Ga naar inhoud

Wie gaat er naar de HOFF kliniek zien


lesilla

Aanbevolen berichten

Ik ga zeker kijken, ook gewoon omdat het me interesseerd hoor maar ben toch ook benieuwd naar Jef.

Verschiet er eigenlijk van dat er nog mensen zijn die naar hem toegaan hoewel ik eigenlijk niet weet of zijn resultaten ook slecht waren ja of nee???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga ook kijken voor die twee redenen, en ben inderdaad benieuwd naar de resultaten.

MAar ongetwijfeld zullen er ook goede resultaten tussen zitten, als je er zoveel doet zullen er ook mooie tussen zitten.

Maar wat ik toen zag vond ik maar matig, en de uitleg van de mensen dat ze naar hem kwamen omdat hij geen blaadje voor de mond nam.

Maar dan denk ik: is dat een goede kwaliteit waar je een chirurg voor moet kiezen? Maar heb eigenlijk nog niet veel mensen hier gezien die door hem geoppereerd zijn. Denk maar één?

Hij is wel geschorst geweest in nederland

Vlaamse chirurg Jeff Hoeyberghs geschorst

BRUSSEL (ANP) - De ook in Nederland bekende Vlaamse chirurg Jeff Hoeyberghs mag negen maanden lang geen operaties uitvoeren. Hoeyberghs legt zich er niet bij neer en stapt naar het Europese Hof in Straatsburg. Dat meldden Vlaamse media dinsdag.

De chirurg werd in februari ontslagen bij de Welnesskliniek in Genk. Dat gebeurde nadat hij in een SBS6-programma in woede was uitgebarsten, omdat hij was geconfronteerd met klachten van Nederlandse vrouwen over mislukte borstoperaties.

Het initiatief voor de schorsing kwam van de Orde van Geneesheren. Hoeyberghs ging in beroep maar het Hof van Cassatie heeft de schorsing bevestigd.

De plastische chirurg heeft volgens het Hof de eer en waardigheid van het medische beroep aangetast. Zo huppelde hij in 2005 in onderbroek over een podium in Sint-Truiden en schendde hij het beroepsgeheim met de publicatie van foto's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga met een objectief oog kijken :-), want over tv kan je niet oordelen over de kundigheid van een chirurg. Ze zenden toch enkel de geslaagde operaties uit... logisch.

Gelukkig ligt mijn chirurg al vast en hoef ik niet te oordelen over Jeff Hoeyberghs.

Zijn er misschien meiden bij, onder ons, die in de uitzending komen? Zou kunnen hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zeker gekeken omdat ik bijna 3 jaar geleden in de Wellnesskliniek geopereerd ben toen hij er nog directeur was . Ben echter niet door hem geopereerd (zie mijn topic) maar wel destijds door een radioloog (mijn vroegere werkgever) doorgestuurd naar hem .

Iedereen denkt er het hare over natuurlijk - wat een heisa in de media ! - maar ik heb nooit aan hem getwijfeld .

Triestig dat je je moet verantwoorden voor daden van anderen (zoals er ministers moeten aftreden door fouten van 'ondergeschikten') en geschorst wordt door de dikke nekken van de 'orde' (het woord alleen al doet me denken aan duistere tijden) der geneesheren omdat je een carnavalliedje zingt en mee uit de bol gaat op de parade ...

Ook als je een plastisch chirurg bent , ben je nog een maar simpelweg 'een mens' hé :rolleyes:

Ik heb dan ook rijkhalsend uitgekeken naar de eerste aflevering van de Hoffkliniek en ben blij dat hij ze'n humor nog steeds niet verloren heeft maar desondanks toch kundig met zijn patiënten omgaat .

Laat me hierbij duidelijk wezen dat ik zeker niet tegen de schenen wil schoppen van de dames die een slechte ervaring hebben met deze kliniek/chirurg of eender welke andere (want er zijn nogal wat klinieken en overal gaat er wel eens iets fout)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar hij is ook niet alleen geschorst omdat hij onrespectvol in de media kwam he. Die schorsing is inderdaad discusieerbaar, wel vind ik dat je geen foto's mag plaatsen zonder toestemming. Dat is inderdaad schending van de patientenprivacy.

Maar daar hebben ze in nederland of in engeland niks mee te zien hoor. Die schorsing kwamen van klachten na operaties. En overal gaat het fout, maar zoveel schorsingen in verschillende landen daar plaats ik toch ?? bij.

Ben benieuwd of je de resultaten ziet dit seizoen, en niet alleen juist post op. Ben echt benieuwd hoe die vrouw eruit gaat zien, en of ze gestopt was met roken.

Vond hem inderdaad wel kundig omgaan, ben benieuwd naar die chirurg volgende week.

Leek me typische wat is het verschil tussen god en een chirurg persoon. God denkt niet dat hij een chirurg is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Ook als je een plastisch chirurg bent , ben je nog een maar simpelweg 'een mens' hé "

Hier ben ik het volledig mee eens en heb zelf nog geen negatieve commentaar (buiten de media) gehoord van meiden die door hem geholpen werden.

Heb gisteren gekeken en de man zijn karakter ligt me gewoon niet, ik zou er niet tegen kunnen als iemand op zo'n manier tegen me praat, aan de andere kant zegt hij het zoals het is...

Maar we zijn allen verschillend en al maar goed!!

Ga er wel elke aflevering van meepikken hoor.

Over die prothesen met mousse, iemand al ervaring mee of al van gehoord???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook gekeken, hij zou me ook niet liggen qua persoonlijkheid, maar dat zegt niets over z'n kwaliteiten als chirurg natuurlijk, vond z'n ooglidcorrectie er in ieder geval wel goed uitzien, denk als dat genezen is dat het heel mooi zal zijn! (heb zelf wel wat anders gezien na m'n man z'n ooglidcorrectie, het is nu nog niet helemaal goed gekomen, een jaar later, dus zit er binnen enkele maanden nog een correctie aan te komen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aflevering van deze week gezien???

Vond het wel een leuk snufje dat je virtueel kan zien hoe je nieuwe borsen er zullen uitzien op je lijf

Aan de andere kant zal dit ook weer niet het juiste beeld vormen denk ik met als gevolg dat het beetje tegenvalt achteraf

Vond wel dat Dr hoeyberghs een correcte uitspraak deed over de mannen dat deze vooral tegen een bvg zijn omdat ze dan de hete adem gaan voelen van de concurrentie :154: zit veel waarheid in :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ook gezien, hihi, vond het ook interessant om al op voorhand eens te zien hoe je eruit komt te zien, misschien is het toch wel waarheidsgetrouw? Zou kunnen, ben benieuwd. Ja, vroeg het meteen aan m'n man, klopt het wat hij zegt, haha, hij had er nog niet zo over nagedacht antwoordde hij hahaha :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Deze week vond ik zijn antwoordt op de vraag wanneer je borstprotheses moet laten vervangen maar 'vaag' :

"Don't change a winning team" :75:

Okay , je kan daar dan moeilijk een jaartal op plakken omdat

- er meestal 10 jaar garantie is op protheses , las overlaatst nog ergens zelfs 30 maar weet niet meer waar(in) dat was eigelijk .

- er nu al vrouwen zijn die 20 jaar met dezelfde protheses rondlopen en er altijd nieuwe 'verbeteringen' zijn

- je ze enkel moet laten vervangen als je'r last van hebt ed en dat voor iedereen anders is

MAAR je kan dat dan ook zo zeggen hé :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen,

ik kijk er ook naar, vind het interessant om te zien.

Wat ik me afvraag, op de manier waarop hij verdooft, is dat onder sedatie of is dat nog iets anders. Want die man voert hele conversaties met zijn "patiënt" tijdens de operatie :-)

In ieder geval ik zou me niet graag zo op tv vertonen :-)

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slaaproes in combinatie met plaatselijke verdoving .

Ik had dat ook voor mijn bv , 3 jaar geleden in de Wellnesskliniek (toen hij daar nog directeur was) .

Zelf ervaarde ik 't als volledige narcose want ik herinner me niks van de operatie .

Ik kwam bij in de ontwaakkamer naast iemand die net een gezichtspeeling had ondergaan en zei 'jakkes wat ben jij lelijk!' en ik hoorde een verleegster zeggen 'niks van aantrekken mevrouw , dat is de slaaproes die nog wat nawerkt' .

Dat herinner ik me nog wél .

Mijn man zei dat ik , eens op de kamer , wartaal uitkraamde en voortdurend vroeg hoe laat het was én telkens herhaalde had mijn bed te kort was :rolleyes: Dat weet ik ook nog . Ook dat ik gedurende een uur of 2 alles driedubbel zag .

Eens uitgewerkt (3u na de operatie) voelde ik mij weer goed .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het ook gezien! Naar het schijnt zou die verdoving wel beter zijn, omdat als de patiënt niet genoeg verdoofd zou zijn, hij/zij het wel kan zeggen. Want die horrorverhalen over onder volledige narcose zijn en toch alles kunnen voelen, maar niet kunnen reageren... brrrrrrrrrrrr

Vraagje: die Limburgse met haar buikcorrectie, had zij al eens een borstverkleining laten doen ? Ik zag precies een heel fijn littekentje...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar is (nog) niks van gezegt tijdens het programma denk ik .

Vermoed eerder een lift met protheses aangezien ze heel veel is afgevallen en met huidoverschot zat .

Of mss eerst een verkleining (door huidoverschot) en daarna een vergroting maar ik denk in ieder geval dat er nu protheses inzitten .

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook gekeken deze week, denk dat dat meisje zeker prothesen had en vond haar litteken helemaal niet mooi !

Wat vonden jullie van dat meisje dat op nacontrole kwam en haar armen helemaal boven haar hoofd moest houden? De draadjes werden toen verwijderd, dus kan max 10dagen po geweest zijn. Nou, dat kon ik nog niet hoor, laat staan dat ik dat mocht !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk ook dat dat meisje een borstvergroting had met lift of zo...

Amai ik schrok nogal als die meid haar armen zo omhoog moest doen, ze zal nogal afgezien hebben ocharme.

Aan de andere kant is het misschien zo slecht niet??? Maar ik zou het toch niet doen hoor, had er na 4 weken nog last van

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.