Jade_ Posted February 23, 2018 Share Posted February 23, 2018 Weet iemand of een tepelhofverkleining meestal voor, na of tijdens een bv wordt gedaan? Ik ben namelijk heel onzeker over mijn tepelhoven maar ik wil ook graag een vergroting... Iemand hier ervaring mee? Wat is de beste arts voor een tepelhofcorrectie icm een bv? ik vind op sites van klinieken helaas vrij weinig over tepelcorrecties, ik denk niet dat het een heel populaire operatie is? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doe ik het of niet? Posted February 23, 2018 Share Posted February 23, 2018 Ik had een BVK en daarbij zijn de tepelhoven ook verkleind. Misschien als jouw boobies vergroot worden valt de grootte van je tepelhoven misschien wel mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nini28 Posted February 24, 2018 Share Posted February 24, 2018 Ik wil je niet bang maken maar zag een tijd geleden een Engels programma daarover waarbij veel vrouwen door die ingreep compleet hun gevoel kwijt raaktenna een tepelhoofd correctie. De Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest noov Posted February 24, 2018 Share Posted February 24, 2018 Hoi @Jade_! Bij mij is de tepelhofverkleining en -lift tijdens de BV uitgevoerd. Was geen enkel probleem! Ook weinig pijn van gehad en de littekens helen mooi. Ik ben bij Dr Straten van Kliniek Heyendael geweest. Er zijn hier meer meiden die een dergelijke ingreep hebben gedaan. Uit mijn hoofd hebbeb @jewelke en @Shirl een tepellift gehad, maar dan zijn de littekens volgens mij vrijwel gelijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jewelke Posted February 24, 2018 Share Posted February 24, 2018 20 uur geleden zei Jade_: Weet iemand of een tepelhofverkleining meestal voor, na of tijdens een bv wordt gedaan? Ik ben namelijk heel onzeker over mijn tepelhoven maar ik wil ook graag een vergroting... Iemand hier ervaring mee? Wat is de beste arts voor een tepelhofcorrectie icm een bv? ik vind op sites van klinieken helaas vrij weinig over tepelcorrecties, ik denk niet dat het een heel populaire operatie is? Bij mij is het gelijktijdig gebeurd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Shirl Posted February 24, 2018 Share Posted February 24, 2018 Bij mij ook gelijktijdig ben nu herstellende... valt me erg mee hoe het nu al met me gaat! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JPL Posted April 11, 2018 Share Posted April 11, 2018 Bij mij is ook tegelijk gebeurd. lifting, prothese en verkleining tepelhof. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JPL Posted April 11, 2018 Share Posted April 11, 2018 Dr. Verpaele doet super werk hierbij. Op een heel natuurlijke manier, hij brengt ook wat fronsjes aan zodat je het nooit ziet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts