Ga naar inhoud

uniek herstelprogramma


Aanbevolen berichten

Beste dames,

 

Ik zit al maanden het internet af te zoeken naar meer informatie.

Nou bedacht ik me om eens te zoeken op Google naar ervaringen van anderen. Misschien zou ik nog nieuwe tips vinden waar ik wat aan heb. Nou vond ik op een website een verhaal over een uniek herstelprogramma. Dit betekent dat een fysiotherapeut 2 weken voor de operatie oefeningen met jou gaat doen om je borstspier voor te bereiden op de ingreep. 2 uur na de ingreep komt de fysiotherapeut aan bed en doet nog wat oefeningen met je zodat je borstspier niet verkrampt en geeft je die oefeningen ook mee naar huis. Heeft iemand hier ervaring mee? 

Ik ben gelijk op Youtube gaan kijken naar filmpjes zodat ik zelf thuis ook iets kan doen ter voorbereiding op de operatie. Geen idee of het wat oplevert. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je traint je spieren zodat het minder heftig voor je spieren is na de operatie. Ook is het programma voor je rug, die train je ook mee zodat je sneller eraan went en hersteld etc. Ze zeggen dat hun patiënten sneller herstellen dus vind het wel de moeite waard om daaraan mee te doen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.