Ga naar inhoud

Oxana : 2 mei 2018 : Dr. Damen : Worldeye : Amsterdam


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Na ontzettend veel verhalen van jullie te hebben gelezen (ook al voor mijn consult) is het toch maar eens tijd om mezelf voor te stellen!
Ik ben 24 jaar en na 6 jaar al een borstvergroting te willen wordt 2 mei eindelijk de grote dag!

Ik wilde graag in Amsterdam worden geholpen en toen ben ik uiteindelijk uitgekomen bij Praktijk Diana Gabriels, waar ik op 18 maart een consult heb gehad. Toen is mij alles uitgelegd wat ik kan verwachten en heb ik een bh omgehad met protheses. Ik vond dat ontzettend gek om mezelf zo met borsten te zien want ik heb nu 70A/AA. Mij werd Dr. Damen aangeraden en ik had het geluk dat hij direct na mijn consult beschikbaar was dus toen heb ik meteen ook een gesprek met hem gehad. Ik vond het echt een ontzettend vriendelijke man die echt voor een natuurlijk resultaat wilde gaan, waarbij het niet op zou vallen of mensen naar mijn borsten zouden staren, wat voor mij heel belangrijk is. Hij heeft mij toen verteld dat hij vanwege mijn lichaamsbouw en gebrek aan vetweefsel 250 of 275 CC aanraad. En dan ronde protheses met Cohesief 2 die onder de borstspier geplaatst zullen worden. Omdat ik praktisch geen vet heb om de protheses te bedeken kan het niet groter omdat het dan heel onnatuurlijk gaat worden en je wellicht de randen kunt gaan zien en dat wil ik absoluut niet. Ik ben verder ook echt super slank (1.64 en 50kg) dus ik denk dat dat ook heel goed bij me gaat passen. 

Toen direct daarna kon ik al de operatie inplannen maar daar heb ik bewust nog even mee gewacht omdat ik nog mijn ouders moest gaan inlichten etc. (ik was met mijn vriend naar het consult). Mijn moeder zal ook voor mij gaan zorgen wanneer ik de operatie heb gehad, dus het moest ook voor haar uit komen natuurlijk.

Ik heb super veel aan jullie ervaringen gehad, dus vind het wel zo netjes om mijn eigen ervaringen te gaan delen! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste Reactie
8 minuten geleden zei Sunnyangel:

@Oxana

 

Ik ga 7 mei in Amsterdam bij Dr Damen 

Ben zeer benieuwd.

 

Heb jij veel info of resultaten van deze chirurg kunnen vinden?

Vond het zo bij het consult wel een hele fijne man.

 

Spannend, dan zijn we vlak na elkaar! Is het voor jou ook de eerste keer, wat ga je laten doen?

Ik heb bij de praktijk om foto's van resultaten gevraagd, maar ze gaven aan dat ze dat vanwege privacy redenen niet konden geven. Wel heeft Dr. Damen me tijdens het consult zelf foto's laten zien van borstvergrotingen die enigszins vergelijkbaar zouden zijn met de mijne qua grootte van de implantaten en lichaamsbouw. Ik vond hem ook echt een aardige man en we zaten ook echt duidelijk op één lijn van wat de bedoeling was dus dat gaf me wel een prettig gevoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Gefeliciteerd met je datum!  Hier iemand met een soort zelfde postuut haha. Ik ben 1,58m en weeg 48kg. Ben gister geopeerd en heb 325cc high profile rond en dual plane geplaatst gekregen. Ben erg tevreden over de maat, past erg goed bij mijn lichaam ondanks ik erg fijntjes ben. Hoop dat je net zo blij zult zijn als ik!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Sunnyangel:

Ik ga ook een borstvergroting doen

Zijn advies was 400 of max 425 cc kom nu van een kleine "lege" B ben van boven best grof en breed voor de rest gewoon smal ( 1.70 en 59.5 kg )

 

Vind het wel heel spannend en zie op tegen de pijn en het niks mogen doen 


Ik moet zeggen dat ik er zelf nu nog te gemakkelijk over denk, ondanks alle verhalen van iedereen. Maar iedereen ervaart het natuurlijk ook heel verschillend. Ik wil ook na 2 weken weer beginnen met werken (kantoor baan) denk je dat dit mogelijk is? Ik hoef niets te tillen oid

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Dion:

Hoi! Gefeliciteerd met je datum!  Hier iemand met een soort zelfde postuut haha. Ik ben 1,58m en weeg 48kg. Ben gister geopeerd en heb 325cc high profile rond en dual plane geplaatst gekregen. Ben erg tevreden over de maat, past erg goed bij mijn lichaam ondanks ik erg fijntjes ben. Hoop dat je net zo blij zult zijn als ik!!


Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! :wub: Wat fijn dat je er zo blij mee bent, is de operatie mee gevallen? En hoe voel je je nu?

Ik ben dus juist bang dat ik ze eerst totaal niet mooi ga vinden en pas later als het ingedaald is. Zou je misschien foto's kunnen delen, ik ben wel benieuwd naar het resultaat -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de pijn goed te doen met de medicatie alleen slapen was vannacht echt drama. Last van slapeloosheid en ontzettend pijn in mn rug van het op mijn rug liggen maar zo lang ik op de bank zit en af en toe even een rondje door het huis loop, is het echt goed te doen. Van de vorm kan ik echt niets zeggen want het is mega opgezwollen maar de grootte vind ik in ieder geval erg mooi bij

mij:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Dion:

Ik vind de pijn goed te doen met de medicatie alleen slapen was vannacht echt drama. Last van slapeloosheid en ontzettend pijn in mn rug van het op mijn rug liggen maar zo lang ik op de bank zit en af en toe even een rondje door het huis loop, is het echt goed te doen. Van de vorm kan ik echt niets zeggen want het is mega opgezwollen maar de grootte vind ik in ieder geval erg mooi bij

mij:)


Ah, fijn om te horen dat het in ieder geval een soort van meevalt. Hoop natuurlijk dat dat zo blijft! Succes met je herstel, en je mag me zeker op de hoogte houden van je ervaringen, des te beter kan ik me voorbereiden haha :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Sunnyangel:

Volgens mijn vriendin ( Die heeft het ook laten doen ) wel

Ik zit zelf in de Horeca dus ik ben erg benieuwd wat ik straks wel en niet kan na 2 weken

Kijk, dit is wat ik wil horen! Ja ik ga er vanuit dat horeca werk het nog niet wordt na 2 weken, dat lijkt me een beetje te snel... Heb je voor een bepaalde periode vrij genomen of kijk je even aan hoe het loopt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voel mij echt goed vandaag. Slapen ging ook weer iets beter. Gister voor het eerst gedoucht en toch wel geschrokken van de zwelling in mijn borsten. Het zijn echt 2 rare opgeplakte vormen haha maar heb het vertrouwen dat dit allemaal goedkomt. Volgende week krijg ik ook een borstband dus die zal ze wel op de juiste plek drukken:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-4-2018 om 08:51 zei Sunnyangel:

Ben 2 wkn vrij ( heb een eigen zaak ) 

Daarna bepaal ik zelf mijn tempo, voordeel van eigen baas haha 

We zien wel hoe het loopt 


Oh dat scheelt een hoop inderdaad! Dan kun je zelf even afwachten totdat jij en je lichaam er klaar voor zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-4-2018 om 14:52 zei Dion:

Voel mij echt goed vandaag. Slapen ging ook weer iets beter. Gister voor het eerst gedoucht en toch wel geschrokken van de zwelling in mijn borsten. Het zijn echt 2 rare opgeplakte vormen haha maar heb het vertrouwen dat dit allemaal goedkomt. Volgende week krijg ik ook een borstband dus die zal ze wel op de juiste plek drukken:)


Fijn dat je je al iets beter voelt! Geduld geduld en dan zal het inderdaad vast heel mooi zijn straks! Waarom krijg je na een week een borstband als ik vragen mag? Dat is om ze naar beneden te krijgen toch? Ik lees dat niet iedereen dat krijgt en ben wel benieuwd waarop dat is gebasseerd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 24-4-2018 om 16:10 zei Em.peters:

hey meiden, ik wordt ook door a. damen in amsterdam, mijn operatie datum is 4 mei. Ik heb er zo veel zin in zeker nu het dichterbij komt! houden we elkaar een beetje op de hoogte :)


Gefeliciteerd met je datum! Precies over een week gaat het voor mij gebeuren, ik begin het nu een beetje spannend te vinden. Moet ook nog even wat laatste dingen navragen, bijvoorbeeld of mijn oorpiercings eruit moeten of dat ik die eventueel kan laten vervangen door plastic piercings. Ik heb ze er nooit uit gehad dus ik heb geen idee of ze anders dichtgroeien, dat is niet echt de bedoeling..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-4-2018 om 17:49 zei Oxana:


Gefeliciteerd met je datum! Precies over een week gaat het voor mij gebeuren, ik begin het nu een beetje spannend te vinden. Moet ook nog even wat laatste dingen navragen, bijvoorbeeld of mijn oorpiercings eruit moeten of dat ik die eventueel kan laten vervangen door plastic piercings. Ik heb ze er nooit uit gehad dus ik heb geen idee of ze anders dichtgroeien, dat is niet echt de bedoeling..

hier ben ik ook erg benieuwd naar, als je hier antwoord op hebt hoor ik dit graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Nou ondertussen is het achter de rug, dus ik zal even een update geven. Laat ik beginnen met vorige week donderdag.

 

Donderdag 26 april

Ik kreeg laat in de avond een mailtje dat mijn operatietijd 12:00 op 3 mei zou zijn in Vlaardingen. Dus ik direct gebeld van ja sorry maar ik zou op 2 mei worden geopereerd in Amsterdam, en dat staat ook in al mijn bevestigingen. Nou moest ik de volgende ochtend maar even terugbellen als de praktijk open was.

 

Vrijdag 27 april

Dus ik vrijdag terug bellen en toen zeiden ze ja, dat is inderdaad heel raar maar nu kunnen we er waarschijnlijk niks meer aan doen want het zit woensdag al helemaal vol. Dus ik werd vet boos. Ja sorry maar ik ben afhankelijk van iemand anders je kunt niet zomaar mijn operatie datum veranderen, het is je eigen fout. Nou na lang zeuren ging ze het dan toch maar met Diana overleggen, maar wel met de mededeling van reken er maar niet op dat het goed komt.

 

Dus ik wordt later teruggebeld door Diana met het is onze fout, excuses, we gaan je er tussen zetten, 2 mei om 12:00 in Amsterdam. Dus ik weer helemaal blij.

 

Zaterdag 29 april

Word ik een dag later gebeld: het volledige programma is verplaatst naar Vlaardingen. Dus ik zeg echt serieus? Ja dat gebeurt wel vaker, waarschijnlijk zijn er niet genoeg mensen voor de OK in Amsterdam.

 

Dus al met al was de communicatie echt helemaal naar. Dit heb ik ook van een ander meisje gehoord die na mij werd geopereerd, dat ze een afspraak maakt voor 6 uur, hier een bevestiging van ontvangt en dan een paar dagen van tevoren een herinnering krijgt voor half 6. Allemaal van dat soort dingen, waardoor ik niet met een super fijn gevoel weg ging. Gelukkig had ik wel veel vertrouwen in dr. Damen dus ik ging er vanuit dat alles goed zou komen.

 

Dinsdag 1 mei

De dag voor de operatie wordt ik gebeld door een medewerker van de MFIV Kliniek in Vlaardingen dat het waarschijnlijk uit gaat lopen dus ik hoef er pas om half 2 te zijn. Helemaal goed, super aardige vrouw, dus ik vond het niet zo erg. Mijn enige zorg was dat ik dan de hele dag niks mocht eten, maar verder totaal niet zenuwachtig en kijk er voornamelijk naar ui!

 

Woensdag 3 mei: D-day!

Uiteindelijk om 5 uur opgestaan en yoghurt en een boterham naar binnen gewerkt en voor het laatst gedronken. En toen mocht ik om 6 uur nog 2 beschuitjes met jam.

 

Ik had vreselijke honger, maar toen ik eenmaal in de kliniek was heb ik me daar redelijk overheen gezet. Uiteindelijk liep het nog een half uur uit en werd ik om 3 uur opgehaald. Eerst afgetekend door dr. Damen, alles doorgenomen of het nog wel klopt en dat was het geval. Ik had besloten om voor 275 cc te gaan en hij verzekerde me dat het een heel mooi natuurlijk resultaat zou geven. Ik was gelukkig totaal niet zenuwachtig. Totdat het infuus in mijn arm moest. Maar iedereen was echt super vriendelijk en stelden me op me gemak. De man die de narcose deed zei: als we hem aanzetten dan duurt het ongeveer 30 seconden voordat je weg bent, je gaat je eerst een beetje licht in je hoofd voelen. Dus toen zei ik: ohja dat voel ik nu en toen was ik weg.

 

Daarna word ik wakker op de uitslaapkamer waar ik 2 uur moet blijven. Ik had daar nog 10 minuten doorgeslapen blijkbaar. En ik zie mijn borsten en barst in tranen uit, ik kan het gewoon niet helpen haha ik ben zo blij ermee en zo fijn dat het achter de rug is. En toen eerst water gedronken, langzaam aan 2 broodjes gegeten en nog een klein blikje cola. En toen met de verpleger een stukje door de gang gelopen en naar het toilet geweest en toen was ik klaar om te gaan.

 

Echt direct super blij met het resultaat ik kan niet stoppen met er naar kijken! Het is echt heel mooi nu al vind ik, en het gaat er natuurlijk alleen nog maar beter op worden. Maar echt totaal geen spijt.

 

Donderdag 4 mei

De hele avond voelde ik me nog echt super goed, maar ‘s nachts is het echt een ramp. Ik weet me geen houding te vinden, als ik plat op mijn rug lig krijg ik een zere rug, meer zittend zak ik steeds naar beneden en is ook niet fijn meer. Ik kom eerst ook nog zelf overeind maar om 3 uur heb ik zo’n pijn dat ik mijn eerste Naproxen neem. Daardoor wordt ik gelukkig direct heel moe en ik slaap heel even. Maar dan lig ik vanaf half 5 alweer wakker en de tijd gaat super langzaam ik maak letterlijk elke minuut mee. Om half 7 heb ik zoveel pijn dat ik ook nog Oxycodon neem. Helpt redelijk, de pijn gaat niet volledig weg, ik heb nu vooral pijn aan mijn borstspieren. Vooral onder mijn linker oksel voelt het alsof deze compleet is afgescheurd. En bij elke beweging moet ik uitkijken dat ik niet iets doe waardoor ik mijn borstspier aanspan want dat doet ontzettend pijn. Om 11 uur weer Naproxen genomen, en in de middag ook weer Oxycodon. Ik heb 6 tabletten Oxycodon meegekregen en 9 Naproxen, voor 3 dagen en nog 3 maagbeschermers welke ik nuchter moet innemen in de ochtend.

 

Dus tot zover de operatie dag en dag 1. Ik hoop dat ik vanavond een beetje kan slapen, dat zou een hoop schelen. Maar het kan nu alleen maar beter worden! Als jullie nog tips hebben voor hoe te slapen/zitten let me know!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.