Ga naar inhoud

Twijfels.. Borstvergroting. Altijd zo zeker geweest nu twijfels! Door spanning of?


Aanbevolen berichten

Hee! 

 

Ik wil wat met jullie delen woensdag 3 april ga ik onder het mes voor een borstvergroting.. na er jaren zeker van geweest te zijn maar omdat me ouders er niet achter stonden nooit doorgezet.. 2 weken geleden een consultant gehad bij daniel gabriels en hier hebben ze mij de art dr Halbesma aangeraden..

 

ik kwam er zou blij vandaan, dinsdag zou ik het concult hebbe met de arts deze werd verzet naar zaterdag vanwege een spoed operatie waar ik alle begrip voor heb, zoals jullie misschien weten vlogt daniel gabriels & ik heb een operatie zitten kijken ik dacht echt meteen ik bel af, ik heb deze twijfels al eerder gehad maar denk dat het door de zenuwen komt ik ben nog nooit geopereerd.. de narcose lijkt me het verschrikkelijkete dat ik waar ik echt tegen op zit.. horror vehalen stormen door me hoofd! Kunnen jullie misschien wat ergvaringen met me delen om me gerust te stellen ! Ik ben normaal van alles zeker en heb ook zowel om niks meer zenuwen daarom zenuwachtig zijn is weer nieuw voor me 

 

dankjewel

 

liefs,

m

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Myri

Wat jammer dat je nu zo twijfelt. :147:Maar is normaal, denk ik.

Ik had een BVK en kan over een BV weinig zeggen.

Maar over die narcose kan ik wel zeggen dat die bij mij 100% is meegevallen.

Ik was ook nog nooit geopereerd en nog nooit onder narcose geweest en ik had ook alle horrorverhalen gehoord en gelezen. Alles werd goed uitgelegd wat ze deden. De narcose kwam er aan dat zou ik voelen in mijn infuus. Ik voelde niks. Ik mocht nog 3 keer diep ademhalen - ik dacht dat kan ik. Ik herinner me nog 2 ademhalingen en toen werd ik weer wakker en was de OP achter de rug.

Ik ben niet misselijk geweest -  ben pas 's avonds om 21.30u de eerste keer uit bed gekomen, heb heel veel gedronken (water en thee) en heb er verder niets van geweten.

De filmpjes over een BVK (:98:) heb ik (gelukkig) pas lang na mijn BVK gezien. Dat had me ook aan het twijfelen gebracht. 

Ik wens je nog veel sterkte met je tocht en ja, je kan slecht reageren op de narcose (en dan vind je veel tips op het forum) maar het zou ook gewoon goed kunnen gaan, toch? (Da's ook een optie, he)

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Myri:

Hee! 

 

Ik wil wat met jullie delen woensdag 3 april ga ik onder het mes voor een borstvergroting.. na er jaren zeker van geweest te zijn maar omdat me ouders er niet achter stonden nooit doorgezet.. 2 weken geleden een consultant gehad bij daniel gabriels en hier hebben ze mij de art dr Halbesma aangeraden..

 

ik kwam er zou blij vandaan, dinsdag zou ik het concult hebbe met de arts deze werd verzet naar zaterdag vanwege een spoed operatie waar ik alle begrip voor heb, zoals jullie misschien weten vlogt daniel gabriels & ik heb een operatie zitten kijken ik dacht echt meteen ik bel af, ik heb deze twijfels al eerder gehad maar denk dat het door de zenuwen komt ik ben nog nooit geopereerd.. de narcose lijkt me het verschrikkelijkete dat ik waar ik echt tegen op zit.. horror vehalen stormen door me hoofd! Kunnen jullie misschien wat ergvaringen met me delen om me gerust te stellen ! Ik ben normaal van alles zeker en heb ook zowel om niks meer zenuwen daarom zenuwachtig zijn is weer nieuw voor me 

 

dankjewel

 

liefs,

m

Heey,

 

ik hoop dat ik miss wat angst kan weghalen. Ik ben 3-1 geopereerd (bv), ook mijn eerste operatie en ik was ook als de dood! Heb van mezelf een angststoornis en een angst voor overgeven. Ik heb dit duidelijk aangegeven en mocht daardoor van te voren een oxazepam innemen (indien gewenst overleg met je pc of anesthesist!) , hier werd ik rustig van en ze hebben me bij gespoten mbt de misselijkheid. nou ik kan je vertellen dat ik in jaren niet zo ontspannen en relaxed ben geweest en het is mij reuze meegevallen. doordat ik van te voren rustig was ben in rustig de narcose ingegaan, wat ik vind voelen als dat doezelende gevoel als je wakker wordt maar niet wakker wilt worden zeg maar. Totaal niet eng. Na de operatie voelde ik me ook prima! Suf en stoned ja maar heerlijk relaxed en geen misselijkheid gehad.  Mn vriend heeft zn leuter uit zn broek gelachen zo stoned was ik haha.

 

De angst voor het onbekende is een b#tch! maar laat het je aub niet tegenhouden. Dat heeft het bij mij wel bijna 10 jaar gedaan. Zo zonde. Probeer het op je af te laten komen en vertrouw erop dat je in goede handen bent en het zo voorbij is.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.