Ga naar inhoud

Flow : 28 december 2010 : Dr Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo!!

Ik volg het forum al een tijdje, omdat ik op 28 december mijn borstvergroting heb laten doen bij de Bergman Kliniek, dr. Koopmann!

Ik ben van een a naar waarschijnlijk een c gegaan met 300 en 325 cc. Of het een grote C wordt of een kleine... dat is nog een verrassing ;-).

Ook ik heb dus ongelijke borsten! Maar nu... het gekke is dat de grootste borst (waar dus de 300 cc in is gegaan)het grootste is gebleven en het meeste hangt. Dit was direct na de operatie al merkbaar. De verpleging zei dat het vocht is en dr. Koopmann in die borst wrs 't meeste heeft "gewroet" en dat dit nog wegtrekt.

Maarja.... ongeduldig he?

Van deze borst heb ik ook het meeste last; trekkering, soort gevoel van stuwing en steken. Terwijl de linkerborst (met de 325 cc) haast helemaal geen last meer geeft. Iig niet zo als die rechter.

Ben nu 7 dagen PO.

Vandaag moest ik voor controle terugkomen en heb dit ook aangekaart. De dr. kon niet echt zeggen of dit zou bijtrekken. Hij gaf aan ze waren natuurlijk al ongelijk ook de vorm, dit kan dan toch blijven.

Toch vind ik dit gek, want er zit wel een verschil in van 25 cc!

Dan zou je toch denken dat dat het verschil enigszins opheft. Zo groot was het nl. ook niet.

Maar nu hangt mijn rechterborst zeker 1 cm lager en is ook ongeveer 1 cm breder en meer projectie. Dat kan ik natuurlijk goed zien van bovenaf ;-).

Ik heb zelfs gedacht... hij zou toch wel de goede maat in de juiste borst hebben gedaan??? ;-)

Ik durfde het hem vanmiddag niet te vragen. Zo'n domme vraag... maar heb er wel aan gedacht.

Omdat ik toch het laatst twijfelde nl. over de maat. Of 350/325 cc of 300/325 CC. Het is dus het laatste geworden. Voor de operatie heeft hij zelfs met stift de maten op mijn lijf geschreven. Dus lijkt me eigenlijk wel sterk.... maarja... gewoon zenuwpees..

Heeft iemand dit ook gehad en er ervaring mee??

Ook zitten de littekens niet in de plooi. Komt dit nog?

Geduld, geduld, geduld.... moeilijk hoor...

Alvast heel erg bedankt meiden!!!

Groetjes!

Flow

Link naar reactie
Delen op andere sites

Qua littekens, die van mij vallen ook niet in de plooi helaas. De een meer dan de ander. Het kan nog komen hoor, dat als je huid soepeler wordt ze anders vallen, maar het kan ook zo blijven. Bij mij ligt er eentje zo goed als in de plooi en de ander iets er boven. Het is heel moeilijk om in te schatten waar de nieuwe plooi komt te vallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fruitella!!

Dankjewel voor je snelle antwoord. Ik wacht het ook maar af.. wat moeilijk is, hahaha, maar je kunt toch niet meer doen, maar wel fijn als ik even word gerustgesteld.

Zoals ik nu voel aan de onderkant, zitten ze allebei iets boven de plooi. Bij links zie je het nu wel meer (het pleisterje dan nu nog) omdat deze borst minder hangt zeg maar.

Dit litteken doet trekt en brand trouwens ook meer als de ander en is dikker dan de andere kant. Is dit ook "normaal"? En wanneer trekt dat dikke op het litteken weg?

Ik voelde het eigenlijk pas vandaag dat het dik is.

Bedankt! Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Véél te vroeg om er iets over te zeggen joh , je bent pas 11 dagen !

De eerste 6 weken kan je helemaal niks zeggen .

Je protheses hebben die tijd nodig om in te dalen (waardoor je litteken in de plooi zou moeten terechtkomen) . Vocht en zwelling zal pas na een week of 3 weg zijn . Ondertussen kan je ene borst wat trager indalen dan de ander of wat minder soepel zijn , pijnlijker of trager in herstel maar dat komt allemaal in orde .

Pas na 3 maanden mag je beginnen te 'panikeren' dat het blijft zoals het is , dan gaat er niet zo heel veel meer veranderen . De grootte en 'hang' zal zeker nog veranderen maar de vorm , dat denk ik eerder niet . Een borstvergroting moet je letterlijk nemen > vergroting van wat je al had . Het is wel zo dat het verschil in grootte zou moeten bijtrekken tegen die tijd (door de verschillende cc).

Littekens kunnen tijdelijk verharden , je kan best (eens de wondjes dicht zijn) créme/zalf/olie smeren waardoor de doorbloeding bevorderd word en alles netjes bijtrekt .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai B-tje,

ja joh ik ben pas 7 dagen po! (Niet eens 11 ;-))ik weet het maar wilde het toch ff kwijt....

Bedankt voor je antwoord iig.

De arts zei ook al zoiets; de vorm van je borst heb je al, die vorm kan ook wat anders zijn dan de andere borst.

Desalnietemin ben ik sowieso tevreden. Ben van slap a-tje (borstvoeding) naar nu een mooie volle borst gegaan.

Maar vind het allemaal best spannend het hele gedoe. De operatie, het herstel... er wordt heel makkelijk over gedaan, maar tis toch een operatie met alles er op en eraan!

Kan eerlijk gezegd niet wachten tot ik 6 weken verder ben ;-).

De littekens zal ik idd in de gaten houden. Volgende week gaan de hechtingen eruit en mag ik als alles schoon is gaan smeren met littekenzalf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohja, nog even een vraagje...

Ik heb dual plane gekregen.... komen de borsten dan nog wat meer naar voren uiteindelijk, omdat ze in het begin door de spier worden "platgedrukt"?

Wrs nemen ze nu nog wat af door de zwelling, maar de maat vind ik nu mooi!! Dus hoop eigenlijk niet dat ze kleiner worden, maar eerder groter ;-)

Weet iemand dit?

Thanx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid,

Ik heb ze ook dual-plane geplaats en ik sluit me bij b-cupje aan nee ze worden niet boller bovenaan wel zijn ze bij mij in totaal 6 cm gegroeid best veel dus!!

Dit heeft in totaal 8 weken geduurd dus nog even geduld!

Over dat je borsten ongelijk zijn nee inderdaad daar kan je nog niks over zeggen, persoonlijk is 25 cc ook niet enorm veel zat er veel verschil tussen je borsten?

Zelf was mijn linker kleiner en ik heb in elke brst 325 gekregen en ik moet zeggen ze lijken even groot! De stand van mn tepels is wel iets lager maar dat was ervoor ook al.

Ook hangt mijn rechter borst van de zijkant iets meer maar dit was ook al ervoor :blush:

Ook mijn littekens vallen ongv 1 a 1,5 cn uit de plooi mijn arts kon het niet beloven en zei dat als er meer hang in kwam dat ze dan minder ver uit de plooi kwamen. Kortom dit kan allemaal veranderen.

Dat je in je ene borst meer pijn hebt kan echt heel goed! Hij geeft aan dat er meer in gwroet is en ja dat geeft meer en langer de pijn je borst moet ook even zwaarder herstellen.

Kortom maar je niet druk! Je hebt nog weken te gaan en geloof me dan veranderd er heel veel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marisjuh!

Dankje voor je antwoord! Ik moet gewoon maar afwachten he....;-S niets aan te doen.. hahaha.. enkel geduld!! (Wat ik dus niet echt heb, hihi).

Mijn borsten waren idd voor de bv ook ongelijk. De rechter hing toen ook al meer (theezakje ;-)en de linker hing minder en was kleiner. Maarja, toch had ik verwacht dat het het verschil zou opheffen. Igg iets en niet dat ik niets zou merken. Mss ligt het aan mijn vorm borst en omdat het rechts is. Sterkere spier bijvoorbeeld? Die de prothese al meer naar beneden toe duwt en dus iets meer hangt? En dat de linker meer rond is en minder hangt omdat de spier minder drukt?

Zou dit kunnen?

Ik ben ook helemaal verbaasd over jouw maat! Bizar joh, 6 cm gegroeid!

Ik twijfelde echt enorm over de maat. Heb aangegeven grote C, maar ik ben vrij slank (56 kilo, 1.70 lang, a70) en wilde wel dat het natuurlijk was en niet van de ballen vergeleken met de rest van mijn lijf.

Maar nu vind ik ze echt helemaal niet groot lijken en heb ik eigenlijk spijt dat ik niet voor 350 en 325 ben gegaan! Heb t uiteindelijk aan de PC overgelaten wat hij het natuurlijkst vond staan. En dat werd dus 325/300.

Ik vond het zo moeilijk om de maat te kiezen. Las ook dat de meeste een maat of zelfs 2 groter gingen met 350. Maar ik nu volgens mij niet hoor...

Dus... ik hoop ook zeker dat ze nog zullen "groeien" net als jij.

Apart joh! Bolling ben ik ook verder zeer tevreden over aan de bovenkant maar ze mogen van mij wel meer naar voren komen.

Is dat bij jouw gebeurd?

Bedankt voor je antwoord.

Groetjes!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid,

Hihi ja daar heb ik nu nog last van geduld... pff er is dat he!

Wat je beschrijft klopt hoor! Je linker was kleiner en hier is een grotere prothese is gegaan kortom hij zit ''strakker'' je rechter was groter en heeft dus iets meer hang van zichzelf. Dit heb ik ook. Mijn rechter lijkt gewoon helemaal echt! Maar als ik heel diep inadem lijkt mijn linker iets ronder, hier zat minder weefsel over en deze spier gebruik ik meer en zit strakker. Nu merk ik pas dat ze gelijk worden kwa zachtheid bijna na 6 maanden! Ik vind ze heerlijk zacht net echt! Hoef je je ook helemaal geen zorgen over te maken :D

Ja he! Ik had het zelf ook niet verwacht! Ik wilde een kleine C en het is een D/E geworden!!. Ik hoor omtrek 70 te hbben maar mijn ribbeentje steekt redelijk ver uit waardoor 75 veel fijner zit.

Hihi wacht jij maar eens af!

We hebben precies hetzelfde postuur! Lengte en gewicht en ook 70A :D Hihi wat grappig!

Ja eerst maar eens afwachten, ze gaan nog zakken, komen nog naar voren en geloof me dan worden ze ook iets groter. De bolling blijft hetzelfde ^_^

Bij mij zijn ze dus 6 cm naar voren toe gekomen!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marisjuh!!

Nou ik ben echt heel benieuwd!! Hoop dat het zo gaat zoals jij omschrijft!

Ik begrijp dat ik iig nog een half jr moet wachten, hahahaha!

Ik heb ook al foto's gemaakt vanaf het begin en de voorsituatie. Ik zal ze binnenkort erop zetten.

Maar wrs is mijn voorsituatie wel anders, ik heb nl. 2 kinderen borstvoeding gegeven dus ik had geen stevige a maar echt een kleine slappe a ;-). Links haast niets, dus vermoed ik aa en rechts een a.

Grappig idd dat de maten hetzelfde zijn! Ik kon ook 75 a dragen trouwens, maar 70 zat strakker en is mij ook geadviseerd door een verkoopster, dat dat meer mijn maat was omdat het bandje uiteindelijk ook uitrekt door het wassen.

Zou ik jouw foto's eens mogen bekijken en je ww mogen?

Thanx!!!! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oe ben benieuwd zeg!

Ik heb zelf nog geen kinderen dus dat is wel een klein verschil maar dat zal niet zo veel uitmaken denk ik :unsure:

Ja de verkoopster raade me 65/70 aan maar 65 oe killing!! 70 zat van sommige lekker, maar heb vooral toch 75 :blush:

Ik stuur je even een pb'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Flow

Bedankt voor je complimentjes. En het rare vind ik dat ik voor de operatie duidelijk aan heb gegeven een b cup te willen. Was hier stellig van overtuigd. Vond mijn bosten enorm, 1 dag po. Begon hier erg snel aan te wennen en hoopte zelfs stiekem dat de cup maat zou groeien. De laatste week lijkt het wel of ze meer zijn gaan zakken, opties maar het voelt nog wel erg strak. Ik ben benieuwd of ze inderdaad uit elkaar blijven staan, (alhoewel het me niet stoort) of dat door het dalen ze misschien nog meer bij elkaar komen? Hoe gaat het met jouw dan? Ben wel benieuwd heb je ook al foto's?

Tja en het herstel duurt nog wel even he? Zit nu op de helft nog even geen borstbelastende klusjes.

Bay Petra :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Petra en Moontje!

Het is toch wat... Petra vind ze te groot en ik eigenlijk te klein... (en ongelijk) en m'n litteken zit vrij hoog op de kleinere borst... :-(

Maar...idd Moontje.. ze zijn natuurlijk, vorm vind ik ook mooi.

Vreselijk! Heb je zo veel geld uitgegeven en kun je niet eens helemaal gelukkig zijn.

Ik weet echt niet hoe dat komt. Blijkbaar heb ik in mijn hoofd een beeld gehad van hoe ik er uit zo zien met grotere borsten en nu vind ik het alweer zo "normaal" en niet heel bijzonder?!

Het is ook zo moeilijk voor te stellen als je ze niet hebt, hoe het zou staan als je ze wel hebt.

Vindt t aantal cc gewoon een beetje tegenvallen. Terwijl iedereen zegt... precies goed, groter wordt onnatuurlijk.. en toch blijf ik er zelf anders tegen aankijken...

Weet jij dat Moontje, als een litteken boven je plooi zit (zeker 2 cm) en je borst gaat dalen, mijn inziens komt t litteken dan nog meer richting je tepel te zitten??

Of verdwijnt tie dan juist in die plooi, daar waar ie hoort?

Mijn gevoel zegt dat tie dan nog meer richting de tepel gaat zitten, maar mss heb ik het mis.

Dinsdag moet ik terug om de hechtingen eruit te laten halen. Ik ga het sowieso eens vragen!!

Fijna avond allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Petra!

Mijn foto's staan in de gallerij!

Bij plaatsing achter de borstspier, duwt je borstspier de borsten altijd wat naar de zijkant toe omdat de spier schuin over de prothese loopt en de prothese hierdoor niet naar elkaar toe kan komen vanuit het midden.

Ik heb begrepen dat dit euvel erger is bij volledige plaatsting achter de spier dan bij Dual plane.

Ook de stand van je borsten kan hierin bijdragen. Als je tepels als iets naar buiten staan, blijft dat zo.

Ik denk ik jouw geval dat dit blijft; door de plaatsing en door de stand van je tepels.

Maarja... zeker weten doe ik dit ook niet... ;-)

Apart he, jij vraagt een B en krijgt een C.

Ik vraag een volle C (de pc adviseerde daarvor wel 325/350, maar ik was bang dat dat groter zou worden dan een volle C omdat ik dat zo vaak had gelezen.

Dus heb de grootte toen aan hem overgelaten wat hij het mooiste vond staan om een vol maar natuurlijk resultaat te krijgen en nu heb ik toch wel een beetje spijt...

Maargoed, als je mijn beginsituatie ziet... is het er heel erg op vooruit gegaan want dat was niet meer dan 2 theezakjes! Had 70A en zelf een push up bh hielp niet want er viel niets omhoog te duwen!!! Had altijd dikke gelbh's aan!

Nu zijn het, zeker naakt, mooie volle ronde borsten. Alleen met een truitje aan vind ik het eigenlijk een beetje tegenvallen.

Of is het nu gewoon zo dat je zo vreselijk went aan de maat en het als zo snel eigen wordt??

Ik heb ook helemaal niet moeten wennen. Gewoon ze zaten er alsof ze er altijd gezeten hadden! Hahahahaha!

Ik vind jouw bosten igg harstikke mooi Petra geniet ervan... (moet ik ook maar eens gaan doen :-S....

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

he Flow,

Heb net je foto's bekeken.

Ik vind ze erg mooi maar goed daar heb je misschien niets aan. Iedereen kan er van alles van vinden maar het is fijn dat je er zelf blij mee bent. :rolleyes:

Wat mij opvalt bij mezelf:

door veel bezig te zijn met borsten of op het forum of met vriendinnen, zie ik veel borsten. :1boobs: Mijn beeld van grote borsten is sterk aan het veranderen. Een vriendin van mij heeft mooie grote borsten daar was ik altijd jaloers op. Nu ik haar borsten weer zie lijken ze me wel kleiner en kan ik me niet voorstellen dat ik ze zo groot en mooi vond. (niet lullig bedoeld hoor)

Alleen om aan te geven dat door mijn focus op borsten mijn beeld dus veranderd is. In de v&d lingerie folder zag ik vrouwen waar ik altijd jaloers op was en nu denk ik goh best smalletjes. Ik ben wel benieuwd wat je pc er over te vertellen heeft. :huh:

Mijn advies: veel kijken naar je foto's van voor de tijd. :119:

Ik vind je in ieder geval erg dapper en stoer dat je voor een bv bent gegaan. Ik had dit inderdaad veel eerder moeten doen.

Liefs Petra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Flow

Ik heb je topic een beetje zitten lezen en lees dat je helaas niet helemaal gelukkig bent zoals je had gehoopt. Ik weet precies wat je voelt heb namelijk precies hetzelfde gehad als jij.. vanaf dag 1 vond ik ze al te klein en was het totaal niet het beeld van wat ik me hoofd had en dat was zo'n enorme teleurstelling.. Iedereen zei dat ik geduld moest hebben, maar ik wist gewoon dat mijn gevoel er niet mee zou veranderen. Ik heb geluk gehad en krijg over 3 dagen mijn wissel, had het aan mijn chirurg voorgelegd en verteld dat het totaal niet het beeld was wat ik voor ogen had en hij heeft een hersteloperatie voorgesteld (met een klein kostenplaatje erbij) Ik mag echt in mijn handjes knijpen met dit voorstel, want menig chirurgen had je allang weer de deur gestuurd. Ik hoop echt voor je dat je gevoel misschien toch nog gaat veranderen of dat er anders een andere oplossing voor je gaat komen!

En om nog even in te gaan op het bericht van Petra.. bij mij is inderdaad ook het beeld veranderd over borsten. Wat ik vroeger altijd groot vond, lijkt inderdaad nu maar normaaltjes.

Ik heb je foto's ook bekeken en vind de vorm wel heel mooi, maar het gaat erom wat jij voelt. Ben benieuwd wat je pc gaat zeggen en ook over dat verschil tussen je borsten. Gaat goed komen! :116:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Roosie!

Bedankt voor je bericht!

Ben ontzettend blij voor je dat je zo'n fijne pc hebt, die je tegemoet wil komen.

Tja.... ik heb dat idd dus ook... ik had het idee dat ik enorme meloenen zou krijgen, maar vind het eigenlijk nogal tegenvallen.

Elke x denk ik, joh zeur niet. Kijk naar wat je had. Het is nu stukken verbeterd, maar ik had toch echt groter gewild.

Maar omdat ik nogal smal ben, ik had 70A.. had ik gedacht dat ze ontzettend groot zouden overkomen. Iedereen zei: niet doen een grote C, wordt geen gezicht bij jou. Krijg je echt van die "ketsers", had ik nu maar niet geluisterd..

Alhoewel nu denk ik 25 cc maakt ook geen reet uit.

Ik had echt nog wel veel groter kunnen hebben, zonder dat ik het gevoel zou hebben "dit is echt veel te groot".

Wrs komt het wel zoals Petra als zei hiervoor.. je went ontzettend snel en je krijgt een heel ander beeld van wat nu groot is.

Ik ben mss 1 dag echt blij geweest, daarna kreeg ik gelijk weer een buikgevoel.. had echt veel meer mogen zijn van mij.

Wat heb jij nu uiteindelijk gekregen en waar wil je naar toe met 500/600? Volle D/E zeker.

Lijkt echt enorm, maar als je ze op je lijf hebt...

Die van mij zijn nu mooi gevuld.. een volle hand zeg maar maar meer ook niet :-(

Ik denk niet dat mijn pc dat wil doen.. een wissel...

en ik zie mijn ouders al.... ik ben alleen en heb 2 kindjes.. ze zijn net na 2 weken hier te hebben geholpen weg...die worden gek! En verklaren me voor gek! ;-)

Met welk uitgangspunt wilde jij 360 cc?

Ik wilde een grote C, hij zei dat ik daar 350 en 325 voor nodig had. Maar toen ik foto's zag van meiden met diezelfde cc dat werd D of zelf E!

Leken op foto's zo groot!

Toen heb ik het aan hem overgelaten wat het mooiste bij mijn lichaam paste. Het werd toen 300 en 325. De andere maat vond hij net té.

(Wat ik nu niet begrijp) Ik werd wakker uit de narcose en was direct enigszins teleurgesteld toen ik omlaag keek.

Had gelijk.. ohhh is dit het?

Maar als ik mezelf op de foto zie denk ik.. ze passen prima bij je lichaam, ze hebben zowiezo een mooie vorm daar ben ik echt tevreden mee!

Maar ze hadden echt groter gemogen van mij.

Fijn dat je me begrijpt. Weet nog niet wat ik ga doen. Zal het wel zeggen tegen m. Maar inprincipe heeft tie zijn "plicht" vervult.. een C..

Denk niet dat tie gaat voorstellen.. meid ik snap t... tuurlijk we doen een wissel :-)

Gewoon maar toch genieten, van mooie volle borstjes die groter hadden mogen zijn....

Zou ik jouw ww mogen, kan ik ff spieken bij jou...

liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey flow ben ook erg blij met mijn pc. Mijn eerste reactie was ook toen ik wakker werd van oooh is dit het en toen moest ik al huilen.. maar geduld was volgens iedereen een schone zaak, nou mooi niet dus! Maar ik heb je foto's bekeken en bij jou hadden ze ook zeker groter gemogen, zonder dat het ordinair zou zijn hoor ofso.

Maar ik ga me nu niet blind staren op maten want dat heb ik de vorige keer gedaan, dus ik kijk nu wel waar ik op uit kom het belangrijkste vind ik dat ze gewoon groter worden en dan zie ik wel welke maat ik daarvan over hou! Wat voor profile heb je eigelijk? Met die 360cc wilde ik trouwens een volle C bereiken (een 75C bedoelde ik en later ben ik er achter gekomen dat ik omvang 70 heb dus dat is gelijk aan een 70D snappie)

Hoe reageert je omgeving? Ik voelde me ook echt een zeur tegenover mijn omgeving maar uiteindelijk snappen ze het wel allemaal gelukkig.

Mijn pc zei dat het gewoon een C-cup was, maar het belangrijkste was gewoon dat ik niet tevreden was. Maar ik vrees inderdaad dat het een kleine kans is dat ze er iets aan gaan doen, want ze zijn niks verplicht.

Ik stuur je ff een pb dan kun je mijn foto's bekijken;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Roosie,

Het is gelukt hoor met je ww. Ik deed iets niet goed met de link...

Bedankt voor je ww.

Ik heb natuurlijk even gekeken en ik begrijp wel wat je bedoelt.

Het lijkt net of ze nog erg moeten zakken bij je, ze zitten idd nog hoog. Net of je borstspieren ze nog tegenhouden....

Je zou idd verwachten voor de 385 (toch) die je hebt gekregen dat je echt mooie volle borsten zou krijgen. Wat raar he? Snap niet hoe dat kan.

Toch zou ik je ook wel goed laten informeren wbt het hoge aantal cc's wat je pc je nu voorstelde.

Je bent nog jong en je hebt nog geen kindjes. Je lichaam kan nog veel veranderen.

Waarmee ik bedoel te zeggen.. ik hoop niet dat het complicaties kan geven, grote prothesen tijdens zwangerschap etc.

(Ivm zwellen borsten en daardoor minder mooi erna?)

Zou dat wel even aan hem vragen of dat problemen zou kunnen geven.

En of OP de spier misschien een optie is voor jou? Want je hebt volgens mij wel genoeg 'vel' er voor. Misschien geeft dat in jouw geval wel een veel beter resultaat met minder benodigde cc's dan onder de spier?

Volgens mij kan de pc dit nog tijdens de operatie bekijken.

Ik ben wel heel blij voor je dat je je wissel krijgt! Heerlijk nog maar 3 daagjes he? Echt heel spannend. Ik hoop dat het voor je uitpakt zoals je wenst. En echt geweldig dat je de kans krijgt.

En je zult straks een stel prachtige borsten hebben!!

Ik zal alvast voor je duimen meid!

liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry... ik heb echt al jouw vragen niet beantwoord...

Hier komen ze..

Mijn omgeving weet niet eens echt dat ik ze te klein vind. Mijn ouders zeker niet. Die vinden dit groot zat. Vriendinnen vonden de maat goed, helemaal niet te klein. Groter had ik niet moeten nemen vinden ze

Ze zijn ook niet echt klein dat ook niet, want als je m'n beginsituatie ziet.. echt heel klein en slap door de borstvoeding...vreselijk.

Maar wat jij zegt, ik had een ander beeld in mijn hoofd van een C.

Had echt voller verwacht en toch ook groter.

Zo zie je maar weer hoe moeilijk het is om je wensen kenbaar te maken.

Ik wilde niet dat het ordinair werd, maar ze hadden nog makkelijk groter gekund zonder het ordinair te maken, wat jij al zei...

De vorm enzo vind ik wel mooi, helemaal niet nep, maar idd ze hadden gewoon net ff wat groter gemogen. Een D had echt niet misstaan.

Ik heb high profile ivm smalle omtrek. Dus nu wel meer profiel als het goed is.. pfff...hahaha dat scheelt dan nog iets.... hahahah!

Jij krijgt nu ook high profile he?

Nou volgens mij heb ik al je vragen beantwoord..

;-)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey flow haha ik vond het al zo raar dat het linkje het opeens niet meer zou doen.

Er is overigens 360cc ingegaan, maar zo zie je maar weer dat het bij iedereen anders uitpakt het aantal cc's..

Echt sinds gister ben ik in 1x bang geworen van het aantal cc's omdat jij dat zegt van is het niet te groot.. en ik nu emmy ook al hoor dat ze het te groot vind, terwijl ik eigenlijk vrij zeker was van mijn zaak haha lekker al die twijfel maar niet heus:wacko: .

Ik wil het gewoon zoiezo achter de spier, vooral omdat het toch best wel behoorlijk wat cc's is en ik anders ben voor randen. Ben nu ook gewoon tevreden met het resultaat van achter de spier.

Bij mij hebben veel van mijn vriendinnen ook gezegd van moet echt niet groter, maar er zijn ook mensen die tegen mij zeggen dat ze ze mooi vinden, maar ze echt wel wat groter hadden gemogen. Achjaa iedereen denkt er toch anders over, maar het gaat er uitiendelijk om hoe jij je voelt he.

Het is inderdaad erg moeilijk om je wensen goed over te brengen, dat zei Plovier ook nog van jaa als ik nu aan 5 mensen vraag om een foto mee te nemen van wat hun een C vinden, neemt echt iedereen een andere grootte mee.

Ik krijg nu inderdaad high profile, vindt dat wel spannend hoor, want ik ben wel heel erg tevreden over de vorm van mijn borsten nou

Ben erg benieuwd, ik duim echt voor mezelf dat alles nu goed gaat komen :blush:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha lieve meid,

Ja dat begrijp ik... tis ook hartstikke moeilijk aantal cc's. Neem idd foto's mee en zeg... ik wil echt niet groter dan dit.

Je bent natuurlijk ook nog jong en misschien zitten er over 10 jaar (ik weet eigenlijk niet hoe oud je nu bent..?) als je mijn leeftijd hebt uche uche ;-) wel 8 kilo bij. Dus moet niet té zijn natuurlijk. Niet nu al E/F ofzo, ik weet niet hoe dat er uit gaat zien als je kindjes hebt gekregen? Maar dat zei ik al eerder.

Maar snap absoluut dat je ze groter had gewild!En een ander beeld had!

Maar ik denk als je foto's meeneemt en zegt.. ik wil gewoon echt niet groter dan dit en daar heel duidelijk in bent, dat het dan goedkomt! Hij weet dan precies wat je wilt!

Want idd té groot is ook weer niet fijn. Groter maken kun je eventueel natuurlijk oplossen met goede gevulde bh en push ups wanneer je daar zin in hebt. Maar kleiner maken gaat lastig.

Morgen is het zover he? Spannend hoor meid!! Ik zal aan je denken en ik weet zeker dat het goed komt!

Heb vertrouwen en lekker veel voorbeeldfoto's meenemen!!

Heel veel succes en sterkte met alle ongemakken. Dat is weer even vervelend natuurlijk. Maar ik begrijp het heel goed dat je het er weer voorover hebt!

Succes, succes, succes, succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.