Ga naar inhoud

Boobiebye : 26 maart 2018 : Dr. G. Jansen : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Goedemiddag!

 

Onlangs godzijdank dit forum ontdekt, wat me ervan heeft weerhouden om op consult te gaan bij Diana Gabriels. Ik dacht dat het nu toch ook wel even tijd werd om mezelf voor te stellen.

Ik was een behoorlijke laatbloeier vergeleken met mijn leeftijdsgenootjes als het ging om borstgroei (helaas niet als het ging om lichaamsbeharing), maar uiteindelijk begonnen ze toch eindelijk een beetje te groeien. Dit mondde uit in een kleine C cup aan de ene kant en een grote C cup aan de andere kant, waar ik aardig tevreden mee was! Het was niet zoveel als waar ik in eerste instantie van droomde, maar ik had toch een beetje decolleté en kon me daarbij neerleggen. Tot ik aan de prikpil ging... langzaam maar zeker verdwenen mijn borsten volledig, en moest ik steeds een kleinere BH kopen. Heel naar, aangezien dat net in de zomer gebeurde en ik me daardoor ontiegelijk onzeker voelde in bikini. Toen ik terug kwam van een paar maanden werken in Spanje ben ik dan ook onmiddelijk met de prikpil gestopt, wat wel iets van borst heeft teruggebracht, maar meer dan een gemiddelde B cup wordt het toch echt niet. Omdat ik nu 22 ben en ze ook echt niet meer gaan groeien, heb ik besloten dan toch de stap te nemen voor een borstvergroting. Na veel research en gesprekken met andere meiden heb ik gekozen voor een eerste consult bij Faceland, met Martina Banerth. Ik ben zo ontzettend benieuwd! En heel benieuwd naar jullie ervaringen met Faceland en de verschillende chirurgen daar. Die hoor ik dan ook graag, aangezien ik op dit forum niet enorm veel over deze kliniek kan vinden. 

 

Ik zal vanmiddag als ik terug ben even foto’s posten van hoe het eventueel gaat worden en hoe het nu is. Wish me luck, alle tips zijn welkom! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Boobiebye,

 

Ik had mijn eerste consult ook bij faceland en ook bij Martina. Had me van tevoren goed ingelezen maar ze sprak alles tegen... had opzich wel een goed gevoel maar dacht toch maar een second opinion vragen... uiteindekijk ZO blij dat ik dit heb gedaan, want het bleek dat alles wat ze zei fout was voor mijn situatie. Je kan mn volledige verslag lezen in mn topic. 

 

Wat betreft mentor of motiva... mentor is als enige FDA Approved, motiva niet. Toch proberen ze bij faceland iedereen motiva aan te smeren omdat ze hier een ‘deal’ mee hebben..

 

ik heb wel mooie resultaten gezien van faceland hoor maar zou me toch goed inlezen als ik jou was..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Timbolini Bedankt voor je snelle reactie! Ik had 'm nog gelezen voor ik het consult in ging dus dat was wel fijn. Ik voelde me echter enorm op mijn gemak bij Martina en ze bevestigde eigenlijk alles wat ik dacht. Wel twijfel ik nog steeds tussen Motiva en Mentor, maar daar ga ik verder over in gesprek met de chirurg tijdens de kennismaking aankomende dinsdag. Martina zei dat er bij Mentor veel grotere kans op kapselvorming is, en ze daarom Motiva eerder aanraadt.. Verder nog iets om over na te denken, ik twijfel namelijk nog tussen 320/285 cc rond dual plane en 375/335 cc (ook rond, dual plane). Hieronder foto's, ben benieuwd naar jullie mening. Ik vind het heel belangrijk dat het effect mooi natuurlijk is, dus het moet absoluut niet te groot, maar ook niet te klein zijn natuurlijk. De eerste drie foto's zijn 320 cc en de foto's daarna 375. Wat een geweldig gevoel trouwens om in de spiegel te kijken en iets te zien wat bij je lichaam past, onbeschrijfelijk gewoon. Ik heb trouwens enorm veel mazzel want er was 26 maart toevallig een plekje vrijgekomen voor een operatie bij dokter Gabriel Jansen. Over 3 weken is het dus gewoon al zo ver! Ik kan echt niet wachten aaaah. Ervaringen met Dokter G. Jansen hoor ik ook heel graag!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat spannend!!!! Ik vind de 375 ( tweede ) er super mooi uit zien bij jou!! Wat betreft die kapselvorming .... dat gaf ze ook bij mij aan maar mijn pc zei dat hier niks van klopt... motiva is ook niet fda approved. 

 

Los van dat zie ik met beide hele mooie resultaten!! Ik zou zeggen ga je lekker inlezen op het forum en op internet! Wat spannend zeg zo snel :)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobiebye

 

hoi hoi,

 

Ik lees dat je een datum hebt voor je bv, daarom heb ik de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates en je verslag neerzetten, en heb je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Nu lekker af gaan tellen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-3-2018 om 10:32 zei Desert-Rose:

@Boobiebye

 

hoi hoi,

 

Ik lees dat je een datum hebt voor je bv, daarom heb ik de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates en je verslag neerzetten, en heb je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Nu lekker af gaan tellen.

 

x

 

Thanks! Vandaag kennismaking met Dr. G. Jansen gehad en uiteindelijk toch gekozen voor motiva 320 CC demi, dual plane omdat ik echt graag een natuurlijk resultaat wil behalen. Ik heb oprecht gewoon zin in de operatie, hoe gek dat misschien ook klinkt. Ben zo benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Tijd voor mijn operatieverslag!

 

Gisteren was dan toch eindelijk de dag waar ik al zo lang naar toe had geleefd. Gelukkig stond mijn operatie vroeg gepland, want nuchter blijven is niet mijn sterkste punt; had een enorme honger en dorst vanaf het moment dat ik wakker werd. Omdat ik vanuit het hoge Noorden helemaal naar Mill moest stond de wekker al om 4:45 uur, maar dat vond ik niet erg, ik had er zoveel zin in! 

In de auto rond 7 uur de 2 paracetamol genomen en om 8 uur kwamen we aan bij de Bauland kliniek. Iets later dan 8:30 uur werd ik opgehaald om me om te kleden. Afscheid genomen van mijn vader en toen was het tijd voor de voorbereidingen. Gek genoeg was ik helemaal niet zenuwachtig van te voren en doordat iedereen daar zo ontzettend vriendelijk en gezellig was had ik enkel een beetje gezonde spanning. Heel fijn om er zo relaxt in te gaan! 

 

Na het omkleden mocht ik lekker in bed gaan liggen met een verwarmd deken over me heen en was het tijd om mijn piercings af te plakken en het infuus te prikken. Mijn aderen kwamen maar niet omhoog, maar door het engelengeduld van de zuster werd er uiteindelijk wel in één keer goed geprikt. Heel fijn, want ondanks mijn piercings háát ik prikken. Toen kwam dokter Jansen om me af te tekenen. Leuke, amicale man is dat toch. Kon gezellig met hem kletsen over het programma 4 handen op 1 buik en werk, waardoor ik nog verder op mijn gemak gesteld werd. :P Tijdens de kennismaking hadden we 320 CC demi van Motiva afgesproken, maar later ging ik toch weer twijfelen of dat niet te klein ging worden en had ik gebeld naar de kliniek of ze ook 355 CC full wilden klaarleggen, zodat ik last-minute nog kon besluiten. Plotseling zei dokter Jansen: 'ik zag dat er twee maten klaar lagen, dat was niet de afspraak hè?!' 'Nee, klopt, maar ging later toch weer twijfelen..' 'Nou dat gaan we niet doen hoor, dan knap je straks nog uit elkaar! Geloof me nou maar, 320 CC gaat je prachtig staan en zal echt het meest natuurlijke resultaat geven bij jou.' Ik was stiekem heel blij dat hij me die bevestiging gaf en besloot hem te vertrouwen. Het laatste beetje twijfel/spanning die ik had was weg. 

 

9:15 uur

 

Op naar de OK, waar het ontzettend koud was. Gelukkig kreeg ik nog een extra verwarmd deken over me heen. Er stond weer allemaal gezellig personeel om me heen en terwijl ik met hen aan het kletsen was kreeg ik nog wat plakkers en werd alles klaargelegd. Voor ik het wist voelde ik mijn armen niet meer en toen de anesthesioloog zei 'volgens mij wordt je al lekker moe!' vielen mijn ogen dicht. 

 

10:40 uur

 

Toen ik wakker werd had ik ontzettend veel pijn. Gelukkig stond er gelijk een zuster naast mijn bed die uiteindelijk tot 3x toe de pijnstilling verhoogd had tot uiteindelijk het maximale, toen was het wel draaglijk. Ze gaven me echt de tijd om goed bij te komen voordat ik naar de verpleging werd gebracht om aangekleed te worden. Kreeg toen ook meteen een dextro en wat water. Heel gek om door twee mensen aangekleed te worden trouwens. ;p Moest gelijk nodig plassen, de zusters gingen nog net niet applaudisseren toen ik dat zei, haha. Daarna de vraag of ik wat wilde eten; nou graag! Wat genoot ik daarvan zeg, twee beschuitjes en een kopje thee en mijn vader werd erbij gehaald wat ik heel fijn vond. 

 

Daarna uitgebreide uitleg over het medicijnen schema en alle nazorg, nog een keer geplast en toen werd ik naar de auto gerold in de extreem comfortabele rolstoel van de kliniek. In de auto even heel dizzy/misselijk, gelijk een paar slokjes cola genomen en toen ging het allemaal wel weer goed! De twee uur rijden waren eigenlijk prima te doen en al met al viel het me allemaal enorm mee. 

Nu 1 dag PO en ontzettend veel pijn, maar ben nu al zo blij met wat ik zie in de spiegel, echt de juiste keuze gemaakt. :wub: Al met al een hele prettige ervaring gehad met zowel Faceland als dokter Gabriel Jansen, als het lieve personeel in de Bauland Kliniek. Ik raad het echt iedereen aan! 

 

Ps.: de eerste foto's staan al in mijn album, vraag het me gerust als je een kijkje wil nemen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslag hoor. Ik ben ook op 26 maart geopereerd om half 12 in het cosmed kliniek. Ze liepen een beetje uit;). Ik vind narcose super fijn en wilde eigenlijk helemaal niet wakker worden :P. Ik heb okk motiva ergonomix demi 300cc voor de spier. Dit heb ik samen met de chirurg.tijdens het aftekenen besloten omdat ik genoeg weefsel heb en ik ook een lift moest als ik voor duall plane zou gaan. De pijn valt wel mee bij mij. Neem om de 6 uur pijnstillers.  Hoop dat je snel herstelt. Groetjes Valentina69.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn om een ervaring van Gabriel Jansen te lezen! Hij is maar weinig te vinden hier op het forum.. of ik zoek niet goed, kan ook. Haha. Hij heeft je mooie boobies gegeven!

 

Ik word 15 mei door hem geopereerd, ik twijfel nog tussen 350cc of 400cc, dual plane, rond, Motiva full. Motiva kies ik zonder enige twijfel voor ivm de kapselvorming. Meerdere goede en bekende chirurgen die dit hebben bevestigd (heb bij 3 verschillende chirurgen/klinieken een consult gehad).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.