Ga naar inhoud

Oxana : 2 mei 2018 : Dr. Damen : Worldeye : Amsterdam


Aanbevolen berichten

21 uur geleden zei Sbh:

Jaa dankjewel! Ik krijg 375cc als het goed is. Ik hoef de eerste 1,5 week gelukkig echt niks! Daarna kan ik ook altijd hulp krijgen. Hopelijk valt het mee! Wat fijn dat het bij jou zo goed gaat. Is de zwelling al wat minder? 

Het gaat super goed bij mij. Nu dik een week verder. Ik kan bijna alles al! Ik kan ook eventjes op mijn zij liggen ❤ de zwelling is al heel erg geslonken, Ze voelen al een stuk meer natuurlijk! En ze beginnen te zakje  !!!! Doei doei koplampen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste Reactie
29 minuten geleden zei Em.peters:

Het gaat super goed bij mij. Nu dik een week verder. Ik kan bijna alles al! Ik kan ook eventjes op mijn zij liggen ❤ de zwelling is al heel erg geslonken, Ze voelen al een stuk meer natuurlijk! En ze beginnen te zakje  !!!! Doei doei koplampen 

Hoe lang duurde het bij jou voor de zwelling afnam? Ben nu morgen 1 week PO maar ze zijn bovenop nog hard en ook nog wat zwelling 1tje is al een klein beetje gezakt de ander is nog hard maar dat is ook de kant waar ik mijn arm bijna niet van gebruik!

Ik merk ook wel dat ze savonds harder zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Em.peters:

Het gaat super goed bij mij. Nu dik een week verder. Ik kan bijna alles al! Ik kan ook eventjes op mijn zij liggen ❤ de zwelling is al heel erg geslonken, Ze voelen al een stuk meer natuurlijk! En ze beginnen te zakje  !!!! Doei doei koplampen 

Oo super fijn zeg! Ik teken ervoor. Ik ben een buikslaper, dus ben benieuwd hoe dat gaat lopen:|. 

Heb jij ook cohesive 2 gel? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Sbh:

Hoi Linda,

ik heb bh’s gekocht bij looks for less. Ik zal je volgende week laten weten of het wat is! Waren bij elkaar €40. 

 

2 voor 40? Dat is een leuke prijs. Ik ga gelijk op internet kijken. Moet ze deze week wel in huis hebben dus ik heb niet heel veel tijd meer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sunnyangel:

Hoe lang duurde het bij jou voor de zwelling afnam? Ben nu morgen 1 week PO maar ze zijn bovenop nog hard en ook nog wat zwelling 1tje is al een klein beetje gezakt de ander is nog hard maar dat is ook de kant waar ik mijn arm bijna niet van gebruik!

Ik merk ook wel dat ze savonds harder zijn.

Bij mij werden ze zachter na een week. Onderin zijn ze harder dan boven. Maar dit licht natuurlijk ook aan hoeveel cc je hebt en hoe je zelf hersteld, Ik heb namelijk nauwelijks pijn gehad en kan bijna alles alweer! Hopelijk gaat dit bij jou ook snel gebeuren! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sbh:

Oo super fijn zeg! Ik teken ervoor. Ik ben een buikslaper, dus ben benieuwd hoe dat gaat lopen:|. 

Heb jij ook cohesive 2 gel? 

Ik ben ook een buikslaper ... dat wordt nog wat haha! Ja ik heb ook cohesive 2

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Linda:

 

2 voor 40? Dat is een leuke prijs. Ik ga gelijk op internet kijken. Moet ze deze week wel in huis hebben dus ik heb niet heel veel tijd meer. 

Dat vond ik ook! Ik zal morgen vast horen of dat ze fijn/handig zijn of niet. Succes met de zoektocht verder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei Em.peters:

Ik ben ook een bijslapen ... dat wordt nog wat haha! Ja ik heb ook cohesive 2

Oo komt uiteindelijk vast goed! Na twee zwangerschappen moet dit ook lukken. Het is voor een mooi doel;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Sunnyangel:

Hoe lang duurde het bij jou voor de zwelling afnam? Ben nu morgen 1 week PO maar ze zijn bovenop nog hard en ook nog wat zwelling 1tje is al een klein beetje gezakt de ander is nog hard maar dat is ook de kant waar ik mijn arm bijna niet van gebruik!

Ik merk ook wel dat ze savonds harder zijn.


Bij mij duurde het ongeveer een week voordat de zwelling echt was afgenomen (ik denk dat dit alles is) en nu na anderhalve week zijn ze al wat ingezakt en zien ze er echt veeeeeel natuurlijker uit. Alleen na het opstaan zijn ze soms een beetje hard maar dat neemt al snel af daarna. Alleen aan de onderkant voelt het nog een beetje raar als ik er aan zit. Ik denk dat dat de huid daar nog gewoon wat gevoeliger is. En ik heb super erg last van gevoelige tepels. Ik denk doordat je die bh constant aan heb. Ik heb er nu maar pleisters opgeplakt haha dat helpt opzich wel :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Oxana:


Bij mij duurde het ongeveer een week voordat de zwelling echt was afgenomen (ik denk dat dit alles is) en nu na anderhalve week zijn ze al wat ingezakt en zien ze er echt veeeeeel natuurlijker uit. Alleen na het opstaan zijn ze soms een beetje hard maar dat neemt al snel af daarna. Alleen aan de onderkant voelt het nog een beetje raar als ik er aan zit. Ik denk dat dat de huid daar nog gewoon wat gevoeliger is. En ik heb super erg last van gevoelige tepels. Ik denk doordat je die bh constant aan heb. Ik heb er nu maar pleisters opgeplakt haha dat helpt opzich wel :P

Haha 

Bij mij zijn ze in de avond bovenop ook hard, de zijkanten voelen al wat soepeler aan!

 

Hou jij ook vocht vast  ( miss door narcose / medicatie ) heb ook het idee dat mijn buik heel erg is uitgezet :-( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Janne22

Ik ben op 2 mei geopereerd en vooral rechts zit nog best een zwelling. Aan die kant trekt het ook meer dan links. Staat nog best gespannen. Vind het ook nog niet echt mooi van vorm, vooral aan de bovenkant.

Oogt heel breed… Sowieso wel wennen van bijna niets naar ineens borsten :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-5-2018 om 20:52 zei Linda:

 

2 voor 40? Dat is een leuke prijs. Ik ga gelijk op internet kijken. Moet ze deze week wel in huis hebben dus ik heb niet heel veel tijd meer. 

Hoi Linda,

ik weet niet of je al bh’s in huis hebt, maar ik heb een blauwe van look for less en deze is erg fijn, is met haakjes aan de voorkant. De witte met rits aan de voorkant vab katoen is iets stugger, waardoor minder prettig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Sbh:

Hoi Linda,

ik weet niet of je al bh’s in huis hebt, maar ik heb een blauwe van look for less en deze is erg fijn, is met haakjes aan de voorkant. De witte met rits aan de voorkant vab katoen is iets stugger, waardoor minder prettig. 

 

Dank je wel voor de tip. Ik heb ondertussen de Bonnie van carefix besteld en deze is ook prima! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-5-2018 om 19:49 zei Sunnyangel:

Hebben jullie ook zo'n last van een opgezwollen/ uitgezette buik sinds de operatie?


Hmm. nee ik totaal niet gehad.

Ik kan trouwens intussen echt alles weer! Op mijn zij slapen gaat ook steeds beter. Soms wordt ik in de nacht wakker en moet ik even van houding wisselen, maar pak in ieder geval een stuk meer slaap mee zo. Heb vandaag ook mijn tweede werkdag gehad op kantoor en dat gaat echt helemaal prima. Ook wel weer lekker om bezig te zijn. Moet alleen weer even wennen aan vroeg opstaan en geen middagdutje kunnen doen als het nodig is haha -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Oxana:


Hmm. nee ik totaal niet gehad.

Ik kan trouwens intussen echt alles weer! Op mijn zij slapen gaat ook steeds beter. Soms wordt ik in de nacht wakker en moet ik even van houding wisselen, maar pak in ieder geval een stuk meer slaap mee zo. Heb vandaag ook mijn tweede werkdag gehad op kantoor en dat gaat echt helemaal prima. Ook wel weer lekker om bezig te zijn. Moet alleen weer even wennen aan vroeg opstaan en geen middagdutje kunnen doen als het nodig is haha -_-

Klinkt goed allemaal zeg! Hoeveel dagen is het nu geleden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.