Ga naar inhoud

Advies over borstprothese na borstkanker


Aanbevolen berichten

Ik wordt half maart geopereerd na  5 maanden chemo en moet beslissingen nemen over maat, vorm, manier van plaatsen en heb het idee dat het ziekenhuis mij vooral praktische info geeft. Zij adviseren dezelfde maat (kleine c), onder de spier en druppelvorm .  Ik wil ook het cosmetische deel meer meenemen in mijn overwegingen en daarom heb ik me hier aangemeld. Ik hoop tot een goede beslissing te komen. Zo hoop ik ook contact te hebben met vrouwen zijn die ook een tepel- en huidbesparende borstamputatie  hebben gehad en wat hun bevindingen zijn/waren. Heeft iemand hier na plaatsing van een prothese bv ook lippofilling gedaan om toch nog grotere maat te krijgen of een zachtere en/of warmere borst? Ik hoor graag als er mensen zijn die ervaringen willen delen. Dank en groet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Er is hier erg weinig te vinden over het onderwerp lippofilling. Ik persoonlijk denk (geen ervaring) dat het zeker een mooie behandeling is om een natuurlijk resultaat te boeken. Heel veel succces! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.