Ga naar inhoud

Praktijk Diana Gabriels


Mima

Aanbevolen berichten

Dames, ik wil even mijn verhaal kwijt.

 

Ik ben geopereerd bij Diana Gabriels, het ging voor mijn gevoel heel erg vlot. Het is echt een borstenfabriek. Diana en haar dochter nemen niet echt de tijd voor je en de andere consultanten wel, lees ik uit verslagen.

 

Persoonlijk heb ik gemengde gevoelens over, mijn borsten zijn mooi geworden, maar ze hadden echt weinig persoonlijke aandacht. Het was naar mijn idee echt het geld incasseren en daarna vonden je voor mijn gevoel minder belangrijk.

 

Het is een erg ongeorganiseerde kliniek. Ik zit in een Whatsapp groepje met de meiden met wie ik op de rustkamers lag en hun ervaren precies het zelfde.

 

De na-zorg is ook niet je van het ... Je krijgt medicatie en niet eens een schema, ze hadden niet gezegd wat je wel en niet mag doen. Je moet zelf bellen en meestal namen ze niet eens op.... Héél slecht!

 

Waar ik geopereerd ben, was wel persoonlijke aandacht lieve broeders en zusters. Ze deden er alles voor om je op je gemak te voelen en lachen dat ze deden.

 

Het is niet slecht! Maar wat persoonlijke aandacht en tijd om vragen te stellen hebben ze niet.

 

Tja. Ik denk als je kwaliteit zoekt en persoonlijke aandacht, dat je daar beter niet kan komen.

 

Maar zoek je een goedkoper alternatief en is dit forum voor jou genoeg om dingen op te zoeken?! Kies dan vooral Diana Gabriels.

 

Ook nog zo iets... Tijdens het consult heb ik duidelijk aangegeven dat ik van sporten hou, krachttraining en zo nu en dan cardio voor de conditie. Ik vroeg of ik daar last van zou krijgen met sporten. Maar nee, dat krijg je niet, alles gaat goed en je ervaart sowieso geen pijn of andere ongemakken. Na 3 weken mocht ik al benen trainen en na 6 weken biceps.

 

Nu ben ik iets meer dan 6 weken geleden geopereerd, helemaal gelukkig was ik dat ik kon trainen... Wel lichte gewichten. En toen gebeurde het, een raar krampachtig gevoel van mij borstspier, spande hem aan het voelde als een schokje. Ik kon wel janken. Sporten is voor mij een uitlaatklep en ik hou er ontzettend van en doe het ook fanatiek. Toen ik het gevoel voelde heb ik meteen pauze genomen en probeerde had ze gewhatsappt (09-02, ze zijn 24/7 bereikbaar, met problemen kan je ze appen). Na langena nog geen reactie gehad. Het maakt me erg verdrietig dat het zo moet lopen, slecht. Gewoon door en door slecht

 

Ik belde ze vandaag op en vertelde mijn verhaal, ook dat Diana zei dat ik er geen last zou krijgen. Ze was erg direct en niet prettig in het gesprek. Ze schakelde mij door en toen kreeg ik iemand anders aan de lijn, geen idee wie.

Ze zei letterlijk; tja jou keuze was het, je moest het extra vragen en aangeven. Het hoort erbij en je zou altijd het gevoel blijven houden. Toen zei ik: word het ooit nog minder, maar nee. 'je moet er mee  leren leven anders had je nooit een borstvergroting moeten ondergaan'  als je meer vragen hebt bel je maar terug ik kan niks voor je doen... Ze zei goedendag en hing op.

 

Ik kreeg tranen in mijn ogen, het is een heel onprettig gevoel, en kan niet meer trainen als hiervoor. Naja ik moet maar een oplossing zoeken. Het doet me pijn hoe ze me behandelen en het doet mij ook erg pijn dat het zo moet gaan.

 

De dokter is ook een nare man, heel erg onprettig in de omgang. Niet aardig. Ook aan hem heb ik het gevraagd of ik normaal kon sporten en dat kon, zonder pijn en ongemak.

 

Ze waren oprecht netjes in het proces, maar ze zagen geld binnen komen en je bent daarna niks meer alleen een nummertje.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie

Vervelend meid, dat je zo behandeld wordt. Ik hoor het helaas vaker bij Diana Gabriels. Ik ben zelf pas 6 dagen po, dus ik kan je nog niks uit eigen ervaring vertellen, maar wat ik hier op het forum zoal heb gelezen, wordt het echt wel beter, ook met Dual Plane plaatsing. Het is bij iedereen verschillend, maar 6 weken is best vroeg om je borstspier al te trainen. De meesten pakken het na een maand of 3 pas weer op en doen in de tussentijd andere lichaamsdelen trainen. Ik zou zeggen, blijf het proberen maar luister wel naar je lichaam! Het heeft tijd nodig om zich aan te passen aan de nieuwe situatie. Lees anders maar een rond op dit forum. Er is echt genoeg over te vinden hoor!

Sterkte en ik hoop dat je je snel weer beter voelt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ..

ik ben ook bij diana gabriels geopereerd door pc grabrietz 

mijn operatie was 1-10-2016

ik heb zo veel last van Mn rechter borst gehad .. diana en grabrietz konden niets vreemds vinden maar boden me een hersteloperatie aan .. dat heb ik niet laten doen .. heb een second opinion gevraagd in het ziekenhuis en daar zeiden ze dat het er mooi uitzag en er niks aan de hand was.... altijd als ik weer in paniek belde mocht ik langs komen bij de kliniek van diana ... ben daar zovaak geweest en ook vaak bij grabrietz .. ben altijd netjes te woord gestaan ... ik heb alle verhalen over diana ook gelezen hier maar mijn ervaring is echt heel anders... x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis! Wat klote voor je! Ik heb zelf 14 jaar geleden onder de bs gekregen en kon gewoon Crossfit uitvoeren. Geen probleem! Geef het nog even tijd. 

 

En wil je nog meer lezen, dan nodig ik je uit om mijn topic te lezen. Ik zit helaas in een juridisch geschil met DG. 

 

Succes en sterkte!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei EHjohanna:

Hallo ..

ik ben ook bij diana gabriels geopereerd door pc grabrietz 

mijn operatie was 1-10-2016

ik heb zo veel last van Mn rechter borst gehad .. diana en grabrietz konden niets vreemds vinden maar boden me een hersteloperatie aan .. dat heb ik niet laten doen .. heb een second opinion gevraagd in het ziekenhuis en daar zeiden ze dat het er mooi uitzag en er niks aan de hand was.... altijd als ik weer in paniek belde mocht ik langs komen bij de kliniek van diana ... ben daar zovaak geweest en ook vaak bij grabrietz .. ben altijd netjes te woord gestaan ... ik heb alle verhalen over diana ook gelezen hier maar mijn ervaring is echt heel anders... x

Ik ben blij voor je! Ik word ook zeker netjes te woord gestaan maar ik kan niet zeggen dat er ook maar iets van klopt. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mima Hi mima! Wat ontzettend lullig dat je zo te woord ben gestaan! Bizar! En wat gek dat ze hebben gezegd dat je er totaal geen last van zou krijgen. Niet helemaal eerlijk lijkt mij. Het verschilt echt per persoon of je last krijgt van je borstspieren met aanspannen geloof ik.. Daarnaast vind ik het raar dat ze zeggen dat je na zes weken je borstspieren al kan trainen. Er is wel in je spier “gesneden” en het herstel daarvan duurt wel langer dan zes weekjes. 

Ik denk dat je voor nu even moet wachten met je bovenlichaam trainen tot minimaal 12 weken.. en dan weer rustig opbouwen. Volgens mij doen de meeste vrouwen dat hier met DP.

Ik ben trouwens op consult geweest bij dr Peters voor een second opinion en hij zei wel eerlijk tegen mij dat je altijd wel een beetje last blijft houden van je borstspieren met aanspannen/trainen etc als ik nu dual plane zou doen bij een wissel. Ik vond hem trouwens wel heel aardig juist! Maar ik ben niet via DG bij hem geweest (niet dat dat iets moet uitmaken) . Waarom vond je

hem een nare man? 

 

Xxx Desi

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Ellepel:

Hee meis! Wat klote voor je! Ik heb zelf 14 jaar geleden onder de bs gekregen en kon gewoon Crossfit uitvoeren. Geen probleem! Geef het nog even tijd. 

 

En wil je nog meer lezen, dan nodig ik je uit om mijn topic te lezen. Ik zit helaas in een juridisch geschil met DG. 

 

Succes en sterkte!!

Zou het graag willen lezen ! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei EHjohanna:

Hallo ..

ik ben ook bij diana gabriels geopereerd door pc grabrietz 

mijn operatie was 1-10-2016

ik heb zo veel last van Mn rechter borst gehad .. diana en grabrietz konden niets vreemds vinden maar boden me een hersteloperatie aan .. dat heb ik niet laten doen .. heb een second opinion gevraagd in het ziekenhuis en daar zeiden ze dat het er mooi uitzag en er niks aan de hand was.... altijd als ik weer in paniek belde mocht ik langs komen bij de kliniek van diana ... ben daar zovaak geweest en ook vaak bij grabrietz .. ben altijd netjes te woord gestaan ... ik heb alle verhalen over diana ook gelezen hier maar mijn ervaring is echt heel anders... x

Dat is fijn voor je meis, helaas anders voor mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Laura Palmer:

Bizar maar helaas niet ongewoon voor die kliniek. Zoek haar maar eens op op klacht.nl, het is echt absurd dat je in Nederland overal zoveel regeltjes voor hebt maar dat dit soort klinieken gewoon verder kunnen ondanks waardeloze nazorg

 

hoop dat t nog bijtrekt en de pijn weggaat. Sterkte!

Hij was zo'n nukkige man, gaf mij geen hand en stelde me totaal niet gerust tijdens het OK. Was bang voor de naald. De rest wel maar hem niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellepel ik moest gelijk aan jou denken. Ongelooflijk hoe ze meiden daar behandelen :30: @Mima 3 weken is wel wat vroeg om terug te sporten. Je lichaam geeft je wel aan dat ze er nog niet klaar voor is. Ik zou nog even geduld hebben. Ik doe ook graag aan sport (lopen, cardio, fitness) en volgens mijn arts ging dat allemaal mogelijk zijn ondanks de dual plane plaatsing. Ik ben nu bijna een maand Po en het zal zeker nog even duren voor ik alles hervat. Ik zou heel rustig aan doen en desnoods met een personal coach werken die je kan begeleiden in het hervatten van je training. Veel succes meid en wees zeker niet triestig, geleidelijk aan zal je alles terug kunnen doen maar geef het gewoon tijd :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag van nio pas na 3 maanden LANGZAAM krachttraining en tennis gaan doen. Ik mag wel met 6 weken op de fiets en de loopband. Dat zijn de dingen die ik nu heel langzaam opbouw. Ik wacht zelfs tot na mijn vakantie in mei met de krachttraining.  Neem de tijd. Trainen kan altijd nog... herstellen doe je maar 1 keer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

je zegt het zelf al 

"Maar zoek je een goedkoper alternatief en is dit forum voor jou genoeg om dingen op te zoeken?! Kies dan vooral Diana Gabriels"

 

En dat is wat het is.

Ik ben er ook geopereerd en het gaat super en zeer blij met resultaat maar ik heb mezelf ook echt nog wel even afgevraagd oke 'wat als het mis gaat' ... je tekent er immers voor dat alle kosten voor jezelf zijn.

 

maar voor die prijs... zeer prima.

Ik ben twee keer op consult geweest bij Diana en een andere dame beide hele leuke afspraken.

de chirurg uhh apart.

via telefoon prima te woord gestaan (wle lang in de wacht)

vragen per whatsapp en mail dat is waardeloos. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei vanAnaarC:

je zegt het zelf al 

"Maar zoek je een goedkoper alternatief en is dit forum voor jou genoeg om dingen op te zoeken?! Kies dan vooral Diana Gabriels"

 

En dat is wat het is.

Ik ben er ook geopereerd en het gaat super en zeer blij met resultaat maar ik heb mezelf ook echt nog wel even afgevraagd oke 'wat als het mis gaat' ... je tekent er immers voor dat alle kosten voor jezelf zijn.

 

maar voor die prijs... zeer prima.

Ik ben twee keer op consult geweest bij Diana en een andere dame beide hele leuke afspraken.

de chirurg uhh apart.

via telefoon prima te woord gestaan (wle lang in de wacht)

vragen per whatsapp en mail dat is waardeloos. 

De prijzen bij DG kunnen dan misschien wel lager liggen dan gemiddeld. Dat mag nooit, maar dan ook nooit een  reden zijn om een nazorg programma te hebben dat op niks trekt, meiden niet te woord te staan of zich af te houden van eventuele fouten die gebeurd zijn. Vrouwen die een bvg/bvk of gelijk welke andere esthetische ingreep laten uitvoeren, bevinden zich al in Eén kwestbaardere positie door de onzekerheden die hierbij komen en door herstelperiode die vaak ook pittig kan zijn. De consulenten en chirurgen zouden dit als geen andere toch moeten begrijpen. Dan verwacht je toch niet dat een praktijk zo met haar patiënten om gaat? Naar mijn mening getuigt dit van weinig respect voor de meiden hun gevoel en lichaam. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@vanAnaarC, alsof budget voor alle mensen die bij DG geopereerd worden de trigger is. Dat vind ik echt onzin. Bij mij was dat zeker niet het geval en ook bij een budgetmodel hoort de nazorg goed te zijn. De service mag anders zijn, bv minder persoonlijk contact ( vandaar bellen en whatsapp etc) in zorg mag je nooit tekort schieten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei vanAnaarC:

ja ik snap je reactie en die is ook terecht!!!

Het zou ook eigenlijk niet zo mogen zijn maar ik heb het vooraf wel ingecalculeerd.

Het 'budgetmodel' 

 

 

 

Ik ben blij dat je mijn reactie snapt. Maar ik hoop dat je ook snapt dat jouw reactie op @Mima ronduit bot en onnodig was. Als iemand hier z'n verhaal kwijt wil moet dat kunnen zonder dat daar onnodige en zeker ook kwetsende commentaar op komt. Het is zeker fijn om te horen dat het met jou goed gaat. Laat ons nu hopen dat dit voor alle meiden hier in orde komt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn reactie is helemaal niet bot naar Mima bedoeld natuurlijk!! 

Ik denk dat iedereen van ons onzeker is over wat je voelt, wat je mag of genezing goed gaat , het eindresultaat etc.

 

En gelukkig is er een forum waar je terecht kan met je vragen bij dames die allemaal te dealen hebben met dezelfde issues

 

maar ik denk echt dat je bij een duurdere kliniek een hoger service level krijgt dan bij DG en dat is waarschijnlijk ook precies waarom zij alles kunnen doen voor een lagere prijs.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei vanAnaarC:

mijn reactie is helemaal niet bot naar Mima bedoeld natuurlijk!! 

Ik denk dat iedereen van ons onzeker is over wat je voelt, wat je mag of genezing goed gaat , het eindresultaat etc.

 

En gelukkig is er een forum waar je terecht kan met je vragen bij dames die allemaal te dealen hebben met dezelfde issues

 

maar ik denk echt dat je bij een duurdere kliniek een hoger service level krijgt dan bij DG en dat is waarschijnlijk ook precies waarom zij alles kunnen doen voor een lagere prijs.

 

 

Alsnog, de na-zorg en zorg moet goed zijn... Ook in en 'goedkopere' kliniek. ik heb er ook niet om gevraagd, als ik dit wist had ik er wel €5000 voor neergelegd bij een andere kliniek.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat shit dit zeg, het is toch een beste ingreep en een beetje fijne service is toch wat waard... 

 

Mag ik vragen wat jullie uiteindelijk moesten betalen dan? Ik heb namelijk het idee dat ik een hele nette prijs betaal bij mijn kliniek, maar ik mag oneindig vaak op consult komen en krijg direct reactie per mail of telefoon, zonder extra kosten... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Yzer90:

Wat shit dit zeg, het is toch een beste ingreep en een beetje fijne service is toch wat waard... 

 

Mag ik vragen wat jullie uiteindelijk moesten betalen dan? Ik heb namelijk het idee dat ik een hele nette prijs betaal bij mijn kliniek, maar ik mag oneindig vaak op consult komen en krijg direct reactie per mail of telefoon, zonder extra kosten... 

Zo dat is mooi! Welke kliniek heb jij?

 

€2665,50 heb ik betaald.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas heb ook dit ervaren bij Diana Gabriels. Ik raad echt niemand aan om zichzelf daar te laten opereren. 

Gelukkig dat de operatie zelf niet verkeerd is gegaan!! 

 

Ik heb meerdere mensen bij diana gesproken en een klacht ingediend, nogsteeds niks van gehoord. Tijdens mijn controle vertelde ze dat ze het erg vervelend vonden maar niks voor me konden betekenen. Als je daar te laat komt moet je 800 euro betalen maar als hun alles fout doen kun je niks terug verwachten. 

 

Met sporten zeiden ze tegen mij ook dat dat na 6 weken kon, ben nu 7 weken po en kan eigenlijk ook alleen maar cardio en licht mijn benen. Geduld geduld geduld.. ik hoop dat je snel weer alles kunt net zoals voorheen.

 

liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.