Ga naar inhoud

Borstvergroting op de spier bij hangende borsten


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal 

Ik ben bijna 30 jaar en heb 1 kind gehad 9 jaar geleden.

Sinds die tijd heb ik een hele slappe laag hangende b cub ik zelf heb hele brede heupen en schouders.

Het gebrek aan volle borsten heerste heel me leven  de tv kon bijna niet aan  anders was de kans op een huilende ik heel groot.

Nu eindelijk na heel veel proberen en bijna's later heb ik eindelijk een datum voor de operatie van een borst vergroting.

De chirurg raadde mij heel sterk een lift aan wat ik net als zo veel vrouwen echt niet wil het hangen stoort mij echt totaal niet.

Maar hij maakte mij al snel duidelijk dat de kans op snoopy of droopy borsten heel groot zou zijn zelfs met het aantal.cc dat ik wil (525 cc) maar hij stemde in op eerst de borstvergroting te doen en dan als het nodig is een lift een paar maanden later .

Nu is het ding dat hij ze achter de spier wil plaatsen maar dat maakt de kans dat een lift nodig is nog groter hij vertelde mij dat als ik op de spier zou doen de prothese misschien voelbaar en zichtbaar zou zijn.

Maar ik heb heel veel rond gekeken en gezien dat als ik op de spier zou doen ik waarschijnlijk geen lift meer nodig zou hebben ja ze hangen dan wel wat maar dat vind ik juist natuurlijk en mooi.

Dus nu is mijn vraag aan jullie  : heeft iemand ook de vergroting op de spier gedaan als het eigelijk afgeraden werd en hoe is het resultaat gewoorden  voel je de rand aan de boven kant van je borst erg of zie je hem echt duidelijk  mijn datum is de 9e van volgende maand en hoop er uit te zijn voor die tijd :)

Voor die het willen weten het is bij faceland door dr jansen  in mill.

Mvg lisa 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Ben nu 1 week po en alles is super gegaan heb echt totaal geen pijn of last gehad van wat dan ook waar ik echt heel blij mee was. Heb ze toch voor de spier gedaan  en misschien is het nog te vroeg om te zeggen maar de rand waar ik zo bang voor was is echt totaal niet te zien of te voelen  ze zijn nu super strak en hard nog denk dat als het er was ik het nu wel al had kunnen voelen. Maja de komende maanden zullen ze veel veranderen  dus wie weet komt dat nog maar  voor nu  ben er heeeeeeel blij mee  

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Smexxy88:

Ben nu 1 week po en alles is super gegaan heb echt totaal geen pijn of last gehad van wat dan ook waar ik echt heel blij mee was. Heb ze toch voor de spier gedaan  en misschien is het nog te vroeg om te zeggen maar de rand waar ik zo bang voor was is echt totaal niet te zien of te voelen  ze zijn nu super strak en hard nog denk dat als het er was ik het nu wel al had kunnen voelen. Maja de komende maanden zullen ze veel veranderen  dus wie weet komt dat nog maar  voor nu  ben er heeeeeeel blij mee  

Hey, 

 

Ik ben erg benieuwd naar foto’s van jouw situatie. Ik had namelijk ook een slappe hangende B cup. Heb een week geleden de vergroting gehad. 

 

Heb je een album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Smexxy88. Ik had ook een lift nodig als ik ze duall plane zou laten plaatsen dus in goed overleg met mijn pc gekozen om voor de spier te doen en ik ben super tevreden.  Geen randen te zien. Ik heb 300cc motiva ergonomix demi.  Ben nu 3 weken po en ze worden steeds mooier. Het herstel gaat ook snel en heel goed. Hoop dat je veel pleziet gaat krijgen van je boobies:D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Valentina69:

Hoi @Smexxy88. Ik had ook een lift nodig als ik ze duall plane zou laten plaatsen dus in goed overleg met mijn pc gekozen om voor de spier te doen en ik ben super tevreden.  Geen randen te zien. Ik heb 300cc motiva ergonomix demi.  Ben nu 3 weken po en ze worden steeds mooier. Het herstel gaat ook snel en heel goed. Hoop dat je veel pleziet gaat krijgen van je boobies:D.

Dat is goed om te horen :) kan zelf ook niet wachten om te zien hoe ze er uitzien over paar weken hahah 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.