mochten douchen met waterdichte pleisters op de hechtingen?

dat douchen is namelijk een verschillend advies dan dezelfde arts.

heb een mail gestuurd naar de zaak waar ik mijn trouwjurk had gekocht waarin onder andere de reden staat waarom ik geen aanbetaling heb gedaan en nog niet ga doen ook staat erin dat ik sommige dingen niet meer wil omdat we niet meer voor de kerk trouwen. en ook nog dat ik andere schoenen wil omdat peeptoe's zeer gaan doen als ik daar de hele dag op moet gaan staan.

Ik heb daar alleen nog geen reactie op mogen ontvangen.

wacht nog even af anders maar even bellen.

ik moet helemaal opnieuw opgemeten worden straks en dat kan pas na 6 weken lijkt me.

20 april + 6 weken= 25 mei (toevallig de verjaardag van mijn aanstaande)

dan kan ik in mei ook gaan shoppen voor de bruiloft van mijm vader... ik zit aan een mooi strapless jurkje te denken, haha

liefs :116: Jacq

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Volgens mij heb ik jouw ww nog niet toch? Ik ga deze maand ook maar beginnen met een album want va 2 april ben ik in amerika voor wereldkampioenschappen van mijn dansvereniging. Daarom is mijn operatie ook daarna pas. Wel jammer want dan kan ik niet echt aftellen op het forum. Alhoewel ik de laatse week wel al in NL ben!

Liefs Barb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toe maar wereldkampioenschappen met je dansvereniging. :D

mijn wachtwoord heb je inmiddels.

er staan nu 3 foto's op van hoe het nu is.

ik probeer ook al sinds gister steeds een foto van hoe het vroeger was(gescand en geknipt) maar da lukt me niet echt... ik krijg steeds een foutmelding over pixe4ls en dan weer over een beschadigd bestand

daarop is goed te zien wat ik had :(

maar ik blijf proberen en anders zet ik de hele foto erop, niemand ziet dat zonder het ww dus dat is ook niet echt een probleem.

de laatste week terug, dan kunnen wen iig de laatste week samen zenuwachtig zijn hihi.

en mss dat je daar ook nog even snel bij kunt kletsen?

veel liefs Jacq

Link naar reactie
Delen op andere sites

EINDELIJK :93:

de foto van hoe het vroeger was staat er ook op .. hèhè pff wat een gedoetje zeg.

daarop is te zien wat ik vroeger aan borsten had.

Aanstaande dinsdag kan ik zeggen dat ik nog 6 weken moet wachten, schiet al op hé?

Ik heb er alweer een paar weken op zitten van wachten.

Gelukkig, ik heb er zin in.

OOK om daarna lekker te Shoppen voor de zomer... JOEPIE eindelijk mezelf fijn voelen in kleren en geen shawl aan te hoeven doen om het te verdoezelen.

Zal wel wennen zijn ik heb nu echt altijd een shawl aan.

maar goed dat het straks lekker weer is, dan is het gewoon weg te warm voor shawltjes....

Liefs Jacq.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik heb je foto gezien. Hoe lang is dat geleden? Hoe komt het dat je borsten daarna "leeg" zijn geworden? Is dat door borstvoeding geven? Ik was vandaag even in de stad en ik zag bij de Sting ech zooooveel leuke shirtjes, blousjes en topjes. Ik moest me bedwingen om te wachten tot na de borstvergroting. Dan ga ik winkelen en kijken wat nou mooi staat bij mijn nieuwe figuur! :-) Ik verheug me er nu al op!

Liefs barb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Barb,

Die foto is gemaakt toen ik op kamp was en dat was in de 4e klas ... ik was 16 op die foto

moet je nagaan dat is alweer 10 bijna 11 jaar geleden :102:

Ik ben veel (10 kilo) afgevallen samen met onze kinderen krijgen had dit tot gevolg.

DRAMA... :103:

Ik zie ook de hele tij hele leuke dingetjes in de stad hangen maar ik durf het niet om te kopen hahah.

Ik wil wel graag, heb al een date staan om na de operatie naar primark te gaan :101:

Flink inslaan daar, hihi.

Ik geloof dat we ongeveer op dezelfde maat gaan uitkomen!

Gezien de cc's het is bij eenieder anders natuurlijk...

SPANNEND :131:

Liefs :116: Jacq

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.