Ga naar inhoud

Help! Twijfel over 330 of 380 monobloc..


Aanbevolen berichten

Hai meiden!

 

Vandaag (eindelijk!) op consult geweest bij dr. van Zele, hij adviseerde 330 xp monobloc maar gaf aan dat de 380 ook nog zou kunnen. Ik heb nu een ‘lege’ 75B en ik ben bang dat ik met de 330 net op een volle C kom (ik wil graag ene goede D)... alhoewel 380 klinkt alsof ze ver over de D komen... Iemand die met dezelfde twijfels zat? Of iets van advies? :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijg je de monoblock softtone of de hydrogel? Ik heb 370 cc hydrogel kwam van een slappe b/c in mijn bh. Al zag het eruit als een a in mijn idee. Ik heb nu een 75 E maar het ziet eruit als een mooi D vind ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve meiden,

 

bedankt voor de reacties! Sorry dat ik niet reageerde, kon mijn topic niet meer terugvinden (stom van me). Ik ben nu 3 dagen po en ben idd voor 380cc gegaan. Ik heb nog geen idee wat het resultaat is, zit helemaal ingetaped en kan het resultaat dus pas over 2 weken bewonderen. Het valt idd mee qua grootte (voor zo ver je er nu iets over kan/mag zeggen) en heb geen spijt van mijn keuze voor de 380cc. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai dames, ik ben nu 4 dgn po. En over 2 weken gaat dat blauwe verband eraf en moet ik sportbh aan. Alleen ik heb geen idee welke maat ik moet kopen. Hoe hebben jullie dat ingeschat? Of gewoon 2 maten gekocht en dan kijken wat past? Groetjes Q

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.