Spring naar bijdragen
Borsten Forum

Recommended Posts

Hoi

Heb net gehoord dat ik lekkende borstimplantaten heb en zou ze moeten laten verwijderen.

13 j geleden laten plaatsen in wellness kliniek genk.

zijn hier mensen die dit hebben laten doen en door wie? Kan je de ervaring delen met me? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo Martizo,

zelf heb ik in 2006 een BV laten doen in de Wellnesskliniek. Nu, ruim 11 jaar later, besloten tot verwijdering. Sinds 3 jaar onbegrepen gewrichtsklachten en nu, na alarmerend bericht in de krant, de knoop doorgehakt. Eruit ermee en nooit meer nieuwe. Gezondheid voor alles. Hopelijk kan ik in april terecht, ga maandag even bellen. Hoe weet je dat ze bij jou zijn gaan lekken? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 23-1-2018 om 23:35 zei Martizo:

Hoi

Heb net gehoord dat ik lekkende borstimplantaten heb en zou ze moeten laten verwijderen.

13 j geleden laten plaatsen in wellness kliniek genk.

zijn hier mensen die dit hebben laten doen en door wie? Kan je de ervaring delen met me? 

Hoi, 

Bij mij lekte er ook eentje. Ik had al een tijdje last van kapselvorming en bij de operatie bleek dat er een kapot was en was gaan lekken. Ik heb geen last of klachten ervaren door de lekkende implantaat, maar ik maak me wel zorgen natuurlijk. Hoe weet jij dat de jouwe lekken? En wil je nieuwe plaatsen? Bij mij zijn de implantaten verwijderd en is de holte schoongemaakt. Nu heb ik nieuwe (iets grotere implantaten) en heb ik vooral pijn aan de kant die schoongemaakt is. Maandag heb ik mijn tweede controle. Ik hoop dat alles goed gaat! Ik heb me laten opereren door Dokter Booij. Een hele aardige en wat mij betreft kundige arts. Mijn eerste bv is gedaan in een privé-kliniek. Ik wilde het graag weer daar laten doen, maar dan werd het niet vergoed door mijn verzekering. Nu is alles vergoed, ook het opnieuw plaatsen van nieuwe implantaten. Ik probeer dit keer extra voorzichtig te doen en hoop dat ik kapselvorming nu kan voorkomen, maar ik vrees dat het eigenlijk niet veel uitmaakt hoe voorzichtig ik wel of niet doe. Ik zal dat maandag vragen. Ik hoop dat je iets hebt aan mijn verhaal en succes! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
50 minuten geleden zei Kersje79:

Hallo Martizo,

zelf heb ik in 2006 een BV laten doen in de Wellnesskliniek. Nu, ruim 11 jaar later, besloten tot verwijdering. Sinds 3 jaar onbegrepen gewrichtsklachten en nu, na alarmerend bericht in de krant, de knoop doorgehakt. Eruit ermee en nooit meer nieuwe. Gezondheid voor alles. Hopelijk kan ik in april terecht, ga maandag even bellen. Hoe weet je dat ze bij jou zijn gaan lekken? 

Heb je nu hydrogel overwogen of ga je gewoon helemaal zonder implantaat verder? Zal best een moeilijke keus zijn!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee, ga niets meer terug laten plaatsen. En tot nu toe vind ik dat eigenlijk geen moeilijke keus. Kan natuurlijk veranderen naarmate de datum staat en dichterbij komt;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei Kersje79:

Nee, ga niets meer terug laten plaatsen. En tot nu toe vind ik dat eigenlijk geen moeilijke keus. Kan natuurlijk veranderen naarmate de datum staat en dichterbij komt;)

Kan ik me ook wel voorstellen na een paar jaar klachten. Dan wil je er gewoon vanaf! Hebben de artsen het idee dat het met dr siliconen te maken heeft?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Lavelle:

@CupA84tje klopt het als ik jou even hierin tag? X

Hey uhm ik weet niet heb hier geen ervaring mee 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee, ze leggen niet een direct verband. Maar ik realiseer me dat er nog heel veel onbekendheid/onduidelijkheid

is. 11 jaar terug stond ik er zo anders in. Was zo enorm onzeker. Inmiddels heel wat jaren verder, ouder en wijzer. 

Voor mij telt mijn gezondheid en wil geen onnodige risico’s lopen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 minuten geleden zei CupA84tje:

Hey uhm ik weet niet heb hier geen ervaring mee 

Oops. Sorry. Er is iemand (of meerdere) in ons januari groepje. Maar er wordt zoveel gekletst. Kan me niet meer herinneren wie het precies was :21:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 26/1/2018 om 20:43 zei Kersje79:

Hallo Martizo,

Hoi

Ik had enorme pijn onder mn linkerborst,echt op de ribben. Ben hiermee naar hs gestapt, zij dacht aan spierontsteking..heeft ook gezegd echo en mammo te laten maken. Op de echo hebben ze dadelijk gezien dat er op verschillende plaatsen vocht was, en mn rechterborst was nog erger. 

Hs zei dadelijk dat ik ze moest laten verwijderen omdat ze gescheurd zijn, nu moet nog een MRI gemaakt worden. Dan kan men duidelijk zien waar d scheur zich bevind.

Ik wil ook geen nieuwe prothesen laten plaatsen, ben nu 52 j en als ik binnen 15j hetzelfde aan de hand heb... heb echt geen zin in een operatie op mn 70 ste.

Heb ook wellness kliniek gebeld want ik moet weten welk merk prothesen ik heb, en ze zeiden dat er 10 j garantie was op implantaten! 

Ben ik dus niks mee!

Ben wel bang voor de operatie en wat ze gaan vinden, heb pas de 21ste febr afspraak bij chirurg. Maar inderdaad beter gezond en kleinere borsten. Vroeger dacht ik hier anders over, je bent jong ... met ouder worden ga je hierover anders denken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gek eigenlijk, 3j na de bv ben ik gediagnosticeerd met °fibromyalgie°, ook pijnklachten in mn hele lijf.. heb altijd gedacht dat het met de bv misschien te maken had, wie weet . Nu ik hier lees dat er nog mensen met gewrichtsklachten zijn.. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 uur geleden zei Kersje79:

Nee, ze leggen niet een direct verband. Maar ik realiseer me dat er nog heel veel onbekendheid/onduidelijkheid

is. 11 jaar terug stond ik er zo anders in. Was zo enorm onzeker. Inmiddels heel wat jaren verder, ouder en wijzer. 

Zo voel ik het ook... ouder en wijzer

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
48 minuten geleden zei Martizo:

Hoi

Ik had enorme pijn onder mn linkerborst,echt op de ribben. Ben hiermee naar hs gestapt, zij dacht aan spierontsteking..heeft ook gezegd echo en mammo te laten maken. Op de echo hebben ze dadelijk gezien dat er op verschillende plaatsen vocht was, en mn rechterborst was nog erger. 

Hs zei dadelijk dat ik ze moest laten verwijderen omdat ze gescheurd zijn, nu moet nog een MRI gemaakt worden. Dan kan men duidelijk zien waar d scheur zich bevind.

Ik wil ook geen nieuwe prothesen laten plaatsen, ben nu 52 j en als ik binnen 15j hetzelfde aan de hand heb... heb echt geen zin in een operatie op mn 70 ste.

Heb ook wellness kliniek gebeld want ik moet weten welk merk prothesen ik heb, en ze zeiden dat er 10 j garantie was op implantaten! 

Ben ik dus niks mee!

Ben wel bang voor de operatie en wat ze gaan vinden, heb pas de 21ste febr afspraak bij chirurg. Maar inderdaad beter gezond en kleinere borsten. Vroeger dacht ik hier anders over, je bent jong ... met ouder worden ga je hierover anders denken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com