Ga naar inhoud

Ingetrokken tepels


Aanbevolen berichten

Heyy meiden daar ben ik weeer! 

 

Nu ik zo bezig ben met mijn borstvergroting die gaat plaats vinden, merk ik dat ik nu heel erg mijn borsten aan het inspecteren ben :ph34r: of er daadwerkelijk geen verschillen zijn etc. Nu is mij ook opgevalle dat mijn tepels wat ingetrokken zijn dit vindt ik niet bepaald mooi maar goed.. Bij aanraking en kou enz is het wel gewoon normaal.  Nu kan het zijn dat na de borstvergroting het gevoel in de tepel kan verwijden of kan verminderen dacht ik, nu ben ik bang dat ze dan dus niet meer naar buiten komen. Mischien erg stom dat ik hier over na denk maar iemand hier ook last van of ervaring mee ? 

 

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan de eerste maanden zo zijn dat je tepels anders reageren of op niks al reageren of helemaal niet, dit trekt weer weg.

Al bestaat er altijd een risico dat dit blijven is, maar verlies van gevoel in het geopereerde gebied is volgens mij bij elke operatie een risico. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Rocker:

Kan de eerste maanden zo zijn dat je tepels anders reageren of op niks al reageren of helemaal niet, dit trekt weer weg.

Al bestaat er altijd een risico dat dit blijven is, maar verlies van gevoel in het geopereerde gebied is volgens mij bij elke operatie een risico. 

Okee dan is het gewoon even afwachten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kans is heel groot dat je tepels na de vergroting sowieso standaard naar buiten zullen staan :).

Ik had ook 1 ingetrokken tepel en dat is wel opgelost met de vergroting ook het knobbeltje is nog steeds iets kleiner dan de andere kant maar het is al veel mooier dan het was, in vele gevallen lost dit zich vanzelf op ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-3-2018 om 15:28 zei Karen1989:

De kans is heel groot dat je tepels na de vergroting sowieso standaard naar buiten zullen staan :).

Ik had ook 1 ingetrokken tepel en dat is wel opgelost met de vergroting ook het knobbeltje is nog steeds iets kleiner dan de andere kant maar het is al veel mooier dan het was, in vele gevallen lost dit zich vanzelf op ;)

Ohhh ben benieuwd! Dat wist ik niet.. is daar verder niets meegedaan, gewoon puur door de bv? Dan is het even afwachten en hopen dat het bij mij ook opgelost wordt hihi of igg dat het hetzelfde is als nu dat ze niet vooraltijd ingetrokken zijn haha ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Mochten ze heel erg ingetrokken blijven kunnen ze een tepelpiercing plaatsen waarmee ze de tepel als het ware naar buiten halen. Ik had zelf ingetrokken tepels en ben ondertussen bijna 3 maand po en ze zijn gewoon vanzelf naar buiten gekomen! Ik zou lekker afwachten en mocht je het storend vinden kunnen ze er later altijd nog wat aan doen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 29-3-2018 om 00:23 zei xlaux:

Mochten ze heel erg ingetrokken blijven kunnen ze een tepelpiercing plaatsen waarmee ze de tepel als het ware naar buiten halen. Ik had zelf ingetrokken tepels en ben ondertussen bijna 3 maand po en ze zijn gewoon vanzelf naar buiten gekomen! Ik zou lekker afwachten en mocht je het storend vinden kunnen ze er later altijd nog wat aan doen 

Jaa daar zat ik ook aan te denken! En mijn pc zei ook dat door de operatie mijn tepels wat naar buiten komen.. maar als het net als nu blijft dat ze wel gewoon vanzelf eruit komen als het waren vindt ik het prima..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.