Ga naar inhoud

DareCastillo : 15 maart 2018 : Dr. Korteweg : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei DareCastillo:

WAUW ze zijn heel mooi , maar ik begrijp wel wat je bedoeld met dat je ze te klein vind. 

xx

Thanks! Ja daarom dat ik zeg... probeer echt je zin te krijgen.. Ik twijfelde ook vooraf en ik baal nu enorm!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei DareCastillo:

ohh echt ! Ik ga as woensdag nog bij hem langs om te kijken of ik toch groter kan gaan, 

ik krijg hem voor de borstspier, ik heb wel een 3d consult gehad toen vond ik ze ook eigelijk al een beetje te klein vallen ik zal ze toevoegen aan me album zodat je ook kan meekijken.

 

xx

Ik heb je toegevoegd. 

 

Ik kan jouw album helaas nog niet zien. Heb je me toegevoegd??

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei DareCastillo:

Dankjewel ! 

ja dat ga ik zeker doen ik had nog wat heen en weer gemaild om te vragen of ik toch niet iets meer erin mocht maar hij liet me weten dat dat echt niet mogelijk was, woensdag ga ik toch nog een keer vragen of het echt niet groter kan, ik vind ze zelf heel klein op het 3d consult. 

ik krijg de 290 cc MX115, heb jij ooit iets gehoord over dubbel bubble door een te grote prothese @best_boobie??

dat zou ik ook heel erg vinden als ik dat zou krijgen omdat ik toch geen maatje kleiner wou. 

wat vind jij eigenlijk van het 3d consult.?

hij heeft het wel gezegd hoeveel borstweefsel ik had maar dat ben ik nu vergeten :blush:

ik zal het nog een keer vragen woensdag. 

 

xxx

 

Sorry dat ik het vragen ga, maar zou je me er een pb over willen sturen?

Hier moet ik steeds een heel topic terug lezen eer ik weet waar het over gaat. In een pb kun je me alles bij elkaar zetten. Werkt sneller voor mij :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meiden !!

Ik had een maandje geleden mijn eerste consult bij A KLINIEKEN in Amstelveen, bij aankomst hoorde ik dat de Dr er zelf niet was hij had zich ziekgemel zijn assistente vond het jammer om iedereen af te bellen dus daarom toch de afspraak door laten gaan.

consult was heel kort ik ging eigelijk een beetje met een verward gevoel weg, het drong volgens mij nog niet tot me door doordat alles zo snel was verlopen ze adviseerde mij 320 cc anatomische prothese maar ik moest nog op een tweede consult komen met de PC erbij om alles toch voor de zekerheid op te meten ze adviseerde me ook een prothese met een soort dun stofje erover waarvan de herstelperiode 3 weken was (nooit van gehoord),

een paar dagen voor mijn tweede consult besloot ik toch even de naam van de PC te google en ik kreeg direct een online zwarte artsen lijst, ik schrok daar enorm van en vond heel veel enge verhalen over deze PC heb toen toch besloten om mijn afspraak af te zeggen en verder te kijken.

ik denk achteraf dat het ook mijn enthousiasme was dat eindelijk me "droom" waar kwam dat ik gewoon snel een kliniek heb uitgekozen.

 

na lang google en lezen had ik besloten om op consult te gaan bij Bergmanclinics ik had een afspraak met Dr. Kortweg,

Ik had een goede eerste indruk over deze kliniek het zag er heel netjes uit allemaal, tijdens het consult legde ik dr. Korteweg uit dat ik best wel geschrokken was wat ik allemaal had gelezen over de vorige PC en dat ik daarom extra voorzichtig ben dat begreep hij , we hadden een 3D consult gedaan en hij adviseerde mij 290 cc Anatomische protheses voor de borstspier.

Hij had geen pasprothese van 290 cc dus het was een beetje moeilijk te bepalen of het te groot of te klein was wel vond ik het op het 3d consult toch wel een beetje aan de kleine kant. Ik heb toen na heel lang twijfelen en nadenken heb ik toch een tweede consult ingepland, en daar kwamen we uit op 375 CC Ronde protheses ik vind een beetje volume aan de bovenkant ook wel mooi.

 

mijn borstoperatie is op 15 maart in Bilthoven en ik ben al aan het aftellen!! ik vind het zoooooo spannend ik ben er nu echt enthousiast over omdat ik 100% tevreden ben nu over de maat!!!

 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed dat je even research hebt gedaan naar je eerste pc en dat je nadien gelijk hebt afgebeld :35: Ik heb zelf ook ronde 350cc prothesen en zou het niet anders gewild hebben. Mijn man kan z'n ogen niet afhouden van m'n decolleté, die ik trouwens ook zonder bh heb doordat het ronde prothesen zijn :). En nu lekker gaan aftellen. Veel plezier nog in deze periode voor de op. Vond ik ook heel plezant, dat voorbereiden en foto's bekijken Enzo hihi. Succes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei DareCastillo:

He meiden !!

Ik had een maandje geleden mijn eerste consult bij A KLINIEKEN in Amstelveen, bij aankomst hoorde ik dat de Dr er zelf niet was hij had zich ziekgemel zijn assistente vond het jammer om iedereen af te bellen dus daarom toch de afspraak door laten gaan.

consult was heel kort ik ging eigelijk een beetje met een verward gevoel weg, het drong volgens mij nog niet tot me door doordat alles zo snel was verlopen ze adviseerde mij 320 cc anatomische prothese maar ik moest nog op een tweede consult komen met de PC erbij om alles toch voor de zekerheid op te meten ze adviseerde me ook een prothese met een soort dun stofje erover waarvan de herstelperiode 3 weken was (nooit van gehoord),

een paar dagen voor mijn tweede consult besloot ik toch even de naam van de PC te google en ik kreeg direct een online zwarte artsen lijst, ik schrok daar enorm van en vond heel veel enge verhalen over deze PC heb toen toch besloten om mijn afspraak af te zeggen en verder te kijken.

ik denk achteraf dat het ook mijn enthousiasme was dat eindelijk me "droom" waar kwam dat ik gewoon snel een kliniek heb uitgekozen.

 

na lang google en lezen had ik besloten om op consult te gaan bij Bergmanclinics ik had een afspraak met Dr. Kortweg,

Ik had een goede eerste indruk over deze kliniek het zag er heel netjes uit allemaal, tijdens het consult legde ik dr. Korteweg uit dat ik best wel geschrokken was wat ik allemaal had gelezen over de vorige PC en dat ik daarom extra voorzichtig ben dat begreep hij , we hadden een 3D consult gedaan en hij adviseerde mij 290 cc Anatomische protheses voor de borstspier.

Hij had geen pasprothese van 290 cc dus het was een beetje moeilijk te bepalen of het te groot of te klein was wel vond ik het op het 3d consult toch wel een beetje aan de kleine kant. Ik heb toen na heel lang twijfelen en nadenken heb ik toch een tweede consult ingepland, en daar kwamen we uit op 375 CC Ronde protheses ik vind een beetje volume aan de bovenkant ook wel mooi.

 

mijn borstoperatie is op 15 maart in Bilthoven en ik ben al aan het aftellen!! ik vind het zoooooo spannend ik ben er nu echt enthousiast over omdat ik 100% tevreden ben nu over de maat!!!

 

 

xx

He meid wat goed dat je toch terug ben gegaan!! Echt super. Zo weet je zeker dat ej achteraf geen spijt gaat krijgen.
He maar, ik neem aan dat de ronde protheses dan wel dual plane worden geplaatst? Of wel voor de spier?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Desi3:

He meid wat goed dat je toch terug ben gegaan!! Echt super. Zo weet je zeker dat ej achteraf geen spijt gaat krijgen.
He maar, ik neem aan dat de ronde protheses dan wel dual plane worden geplaatst? Of wel voor de spier?

Xx

Ze worden voor de spier geplaatst, ik had genoeg borstweefsel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei DareCastillo:

Ze worden voor de spier geplaatst, ik had genoeg borstweefsel 

Ohhh beter!! Ik heb ze ook voor de spier en ben daar zo blij mee. Maar jouw chirurg had toch gezegd dat je niet meer zou kunnen krijgen dan 290cc?? Ben wel benieuwd waarom je dan nu wel 375cc kan krijgen? (Ben ik benieuwd naar omdat ik zelf ook aan orienteren ben voor een wissel) X

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Desi3:

Ohhh beter!! Ik heb ze ook voor de spier en ben daar zo blij mee. Maar jouw chirurg had toch gezegd dat je niet meer zou kunnen krijgen dan 290cc?? Ben wel benieuwd waarom je dan nu wel 375cc kan krijgen? (Ben ik benieuwd naar omdat ik zelf ook aan orienteren ben voor een wissel) X

Ik kon niet anatomisch groter gaan, vandaar dat ik nu ronde krijg :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey dames,

 

Ik ben vandaag 12 dagen PO, voel me vandaag eigelijk weer een beetje mezelf.

Eerste 4 dagen waren echt verschrikkelijk, ik ben echt helemaal niet kleinzerig maar wat waren die eerste dagen zwaar!!!

De eerste 2 dagen kon ik niet eens zelf naar de wc lopen , mijn protheses zijn voor de borstspier geplaatst , telkens als ik vanuit me bed opstond voelde het net alsof me protheses door me hechtingen zouden zakken en het brandde verschrikkelijk!! ( ik zou niet weten hoe ik het zou volhouden zonder @best_boobie medicijnen schema) ik ben ook 3 keer flauwgevallen, bleek door een te strakke sportbh.

 

Me borsten worden met de dag zachter en ik heb na 6 dagen geen pijnstillers meer genomen, begon last van me maag te krijgen.

Ik maak me nu eigelijk een beetje zorgen om mijn rechterborst die behoorlijk is opgezwollen aan de bovenkant.

 

heeft iemand hier ook ervaring mee?? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Kleine Update:

 

Ik ben nu 4 weken PO en kan eigelijk nog niet zeggen dat ik helemaal blij ben met me nieuwe boobies,

ze voelen nog heel hard en niet lichaamseigen aan.

Mijn rechterborst is ook iets wat gezwollen aan de bovenkant, Ik maak me er best wel veel zorgen over.

De PC legde me uit dat het toch wat meer tijd nodig heeft , op me zij slapen gaat ook nog niet en ik ben echt geen rugslaper, het is me ook nog niet gelukt om me dagelijkse dingen op te pakken zoals werken, autorijden etc, Gelukkig zijn ze op me werk heel begripvol.

Als ik thuis zit niks te doen dan valt het reuze mee, maar als ik bijv. de was doe, het huis een beetje probeer op te ruimen of de was vouw dan word mijn rechterborst opeens heel gevoelig en hard.

 

 

 

Mijn man word helemaal gek van me haha.

Ik vraag hem echt 100x per week of hij even wil kijken of het verschil van links en rechts nog goed te zien is. hij zegt van niet maar als ik van bovenaf kijk zie ik het wel.

 

Zijn er nog meer dames die na 4 weken een beetje dezelfde klachten hebben??

 

Ik ben toch wel heel blij dat ik hier me verhaal kwijt kan.

Ondanks alles ben ik vandaag wel BH's gaan shoppen ( laatste dag van de BRA PARTY hunkemuller)

ik zal hieronder de foto's plaatsen, laten jullie me weten wat jullie ervan vinden??

 

Heel raar maar het verschil is bijna niet te zien op de foto, ik vind ze zo mooi in deze BH's. vind het echt jammer dat ze toch een stuk slinken naarmate de tijd.

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DareCastillo Hey meid, kwam je bericht tegen en ik heb ook wel dezelfde klachten.. ik ben 20 maart geopereerd (dus bijna 4 weken po) mn boobs voelen wel al een beetje lichaamseigen maar zijn ook nog heel hard! De onderkant begint wel een beetje zacht te worden.

Mijn rechterborst en met name mn tepel zit bij mij iets lager (hooguit 1cm) ook is deze iets meer opgezwollen, misschien omdat ik rechts ben en deze arm meer gebruik ofzo? Ik maak me er nog niet zo druk om, ik lees hier veel dingen over en denk dat we echt gewoon geduld moeten hebben en dat het allemaal wel goed komt!

Sinds gister weer aan het werk (horeca...) maar naar 4 uurtjes weer naar huis gegaan, kreeg echt steken voornamelijk in mijn rechterborst en merkte dat ze ook wat meer gingen opzwellen. Collega’s reageren bij mij gelukkig ook begripvol maar voel me er toch stom over.. ik heb hier immers zelf voor gekozen! Auto rijden gaat wel maar vind het echt niet fijn met name met schakelen, dan span ik toch mn borstspier aan en is best pijnlijk. 

Ik ben ook echt een zijslaper maar inmiddels lukt het wel op mn rug, word wel vaak zwetend wakker omdat ik steeds in dezelfde houding lig. Heb jij dat ook? 

Ohh vergeet ik bijna te zeggen dat je borsten super mooi zijn!! En mooie bh’s gescoord! Vooral die eerste vind ik super mooi, kan niet wachten totdat ik kan gaan shoppen hihi. Mag je ze al dragen?? Of nog 2 weken wachten? 

Ik had toevallig ook een consult gehad bij dr Korteweg, leuk om foto’s te zien van zijn werk haha! 

Ik denk dat we allebei gewoon geduld moeten hebben en rustig aan moeten doen! Liefs xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DareCastillo ik vind je borsten echt prachtig! Met name in die softbra/bralette :wub:. Zo een decolleté wil ik zeker ook!

Ik hoop dat je klachten snel overgaan, maar ik denk dat dat tijd kost.. Op de foto's is het verschil inderdaad niet goed te zien..

Ik zit nu op 350 cc dual plane eurosilicone maar twijfel of ik toch niet wat meer cc's wil. Lees veel verhalen dat de meeste toch wat groter hadden gewild. 400 cc was mijn max ivm de breedte van de prothese en mijn omvang. 

Hoe bevalt de maat je tot nu toe? 

Liefs en succes nog met je herstel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.