Ga naar inhoud

San28 : 11 juni 2018 : Dr. MacLennan : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Dag Allemaal!

 

Ik ben niet nieuw op dit forum en ik ben 28 jaar. 

 

Juni aanstaande wordt ik geopereerd bij Boerhaave door  PC L.M. Maclennan. 

Daar mijn borsten na 3 zwangerschappen zijn gaan ‘hangen’. 

 

Zij zal gaan plaatsen: 390 cc anatomisch en plaatsing onder de spier. 

 

Zijn er mensen die ervaring hebben met deze PC? 

En mensen die anatomisch hebben en ervoor ook wat “slappe borsten” hadden? 

 

Zou heel blij zijn met jullie ervaringen. Ze liet me anatomisch en ronde implantaten zien. Maar vind het zo lastig als ik ze niet in de borst zie zeg maar... bij rond ben ik bang dat ik randen ga zien dat het echt rond is.

 

wat ik gewoon graag zou willen is leuke jurkjes aan met open rug, geen bh nodig is. Iets dat ik nu niet kan. 

 

Jullie zouden me erg helpen! Bedankt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Gast Madame Noir

Hoi San,

 

Dinsdag a.s. word ik geopereerd door dr. Maclennan van het Boerhaave Medisch Centrum. Ik krijg een Benelli borstlift en borstvergroting (395 cc, anatomisch). Ik heb niet voor de ronde implantaten gekozen, omdat ik dat 'koplamp-effect' niet mooi vind en ook niet bij mij vind passen.

Ik kijk echt uit naar de operatie en ik heb heel veel vertrouwen in deze arts. Het consult bij haar vond ik heel fijn.

Morgen even in de relaxmodus, het wordt mooi weer en dan dinsdag is het boob-day!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Madame Noir

@San28Gisterochtend door dr Maclennan geholpen en het is echt prima gegaan. Zij is een fantastische en uiterst sympathieke PC! Ze werkte vandaag met een geweldig team. Iedereen stelde zich keurig aan mij voor en ze deden er alles aan om mij op mijn gemak te stellen. Tot nu toe verloopt alles bij mij goed, het ziet er nu al mooi uit en de pijn valt tot op heden erg mee. 

Succes volgende maand! 

 

Hartelijke groet,

Mme N.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii,

 

Ik zie dat je ook in juni wordt geopereerd.

Ik ben 19juni eindelijk aan de beurt.

Zou je t leuk vinden om in de juni club tezitten en samen met andere meiden aftellen tot de grote dag?

Let me know.

 

Liefs Gwenda

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

@Madame Noir super fijn om te horen hoe jij het ervaren hebt. Dat deed me heel goed!

ik ben inmiddels geweest. Ik kwam niet zo lekker uit de narcose (dr mclennan zei dat ik heel veel gebloed had... daar waren ze eerst ff zoet mee). Heb dan ook thuis rest van de dag gehad dat ik wat misselijk duizelig en verkeerd adem haalde.

net voor het eerst gedoucht en voor nu vind ik het nog geen potje .ze zijn wel mooi groot alleen rechts lijkt wel 2 keer zo groot nu hahaha. 

Ik neem aan dat dat nog bij trekt , ze zien nu heel asymmetrisch. 

Wellichr kun jij er wat over vertellen en mij daarin geruststellen? :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...
Op 12-6-2018 om 12:12, San28 zei:

@Madame Noir super fijn om te horen hoe jij het ervaren hebt. Dat deed me heel goed!

ik ben inmiddels geweest. Ik kwam niet zo lekker uit de narcose (dr mclennan zei dat ik heel veel gebloed had... daar waren ze eerst ff zoet mee). Heb dan ook thuis rest van de dag gehad dat ik wat misselijk duizelig en verkeerd adem haalde.

net voor het eerst gedoucht en voor nu vind ik het nog geen potje .ze zijn wel mooi groot alleen rechts lijkt wel 2 keer zo groot nu hahaha. 

Ik neem aan dat dat nog bij trekt , ze zien nu heel asymmetrisch. 

Wellichr kun jij er wat over vertellen en mij daarin geruststellen? :blush:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-6-2018 om 12:12, San28 zei:

@Madame Noir super fijn om te horen hoe jij het ervaren hebt. Dat deed me heel goed!

ik ben inmiddels geweest. Ik kwam niet zo lekker uit de narcose (dr mclennan zei dat ik heel veel gebloed had... daar waren ze eerst ff zoet mee). Heb dan ook thuis rest van de dag gehad dat ik wat misselijk duizelig en verkeerd adem haalde.

net voor het eerst gedoucht en voor nu vind ik het nog geen potje .ze zijn wel mooi groot alleen rechts lijkt wel 2 keer zo groot nu hahaha. 

Ik neem aan dat dat nog bij trekt , ze zien nu heel asymmetrisch. 

Wellichr kun jij er wat over vertellen en mij daarin geruststellen? :blush:

@san28 sorry voor de erg late reactie, ik ben nieuw op het forum. Ik ben erg benieuwd naar jouw ervaring bij drs MacLennan. Ik heb as vrijdag een consult bij haar. Heb je uiteindelijke ronde of anatomische protheses gekregen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.