DareCastillo

DareCastillo : 15 maart 2018 : Dr. Korteweg : Bergman Clinics

Recommended Posts

Hey dames ! 

Ik ben 23 jaar oud 1.65 cm , 55 kg. 

En na heel lang nadenken heb ik besloten om een borstvergroting te nemen ik wou zelf heel graag 320cc erin maar dat past helaas niet ik ben bij bergmanclinics geweest en de arts adviseerde 290cc natrelle druppel protheses, ik  zit nu op een 65aa op welke cupmaat kom ik dan uit ? 

Als ik groter zou gaan dan zou de kans op double bubble breast groot zijn ... 

ik vind het ontzettend spannend zijn er nog meer dames met een 65Aa met een 290cc ? 

Hoi @DareCastillo,

Ik heb vorige week mijn borstvergroting gehad en ik heb de Natrelle 290cc anatomisch dual plane gekregen. Ik had een 70/75A. Als je wilt kan ik je toevoegen aan mijn album. Ik kom waarschijnlijk uit op een grote c/kleine d maar dat kan ik pas over 5 weken zeker zeggen. Tot nu toe ben ik echt heel blij.

xxx

Ik ga je nu toevoegen, ben benieuwd wat je ervan vindt! Ze gaan nog wel veel veranderen. Het is ook spannend, maar komt zeker goed. Ik heb op borstenforum veel gelezen en dat heeft me echt geholpen. @DareCastillo

Ik krijg ook natrelle! Ga ook via Bergman. Dr. Koopmann gaat mij 1 maart borsten geven. Heb nu 70aa. 

Krijg 345 cc high profile dual plane. Ben zo benieuwd! 

@NewBoobs_ mag ik ook spieken? 

Op mij naam klikken, dan naar beneden scrollen en dan staat er als het goed is albums. Als je daar op klikt zie je de foto's!! Mocht dat niet zo zijn, laat het dan even weten dan voeg ik je opnieuw toe:D @DareCastillo

Hey dames ,! 

Ik heb 15 maart 2018 mijn bv gepland staan bij bergmanclinics Dr. Korteweg in Bilthoven, ik heb alleen echt me twijfels over het aantal Cc dat bij mij word ingebracht ik heb nu een 70Aa bijna niks dus, en er gaat bij mij natrelle 290cc MX 115 in high profiel anatomisch voor de borstspier  dus ik wou heel graag 320 cc maar dat past er bij mij niet in, ik zou heel graag een volle C willen maar ben bang dat , dat niet gaat lukken met “maar” 290cc ik zou zo ontzettend balen als het toch een B word. Ik lig er echt wakker van want aan de ene kant denk ik er past echt niks meer bij dus het kan niet anders. Zijn er dames hier die advies voor me hebben .? Ik heb een crysalix 3D consult grh

Hoihoi @DareCastillo,

Nee nog geen idee. Mag pas over 3,5 week normale bh’s aan, dat is 20maart. Dus net na jouw operatie helaas. Maar ik denk dat ik wel op een D ga uitkomen. 

Voor mij is alles trouwens 10000% meegevallen. Alleen last gehad van de narcose maar heb echt geen pijn gehad. Heb ook wel een hoge pijngrens, maar het voelt als spierpijn en dat is voor mij geen ‘pijn’. Dus ik weet zeker dat het bij jou straks ook goed gaat komen!

Xxxx

@DareCastillo
Bij welke arts word je eigenlijk geopereerd? Dan kunnen we dat ook even in je titel vermelden. 

Heb je titel namelijk aangepast en ga je verhuizen naar de operatieverslagen :)
Nu kun je al je updates in dit topic blijven plaatsen, net als je operatieverslag straks. Dan blijft het voor jezelf en voor ons overzichtelijk.

Alvast bedankt!

xx BB

Hi Meis! Ik lees nu hier ook je twijfels.... ik kan alleen maar zeggen dat wanneer je twijfelt je het beter niet kan doen en op consult moet gaan bij een andere arts. Achteraf had ik dat liever ook gedaan.

Waarom krijg je trouwens voor de spier? Wil je dat zelf heel graag? Zou kunnen dat je daarom minder cc kan krijgen ( ik heb ook voor de spier en daarom kon ik volgens de dokter niet meer krijgen..)  xx