Ga naar inhoud

Oxana : 2 mei 2018 : Dr. Damen : Worldeye : Amsterdam


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Sunnyangel:

@Sbh ik kom van een kleine 70b er is 375 ingegaan 

Ik heb nog niet echt gekeken alleen van bovenaf

Zijn nog flink gezwollen hoor


Vond je ook niet toen je in de spiegel keek dat ze veel groter leken dan van bovenaf? Ik dacht de hele tijd oh ze zijn super mooi en toen zag ik het in de spiegel en toen vond ik het nog groter lijken! Ik moest daar echt even aan wennen haha. Alsof er twee ballonnen zijn opgeplakt zo hoog en fier vooruit :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 6-5-2018 om 13:25 zei Em.peters:

Je moet zelf paracetamol in huis halen en je krijgt maagbeschermers voor de sterkere pijnstilling. En dan krijg je 2 stappen van pijn medicatie (naproxen en tramadol). Alleen deze hebben helaas veel bijwerkingen. Ik heb nog een tip ! Ik gebruik veel extra pillen zoals vit:

- vit c 1500 voor je blaas.

- vit d goed voor je weerstand.

- vit e goed voor je huid.

- probiotica zodat je narcose eerder uit je lichaam is, stimuleerde de darm flora.

- multivitamine voor je weerstand.

- Arriva d6 druppels, tegen blauwe plekken (Ik heb nu 1 kleine blauwe plekken tussen mijn borsten verder niet! Hier begon ik 2 weken voor de operatie mee)

Met al deze pillen ben ik 1 week voor de operatie begonnen, behalve de laatste 2 weken.

 

Ik heb een bh van Diana Gabriels haar website besteld. De goedkoopste een zwarte en een witte. De verpleegkundige die me in me nu hielp eergister zij meteen wow hoe kom je aan deze bh deze is zo goed! Helaas kopen mensen deze minder snel wss omdat hij goedkoper is maar blijkbaar is deze heel goed. Ik vind ze ook heel fijn en zacht zitten. Ik heb totaal geen last van de bandjes. Bijde bh's vallen in een andere maat schema dus van de een een s en de ander een m gekregen. Maar zitten bijde als een s wat ik ook besteld had.

 

Heb je nog meer vragen stel ze gerust!:)

 

Liefs els 


Wat slim dat je met pillen al van te voren bent begonnen! Ik was juist gestopt omdat ik bang was dat het kwaad zou kunnen met de medicatie die ik zou krijgen.

Ik heb ook die goedkope bh's in wit en zwart, toen ik ze kocht waren ze ook nog eens in de aanbieding, maar zie ze nu inderdaad niet meer op de website staan. Bij mij irriteert het alleen soms bij de hechtingen omdat de bh daar een beetje dubbel gaat en de pleister die over de hechtingen zit is ook al opgekruld. 

En heb ook nog een huidkleurige, die is net iets anders, meer 1 geheel en met bh-sluiting haakjes aan de voorkant en die vind ik misschien nog wel beter zitten. Ze hadden bij mij trouwens van tevoren gezegd dat ik een S moest nemen dus dat heb ik gedaan en die zitten goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-5-2018 om 10:46 zei fitgirl90:

 

Hoi Oxana,

 

ik heb je verslag gevolgd en moet zeggen dat ik nogal versteld sta van de slechte service van Diana Gabriels. Heb al vaker gehoord dat afspraken op het laatste moment worden afgezegd en kan me voorstellen dat dat veel stress oplevert voor zo’n operatie. Het is al niet niks natuurlijk!

 

gelukkig ben je uiteindelijk toch nog op afgesproken datum geopereerd en ben je heel blij met het resultaat. Hopelijk gaat het snel beter met de pijn. 

 

zelf ben ik ook bij Diana op intake geweest en ik heb 13 juni operatie gepland bij dr Peters. Eerst 4 juni intake bij hem. Zal nu met jouw ervaring nog wel even goed checken bij hen van te voren! 

 

Mag ik foto’s zien van je resultaat?

 

Sterkte met je herstel 

xx


Hoi!

Nou het wordt er niet beter op, dus ik zal je even updaten. De dag na de operatie belden ze hoe het was gegaan en ik kon vragen stellen en toen maakten we meteen een afspraak voor de controle en het verwijderen van de hechtingen op een vrijdag avond 18 april. Nou ook goed en toen hang ik op en denk ik: ze heeft helemaal niet gezegd dat het in Amsterdam is. Ik ging daar gewoon vanuit omdat ik al mijn afspraken daar heb gehad en ze zien dat ik daar woon, maar ze heeft het überhaupt niet over de locatie gehad.

Nou toen kreeg ik geen bevestiging per mail, dus ik weer terug bellen van: ja ik ben er vanuit gegaan dat het in Amsterdam is, maar ze heeft er niets over gezegd. Toen zei ze: Oh nee, het is in Barendrecht. Dus ik dacht Barendrecht? Hoe kom je daar nou weer bij daar ben ik überhaupt nog nooit geweest. Naja prima kan gebeuren.

Dus ik wil een nieuwe afspraak maken in Amsterdam en toen kon dat dus niet want over 2 weken zat het al vol in Amsterdam dus dan moest ik ergens anders naartoe of ik zou pas na 3 weken worden geholpen, maarja dat is niet goed voor de hechtingen en dan is het mijn eigen risico. Maar ik heb geen auto, dus ik zou dan 1,5 uur heen en 1,5 uur terug moeten reizen om de hechtingen eruit te halen wat ik echt belachelijk vind. En dat meisje aan de telefoon deed vet bijdehand, en ja dan stuur ik je toch naar Amsterdam, maar dan is er niemand. Dus ik vind het heel slecht gewoon, je weet dat ik ben geopereerd, en dat mijn hechtingen eruit moeten, ik vind dat je dan tijd vrij moet houden om dat te doen. Je kunt toch niet van mij verwachten dat ik ergens een halve dag voor ga reizen terwijl je een praktijk in Amsterdam hebt. Dus ik werd heel boos, ook omdat ze zo bijdehand was. Naja dus uiteindelijk zei ik maar, goed prima, maar dan moet het op een andere dag want anders kan ik het niet bereizen. Dus toen zet ze me in de wacht omdat ze gaat checken welke tijd kan. Komt ze terug en zegt ze: ik heb Diana gesproken en je kunt toch op zondag 20 april terecht in Amsterdam. 

Heel fijn natuurlijk nu. Maar ik wordt er wel een beetje moe van dat elke keer dat ik hun aan de telefoon heb dat het een drama is en dat ze gewoon hele slechte planningen maken. 

Je weet bijvoorbeeld al maanden van tevoren dat je een operatie dag in Amsterdam hebt en dan wordt het verplaatst naar Vlaardingen omdat je niet genoeg mensen voor de OK hebt. Maar ik denk dan, als je wete dat je daar gaat opereren, weet je dat je daar mensen voor moet regelen. En tuurlijk het kan wel eens gebeuren, maar dan zeg ze later dat dat wel vaker is. En dan snap ik gewoon niet waarom je niet mij van te voren informeert hierover. Als je tegen mij zegt: joh je staat gepland voor Amsterdam maar het gebeurd wel eens dat het wordt verplaatst naar een andere locatie. Dan hou ik daar rekening mee. Maar als je in kleine lettertjes op de factuur zet dat ze het recht behouden om de operatie locatie te wijzigen, dan ga je er vanuit dat dat iets is wat misschien 2x per jaar gebeurd.

Dus Dr. Damen voor mij echt een dikke aanrader en ik de MFIV Kliniek waar ik werd geholpen was ook alles echt op. Maar de telefonische communicatie en het nakomen van afspraken van de kant van Praktijk Diana Gabriels ben ik echt heel ontevreden over..

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Oxana:


Vond je ook niet toen je in de spiegel keek dat ze veel groter leken dan van bovenaf? Ik dacht de hele tijd oh ze zijn super mooi en toen zag ik het in de spiegel en toen vond ik het nog groter lijken! Ik moest daar echt even aan wennen haha. Alsof er twee ballonnen zijn opgeplakt zo hoog en fier vooruit :P 

Ja klopt 

Het resultaat is nog niet wauwie zeg maar, ga ervan uit dat dit helemaal goed gaat komen haha.

Het is al beter dan het is geweest iig

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Sunnyangel:

Ja klopt 

Het resultaat is nog niet wauwie zeg maar, ga ervan uit dat dit helemaal goed gaat komen haha.

Het is al beter dan het is geweest iig


Ja dat heb ik ook inderdaad haha, het ziet er alleen nog niet echt natuurlijk uit dus kan niet wachten totdat ze gaan zakken. Maar met een shirtje of hemdje is het wel al zooooooo mooi :wub::wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies een week na mijn operatie heb ik een hoogtepuntje in mijn herstel: ik ben vanochtend zelf uit bed gekomen! :43:

Mede te danken aan de ibuprofen gel die ik sinds gisteren gebruik. Echt ook een tip voor jullie, deze heeft me ontzettend geholpen met de spierpijn in mijn rug waardoor ik nu weer normaal zitten. En ik heb het ook op mijn borstspier gesmeerd, waardoor ik hier veel minder last van had met omhoog komen, want daar zat voor mij het grootste probleem. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Oxana:

Precies een week na mijn operatie heb ik een hoogtepuntje in mijn herstel: ik ben vanochtend zelf uit bed gekomen! :43:

Mede te danken aan de ibuprofen gel die ik sinds gisteren gebruik. Echt ook een tip voor jullie, deze heeft me ontzettend geholpen met de spierpijn in mijn rug waardoor ik nu weer normaal zitten. En ik heb het ook op mijn borstspier gesmeerd, waardoor ik hier veel minder last van had met omhoog komen, want daar zat voor mij het grootste probleem. 

Jeetje zeg wel balen dat je zoveel last hebt!

Ben nu al op pad met manlief en kindjes heb echt nergens last van gelukkig en uit bed komen gaat ook goed, gooi gewoon mijn benen in de lucht en kom zo omhoog ( ziet er alleen niet uit haha )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oo fijn zeg! Kan mij zo voorstellen dat je na zes dagen toe bent aan meer kunnen. Ik hoop echt dat ik mezelf snel weer een beetje goed voel. Twee jongere (3&1) kids thuis dus zou ook wel handig zijn. 

Vandaag m’n laatste werkdag gehad voor de operatie van as maandag. Aftellen kan nu onderhand beginnen toch;)?!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-5-2018 om 16:08 zei Oxana:

Precies een week na mijn operatie heb ik een hoogtepuntje in mijn herstel: ik ben vanochtend zelf uit bed gekomen! :43:

Mede te danken aan de ibuprofen gel die ik sinds gisteren gebruik. Echt ook een tip voor jullie, deze heeft me ontzettend geholpen met de spierpijn in mijn rug waardoor ik nu weer normaal zitten. En ik heb het ook op mijn borstspier gesmeerd, waardoor ik hier veel minder last van had met omhoog komen, want daar zat voor mij het grootste probleem. 

Wat fijn dat doe crème zo goed bij je werkt! Ik heb het voornaamste last van mijn strakke bh en de jeuk van mijn wond. Verder gaat het uitstekend! Al een beetje blij met het resultaat? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-5-2018 om 21:59 zei Sbh:

Oo fijn zeg! Kan mij zo voorstellen dat je na zes dagen toe bent aan meer kunnen. Ik hoop echt dat ik mezelf snel weer een beetje goed voel. Twee jongere (3&1) kids thuis dus zou ook wel handig zijn. 

Vandaag m’n laatste werkdag gehad voor de operatie van as maandag. Aftellen kan nu onderhand beginnen toch;)?!

 

Heel veel succes maandag! Hopelijk valt het bij jou ook allemaal mee! Hoeveel cc krijg je? Goed rustig aan doen en je aan de tijden van de pijnstilling houden dan is het super te doen! Ik doe het tot nu toe alleen nog maar met paracetamol en dat is super te doen :) elke dag weer een beetje beter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-5-2018 om 21:59 zei Sbh:

Oo fijn zeg! Kan mij zo voorstellen dat je na zes dagen toe bent aan meer kunnen. Ik hoop echt dat ik mezelf snel weer een beetje goed voel. Twee jongere (3&1) kids thuis dus zou ook wel handig zijn. 

Vandaag m’n laatste werkdag gehad voor de operatie van as maandag. Aftellen kan nu onderhand beginnen toch;)?!

 


Ja, ik heb het geluk dat ik alleen maar aan mezelf hoef te denken en geen kids heb rondlopen. Zeker lekker aftellen en alvast heel veel succes met je operatie! Laat even weten hoe het is gegaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Em.peters:

Wat fijn dat doe crème zo goed bij je werkt! Ik heb het voornaamste last van mijn strakke bh en de jeuk van mijn wond. Verder gaat het uitstekend! Al een beetje blij met het resultaat? :)


Ja ik ben die bh's echt nu al zat, geen idee hoe ik het 6 weken lang ga volhouden. In de ochtend doe ik hem ook even uit voor een uurtje, dat voelt als zo een verademing. Ik vraag me af of je in de 6 weken ook wellicht enkele dagen een soft bh zou mogen dragen. Dat lijkt me een stuk comfortabeler en dat zou ook wat mooier onder kleding passen dan deze grote joekels. Iemand een idee? Het zal waarschijnlijk niet worden aangeraden?

Het is een heel bescheiden maar mooi resultaat en het past ook goed bij me! Behalve mijn beste vrienden die het weten, denk ik dat andere mensen het ook niet zo snel zal gaan opvallen, bijvoorbeeld collega's op werk. Hoop ik in ieder geval haha i ga het merken volgende week! Kleding staat nu allemaal wel net even wat mooier en ik ben nu al allemaal dingetjes aan het shoppen die ik eerder nooit aan "kon". Jurkjes droeg ik bijvoorbeeld nooit omdat ik het niet mooi vond als alles recht naar beneden liep, dus nu ga ik wel eventjes los haha.

Ik ga zondag naar huis (ik woon alleen en ben nu bij mijn ouders thuis), dus dan ga ik zien hoeveel ik daadwerkelijk zelf kan. Maar ik denk dat dit wel goed gaat lukken! En dan volgende week 3 dagen werken en de week erna maar 4 dagen door Pinksteren, dus ik kan nog even rustig wennen voordat ik weer 5 dagen per week aan de slag mag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-5-2018 om 11:09 zei Sunnyangel:

@Oxana bij mij zit de bh op zich niet super strak ( vind hem wel echt lelijk, en komt soms boven mijn kleding uit ) zullen lange 6 wkn worden 

Ben nu 4 dgn po maar ben het niks doen nu al beu.

Slaap jij al plat of nog met kussens in je rug?


Oh hmm. Bij mij zit het wel erg strak denk ik. Ik zal het even navragen als de hechtingen er uit mogen volgende week. 

Ja snap ik, ik heb ook super veel Netflix gekeken (ik had van tevoren series opgespaard :P), tijdschriften gelezen en buiten gezeten in de zon. En zoveel mogelijk rondjes wandelen op een dag haha, dan voelde ik me nog een beetje nuttig. Ben blij dat ik nu alles weer kan!

Ik slaap niet plat maar dat is puur omdat ik dat super oncomfortabel vind. Ik krijg daar echt een zere rug van. Dus ik lig nu met mijn schouders op een kussen en dan heb ik nog een extra kussen onder mijn hoofd. Ik heb gisteravond stiekem geprobeerd om weer op mijn zij te slapen haha maar dat deed een beetje pijn aan de zijkanten van mijn borsten, dus geen succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Oxana, leuk om je verslag te lezen. Ik word op de 22e ook geopereerd door dr. Damen  

blij te horen dat jij het ook een fijne man vind. 

Hebben jullie tips voor welke beha ik moet aanschaffen ? Zat te twijfelen om die bij Diana te kopen maar is 50,- en zie ze op internet voor 30 ook staan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-5-2018 om 22:51 zei Em.peters:

Heel veel succes maandag! Hopelijk valt het bij jou ook allemaal mee! Hoeveel cc krijg je? Goed rustig aan doen en je aan de tijden van de pijnstilling houden dan is het super te doen! Ik doe het tot nu toe alleen nog maar met paracetamol en dat is super te doen :) elke dag weer een beetje beter!

Jaa dankjewel! Ik krijg 375cc als het goed is. Ik hoef de eerste 1,5 week gelukkig echt niks! Daarna kan ik ook altijd hulp krijgen. Hopelijk valt het mee! Wat fijn dat het bij jou zo goed gaat. Is de zwelling al wat minder? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-5-2018 om 09:40 zei Oxana:


Ja, ik heb het geluk dat ik alleen maar aan mezelf hoef te denken en geen kids heb rondlopen. Zeker lekker aftellen en alvast heel veel succes met je operatie! Laat even weten hoe het is gegaan!

Dankjewel! Ik laat het weten ja. Genoeg tijd ervoor straks! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-5-2018 om 09:51 zei Oxana:


Ja ik ben die bh's echt nu al zat, geen idee hoe ik het 6 weken lang ga volhouden. In de ochtend doe ik hem ook even uit voor een uurtje, dat voelt als zo een verademing. Ik vraag me af of je in de 6 weken ook wellicht enkele dagen een soft bh zou mogen dragen. Dat lijkt me een stuk comfortabeler en dat zou ook wat mooier onder kleding passen dan deze grote joekels. Iemand een idee? Het zal waarschijnlijk niet worden aangeraden?

Het is een heel bescheiden maar mooi resultaat en het past ook goed bij me! Behalve mijn beste vrienden die het weten, denk ik dat andere mensen het ook niet zo snel zal gaan opvallen, bijvoorbeeld collega's op werk. Hoop ik in ieder geval haha i ga het merken volgende week! Kleding staat nu allemaal wel net even wat mooier en ik ben nu al allemaal dingetjes aan het shoppen die ik eerder nooit aan "kon". Jurkjes droeg ik bijvoorbeeld nooit omdat ik het niet mooi vond als alles recht naar beneden liep, dus nu ga ik wel eventjes los haha.

Ik ga zondag naar huis (ik woon alleen en ben nu bij mijn ouders thuis), dus dan ga ik zien hoeveel ik daadwerkelijk zelf kan. Maar ik denk dat dit wel goed gaat lukken! En dan volgende week 3 dagen werken en de week erna maar 4 dagen door Pinksteren, dus ik kan nog even rustig wennen voordat ik weer 5 dagen per week aan de slag mag.

Oo wat lijkt mij dat heerlijk zeg, lekker shoppen! Kan noet wachten om over zes weken mooie/passende lingerie te kopen! En kleding kan natuurlijk al eerder.

wat heb je de eerste dagen vooral aangehad? Het wordt maandag 27 graden, dus een vest is wat aan de warme kant:D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Linda:

Hoi Oxana, leuk om je verslag te lezen. Ik word op de 22e ook geopereerd door dr. Damen  

blij te horen dat jij het ook een fijne man vind. 

Hebben jullie tips voor welke beha ik moet aanschaffen ? Zat te twijfelen om die bij Diana te kopen maar is 50,- en zie ze op internet voor 30 ook staan. 

Hoi Linda,

ik heb bh’s gekocht bij looks for less. Ik zal je volgende week laten weten of het wat is! Waren bij elkaar €40. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Sbh:

Oo wat lijkt mij dat heerlijk zeg, lekker shoppen! Kan noet wachten om over zes weken mooie/passende lingerie te kopen! En kleding kan natuurlijk al eerder.

wat heb je de eerste dagen vooral aangehad? Het wordt maandag 27 graden, dus een vest is wat aan de warme kant:D.

Ik had vorige week met het warme weer gewoon een lange jurk aan ( die ik vanaf de onderkant kon aan doen )

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Sunnyangel:

Ik had vorige week met het warme weer gewoon een lange jurk aan ( die ik vanaf de onderkant kon aan doen )

Oké, bedankt voor je reactie. Ik ga morgen even in de kast neuzen wat handig is. Het ziet er vast allemaal top uit met die bh aan;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Sbh:

Oké, bedankt voor je reactie. Ik ga morgen even in de kast neuzen wat handig is. Het ziet er vast allemaal top uit met die bh aan;)

 

Haha die bh is echt een topper :rolleyes: Ik had voornamelijk bloesjes aan (ook zonder mouwen) die ik aan te voorkant kon dicht knopen en van die simpele tank tops waar je van onderen in kunt stappen. En in de avonden thuis als het kouder was een groot oud vest van mijn vriend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.