Ga naar inhoud

Esss : 26 maart 2018 : Dr. Peters : MFIV


Aanbevolen berichten

Hi girls,

 

Na lang wikken en wegen heb ik de knoop doorgehakt, we gaan ervoor!

Zo'n 3 maanden geleden ben ik bij Diana Gabriels op consult geweest. Vond haar erg fijn, ze gaf een onwijs duidelijke uitleg en nam echt de tijd. Na het passen adviseerde zij mij 375cc H, dualplane. Zij heeft mij gekoppeld aan Dr. K. Peters. Om nog even verder te orienteren ben ik bij de ''Welness kliniek'' in Genk geweest. Hier had ik een consult bij Dr. Dirk van Zele. Persoonlijk vond ik dit een erg onvriendelijke man. Naar mijn mening nam hij erg weinig tijd en ook tijdens het passen kon ik amper goed in de spiegel kijken. Gelukkig was ik hiervoor al bij Diana geweest en had ik al een hoop informatie. Ik had dan ook geen goed gevoel bij Dr. van Zele maar dit is natuurlijk geheel persoonlijk! Vanochtend heb ik de vervolg afspraak via Diana gehad bij Dr. K. Peters. Ik twijfelde erg over de 375cc HP, ik heb van mezelf een 75B/70C en wil het zo natuurlijk mogelijk houden. Peters heeft mij vandaag 350cc MP, dualplane geadviseerd. Ik ''denk'' dat dit dan ook het juiste is voor mij. Vond hem een erg fijne man, ik had nog wat vragen betreft borstkanker en dense (dicht klier -en bindweefsel) gezien dit bij mij in de familie voorkomt. Hij wist overal een duidelijk antwoord op te geven dus wat dat betreft ben ik helemaal gerust gesteld.

 

De operatiedatum is 26 Maart al dus over (ruim) 2 weken, mega spannend! Het zal plaats vinden in de kliniek in Oisterwijk. Heb hier op het forum al wel wat gelezen betreft de slechte verhalen over deze kliniek maar daarin ben ik ook wel gerust gesteld nu. 

 

Volgens mij blijf je tot aan de operatie twijfelen over de grootte etc. dus ik hoop door de verhalen hier dat ik mezelf nog meer kan geruststellen. :)

 

Liefs x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

spannend hoor... zit in hetzelfde schuitje. 

Ook ik heb ongeveer 70c. Ik krijg 390 cc anatomisch ook dual plane. Welke prothese krijg je?

 

ik snap helemaal je twijfels omtrent aantal cc. Hier hetzelfde... wil ook dar het natuurlijk is. Wat ik gepast heb patste super mooi bij mijn lichaam. Maar ik heb nu dus spijt dat ik niet nog 1 groter gepast heb. Dus ik ga nog terug voor een tweede consult.

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! Ik word 20 maart geopereerd! Heel toevallig, Ik zit dus ook met een 75b/70c van mezelf. En had eerst ook advies voor 350/375cc HP. Na het consult met peters kwamen we idd uit op een 350 mp. Na wat googlen na het consult kwam ik erachter dat een 350mp veel minder projectie heeft dan een 300hp(die ik ook had gepast en wel mooi vind qua projectie). 

 

Dus nu twijfel ik weer qua maat 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 hours ago, San28 said:

Hallo!

spannend hoor... zit in hetzelfde schuitje. 

Ook ik heb ongeveer 70c. Ik krijg 390 cc anatomisch ook dual plane. Welke prothese krijg je?

 

ik snap helemaal je twijfels omtrent aantal cc. Hier hetzelfde... wil ook dar het natuurlijk is. Wat ik gepast heb patste super mooi bij mijn lichaam. Maar ik heb nu dus spijt dat ik niet nog 1 groter gepast heb. Dus ik ga nog terug voor een tweede consult.

 

groetjes

 

Hi San28!

 

Super spannend! Ja lastig hé die twijfels omtrent het aantal cc.. Vind het ook zo moeilijk want wanneer weet je nou zeker dat je de juiste keus maakt haha. Ik twijfelde ook heel erg tussen rond en anatomisch maar na het advies toch voor rond gekozen. Slim dat je toch nog voor een tweede consult gaat om te passen, hopelijk helpt dit bij het maken van de juiste keus. Bij welke arts ben je geweest?

Groetjes :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Bella85 said:

Hi! Ik word 20 maart geopereerd! Heel toevallig, Ik zit dus ook met een 75b/70c van mezelf. En had eerst ook advies voor 350/375cc HP. Na het consult met peters kwamen we idd uit op een 350 mp. Na wat googlen na het consult kwam ik erachter dat een 350mp veel minder projectie heeft dan een 300hp(die ik ook had gepast en wel mooi vind qua projectie). 

 

Dus nu twijfel ik weer qua maat 

 

Hi Bella85,

 

Wow super toevallig! Dan zitten we echt in hetzelfde schuitje. En ga je voor rond of anatomisch?

Dus nu twijfel je tussen 350mp en 300hp? Ik heb alleen de 375cc HP gepast en dat vond ik bij mijn lichaam wel echt to much. Maar nu ik jou hoor over 300hp dan is dat ook nog wel een goede optie inderdaad, daar had ik nog niet over nagedacht. Wat lastig zeg, keuzes .. Gister was ik na mijn gesprek bij Peters wel helemaal zeker van de 350cc MP maar toen ik weer verder ging googlen sloegen de twijfels toe. Weet jij hoe lang je van te voren nog kan switchen que keuze?



 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja super toevallig! Nou bij mijn 1e consult hadden we gekozen om er tussenin te gaan zitten dus zou ik kiezen voor een 350cc HP. Ik heb ook nog een consult gehad met dr Hupkens en die zei dat ik sowieso voor 375 HP moest gaan omdat ik anders spijt zou krijgen. Terwijl ik inderdaad netzoals jou die 375 eigenlijk gewoon te groot vind. Ik voelde me dus hier niet fijn bij en had toch al een lichte voorkeur voor kevin Peters dus heb toen gevraagd of ik een consult hij hem kon hebben. Ik legde mijn probleem uit en hij adviseerde 350cc mp. Aan de ene kant denk ik dus ik moet natuurlijk zijn advies opvolgen. Aan de andere kant denk ik ik wil niet dat ik dadelijk spijt krijg dat ze te plat zijn. Ik wil namelijk een natuurlijk resultaat maar wel dat ze sexy zijn zegmaar haha. Ik ben dus ook weer bang stel ik ga voor een 300cc HP (wat sowieso niet het geval is) dat die prothese te smal voor mij is en zo’n landingsbaan tussen mijn borsten krijg. Ik weet wel dat ze altijd een maat groter en een maat kleiner bestellen zodat je op de dag van je operatie nog kan switchen van maat. Waar mijn twijfel nu vooral ligt is 350 HP of 350 MP. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Esss

de twijfels horen er bij als ik iedereen zo hoor. Het zou mooi zijn als je kunt zien wat het werd maar helaas he Haha 

zelfs stukje anatomisch of rond twijfel ik wel eens over. 

 

Hoop zeker dat tweede pas sessie de twijfels wegneemt. Ik denk dat ik gewoon ff wat foto’s zoek van borsten die ik mooi vind, kan ik dat laten zien. Vertellen wat je mooi vindt is lastig .

 

ik zit bij Boerhaave, pc L.M. Maclannen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Bella85 said:

Haha ja super toevallig! Nou bij mijn 1e consult hadden we gekozen om er tussenin te gaan zitten dus zou ik kiezen voor een 350cc HP. Ik heb ook nog een consult gehad met dr Hupkens en die zei dat ik sowieso voor 375 HP moest gaan omdat ik anders spijt zou krijgen. Terwijl ik inderdaad netzoals jou die 375 eigenlijk gewoon te groot vind. Ik voelde me dus hier niet fijn bij en had toch al een lichte voorkeur voor kevin Peters dus heb toen gevraagd of ik een consult hij hem kon hebben. Ik legde mijn probleem uit en hij adviseerde 350cc mp. Aan de ene kant denk ik dus ik moet natuurlijk zijn advies opvolgen. Aan de andere kant denk ik ik wil niet dat ik dadelijk spijt krijg dat ze te plat zijn. Ik wil namelijk een natuurlijk resultaat maar wel dat ze sexy zijn zegmaar haha. Ik ben dus ook weer bang stel ik ga voor een 300cc HP (wat sowieso niet het geval is) dat die prothese te smal voor mij is en zo’n landingsbaan tussen mijn borsten krijg. Ik weet wel dat ze altijd een maat groter en een maat kleiner bestellen zodat je op de dag van je operatie nog kan switchen van maat. Waar mijn twijfel nu vooral ligt is 350 HP of 350 MP. 

@Bella85

 

Wel goed dat je nog bij Peters bent geweest. Nu weet je ook in iedergeval duidelijk wat je niet wilt, die 375 cc. Maar moeilijk inderdaad, Peters heeft er verstand van en eigenlijk zou je zijn advies moeten kunnen opvolgen. Precies dat wil ik ook, zo natuurlijk mogelijk maar wel sexy haha. Bij mij adviseerde hij sowieso niet minder dan 350 cc te doen dus dit houd ik ook zeker aan. Alleen wat jij ook hebt of je dan voor de HP of MP moet gaan. Ik ben aan de ene kant wel weer bang dat je bij HP nog veel de ronding van de silicoon aan de bovenkant ziet zitten en aan de andere kant bij de MP inderdaad dat het te veel ''hangt'' omdat je dan meer de breedte dan de hoogte pakt. Ik zal ook nog is gaan googlen voor een goed verschil tussen die twee. Maar ben tot nu toe nog niet echt wijzer geworden, bij ieder lichaam ziet het er weer zo anders uit. Wel echt fijn dat er net voor de operatie nog geswitcht kan worden, dan hebben we nog tijd genoeg om te twijfelen haha. Ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat doen!

 

Ben je verder al goed voorbereid? En al zo'n bh besteld (via diana?) ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minutes ago, San28 said:

@Esss

de twijfels horen er bij als ik iedereen zo hoor. Het zou mooi zijn als je kunt zien wat het werd maar helaas he Haha 

zelfs stukje anatomisch of rond twijfel ik wel eens over. 

 

Hoop zeker dat tweede pas sessie de twijfels wegneemt. Ik denk dat ik gewoon ff wat foto’s zoek van borsten die ik mooi vind, kan ik dat laten zien. Vertellen wat je mooi vindt is lastig .

 

ik zit bij Boerhaave, pc L.M. Maclannen. 

@San28

 

Haha ja dat zou echt ideaal zijn als je van te voren precies kunt zien hoe het gaat worden. Dat zou een hoop twijfels afnemen.

Ja snap ik, dat vond ik ook echt heel moeilijk. Ik heb het onderstaande stukje gelezen, en voor mij is het laatste van toepassing: (dit werd mij ook verteld in de kliniek)

  • Voor een meer gevuld decolleté en een wat rondere bovenkant van de borsten, adviseer ik een rond implantaat te nemen.
  • Vrouwen met kleine borsten raad ik een anatomisch/druppelvormig implantaat aan wanneer ze een wat meer natuurlijke vorm willen
  • en vrouwen met al enige borstvorming die een mooie, maar wat kleine borst hebben raad ik weer een rond implantaat aan. Dan het liefste onder de spier, zodat de druk van de spier een beetje een druppelvorm geeft.

Misschien helpt het jou ook een beetje en inderdaad foto's heel verstandig! :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minutes ago, Esss said:

@Bella85

 

Wel goed dat je nog bij Peters bent geweest. Nu weet je ook in iedergeval duidelijk wat je niet wilt, die 375 cc. Maar moeilijk inderdaad, Peters heeft er verstand van en eigenlijk zou je zijn advies moeten kunnen opvolgen. Precies dat wil ik ook, zo natuurlijk mogelijk maar wel sexy haha. Bij mij adviseerde hij sowieso niet minder dan 350 cc te doen dus dit houd ik ook zeker aan. Alleen wat jij ook hebt of je dan voor de HP of MP moet gaan. Ik ben aan de ene kant wel weer bang dat je bij HP nog veel de ronding van de silicoon aan de bovenkant ziet zitten en aan de andere kant bij de MP inderdaad dat het te veel ''hangt'' omdat je dan meer de breedte dan de hoogte pakt. Ik zal ook nog is gaan googlen voor een goed verschil tussen die twee. Maar ben tot nu toe nog niet echt wijzer geworden, bij ieder lichaam ziet het er weer zo anders uit. Wel echt fijn dat er net voor de operatie nog geswitcht kan worden, dan hebben we nog tijd genoeg om te twijfelen haha. Ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat doen!

 

Ben je verder al goed voorbereid? En al zo'n bh besteld (via diana?) ?

Jaa ik heb dus nog een extra consult gehad omdat ik zo erg ging twijfelen over de maat en heb toen besloten om 350 HP te nemen maar daar twijfel ik nu dus nogsteeds over haha. Wel grappig dat we dezelfde twijfels hebben. En waarom adviseerde hij jou om niet kleiner te doen? Omdat het anders niet mooi gevuld zou worden? Ik heb toen bij dat consult 2 anna carefix’en gekocht inderdaad. Verder las ik dat het goed is om extra vitamine c te nemen en iets over arnica druppels. Ik denk dat ik daar ook mee ga beginnen. Verder iemand nog tips? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Bella85 said:

Jaa ik heb dus nog een extra consult gehad omdat ik zo erg ging twijfelen over de maat en heb toen besloten om 350 HP te nemen maar daar twijfel ik nu dus nogsteeds over haha. Wel grappig dat we dezelfde twijfels hebben. En waarom adviseerde hij jou om niet kleiner te doen? Omdat het anders niet mooi gevuld zou worden? Ik heb toen bij dat consult 2 anna carefix’en gekocht inderdaad. Verder las ik dat het goed is om extra vitamine c te nemen en iets over arnica druppels. Ik denk dat ik daar ook mee ga beginnen. Verder iemand nog tips? 

Ja super slim van je! Helaas nog steeds twijfels, haha ja toevallig dezelfde! Vind het nu toch ook wel spannend worden hoor, voor jou is het echt nog maar 1,5 week ofzo! Bij mij adviseerde hij niet kleiner te gaan omdat mijn borst van zichzelf al ''redelijk'' breed is en als ik kleiner zou nemen het inderdaad niet mooi gevuld zou worden. Dat was handiger geweest ja meteen met het consult. Ik moet ze nog even online bestellen.

 

Ja dat heb ik ook gelezen om blauwe plekken tegen te gaan arnica druppels en vitamine C. Verder las ik ook om vocht af te drijven brandnetelthee. En voor direct na de operatie las ik dat cola helpt tegen misselijkheid en Dextro helpt tegen duizeligheid en flauwvallen

 

Verder zijn alle tips welkom inderdaad :)!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@San28

Oh nee, ik wil je niet nog meer aan het twijfelen brengen! Maar we moeten inderdaad ook vertrouwen op wat de pc zegt, die hebben er het meeste verstand van. Goede voorbeeldfoto’s en dan kom je er wel! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 3/19/2018 at 3:30 PM, Bella85 said:

@Esss Hi! Ja opzich wel prima. Ik heb alleen echt het gevoel alsof ik t af wil zeggen omdat ik echt bang ben voor t resultaat haha.. over de maat ben ik nogsteeds niet uit.. ze hebben voor mij zowel mp als hp besteld. En ga jij voor mp of hp? xx

Hi @Bella85,

 

Sorry je berichtje is me even ontgaan! Dat gevoel om af te zeggen kan ik me helemaal in vinden, erg eigenlijk haha!

Maar voor jou zit het erop :) Hoe gaat het met je? En hoe is het gegaan?

 

Ik neig nu toch meer naar de mp maar zie het maandag wel.

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

On ‎21‎-‎3‎-‎2018 at 2:07 PM, Esss said:

Hi @Bella85,

 

Sorry je berichtje is me even ontgaan! Dat gevoel om af te zeggen kan ik me helemaal in vinden, erg eigenlijk haha!

Maar voor jou zit het erop :) Hoe gaat het met je? En hoe is het gegaan?

 

Ik neig nu toch meer naar de mp maar zie het maandag wel.

 

X

Hi @Esss Geen probleem. Haha erg he.

Ik kan je gelukkig geruststellen. Het valt echt wel mee en het voelt alleen alsof er een zwaar gewicht op je borst ligt.

Ik ben uiteindelijk toch voor de HP gegaan. Van mij mogen ze nog wel wat kleiner worden haha maar ze zijn nu natuurlijk heel erg gezwollen.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Bella85 said:

Hi @Esss Geen probleem. Haha erg he.

Ik kan je gelukkig geruststellen. Het valt echt wel mee en het voelt alleen alsof er een zwaar gewicht op je borst ligt.

Ik ben uiteindelijk toch voor de HP gegaan. Van mij mogen ze nog wel wat kleiner worden haha maar ze zijn nu natuurlijk heel erg gezwollen.

 

xx

Hee @Bella85,

 

Wat fijn dat alles goed is gegaan! En happy new boobs :) !

En dat het is meegevallen, wat een geruststelling! Toch wel voor HP ja haha. Lijkt me ook echt schrikken zo in het begin nu ze nog gezwollen zijn. Maar dat gaat gelukkig wel minder worden.

 

Maar de pijn valt ook mee? Een zwaar gewicht op je borst kunnen we wel aan :P.

Ik vind het nu ook echt steeds spannender worden. Dit weekend maar alvast m'n huis een beetje aanpassen ivm. tillen.

 

Hoelang ben je vrij nu?

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Esss Thanks haha! Ja omdat ik 300 cc hp dus toch die projectie zo mooi vond en anders bang was dat ik die ga missen. En ik lees vaak dat meiden spijt hebben dat ze toch niet wat groter zijn gegaan omdat het zo snel went. Dus toch maar ff doorgezet en hopen dat ik geen spijt krijg.

 

Jaa ze mogen zeker wat kleiner worden haha. Maar dat heeft allemaal zijn tijd nodig natuurlijk

 

Snap ik dat het steeds spannender wordt voor je, maar gelukkig kan ik je echt gerust stellen en het valt echt wel mee. Ik pak ook de tramadol niet en alleen paracetamol en kan nou niet echt zeggen dat ik pijn heb. Ja heel verstandig, het is in het begin echt wel ff puzzelen hoe je dingen het beste kan pakken omdat het gewoon voelt als erge spierpijn en je toch voorzichtig wil doen.

 

Was jij al begonnen met de Arnica druppels? Heb wel het idee dat die helpen namelijk..

 

Ik heb nu een week vrij en dan begin ik weer rustig aan met werken.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.