Ga naar inhoud

Newbikini : 3 april 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Dag dames !

 

ik ben nieuw hier op dit forum ! 

vandaag op een eerste consult geweest bij dokter Verdonck! Spannend!!Goed gevoel bij, hij kent zijn vak . Ik vond wel dat alles heel rap ging en toen ik thuis was had ik precies nog wat vragen (ook al had ik alles goed voorbereid, typisch ik )

ik ben op zoek achter dames met beetje zelfde postuur als mezelf : 1m78 , 68 kg.

voor mentale steun ivm kiezen van de maat.

operatie gepland begin april!

ik heb nu een kleine B, mr na twee kindjes is die echt niet meer mooi. Wil graag een mooie C maar zo naturel mogelijk.

Dokter raadde mij een 335 full motiva aan (  dual plane). Daar schrok ik even van omdat een vriendin van mij 255 nam... en ik dit mooi vond ( op foto's op internet). Maar hij zei dat ik daar niet op mocht afgaan omdat ik groot ben en zij is kleiner en heel mager...(ik ben ook slank maar niet super super mager)

ik twijfel nu dus tss 315 en 335cc....

wil echt geen GROTE borsten hebben maar volgens hem hebben er veel vrouwen spijt achteraf dat ze niet het grotere kozen . volgens hem zouden de meeste vrouwen van mijn postuur kiezen eind de 300... hij zal zeker niet TE groot aanraden, dat hoor ik overal wel. Maar als je van bijna niets komt , ben je toch al blij met alles wat je meer hebt + mooie vorm?niet?  Dan denk ik eerder voor het kleinere te kiezen. Pffff vind het zo moeilijk! Mocht ook geen foto's nemen wat ik jammer vond (mijn man was niet mee). Deze ochtend werd ik wakker en dacht ik ook: met grote borsten buikslapen moet toch moeilijk zijn, Hahaha!

ik ben een twijfelaar maar wil echt niet nog eens gaan passen, veel te ver, hahahaha.

dus bij deze mijn vraag :--)

 

vele groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladies,

 

I need your help:wacko:! Zaterdag op een eerste consult geweest bij Dokter Verdonck en meteen voor hem gekozen (leuke man, grappig, goed gevoel bij, niets dan lof op het net over hem, vriendin ook geopereerd door hem etc), en sindsdien droom ik alleen nog maar over borsten, hahahahah!!!

 

Al heel mijn leven 'zaag' ik over mijn borsten die te klein zijn... ben ik er doodongelukkig over ? nee.. is het een ECHT complex? nee... Ben ik er gelukkig mee? ZEKER NIET!! Wil ik graag grotere? JA (maar heel gewoon , niet TE groot, zelfs gewoon niet "groot", gewoon mooie normale volle borsten)

 

Maar nu ,na twee kindjes is mijn 70B nog steeds een 70 B maar voelen ze veel leger aan, zijn ze ook 'platter' en heb ik NOG VEEL MINDER goesting dan vroeger om een bh of bikini te gaan kopen, pffff.... dus bij af en toe nog wat twijfel, heb ik ondertussen toch al een operatiedatum bij Dokter Verdonck.:P SSSSpannend!!!

 

Nu, to the point. Dokter raadde mij een 335 cc aan (zelf koos ik voor de Motiva en dat vond hij naar mijn wensen toe 'een zo naturelle mogelijk resultaat', een goede keuze !)

Dual plane, en full. ik ben 1,78 en 68 kg

Bij het passen had ik zoiets van: wow, zo zwaar , groot, maar TE groot? hmmm ik weet het niet . Wat ik ook had, was zoiets van... precies 'hang'borsten.. (mijn vriendin had dit gevoel ook)... maar je past natuurlijk gewoon los onder een t-shirtje.. ben toch wel ergens overtuigd dat hij ons niet naar huis zal sturen met hangborsten hé, hahahahaha!:lol:

Hij zei wel dat de meeste dames met mijn lichaamsbouw eerder naar eind de 300 gaan, en dat velen die twijfelen over de maat achteraf spijt hebben dat ze niet de grotere gekozen hebben indien ze de kleinste maat kozen... Maar ik weet niet of ik zoals de meeste dames ben . Ik kom van een mini B'tje, dus alles wat meer is en mooi van vorm zou ik al heel blij mee zijn. Het hoeven niet persé grote borsten te zijn.. lijkt mij alleen maar lastig bij het joggen of buikslapen... Heb de indruk dat veel dames achteraf nog groter willen ook al hebben ze al grote, of zie ik dit verkeerd? Dat het snel went, dat snap ik wel...

 

DUS (wat kan ik toch afwijken :rolleyes:)... wie o wie is ongeveer 1m78 en 68 kg en heeft motiva dual plane full laten plaatsen en ongeveer een inhoud tussen 300cc en max 350 cc? en zouden jullie mij please willen toevoegen aan jullie album, pas dan kan ik echt beslissen denk ik, als ik kan vergelijken met iemand die zelfde lichaamsbouw heeft!

 

Heel erg bedankt! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis ik ben 1.76 en 69 kilo en krijg zaterdag 400 cc. Ik heb zelf een kleine B. 

Het resultaat kan ik je nog niet laten zien maar op deze foto zie je de 400 in pas bh.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Shaar:

Hey meis ik ben 1.76 en 69 kilo en krijg zaterdag 400 cc. Ik heb zelf een kleine B. 

Het resultaat kan ik je nog niet laten zien maar op deze foto zie je de 400 in pas bh.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

@Shaar O een pasbeha, leuke manier van passen ! ^_^ 400cc is voor mij echt te veel, maar mooi voor jou als je van groot houdt, of vind je dit zelf niet groot? Is allemaal zo subjectief hè! Is het motiva dat je zal nemen ? En bij wie? Veel succes zaterdag, spannend !^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Newbikini:

@Shaar O een pasbeha, leuke manier van passen ! ^_^ 400cc is voor mij echt te veel, maar mooi voor jou als je van groot houdt, of vind je dit zelf niet groot? Is allemaal zo subjectief hè! Is het motiva dat je zal nemen ? En bij wie? Veel succes zaterdag, spannend !^_^

Ik vind het zo niet groot, past goed bij mijn lichaam. Brede heupen brede schouders, grote billen :lol:

Maar tijdens mijn zwangerschappen waren ze ook deze maat dus ik weet hoe het staat en dat t mooi past.  

Ik krijg mentor cohesive II bij dokter Hupkens.

 

Hopelijk reageren et nog meiden met minder cc en zelfde bouw zodat jr een beetje een idee krijgt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Newbikini:

Ladies,

 

I need your help:wacko:! Zaterdag op een eerste consult geweest bij Dokter Verdonck en meteen voor hem gekozen (leuke man, grappig, goed gevoel bij, niets dan lof op het net over hem, vriendin ook geopereerd door hem etc), en sindsdien droom ik alleen nog maar over borsten, hahahahah!!!

 

Al heel mijn leven 'zaag' ik over mijn borsten die te klein zijn... ben ik er doodongelukkig over ? nee.. is het een ECHT complex? nee... Ben ik er gelukkig mee? ZEKER NIET!! Wil ik graag grotere? JA (maar heel gewoon , niet TE groot, zelfs gewoon niet "groot", gewoon mooie normale volle borsten)

 

Maar nu ,na twee kindjes is mijn 70B nog steeds een 70 B maar voelen ze veel leger aan, zijn ze ook 'platter' en heb ik NOG VEEL MINDER goesting dan vroeger om een bh of bikini te gaan kopen, pffff.... dus bij af en toe nog wat twijfel, heb ik ondertussen toch al een operatiedatum bij Dokter Verdonck.:P SSSSpannend!!!

 

Nu, to the point. Dokter raadde mij een 335 cc aan (zelf koos ik voor de Motiva en dat vond hij naar mijn wensen toe 'een zo naturelle mogelijk resultaat', een goede keuze !)

Dual plane, en full. ik ben 1,78 en 68 kg

Bij het passen had ik zoiets van: wow, zo zwaar , groot, maar TE groot? hmmm ik weet het niet . Wat ik ook had, was zoiets van... precies 'hang'borsten.. (mijn vriendin had dit gevoel ook)... maar je past natuurlijk gewoon los onder een t-shirtje.. ben toch wel ergens overtuigd dat hij ons niet naar huis zal sturen met hangborsten hé, hahahahaha!:lol:

Hij zei wel dat de meeste dames met mijn lichaamsbouw eerder naar eind de 300 gaan, en dat velen die twijfelen over de maat achteraf spijt hebben dat ze niet de grotere gekozen hebben indien ze de kleinste maat kozen... Maar ik weet niet of ik zoals de meeste dames ben . Ik kom van een mini B'tje, dus alles wat meer is en mooi van vorm zou ik al heel blij mee zijn. Het hoeven niet persé grote borsten te zijn.. lijkt mij alleen maar lastig bij het joggen of buikslapen... Heb de indruk dat veel dames achteraf nog groter willen ook al hebben ze al grote, of zie ik dit verkeerd? Dat het snel went, dat snap ik wel...

 

DUS (wat kan ik toch afwijken :rolleyes:)... wie o wie is ongeveer 1m78 en 68 kg en heeft motiva dual plane full laten plaatsen en ongeveer een inhoud tussen 300cc en max 350 cc? en zouden jullie mij please willen toevoegen aan jullie album, pas dan kan ik echt beslissen denk ik, als ik kan vergelijken met iemand die zelfde lichaamsbouw heeft!

 

Heel erg bedankt! x

Hee! Ik zit met precies hetzelfde probleem! Ik ben 1,78 en weeg 60kg. Heb gister mijn eerste afspraak gehad in faceland kliniek en zij raden mij 300cc of 335cc motiva full dual plane aan.

nu zit ik net als jou heel erg te twijfelen want ik wil niet te groot, maar ook echt niet te klein..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

ik ben 1,78 en weeg 62. Lekker lang en vormloos <_<:D ik lees even mee. Ik kreeg vandaag tijdens een consult het advies van 380cc. Maar dat lijkt mij te groot. Zelf heb ik voor 330 gekozen, en dan high profile omdat ik erg plat ben boven. Hij gaat ze dual plane plaatsen.

 

ik lees even mee :) ik wil ze namelijk ook echt niet onnatuurlijk. Ben eerder bang dat ikmze te groot ga vinden ipv te klein. 

 

@Shaar ik vind die pasbh erg mooi staan en zeker niet te groot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Vinorosso:

Hoi,

 

ik ben 1,78 en weeg 62. Lekker lang en vormloos <_<:D ik lees even mee. Ik kreeg vandaag tijdens een consult het advies van 380cc. Maar dat lijkt mij te groot. Zelf heb ik voor 330 gekozen, en dan high profile omdat ik erg plat ben boven. Hij gaat ze dual plane plaatsen.

 

ik lees even mee :) ik wil ze namelijk ook echt niet onnatuurlijk. Ben eerder bang dat ikmze te groot ga vinden ipv te klein. 

 

@Shaar ik vind die pasbh erg mooi staan en zeker niet te groot.

Okee en weet je op wat je dan uit zal komen? En wat heb je nu? Ik ben zo bang dat het met 335cc bij mij te groot gaat zijn :P

wanneer wordt je geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Shaar:

Ik vind het zo niet groot, past goed bij mijn lichaam. Brede heupen brede schouders, grote billen :lol:

Maar tijdens mijn zwangerschappen waren ze ook deze maat dus ik weet hoe het staat en dat t mooi past.  

Ik krijg mentor cohesive II bij dokter Hupkens.

 

Hopelijk reageren et nog meiden met minder cc en zelfde bouw zodat jr een beetje een idee krijgt. 

@Shaar o dat is wel handig dat je ook zo'n borsten had toen je zwanger was!! zo weet je precies hoe het voelt en eruit ziet en ben je zeker van wat je wil! Lucky you ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Stormy:

Hee! Ik zit met precies hetzelfde probleem! Ik ben 1,78 en weeg 60kg. Heb gister mijn eerste afspraak gehad in faceland kliniek en zij raden mij 300cc of 335cc motiva full dual plane aan.

nu zit ik net als jou heel erg te twijfelen want ik wil niet te groot, maar ook echt niet te klein..

@Stormy  dan ben ik nog steeds 8 kilo zwaarder dan jou, toemme toch :P.. we gaan wel voor hetzelfde merk en wel ook de grootte! Kon je niet kiezen voor 315 cc ook? bestaat nochtans hoor. Ik denk dat ik banger ben voor te grote borsten dan te kleine (want alles is beter dan wat ik nu heb , hahaha).. dus ik neig eerder naar de kleinere maat voor mij (315 ipv 335). Ik ga proberen ergens dichter bij huis nog op consultatie te gaan, puur voor meer zicht te krijgen op de maat... operatie staat al ingepland bij Verdonck! Veel succes ook voor jou:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Stormy:

Okee en weet je op wat je dan uit zal komen? En wat heb je nu? Ik ben zo bang dat het met 335cc bij mij te groot gaat zijn :P

wanneer wordt je geopereerd?

@Stormy en @Shaar, dan hebben jullie wel ongeveer dezelfde lichaamsbouw, handig! maar het blijft verdorie subjectief he! Ik ben eerder ook te bang voor TE groot dan te klein... denk dat ik ongelukkiger zou zijn met te grote borsten na de operatie dan met borsten die uiteindelijk dan toch wat groter hadden mogen zijn. Iedereen zegt wel: je betaalt er zo veel voor.. maar dat wil niet zeggen dat je daarom per sé voor grote moet gaan , toch? Ik vind ook de gedachte van 'je bent groot, dus kan je wel grote borsten aan bij je lichaam' ook niet helemaal juist, grote mensen hoeven niet persé grote borsten te hebben.. GROTERE, dat zeker :rolleyes:, dat wil ik echt, maar gewoon 'grote', nee liever niet dan denk ik zo... pffff 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Newbikini
Vergelijken met anderen is eigenlijk niet te doen.. 
Je zou al iemand moeten vinden met PRECIES dezelfde voorsituatie. Dat wil zeggen, hetzelfde postuur, de vetjes op dezelfde plaatsen, precies evenveel weefsel in je borsten, evenveel 'hang' of strakheid van de huid... 
Denk niet dat het er makkelijker op wordt zo ;)

Als je me een pb stuurt, kan ik wel eens voor je schatten op welke cupmaat je voor het zicht uit zult komen, en ook op welke cupmaat in bh (hier zit namelijk verschil tussen bij borsten met prothesen) 
Laat me wel weten wat je voorsituatie is, dus volledige cupmaat en evt ook foto van je voorsituatie erbij. Schrijf er dan ook nog even bij welke prothesen je had, om uit te kiezen. 

Verder voeg ik even je twee topics samen, zodat het hier overzichtelijk blijft :) Verdere updates en je operatieverslag enz, kunnen dan allemaal in dit topic. Dan weet jij waar het staat, en wij ook ;) 

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden , 

 

11 juli ( duurt nog zo langggg) heb ik mijn operatie staan bij BBC. Ik ga voor 295 motiva duel plane. Waar ik een beetje bang voor ben is dat het weer teveel gaat hangen met de motiva door de gel. Mijn huid is na mijn bevalling echt een stuk slapper geworden. Zijn er meiden ontevreden over de motiva omdat het teveel hangt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Newbikini:

@Stormy  dan ben ik nog steeds 8 kilo zwaarder dan jou, toemme toch :P.. we gaan wel voor hetzelfde merk en wel ook de grootte! Kon je niet kiezen voor 315 cc ook? bestaat nochtans hoor. Ik denk dat ik banger ben voor te grote borsten dan te kleine (want alles is beter dan wat ik nu heb , hahaha).. dus ik neig eerder naar de kleinere maat voor mij (315 ipv 335). Ik ga proberen ergens dichter bij huis nog op consultatie te gaan, puur voor meer zicht te krijgen op de maat... operatie staat al ingepland bij Verdonck! Veel succes ook voor jou:D

Zeiden ze bij jou dat 315cc er ook was? Bij mij hadden ze het alleen over 300,335,350cc 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎25‎-‎2‎-‎2018 om 08:51 zei Newbikini:

Dag dames !

 

ik ben nieuw hier op dit forum ! 

vandaag op een eerste consult geweest bij dokter Verdonck! Spannend!!Goed gevoel bij, hij kent zijn vak . Ik vond wel dat alles heel rap ging en toen ik thuis was had ik precies nog wat vragen (ook al had ik alles goed voorbereid, typisch ik )

ik ben op zoek achter dames met beetje zelfde postuur als mezelf : 1m78 , 68 kg.

voor mentale steun ivm kiezen van de maat.

operatie gepland begin april!

ik heb nu een kleine B, mr na twee kindjes is die echt niet meer mooi. Wil graag een mooie C maar zo naturel mogelijk.

Dokter raadde mij een 335 full motiva aan (  dual plane). Daar schrok ik even van omdat een vriendin van mij 255 nam... en ik dit mooi vond ( op foto's op internet). Maar hij zei dat ik daar niet op mocht afgaan omdat ik groot ben en zij is kleiner en heel mager...(ik ben ook slank maar niet super super mager)

ik twijfel nu dus tss 315 en 335cc....

wil echt geen GROTE borsten hebben maar volgens hem hebben er veel vrouwen spijt achteraf dat ze niet het grotere kozen . volgens hem zouden de meeste vrouwen van mijn postuur kiezen eind de 300... hij zal zeker niet TE groot aanraden, dat hoor ik overal wel. Maar als je van bijna niets komt , ben je toch al blij met alles wat je meer hebt + mooie vorm?niet?  Dan denk ik eerder voor het kleinere te kiezen. Pffff vind het zo moeilijk! Mocht ook geen foto's nemen wat ik jammer vond (mijn man was niet mee). Deze ochtend werd ik wakker en dacht ik ook: met grote borsten buikslapen moet toch moeilijk zijn, Hahaha!

ik ben een twijfelaar maar wil echt niet nog eens gaan passen, veel te ver, hahahaha.

dus bij deze mijn vraag :--)

 

vele groetjes

 

Hi !!! Wij zijn boobie-twins!!! Ik wordt ook  3 april geholpen!! Gefeliciteerd met je datum.... Ja..... al die twijfels hé....

 

Ik ben zelf 1.71 en weeg 64 kg en krijg 450cc dual plane. Wil ook een natuurlijke look. Ben slank/athletisch gebouwd.

 

Jezelf vergelijken met een ander is heel moeilijk en verraderlijk ook. We zijn allemaal uniek. 

 

Wat gek dat je geen foto's mocht maken tijdens het passen... ik was alleen de laatste x op consult en toen heeft Dr. Nio zelfs de foto's voor me gemaakt:D

 

Wat ik heb gedaan toen ik twijfelde tussen 450 en 500 ik heb thuis met broodzakjes gevuld met water in me bh met een topje aan staan passen en foto's gemaakt. Kijk voor jezelf hoe je dat vind staan. tijdens het consult ben ik weer gaan passen met pasprotheses van 450 en 500cc en toen gaf Nio ook aan dat 450cc het mooiste natuurlijkste effect zou geven. Zo ben ik uiteindelijk toch op 450cc gekomen. Het is niet helemaal hetzelfde als passen met pasprotheses maar kan je een beetje een beeld geven.....en wellicht net ff dat duwtje in de rug om een goede keuze te maken.

 

Trouwens er is een besloten april-clubje. Gewoon gezellig kletshoekje waar alleen dames zitten die in april worden geholpen.... als je het leuk lijkt ben je van harte uitgenodigd om erbij te komen.

 

Zie je misschien daar! 

 

-xxx-

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei best_boobie:

@Newbikini
Vergelijken met anderen is eigenlijk niet te doen.. 
Je zou al iemand moeten vinden met PRECIES dezelfde voorsituatie. Dat wil zeggen, hetzelfde postuur, de vetjes op dezelfde plaatsen, precies evenveel weefsel in je borsten, evenveel 'hang' of strakheid van de huid... 
Denk niet dat het er makkelijker op wordt zo ;)

Als je me een pb stuurt, kan ik wel eens voor je schatten op welke cupmaat je voor het zicht uit zult komen, en ook op welke cupmaat in bh (hier zit namelijk verschil tussen bij borsten met prothesen) 
Laat me wel weten wat je voorsituatie is, dus volledige cupmaat en evt ook foto van je voorsituatie erbij. Schrijf er dan ook nog even bij welke prothesen je had, om uit te kiezen. 

Verder voeg ik even je twee topics samen, zodat het hier overzichtelijk blijft :) Verdere updates en je operatieverslag enz, kunnen dan allemaal in dit topic. Dan weet jij waar het staat, en wij ook ;) 

 

xx BB

@best_boobie ik weet het, het is onmogelijk :145:, hahahaha.... ik ga je zeker in de nabije toekomst nog pb sturen.. maar moet zeggen , verder dan een 70B kan ik je niet meegeven.. de dokter heeft wat zitten meten, maar die cijfers heb ik nergens opgeslagen hoor. Als ik eraan toe ben, neem ik wel eens een foto... :blush:... doet raar omdat ik nog geen na' foto heb...  Komt goed, nog ff wennen aan het idee dat mijn borsten dan bloot de wijde (privé dan wel ) wereld ingaan, hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sanderella 11 juli duurt idd nog een tijdje hé, nog eventjes geduld! moet natuurlijk ook passen in je privéleven he... Bij mij gaat het nooit ECHT goede timing zijn, dus ga ik er maar gewoon voor:76:

Ik heb hier nog nergens iets gelezen over dat de motiva zou gaan 'hangen'... hoop het toch niet? Voor die prijs zitten we toch wel safe denk ik. Plaatst hij ze ook dual plane? Ik las hier ook wel de interessante tip dat het een goed idee is/blijft om toch wel zo veel mogelijk een BH te dragen ter ondersteuning, en niet een ganse avond zonder gaan lopen... (bij gelijk welke prothese hoor) @Stormy ja hoor 315cc was er zeker, die kon hij ook klaarleggen voor me. Bel anders es nar je PC om na te vragen? dan heb je misschien ook vlugger beslist :141:

@Boobs2015 ik heb me onderst aangemeld bij het clubje! zal dan eens kijken of het gelukt is! Het is waar, we zijn allemaal ZO verschillend.. maar als het gewicht en de lengte ongeveer hetzelfde zijn kan je je toch al een beetje een beeld vormen van de ander, ook al is de ander misschien smaller bovenaan dan onderaan en omgekeerd. Feit dat jij nu zegt dat je 1m71 bent en toch voor een 450 cc kiest, dan denk ik dan weer dat ik met mijn 335cc WEL safe zit met mijn 1m78.  Ik heb vandaag elders een consult gepast waar ze met 3D werken over 3 weken.. wie weet word ik daar wijzer van :ph34r: . groetjes en tot in de april club! joepie beide 3 april!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Newbikini:

@Sanderella 11 juli duurt idd nog een tijdje hé, nog eventjes geduld! moet natuurlijk ook passen in je privéleven he... Bij mij gaat het nooit ECHT goede timing zijn, dus ga ik er maar gewoon voor:76:

Ik heb hier nog nergens iets gelezen over dat de motiva zou gaan 'hangen'... hoop het toch niet? Voor die prijs zitten we toch wel safe denk ik. Plaatst hij ze ook dual plane? Ik las hier ook wel de interessante tip dat het een goed idee is/blijft om toch wel zo veel mogelijk een BH te dragen ter ondersteuning, en niet een ganse avond zonder gaan lopen... (bij gelijk welke prothese hoor) @Stormy ja hoor 315cc was er zeker, die kon hij ook klaarleggen voor me. Bel anders es nar je PC om na te vragen? dan heb je misschien ook vlugger beslist :141:

@Boobs2015 ik heb me onderst aangemeld bij het clubje! zal dan eens kijken of het gelukt is! Het is waar, we zijn allemaal ZO verschillend.. maar als het gewicht en de lengte ongeveer hetzelfde zijn kan je je toch al een beetje een beeld vormen van de ander, ook al is de ander misschien smaller bovenaan dan onderaan en omgekeerd. Feit dat jij nu zegt dat je 1m71 bent en toch voor een 450 cc kiest, dan denk ik dan weer dat ik met mijn 335cc WEL safe zit met mijn 1m78.  Ik heb vandaag elders een consult gepast waar ze met 3D werken over 3 weken.. wie weet word ik daar wijzer van :ph34r: . groetjes en tot in de april club! joepie beide 3 april!

 

Punt is een pc kijkt naar het totale plaatje per patiënt. Hoe zijn de verhoudingen... snap je... ik heb bv stevige (gespierde) bovenbenen en behoorlijk aanwezige bilpartij.... de borsten moeten daar dan goed in verhouding bij passen. Dat was ook mijn wens. En zo heeft iedereen haar eigen voorkeuren de pc geeft op basis daarvan een advies. 

 

Die 335cc zal zeker niet groot vallen bij je. Dus ik zou als ik jou was daar gewoon voor gaan, mits je je er zelf prettig bij voelt ook... he! Dat is uiteindelijk het belangrijkste..... doen waar jij je t prettigst bij voelt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Newbikini super, we worden op dezelfde dag geopereerd bij Dr Verdonck :43:. Spannnend he zo aftellen. Ik zou ook voor motiva gaan maar twijfel ook of de ergonomix na verloop van tijd niet te veel ‘doorzakt’. Ik heb hier wel onlangs gelezen dat hij ook op vraag andere motiva’s heeft geplaatst op aanvraag omdat ze iets meer bolling bovenaan wou. Ik zou voor 295 of 315 cc willen gaan en ook een natuurlijk resultaat. Persoonlijk vindt ik het nog steeds bang afwachten dat het resultaat mooi zal zijn. We kunnen samen aftellen en misschien zien we elkaar wel op 3/4 x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @femme b, wat leuk !!! Is niet meer zo lang hè !!! Ik probeer er niet te veel aan t denken anders krijg ik te veel stress. :huh:.. hoeveel keer ben je op consultatie geweest ? Ik slechts 1x ! Zou wel meer willen gaan maar ik ontzie me de rit . Heb nog elders afspraak ( puur vr de vragen en het passen - weet zelfs niet of die dokter motiva heeft :unsure:). Slim van mij, Hahaha !

heb je dan al gekozen voor de motiva of twijfel je nog ?? Zou die ECHT gaan 'hangen' op termijn ? Heb j dit kunnen vragen aan de dokter ? Pfff wil ik wel niet hoor..

worden ze ook dualplane geplaatst en 'full'?

mag ik vragen hoe groot je bent en gewicht ? Ik ben er nog niet aan uit welke maat.. denk 315 mr dokter raadde me 335 aan en zei dat meeste met mijn bouw tegen de 400 kiezen. Maar mijn grootste angst is dat ze te groot gaan zijn :o

vele groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25/2/2018 om 08:51 zei Newbikini:

Dag dames !

 

ik ben nieuw hier op dit forum ! 

vandaag op een eerste consult geweest bij dokter Verdonck! Spannend!!Goed gevoel bij, hij kent zijn vak . Ik vond wel dat alles heel rap ging en toen ik thuis was had ik precies nog wat vragen (ook al had ik alles goed voorbereid, typisch ik )

ik ben op zoek achter dames met beetje zelfde postuur als mezelf : 1m78 , 68 kg.

voor mentale steun ivm kiezen van de maat.

operatie gepland begin april!

ik heb nu een kleine B, mr na twee kindjes is die echt niet meer mooi. Wil graag een mooie C maar zo naturel mogelijk.

Dokter raadde mij een 335 full motiva aan (  dual plane). Daar schrok ik even van omdat een vriendin van mij 255 nam... en ik dit mooi vond ( op foto's op internet). Maar hij zei dat ik daar niet op mocht afgaan omdat ik groot ben en zij is kleiner en heel mager...(ik ben ook slank maar niet super super mager)

ik twijfel nu dus tss 315 en 335cc....

wil echt geen GROTE borsten hebben maar volgens hem hebben er veel vrouwen spijt achteraf dat ze niet het grotere kozen . volgens hem zouden de meeste vrouwen van mijn postuur kiezen eind de 300... hij zal zeker niet TE groot aanraden, dat hoor ik overal wel. Maar als je van bijna niets komt , ben je toch al blij met alles wat je meer hebt + mooie vorm?niet?  Dan denk ik eerder voor het kleinere te kiezen. Pffff vind het zo moeilijk! Mocht ook geen foto's nemen wat ik jammer vond (mijn man was niet mee). Deze ochtend werd ik wakker en dacht ik ook: met grote borsten buikslapen moet toch moeilijk zijn, Hahaha!

ik ben een twijfelaar maar wil echt niet nog eens gaan passen, veel te ver, hahahaha.

dus bij deze mijn vraag :--)

 

vele groetjes

Heylaba! Ik ben 2/3 geopereerd door Dr verdonck. Ik ben 1m73 en weeg 63kilo! Hij zei toen ook dat ik zelfs 350 kon hebben maar ik zat in dezelfde redenering als jij..na 2 kindjes legen borsten en absoluut geen grote borsten willen. Ik dacht eerst aan 240 maar dat raadde hij me af omdat mijn lege borst anders niet mooi gevuld zou zijn. Ik heb uiteindelijk mijn buikgevoel gevolgd en aan Indra gevraagd om 295 en 275 klaar te leggen en ben uiteindelijk voor 275 gegaan. Ik heb al eens stiekem gespiekt onder het verband en mijn zusje zei heel platonisch “wow pornotieten” :-)) (ze was erbij) maar ik ben zelf nog maar 10 dagen postop. Ik heb wel foto’s mogen maken met dat topje aan en die kipfilets erachter, maar dat heeft me niet zoveel geholpen eigenlijk. Ga je voor Motiva’s gaan? 

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Newbikini ik vind het ook ontzettend leuk om met iemand te praten die op dezelfde dag geopereerd wordt door Dr Verdonck. Ik ga volgende week donderdag op 2de consult en ga dan alles nog eens goed navragen. Haha die stress ken ik wel hoor... ik denk de hele dag aan niets anders, zal blij zijn als het achter de rug is ;). Ik ben 1m70 en 58kg. Ik denk als jij gaat voor +300cc dat het wel een mooi natuurlijk en subtiel resultaat zal geven, en dat wil je toch? Fijne dag toegewenst :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@femme b hoe was het bij dokter Verdonck donderdag ? Heb je nog het een en ander kunnen vragen ? Wat zei hij van dat 'doorhangen' van Motiva ...? Ik volgende week mijn andere consultatie , voor het passen !

n;)

na het lezen van @Rox86 haar berichtje ben ik toch eerder geneigd naar de 315 te gaan ( of zelfs nog minder ! O boy nu weer ik het helemaal ni meer, hahaha:lol:). Ben een beetje aan het rekenen ... 5cm verschil ... jij kon voor 350 gaan, ik voor 400... dus 315 lijkt me goed ! En als je nu al spreekt over 'porno'tieten , komt het helemaal goed ! Goed van je dat je je buikgevoel volgde !  Hoe was je herstel ? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Newbikini:

@femme b hoe was het bij dokter Verdonck donderdag ? Heb je nog het een en ander kunnen vragen ? Wat zei hij van dat 'doorhangen' van Motiva ...? Ik volgende week mijn andere consultatie , voor het passen !

n;)

na het lezen van @Rox86 haar berichtje ben ik toch eerder geneigd naar de 315 te gaan ( of zelfs nog minder ! O boy nu weer ik het helemaal ni meer, hahaha:lol:). Ben een beetje aan het rekenen ... 5cm verschil ... jij kon voor 350 gaan, ik voor 400... dus 315 lijkt me goed ! En als je nu al spreekt over 'porno'tieten , komt het helemaal goed ! Goed van je dat je je buikgevoel volgde !  Hoe was je herstel ? X

 

Hoi! 

Ik ben 14/3 geopereerd door Verdonck. 

Ik ben zelf 1,78 en weeg 54 kilo. Ik wou ook geen grote borsten. Wilde gewoon eindelijk borsten. :D

ik had voordien een A cup. 

Ik had een klein verschil van +/- 1 cm waardoor ik gekozen heb voor 295 en 315cc motiva. Ik hoop dat ik over 2 weken in sportbeha 70C pas :D:D

 

ivm de motiva die zou gaan ‘hangen’ zei Verdonk me dat dit niet zo snel zou kunnen. Doordat ze ‘achter’ de spier wordt geplaatst. Dus de spier vangt dit wat op. Je borsten zouden niet meer gaan hangen dan dat ze normaal zouden gaan hangen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Newbikini ik heb aanstaande woensdag (over 3 dagen )een afspraak bij Dr Verdonck, spannend! Ik ga alvast een vragenlijst opstellen en nog eens passen. Wanneer ga jij op consultatie volgende week? Haha ‘pornotieten’ wil ik ook niet. Ik denk dat ze in het begin wel serieus gezwollen zijn door het vocht. Ik nijg steeds meer en meer naar 315cc i.p.v. 295cc. Ik neem ook foto’s mee van wat ik niet mooi vindt en wat ik wel mooi vindt, dan heeft hij meteen een goed beeld. Geniet van je consultatie. Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.