Ga naar inhoud

Newbikini : 3 april 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hey meid, 

 

lees zojuist je berichtje dat je gestuurd hebt.

Ik ben nu reeds 2 jaar verder na mijn borstvergroting. Ben er nog steeds super tevreden mee. 

Je kan mijn foto's altijd bekijken, ze staan openbaar. Heb er zojuist nog 2 recente toegevoegd.

 

Mijn voorsituatie was een halfvolle B-cup na 2 zwangerschappen. Na veel twijfelen heb ik de 295cc gekozen, deze maat raadde Verdonck ook aan. De max was 315cc.... Je moet nu altijd wel voorzichtig zijn met vergelijken, ieder is anders. Postuur, borstkas, breedte van borsten..... al deze factoren en nog meer bepalen het uiteindelijk resultaat.

Heb hier al grote boobs zijn voorbij komen met 300cc en dan weer kleinere met 500cc....

 

Je moet doen waar je je uiteindelijk het best bij voelt. Twijfel je toch over 20cc, ga dan voor de grootste maat. Het is een klein verschil en je went heel snel hoor. Het is meer voor dezelfde prijs ;)

 

Ohja, en van hang is totaal nog geen sprake, ze zijn nog lekker stevig :D.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-2-2018 om 20:59 zei Stormy:

Hee! Ik zit met precies hetzelfde probleem! Ik ben 1,78 en weeg 60kg. Heb gister mijn eerste afspraak gehad in faceland kliniek en zij raden mij 300cc of 335cc motiva full dual plane aan.

nu zit ik net als jou heel erg te twijfelen want ik wil niet te groot, maar ook echt niet te klein..

@Stormy wat heb je nu gekozen ? :)

ik toch 335... weet nog steeds niet of ik goed gekozen heb ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames !

 

even op zich laten wachten , maar hier komt mijn operatieverslagje :)

 

dinsdag 3 april was het dan zover ! Hoewel ik de week voordien moeilijke nachten had gehad door mijn kleinste die ziek was, sliep ze deze nacht eindelijk nog es een keertje door en heb ik zelf heerlijk geslapen , Yes! Mooi op tijd vertrokken ... onderweg heeft mijn vriend me nog geplaagd met een lekkere croissant te eten... ik had ZOOO een honger, niet normaal ! Ik ontbijt meestal stevig en was pas 10u45 aan de beurt ( operatie rond 11u30)...

ik mocht uitzonderlijk nog eens passen bij dokter Verdonck , dit was op voorhand afgesproken omdat mijn vriend niet mee was op consultatie . Ik twijfelde tss 315 en 335 cc motiva ergonomix, full. Echter toen ze me kwamen halen mocht mijn vriend niet mee, wat ik wel ff balen vond ...want nu lag de keuze weer 100% bij mij , Hahaha.

ze waren super lief de verpleegsters . Ik vroeg nog aan haar wat zij zou kiezen in mijn plaats maar dit was een onmogelijke vraag natuurlijk voor haar :)

ze vroeg of ik nu nog wou passen of niet, en ik ontzag het mij precies ... ze zei, wacht gerust af tot de dokter hier is. Even later kwam hij langs om  nog es te bespreken , hij was zo rustig en stelde me echt gerust . Ivm de twijfel vond hij toch 335 beter passen bij mij en is het verschil met 315 zodanig klein dat ik spijt zou hebben achteraf zei hij. Het bleef natuurlijk mijn keuze zei hij wil. Tot op de operatietafel heb ik zitten twijfelen, echt grappig .. hij vroeg aan zijn assistente : wat vind jij ? Zij zei ook 335...

dus uiteindelijk zei ik gewoon: ja doe maar .. ik kon zo blijven twijfelen !:ph34r: maar heb dus niet meer gepast ! Het zou me enkel nog zotter gemaakt hebben ..

ik was behoorlijk rustig , tot het moment ze startten met de verdoving ... dan had ik het emotioneel wel ff moeilijk . Zo van 'shit' wat ga ik nu doen , is dit wel echt nodig? Iets vals in mijn lichaam ? Dit duurde echter maar luttele seconden want voor ik het wist voelde ik me dronken worden .. ik wou er precies tegen vechten , maar ineens was ik helemaal weg!

toen ik wakker werd en ze vroegen le hoe het ging zei ik : valt beter mee dan verwacht ! Helaas was dat gevoel van korte duur en vroeg ik al snel wat pijnstilling bij . Ze hadden me blijkbaar ff wakker gemaakt om te kijken naar mijn nieuwe aanwinsten maar daar herinner ik me jammer genoeg niets meer van, Hahaha Dju hè :29:.

dokter Verdonck is ook nog 2x komen vragen hoe het was en is in tsstijd ook mijn man komen inlichten dat alles goed verlopen was 

om 13u vertrokken we al richting huis. Rit verliep redelijk goed, redelijk wat geslapen , maar bij een te grote bocht voelde ik wel ff pijn .. ik voelde de prothese precies verschuiven , weird !

mr dan , O wee bij het arriveren thuis ! Ik kon zelf mijn gordel niet uitdoen en uit de auto stappen lukte ook niet alleen ...

sindsdien viel pijn goed mee als ik niet bewoog . Het uit de zetel komen met behulp vn mijn mama of vriend was een echte marteling . Zitstand nr recht lukte wel alleen door kracht op beenspieren te plaatsen ...

vndaag ben ik 2 dagen PO en kan ik al alleen uit de zetel als ik gelegen heb. Deze ochtend voelde ik Me echt rottig , meer pijn aan de borsten , vlammende steken en heel erg flauw ( lage bloeddruk ). Flink medicatie genomen en eens een deftige maaltijd gegeten en ben er precies wat door.

ik heb me wel in geen 2 dagen al gewassen , ieeeuw, doe ik straks es! Haar wasssen pas dit WE hoor.

kan geen kwaad ;-)

hopelijn morgen weer een betere dag en moet ik het weer niet bekopen v snachts te lang stil te liggen!

groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Newbikinimooi verslag. Blij om te horen dat alles vlot verlopen is . Ook dat je na 2dagen alleen recht kan komen

 Daar heb ik het momenteel heel moeilijk mee. Heb alleen hierom een traan gelaten. De pijn etc...ja dat wist ik maar hulpeloos zijn en niets kunnen doen. Ik vertelde Daarnet aan mijn jongste dochter bijna 6 j dat ze voorzichtig moest zijn in mijn buurt en als ze me per ongeluk pijn deed het niet erg was, maar ik wel ging kreunen. Mijn woorden waren nog niet koud, kroop ze in de zetel en schopte op mijn borst. Ik kreunde en mijn dochter weende. Kon haar niet troosten....:139:. Dus hopelijk snel wat beter

Link naar reactie
Delen op andere sites

@JPL och ja die kindjes hè ... mijn oudste kwam ook dicht bij mij met haar hoofdje toen ik neer zat en ik zei dat ze rustig moest zijn ( wat ze ook was ), mr mijn man panikeerde wat en riep iets luider en ze begon ook te wenen . Bleek dat ze alleen een zoentje wou geven ...

ja dat niet zelf kunnen recht komen is iddsuper lastig maat hopelijk lukt het jou ook binnen 2 dagjes !!

wij hebben een ingebouwde frigo en die krijg ik dus echt niet alleen open hè, echt zielig , Hahaha .

mijn gsm opladen lukt bvb ook enkel maar als ik tegenduw met de muur bijvoorbeeld ...

zonet gedoucht en opgefrist , heerlijk ! Bovenaan droog gehouden hoor . Is raar, sommige dingen lukken heel goed alleen zoals tanden poetsen , nieuw onderbroek aan en dan zoiets stom als je gsm opladen lukt dan moeilijker :-)

het komt goed, met ons allemaal ! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28/2/2018 om 20:37 zei Newbikini:

@Sanderella 11 juli duurt idd nog een tijdje hé, nog eventjes geduld! moet natuurlijk ook passen in je privéleven he... Bij mij gaat het nooit ECHT goede timing zijn, dus ga ik er maar gewoon voor:76:

Ik heb hier nog nergens iets gelezen over dat de motiva zou gaan 'hangen'... hoop het toch niet? Voor die prijs zitten we toch wel safe denk ik. Plaatst hij ze ook dual plane? Ik las hier ook wel de interessante tip dat het een goed idee is/blijft om toch wel zo veel mogelijk een BH te dragen ter ondersteuning, en niet een ganse avond zonder gaan lopen... (bij gelijk welke prothese hoor) @Stormy ja hoor 315cc was er zeker, die kon hij ook klaarleggen voor me. Bel anders es nar je PC om na te vragen? dan heb je misschien ook vlugger beslist :141:

@Boobs2015 ik heb me onderst aangemeld bij het clubje! zal dan eens kijken of het gelukt is! Het is waar, we zijn allemaal ZO verschillend.. maar als het gewicht en de lengte ongeveer hetzelfde zijn kan je je toch al een beetje een beeld vormen van de ander, ook al is de ander misschien smaller bovenaan dan onderaan en omgekeerd. Feit dat jij nu zegt dat je 1m71 bent en toch voor een 450 cc kiest, dan denk ik dan weer dat ik met mijn 335cc WEL safe zit met mijn 1m78.  Ik heb vandaag elders een consult gepast waar ze met 3D werken over 3 weken.. wie weet word ik daar wijzer van :ph34r: . groetjes en tot in de april club! joepie beide 3 april!

Hoi hoi,

ik ben 1m80 & 70kg dus ongeveer hetzelfde, ik heb 325cc gekregen rond wel volledig achter de spier! En ben super tevreden wou zo naturel mogelijk, hou niet zo van heel grote;-) als je wil stuur ik je privé eens een foto heb geen album. Ven wel nog maar 3,5week po

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Kristel612:

Hoi hoi,

ik ben 1m80 & 70kg dus ongeveer hetzelfde, ik heb 325cc gekregen rond wel volledig achter de spier! En ben super tevreden wou zo naturel mogelijk, hou niet zo van heel grote;-) als je wil stuur ik je privé eens een foto heb geen album. Ven wel nog maar 3,5week po

@Kristel612 ja graag hoor! Reuze benieuwd ! Denk wel dat het soort prothese en hoe met die spier ook veel verschil kan maken, niet? 

Stuur maar foto :) 

ik kannnog gene maken, heb ze zelf nog ni gezien ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-2-2018 om 16:33 zei Sanderella:

Hee meiden , 

 

11 juli ( duurt nog zo langggg) heb ik mijn operatie staan bij BBC. Ik ga voor 295 motiva duel plane. Waar ik een beetje bang voor ben is dat het weer teveel gaat hangen met de motiva door de gel. Mijn huid is na mijn bevalling echt een stuk slapper geworden. Zijn er meiden ontevreden over de motiva omdat het teveel hangt?

Hier was ik ook bang voor. Ik krijg 2 mei 400cc full rond achter de spier. Ik kom dan op een D / E cup uit. Ik heb bewust voor rond gekozen omdat ik dacht dat druppelvormig te veel ging hangen. Ik ga ook bij BBC bij dr. Verdonck.

 

ik ben 1.71 en weeg 60 kg :) 

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

 

wat fijn dat je operatie goed is gegaan! Ik heb eerst 240cc gehad en ging van niets naar 75B. Nu ben ik gisteren geopereerd in de wellness kliniek en heb 485cc dual plane gekregen ik wilde graag uitkomen op een flinke D. Ik ben zo benieuwd naar het resultaat maar heb 14 dagen verband om! Heb jij dit ook? 

 

Ik ben trouwens 1,74m en 58kg. Ik vind ze niet enorm groot ogen in kleding nu, maar valt weinig over te zeggen natuurlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames.

 

gisteren voor het eerst een middagje op pad geweest met mijn mama.. lunchen in het zonnetje , zalig !

(was ook de eerste dag dat ik nog eens echte kleren aangedaan heb . Voordien liep ik lekker lui in pyjama of training.)

ook paar nieuwe sneakers gekocht ( toch even opletten met het aantrekken ervan).. alles ging heel goed, 's avonds wel wat moe. En tops zo boven het hoofd aantrekken had ik ook wel nog problemen mee, maar dan vooral omdat het niet mag. Dus eerst de mouwen uit, dan het hoofd.

ik bedacht me dat ik na 1 weekje po best wel weer zou kunnen werken ( heb nu wel sowieso 2 w verlof), het zou lukken, en daar ben ik blij om.

 

in de Hema in Sluis hingen nog een heleboel van die non-padded heavy support sportbeha's. Heb meteen 3 versch maten mee, hopen dat eentje past. De rest mocht ik wisselen. Of als ik er hier iemand mee plezier kan doen die er nog naar op zoek is, kan ook. Laat maar weten.

nog weekje wachten met passen dus !

verlang zo dat het drukverband weg mag. Dat knip ik a.s maandag zelf door ... dan ff goed opfrissen( durf nog ni douchen), en hup nr de dokter vr draadjes af te knippen ...

dan weer nr huis om EINDELIJK normaal te douchen , nr de kapper, en dan dinsdag terug aan het werk.

Overdag heb ik de eerste 4 dagen vooral veel geslapen/tv gekeken .. weekend was wat minder met d kindjes erbij . Deze week al af&toe iets doen enkele uurtjes , afgewisseld met rust. Kindjes gelukkig op kamp&nr de crèche .

 

ik kon ook pas 4e dag po nr het toilet en nu is Mn buik nog steeds gezwollen. Slapen doe ik nog steeds in de zetel , daar kan ik wat scheef slapen en mijn hoofd rondom vol met kussen, zalig ! Dit hou ik wel nog weekje vol! Geprobeerd in bed gisteren lag ik lag echt niet lekker hoor . Medicatie neem ik enkel nog bij het slapen , ook al is dit eigenlijk niet meer nodig .

ben zo blij dat het vanaf dag 4po goed te doen was allemaal ... dat had ik de eerste 2 dagen niet verwacht , toen dacht ik ... mocht het ooit nodig zijn, dit DOE IK NOOIT MEER . 

 

Daarnet ook zelf mijn haar gewassen, met een pmd zak over mijn hoofd, gaten in voor Mn armen en de opening afgesloten aan mijn hals met wasknijpers ... ging best goed zo, op mijn knieën . Zo kon er geen water aan het verband . Vorige week waste mijn mama het boven de kraan in de keuken .

 

zo dit is zowat mijn verslagje van de eerste week in een 'notendop'. Ik kan wel al spieken in het verband en ze ziek er wel mooi uit denk ik ... maar eerder te klein dan te groot ( terwijl ik zo bang was dat ze te groot zouden zijn). Maar ik las hier al dat die drop en flop nog zijn werk moest doen etc, etc ... en dat het helemaal goed komt :-). Kijk er erg naar uit ! 

 

Wens iedereen hier echt een goed herstel toe, en natuurlijke mooie boobies !! 

Mag ik nog toegang to enkele meiden hun album waaraan ik nog niet ben toegevoegd :-), te moeilijk om allemaal bij te houden .

ik voorlopig nog geen 'na' foto's , pas volg week

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-4-2018 om 13:16 zei mooietieten:

Hoi hoi!

 

wat fijn dat je operatie goed is gegaan! Ik heb eerst 240cc gehad en ging van niets naar 75B. Nu ben ik gisteren geopereerd in de wellness kliniek en heb 485cc dual plane gekregen ik wilde graag uitkomen op een flinke D. Ik ben zo benieuwd naar het resultaat maar heb 14 dagen verband om! Heb jij dit ook? 

 

Ik ben trouwens 1,74m en 58kg. Ik vind ze niet enorm groot ogen in kleding nu, maar valt weinig over te zeggen natuurlijk

Hoi meid, was jou ff vergeten !

ik moet dus ook nog een weekje wachten voor het verband . Dit is dus je 2e bv neem ik aan ? Dus je nam er de pijn graag nog es bij :-)?

amai chapeau .

ik hoop dat ik een Mooie C zal hebbe.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-4-2018 om 12:04 zei mommyoftwo93:

Hier was ik ook bang voor. Ik krijg 2 mei 400cc full rond achter de spier. Ik kom dan op een D / E cup uit. Ik heb bewust voor rond gekozen omdat ik dacht dat druppelvormig te veel ging hangen. Ik ga ook bij BBC bij dr. Verdonck.

 

ik ben 1.71 en weeg 60 kg :) 

xxx

 

@Sanderella ik heb ook ronde van motiva , maar die ergonomix .. die geven een natuurlijk resultaat ( bootsen wat anatomische na heb ik begrepen ?) .... van 'hang' nog van niemand klachten gelezen hoor.. als je ze echt rond en 'hoger' vol wil, kan je toch ook vr iets anders kiezen ,niet ? Of mss gewoon de 'demi' ipv de full ....? Ken er ook niet veel van hoor, Hahaha ! Succes meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Newbikini:

@Sanderella ik heb ook ronde van motiva , maar die ergonomix .. die geven een natuurlijk resultaat ( bootsen wat anatomische na heb ik begrepen ?) .... van 'hang' nog van niemand klachten gelezen hoor.. als je ze echt rond en 'hoger' vol wil, kan je toch ook vr iets anders kiezen ,niet ? Of mss gewoon de 'demi' ipv de full ....? Ken er ook niet veel van hoor, Hahaha ! Succes meid!

Ikheb al een keuzegemaakt, maar toch bedankt!x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5/4/2018 om 22:02 zei Newbikini:

@Kristel612 ja graag hoor! Reuze benieuwd ! Denk wel dat het soort prothese en hoe met die spier ook veel verschil kan maken, niet? 

Stuur maar foto :) 

ik kannnog gene maken, heb ze zelf nog ni gezien ;-)

Ik stuur je straks een foto ben bijna 5weken en heb heel foto’s meer gemaakt sinds week 3 gewoon vergeten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Kristel612:

Ik stuur je straks een foto ben bijna 5weken en heb heel foto’s meer gemaakt sinds week 3 gewoon vergeten :D

@Kristel612

welk merk heb je gekozen dan ?

weet niet of jij ( of iemand anders hier) kindjes hebt , maar ik zou nu na 2 weken po terug mijn dochtertje van 1 jaar (10kg), weer moeten heffen .... ik voel dat het gaat lukken maar hoop dat het niet nadelig is voor mijn herstel . Mijn pc zei dat het kon na 2 weken , mr tegen mijn vriendin die het een tijd geleden ook liet doen zei hij 6weken best... 

ze heeft het 7 weken volgehouden om haar kleinste niet te moeten heffen ! 

Wat denken jullie ?

thk you xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.