Ga naar inhoud

Flow : 28 december 2010 : Dr Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Ha Flow,

Heb je topic net doorgelezen en begrijp nu dat je er helemaal niet zo blij mee bent. Met de grootte bedoel ik dan. Jammer zeg!

Echt je hebt er natuurlijk helemaal niets aan maar ik vind ze supermooi!

Hoop dat je borsten in de loop van de tijd gelijk worden, was me trouwens niet eens opgevallen op de pics.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hallo,

Ik zag net jouw topic en ik wilde weten of het nog goed gekomen is met het verschil in grootte.

Ik ben namelijk eergisteren geopereerd en heb precies hetzelfde probleem, mijn kleine borst is kleiner gebleven terwijl daar toch 20cc meer in zit.

Het is natuurlijk nog veel te vroeg om er wat over te zeggen en ik ben zoiezo enorm blij met het resultaat, maar ik wilde toch even weten of het bij jou nog goed gekomen is.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee flow was even benieuwd hoe het met je is?

Ben je nog steeds ontevreden over de grootte en is er nog steeds verschil tussen beide bosten?

Ik hoop nu we een aantal weken verder zijn dat alles is goedgekomen en dat je nu tevreden bent!

Ik ben vandaag alweer 4 weken po, en ben heel tevreden nu gelukig

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.