Ga naar inhoud

Nic1978 : 24 januari 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Goedenavond dames,

Afgelopen woensdag heb ik eindelijk m’n borstvergroting gehad! Superblij:-)

De eerste dagen vond ik een hel. Had veel pijn en dacht echt wat heb ik mezelf aangedaan..

Maar vanaf zaterdag gaat het beter,minder pijn en kan steeds wat meer dingetjes zelf. Al valt het me wel tegen hoe afhankelijk je bent.

Over dat laatste heb ik een paar vragen. Ik woon namelijk alleen en logeer nu vanaf de operatie bij m’n ouders maar wil morgen eigenlijk wel graag weer naar huis.

Zijn er hier meer meiden die alleen wonen? Hoe hebben jullie dat in het begin gedaan:

- douchen,haren wassen

- haren in model brengen

- aankleden (wat lukte wel en wat niet)

- de bh en borstband zelf aandoen?

En dan nog een vraagje..is het erg als je iets doet wat een beetje pijn doet? Bijv een vest aandoen,dan moet je arm een beetje naar achter en dat voel ik dan wel..is dat erg?

Ik ben gewoon een beetje onzeker,ben bang dat ik iets doe wat het herstel in de weg zal staan...

 

Alvast bedankt!

 

Groetjes Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het goed is gegaan en je er blij mee bent! Ik ben ook door dr. Straten geopereerd. Na een week kon ik zelf douchen en mijn haar wassen door met mijn hoofd naar beneden te hangen. Haar doen was een ramp! Kon het alleen een beetje borstelen. Na twee weken kon ik pas mijn broek en vest helemaal zelf aandoen/dichtdoen. Wat betreft de BH en borstband, jij draagt de Triumph sport BH van de kliniek nog of niet? Die kreeg ik niet zonder hulp aan of uit. Heb momenteel de carefix ava sport bh deze sluit aan de voorkant, waardoor ik hem zelf aan en uit kreeg. De borstband kon ik na een week ook zelf aan en uit krijgen!

 

Ik zou wel voorzichtig zijn en waar het kan je laten helpen! 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie! Ik heb idd de Triumph nog. Heb vandaag de Carefix Anna besteld omdat ik daar veel over las hier. Is de Ava beter?

Ik blijf sowieso wel rustig aan doen. Ben 3 a 4 weken vrij van m’n werk,koken blijft mn moeder doen,ook boodschappen..Maar vind het wel fijn als ik zelf kan douchen en aankleden;-)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Nic1978:

Bedankt voor je reactie! Ik heb idd de Triumph nog. Heb vandaag de Carefix Anna besteld omdat ik daar veel over las hier. Is de Ava beter?

Ik blijf sowieso wel rustig aan doen. Ben 3 a 4 weken vrij van m’n werk,koken blijft mn moeder doen,ook boodschappen..Maar vind het wel fijn als ik zelf kan douchen en aankleden;-)

xxx

Dat is fijn dan kun je lekker rustig aan doen! Wat betreft de ava en de mary weet ik dat ze beide compressieniveau 4 hebben. De anna heeft compressieniveau 2 dus ondersteund iets minder. Ik heb van de Triumph een 75E en van de Ava een M (mijn omvang is eigenlijk 70) in het begin zat die erg strak, maar nu zit hij precies goed! Wat is jouw omvang?

Hoeveel cc heb je trouwens gekregen? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Nic1978:

Oke,dan ga ik sowieso de Anna omruilen. 

Ik had voor de borstvergroting omvang 70,maar van de Triumph nu 75 en heb daar zelfs nog een tussenstuk op. Ik heb 390cc gekregen,anatomisch,dual-plane.

Jij?

Ik heb precies hetzelfde haha! Omvang 70 ervoor en 390cc anatomisch gekregen. Ik ben nu 3 weken po dus als je verder nog vragen hebt of foto’s wilt zien dan hoor ik het wel! Bedoel je citeren wat ik doe? Want anders zou ik het ook niet weten haha xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei B-boob:

Ik heb precies hetzelfde haha! Omvang 70 ervoor en 390cc anatomisch gekregen. Ik ben nu 3 weken po dus als je verder nog vragen hebt of foto’s wilt zien dan hoor ik het wel! Bedoel je citeren wat ik doe? Want anders zou ik het ook niet weten haha xx

Oh citeren ja,dat is het! Haha (blond he;-))

Toevallig zeg dat jij hetzelfde hebt! Hoe gaat het nu met je? Ik vond de eerste dagen echt vreselijk. Nu nog wel last,maar is goed uit te houden. Merk alleen dat ik gewoon bang ben om iets verkeerd te doen..Had jij dat ook? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Nic1978:

Oh citeren ja,dat is het! Haha (blond he;-))

Toevallig zeg dat jij hetzelfde hebt! Hoe gaat het nu met je? Ik vond de eerste dagen echt vreselijk. Nu nog wel last,maar is goed uit te houden. Merk alleen dat ik gewoon bang ben om iets verkeerd te doen..Had jij dat ook? Xx

Ik vond de eerste dagen ook echt vreselijk! Heb zoveel pijn gehad. Pas na een week ging het elke keer een stukje beter. Ja dat heb ik ook! Heb nu eigenlijk geen pijn meer, waardoor ik geneigd ben om meer te doen dan mag. Qua tillen en dingen pakken in kastjes etc. Ben je al tevreden over het resultaat tot nu toe? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei B-boob:

Ik vond de eerste dagen ook echt vreselijk! Heb zoveel pijn gehad. Pas na een week ging het elke keer een stukje beter. Ja dat heb ik ook! Heb nu eigenlijk geen pijn meer, waardoor ik geneigd ben om meer te doen dan mag. Qua tillen en dingen pakken in kastjes etc. Ben je al tevreden over het resultaat tot nu toe? Xx

Ja dat lijkt mij ook lastig als je geen pijn meer hebt...

Ben tot nu toe zeker wel tevreden. Al is de een wel meer opgezwollen en alles moet natuurlijk nog gaan vormen. Dus kijk nu ook nog niet zo vaak. Ons geduld wordt wel op de proef gesteld he hiermee..haha.

Ben jij tevreden? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Nic1978:

Ja dat lijkt mij ook lastig als je geen pijn meer hebt...

Ben tot nu toe zeker wel tevreden. Al is de een wel meer opgezwollen en alles moet natuurlijk nog gaan vormen. Dus kijk nu ook nog niet zo vaak. Ons geduld wordt wel op de proef gesteld he hiermee..haha.

Ben jij tevreden? Xx

Zo inderdaad ik ben zo ongeduldig!! In de eerste week zagen ze er niet uit bij mij. Ze beginnen nu wel steeds meer te vormen etc, al vind ik dat ze nog flink mogen zakken. 

Wanneer moet jij op je controle? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei B-boob:

Zo inderdaad ik ben zo ongeduldig!! In de eerste week zagen ze er niet uit bij mij. Ze beginnen nu wel steeds meer te vormen etc, al vind ik dat ze nog flink mogen zakken. 

Wanneer moet jij op je controle? Xx

Haha hier nog een! En ik kan ook niet wachten tot ze meer gezakt zijn. Ben zo benieuwd hoe ze er over een paar maanden uitzien:-)

Ik moet maandag op controle.

Was bij jou alles goed bij de controle? Xx  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om te lezen dat jullie door dr. Straten geopereerd zijn! 

En jullie post-bv ervaringen te lezen.

Ik word 27 februari door dr Straten geopereerd, heb er zin in!

 

Zou ik in jullie albums mogen kijken?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Nic1978:

Haha hier nog een! En ik kan ook niet wachten tot ze meer gezakt zijn. Ben zo benieuwd hoe ze er over een paar maanden uitzien:-)

Ik moet maandag op controle.

Was bij jou alles goed bij de controle? Xx  

Inderdaad verandert nog zoveel!! Ja alles was goed. Moet wel zeggen dat ik de nacontrole een beetje kort vond. Was echt alleen even die pleisters eraf halen en kijken naar de littekens en je kon weer naar huis. Ik had iets meer daarvan verwacht haha xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Maree:

Leuk om te lezen dat jullie door dr. Straten geopereerd zijn! 

En jullie post-bv ervaringen te lezen.

Ik word 27 februari door dr Straten geopereerd, heb er zin in!

 

Zou ik in jullie albums mogen kijken?

 

Ik heb je toegevoegd!

Je bent in goede handen bij dr Straten dus dat gaat helemaal goedkomen. Weetje al welke vorm protheses je neemt en hoeveel cc? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei B-boob:

Inderdaad verandert nog zoveel!! Ja alles was goed. Moet wel zeggen dat ik de nacontrole een beetje kort vond. Was echt alleen even die pleisters eraf halen en kijken naar de littekens en je kon weer naar huis. Ik had iets meer daarvan verwacht haha xx

Oh goed dat ik dat al weet,dan weet ik wat ik kan verwachten..Had anders ook meer verwacht.

Was vanmiddag naar m’n eigen huis gegaan,maar vond het echt tegenvallen helemaal alleen. Dus nu toch maar weer terug naar m’n ouders..toch wel makkelijk als iemand met bepaalde dingen kan helpen.....

Zeiden ze bij de controle trouwens niks over dat je een andere bh aanhad? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Maree:

Leuk om te lezen dat jullie door dr. Straten geopereerd zijn! 

En jullie post-bv ervaringen te lezen.

Ik word 27 februari door dr Straten geopereerd, heb er zin in!

 

Zou ik in jullie albums mogen kijken?

 

Hi,ik heb nog geen foto’s toegevoegd..

Leuk dat je volgende maand ook geopereerd wordt! Spannend ook! Ben je er al uit hoeveel cc je wilt? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Nic1978:

Oh goed dat ik dat al weet,dan weet ik wat ik kan verwachten..Had anders ook meer verwacht.

Was vanmiddag naar m’n eigen huis gegaan,maar vond het echt tegenvallen helemaal alleen. Dus nu toch maar weer terug naar m’n ouders..toch wel makkelijk als iemand met bepaalde dingen kan helpen.....

Zeiden ze bij de controle trouwens niks over dat je een andere bh aanhad? Xx

Snap ik! De eerste week a anderhalve week heb je echt wel hulp nodig. Ik had gemaild of ik een carefix BH aanmocht na een week en ze mailde terug dat dit mocht! Terwijl ik hoor van andere dat ze dat niet mogen dus snap het niet helemaal haha xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei B-boob:

Snap ik! De eerste week a anderhalve week heb je echt wel hulp nodig. Ik had gemaild of ik een carefix BH aanmocht na een week en ze mailde terug dat dit mocht! Terwijl ik hoor van andere dat ze dat niet mogen dus snap het niet helemaal haha xx

Ja heb nu besloten tot maandag te blijven. Dan heb ik de controle en ga ik daarna naar huis!

Oh haha,irritant he die verschillende verhalen. Ik zal het maandag wel even vragen dan als ik daar ben. 

Kan jij trouwens al gewoon normale broeken aan? Ik bedacht me dat ik nu bijv echt nog geen spijkerbroek aan kan..die ik heb zijn skinny en moet ik best kracht voor zetten om die goed aan te doen...:-S haha Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Nic1978:

Ja heb nu besloten tot maandag te blijven. Dan heb ik de controle en ga ik daarna naar huis!

Oh haha,irritant he die verschillende verhalen. Ik zal het maandag wel even vragen dan als ik daar ben. 

Kan jij trouwens al gewoon normale broeken aan? Ik bedacht me dat ik nu bijv echt nog geen spijkerbroek aan kan..die ik heb zijn skinny en moet ik best kracht voor zetten om die goed aan te doen...:-S haha Xx

Ja inderdaad ik zou het ook even vragen dat is het beste! Ik kreeg de spijkerbroek wel aan maar dan moest iemand hem dicht doen:angry: (wel pas na een week trouwens haha) Mijn broeken zaten ook zooo strak, omdat ik heel veel vocht vasthield. Heb jij dat ook? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.