Ga naar inhoud

28 mei 2018 Prothese wissel i.c.m. litteken correctie Drs van Selms Jan van Goyen kliniek


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Manueeltje:

Morgen is het al zover.

Net aangekomen in het hotel in Amsterdam, kliniek zit 300 m verder om de hoek.

Morgenochtend mag ik me om 08:30 uur melden:D

 

 

Heel veel succes morgen en ik wens je hele mooie borsten toe! Hopelijk na morgen alleen nog maar een goed gevoel erbij! Zet ‘m op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste Reactie

@Manueeltje, ik wil je even heel veel succes wensen voor morgen. Komt vast helemaal goed en je gaat met dat aantal cc's hele mooie borsten krijgen. Hoe laat ben je aan de beurt?

Ik moet morgen op pad voor mijn derde operatie (2e hersteloperatie vanwege een double bubble) . Ik word geopereerd door Nio in het OLVG Amsterdam. En ik moet me om 7.15 uur melden. Dus we vertrekken al om 5.30 uur om niet aan te hoeven sluiten in de file op de A2. Beter te vroeg dan te laat toch?

Nou meis, nogmaals heel veel succes. Ik hoor morgen wel hoe het gegaan is. 

:71::71::71:

 

:53:, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Manueeltje:

Morgen is het al zover.

Net aangekomen in het hotel in Amsterdam, kliniek zit 300 m verder om de hoek.

Morgenochtend mag ik me om 08:30 uur melden:D

 

 

Veel succes morgen met je wissel.

Liefs Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Manueeltje,

 

Alweer een beetje bij aan het komen van de operatie? Rust maar lekker uit meid. Komt je herstel alleen maar ten goede. Ik ga ook ff een tukkie doen. Ben zo waus als ik weet niet wat. 

Fijn herstel, meis. 

 

:53:, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Manueeltje, heel veel sterkte meis. Rust maar lekker uit.....slapen is alleen maar goed voor je herstel nu. En tussendoor lekker veel water drinken om de narcose uit je lichaam te spoelen. Des te eerder ben je van dat nare gevoel af. Fijn herstel, meis. 

 

:53:, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Manueeltje:

Ik zal zo even proberen de eerste babyfotos toe te voegen in mijn album.

 Wil je een kijkje nemen geef even een gil dan voeg ik je toe.

 

Xxx

Jaaaaaaaaa,  graag!

 

Ik ben de hele dag helemaal waus geweest van de morfine. Kan daar zó slecht tegen. Heb de hele middag lekker stoned op de bank gelegen. En viel ook steeds weg. Maar ja...liever dat dan misselijk zijn en overgeven. En ik krijg steeds pijnlijke prikkels in mijn litteken. Maar dat komt omdat het zo bloedheet is en omdat het zoute zweet dan in de wond loopt en dat prikt nogal. Maar daar moet ff een korstje op komen natuurlijk. Is nu nog zo vers. 

Nou meid.......rustig aan hè. 

 

Dikke knuffel:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lieve meiden!

 

Ik geloof dat ik inmiddels weer 100% terug op aarde ben dus hier mijn operatie verslag.

 

Ik moest me gistermorgen om half 9 melden in de Jan van Goyen kliniek.

Rond half 10 werd ik geroepen.

Omkleden en naar de voorbereidingskamer.

Bloedruk gemeten, plakkertjes op, en het infuusje werd geprikt.

Er werd meteen vocht en antibiotica via het infuus toegediend.

Daar kwam Drs van Selms al me af te tekenen.

En toen mocht ik al vrij snel mee naar de OK.

Daar alles aangesloten , warme deken om me heen , laatste check , narcose middel erin , kapje op, en ze reis ging geloof ik maar Curaçao ergens tussen de rose flamingo's.

 

Rond 11:30 uur werd ik wakker op de uitslaapkamer.

Het duurde even een minuut of 10 tot ik me besefte waar ik was en waarvoor ik daar was.

Maar al snel ging mijn deken naar beneden op te spieken.

Ik had enorm veel honger dus heb echt veel gegeten , 2 beschuiten met kaas, 2 bruine boterhammen met kaas, kwark , 2 stukken peperkoek en een cup a.soup en 2 koppen thee.

 

Ben echt super lief en goed verzorgd in de kliniek .

Echt enorm lieve verpleegsters.

Van Selms is ook nog een aantal keer komen kijken en even de operatie doorgesproken.

Gelukkig is hij niets geks tegen gekomen van binnen en is alles volgens hem goed gegaan.

Ik moet zelf nog een beetje wennen , ik had mezelf een beetje ( naïef) een beeld voor ogen dat mijn borsten meteen wel.weer gelijk zouden zitten. ( heel naïef zullen we maar zeggen).

Plooi is links 2 cm verlaagd , en de prothese zit nog hoog , dus die moet daar natuurlijk nog in gaan zakken. ( duhhh!!) 1+1=2 toch ?? :93:

Dan komt er natuurlijk nog bij kijken dat rechts de lage borst door het vocht wat door hangt dus dat geeft dan een extra vertekent beeld.

Geduld .... geduld .... geduld...!!!

Eerst al het vocht maar eens goed weg laten trekken en de protheses hun werk laten doen m.b.t.  zakken.

Ik mocht om 13:15 uur naar huis , lange autorit van dik 1 1/2 uur, maar heb eigenlijk de hele weg geslapen.

Ik was echt helemaal van de wap.

Thuis ook vrij meteen naar bed gegaan.

Vannacht goede nacht gehad , geslapen van 23 uur tot 6 uur vanmorgen.

Tot zover mijn OK verslag.

Hieronder een foto.

Wil je graag andere foto's zien , geef een gil dan voeg ik je toe. ( kijken in album= op uitnodiging)

 

Liefs xxx

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei flupke:

ik wil je even zeggen dat ik het nu al mooi vind!!!!!!!

 

wat een verhaal zeg, wat wens ik jou de mooiste boobs ever!!!!

 

knuffel van flupke.

Dankjewel meis. 

Echt super lief van jou! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit was voor de operatie, al wel een duidelijk verschil zeg maar.

Ik ben van 325 cc HP coh1 van Mentor gegaan naar 475 cc corsé van Motiva.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Manueeltje:

Hallo lieve meiden!

 

Ik geloof dat ik inmiddels weer 100% terug op aarde ben dus hier mijn operatie verslag.

 

Ik moest me gistermorgen om half 9 melden in de Jan van Goyen kliniek.

Rond half 10 werd ik geroepen.

Omkleden en naar de voorbereidingskamer.

Bloedruk gemeten, plakkertjes op, en het infuusje werd geprikt.

Er werd meteen vocht en antibiotica via het infuus toegediend.

Daar kwam Drs van Selms al me af te tekenen.

En toen mocht ik al vrij snel mee naar de OK.

Daar alles aangesloten , warme deken om me heen , laatste check , narcose middel erin , kapje op, en ze reis ging geloof ik maar Curaçao ergens tussen de rose flamingo's.

 

Rond 11:30 uur werd ik wakker op de uitslaapkamer.

Het duurde even een minuut of 10 tot ik me besefte waar ik was en waarvoor ik daar was.

Maar al snel ging mijn deken naar beneden op te spieken.

Ik had enorm veel honger dus heb echt veel gegeten , 2 beschuiten met kaas, 2 bruine boterhammen met kaas, kwark , 2 stukken peperkoek en een cup a.soup en 2 koppen thee.

 

Ben echt super lief en goed verzorgd in de kliniek .

Echt enorm lieve verpleegsters.

Van Selms is ook nog een aantal keer komen kijken en even de operatie doorgesproken.

Gelukkig is hij niets geks tegen gekomen van binnen en is alles volgens hem goed gegaan.

Ik moet zelf nog een beetje wennen , ik had mezelf een beetje ( naïef) een beeld voor ogen dat mijn borsten meteen wel.weer gelijk zouden zitten. ( heel naïef zullen we maar zeggen).

Plooi is links 2 cm verlaagd , en de prothese zit nog hoog , dus die moet daar natuurlijk nog in gaan zakken. ( duhhh!!) 1+1=2 toch ?? :93:

Dan komt er natuurlijk nog bij kijken dat rechts de lage borst door het vocht wat door hangt dus dat geeft dan een extra vertekent beeld.

Geduld .... geduld .... geduld...!!!

Eerst al het vocht maar eens goed weg laten trekken en de protheses hun werk laten doen m.b.t.  zakken.

Ik mocht om 13:15 uur naar huis , lange autorit van dik 1 1/2 uur, maar heb eigenlijk de hele weg geslapen.

Ik was echt helemaal van de wap.

Thuis ook vrij meteen naar bed gegaan.

Vannacht goede nacht gehad , geslapen van 23 uur tot 6 uur vanmorgen.

Tot zover mijn OK verslag.

Hieronder een foto.

Wil je graag andere foto's zien , geef een gil dan voeg ik je toe. ( kijken in album= op uitnodiging)

 

Liefs xxx

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Nu al heel erg mooi zeg! Mag ik misschien meekijken in je album? Ik krijg waarschijnlijk 485 op 11 juni, beetje gelijk aan jouw aantal cc. 

 

Hoe is het nu met je? En net de pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ganda ik zal je toevoegen aan mijn albums alleen heb ik nog geen album aangemaakt van deze operatie.

Ik probeer dat straks even te doen .

Welke cupmaat heb je nu?

En welke protheses ga je krijgen?

Ik had tot gisteren 325 cc en daarmee had ik een cup E. 

Dat zal nu een F worden met 150 cc meer.

Mijn voorsituatie was een slappe cup C.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Manueeltje, fijn dat je weer op aarde geland bent. Is best heftig hè... ik heb me gisteren de hele dag zo stoned gevoeld als een garnaal. Pffffff. Maar we zijn er weer. 

Ik vind het resultaat al erg mooi hoor. Al een hele verbetering t.o.v. hoe het was. En je moet het inderdaad ff de tijd geven met betrekking tot het zakken van de protheses en het verdwijnen van het vocht. Lekker veel drinken om van het vocht af te raken. Dat worden hele mooie boobs, meis. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ganda:

@Manueeltje, oké, ik ben heel benieuwd!ik heb nu een lege B, als het al een b is. Ik krijg of 435cc of 485cc van mentor, hp. 

 

Als ik jiu zo hoor, zou ik makkelijk voor de 485 kunnen gaan! Ik zou graag uitkomen op een e-cup namelijk...

 

 

Altijd voor de grootste maat gaan.

Het went snel en je krijgt vrij snel spijt dat je niet groter gegaan bent.

Bij mij paste niet meer maar zou zo groter willen .

Een É cup met prothese ziet er voor het zicht uit als een D cup.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.