Ga naar inhoud

Blij maar twijfels over maat


BoobieOopsie

Aanbevolen berichten

Hey, 

 

Ik ben 23 jaar oud en word op 9 maart geopereerd! Ik heb altijd al geweten dat ik ooit een borstvergroting zou ondergaan, al vanaf het moment dat ik wist dat mijn borsten niet meer zouden groeien. Op mijn 12de meette ik al elke avond mijn borsten om te zien of ze gegroeid waren :D 

Vandaag ben ik dus wel heel blij dat het eindelijk zal gebeuren maar ik maak me toch een beetje druk, vooral over de maat van de protheses. Mijn dokter adviseerd 420cc druppel protheses, en dat is ook wat ik het mooiste vond bij het passen, maar 420cc klinkt gewoon zo groot! Van mezelf heb ik bijna niks (A cup) en ik ben wel groot (175cm) maar 420cc klinkt echt enorm :wacko: Ik zou het liefst een grote C/kleine D cup hebben.

 

Zijn er nog meiden met 400cc? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BoobieOopsie ik ben zelf 1.70 en 66kg. Ik heb 410 cc anatomisch laten plaatsten achter de spier. Ik ben er heel blij mee. Ik ben van een 80b naar een 75f gegaan (verkeerde omtrek gedragen) echter zien ze niet uit als een F. Ik vind ze zelf (en de dame van de hunkenmoller) eerder uitzien als een D. Vriendinnen zeiden ook al dat het niet uitzag als een F en prima bij mij last. Hou er rekening mee dat je er erg snel aan went. En heel cliché, vertrouw je arts 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei C-her:

Ik ben 1.73 en heb 450cc gekregen. Weet niet of je breed gebouwd bent, ik wel namelijk en daarom staat het bij mij echt niet te groot. Als je wilt voeg ik je toe aan m’n album en kun je even kijken?

 

Niet breed nee, ben redelijk smal eigenlijk. Je mag me toevoegen, hopelijk helpt het wel een beetje! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei BoobieOopsie:

Hey, 

 

Ik ben 23 jaar oud en word op 9 maart geopereerd! Ik heb altijd al geweten dat ik ooit een borstvergroting zou ondergaan, al vanaf het moment dat ik wist dat mijn borsten niet meer zouden groeien. Op mijn 12de meette ik al elke avond mijn borsten om te zien of ze gegroeid waren :D 

Vandaag ben ik dus wel heel blij dat het eindelijk zal gebeuren maar ik maak me toch een beetje druk, vooral over de maat van de protheses. Mijn dokter adviseerd 420cc druppel protheses, en dat is ook wat ik het mooiste vond bij het passen, maar 420cc klinkt gewoon zo groot! Van mezelf heb ik bijna niks (A cup) en ik ben wel groot (175cm) maar 420cc klinkt echt enorm :wacko: Ik zou het liefst een grote C/kleine D cup hebben.

 

Zijn er nog meiden met 400cc? 

Ik ben 1.76  69 kg en krijg 400 cc

Tenminste... nog altijd die twijfel! De pc en consulent zeiden dat bij mij 450 of zelfs 500 en 550 makkelijk zou kunnen. Maar ik wil mij gewoon voor t zicht een volle D en geen enorme jetsers! 

Moeilijk he! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.