Ga naar inhoud

Tepelhoven verkleinen en beste arts


Aanbevolen berichten

Weet iemand of een tepelhofverkleining meestal voor, na of tijdens een bv wordt gedaan? Ik ben namelijk heel onzeker over mijn tepelhoven maar ik wil ook graag een vergroting... Iemand hier ervaring mee?

 

Wat is de beste arts voor een tepelhofcorrectie icm een bv? ik vind op sites van klinieken helaas vrij weinig over tepelcorrecties, ik denk niet dat het een heel populaire operatie is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Jade_! Bij mij is de tepelhofverkleining en -lift tijdens de BV uitgevoerd. Was geen enkel probleem! Ook weinig pijn van gehad en de littekens helen mooi. Ik ben bij Dr Straten van Kliniek Heyendael geweest. Er zijn hier meer meiden die een dergelijke ingreep hebben gedaan. Uit mijn hoofd hebbeb  @jewelke en @Shirl een tepellift gehad, maar dan zijn de littekens volgens mij vrijwel gelijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Jade_:

Weet iemand of een tepelhofverkleining meestal voor, na of tijdens een bv wordt gedaan? Ik ben namelijk heel onzeker over mijn tepelhoven maar ik wil ook graag een vergroting... Iemand hier ervaring mee?

 

Wat is de beste arts voor een tepelhofcorrectie icm een bv? ik vind op sites van klinieken helaas vrij weinig over tepelcorrecties, ik denk niet dat het een heel populaire operatie is?

Bij mij is het gelijktijdig gebeurd

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.