Ga naar inhoud

wat moe ik nemen


Aanbevolen berichten

dag dames

zit met iets ,ben naar pc geweest en hij raad me 360cc aan ,wat ik teveel vind hoor.

ben 1m75 en weeg 60kg en wil een volle b misschien een kleine c .

wie kan me hier in helpen aub ?hij plaatst ze wel achter de spier zei hij .

ik wil ze zo natuurlijk mogelijk . wie geeft me raad :rolleyes::blush:

alvast bedankt dames

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Dat ligt eraan wat je nu voor maat hebt?

Als je van een aa afkomt, dan lijkt mij dat je wel rond dat aantal cc mag gaan zitten en dan zal je denk ik rond een c uitkomen. Het valt bij iedereen anders dus zeker weten doe je het nooit.

Maar geloof me achteraf wilde (bijna) iedereen groter, dus ik zou nooit voor minder gaan, maar dat is mijn mening :141:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat zo Vlinder. Mijn cc's zitten er nog gewoon in hoor. Ben nu toch zeker 3 maanden po. Waar zou ik ze dan toch gelaten hebben? Ik zou idd voor meer cc's gaan. Alhoewel de pc mij het niet deed aanraden omdat het er bij mij dan super onnatuurlijk eruit zou komen te zien. Meer het Amerikaanse opgeplakte ballen effect. Naja dat vond ik toch niet echt geweldig. Achteraf heb ik spijt dat ik niet meer cc's genomen heb hoor. Ben niet ontevreden maar had ze toch graag wat groter gewild. Misschien over een jaartje of twee en wisseltje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank u dames

ik heb een a-ke en wil een normale buste .

want mijn ene borst is groter dan de andere ,wat niet leuk is als je een niewe bh gaat kopen :angry:

wil een volle b kleine c.

maar weet niet goed wat te nemen ??? men vriend raad me 240 ene kant en 220 andere kant aan .

achter de spier worden ze geplaatst. :unsure:

alvast bedankt dames :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Porsiake

toch nu maar eens de stap genomen eens op consult te gaan?

je tubde nogal weken terug hahahahaha

welke arts ben je geweest?

en vertrouw je arts,die hebben er kijk op en tenslotte voor geleerd.je zult echt waar geen grote joekels krijgen met dat aantal cc,s,dat is onmogelijk,en een C of D klinkt al enorm,maar niet vergelijkbaar als met een echte C of D,want echte borsten in die maat zijn groter :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Posiake,

Zo te zien heb je je topic al terug gevonden! :)

Vertrouw gewoon op je pc, dan komt het goed, jouw vriend kan echt niet zelf inschatten wat jij nodig zou hebben om op die B/C te komen, een pc kan dat echt goed inschatten en de cc's op zich zeggen niet zoveel, het is het resultaat wat telt!

Gewoon vertrouwen en dan komt het goed! Zoals Moontje zegt, zul je niet gauw heel grote borsten eraan over houden die onnatuurlijk bij je staan.

Succes met je beslissing!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid,

Nou we lijken heel erg op elkaar met postuur, ik ben 1.76 en weeg 57 kg

Ik heb 325 cc en ben naar een Volle d gegaan! Ik wilde een C maar ik ben blij dat het iets groter is uitgevallen, we zijn best groot dus valt best mee hoor ;)

Ben er heelblij mee! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Posiake,

Mij is verteld dat ik met 350cc van een 75A naar een volle C, kleine D cup zou gaan.

Ik krijg dan Dual plane, dus half achter de borstspier.

Om je een beetje een indicatie te geven.

Hoewel het volgens mij wel per persoon verschillend is.

Succes ermee meid!

Groetjes Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geef gewoon bij je pc aan wat je wilt en ga af op zijn advies.

Dat echte borsten groter lijken vind ik pure onzin. Het heeft er eerder mee te maken dat de meeste vrouwen een verkeerde beha maat dragen, een 80B wanneer ze bijv. een 70D zouden moeten dragen. D is gewoon helemaal niet zo groot. In de media wordt D ook altijd als groot aangeduid terwijl terwijl Tatiana een F schijnt te hebben. Ik heb ook 70 D en 75 C beha's maar wil toch een vergroting want zowel bloot als aangekleed zou ik het op een B'tje schatten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoeveel cc heb cinta??? aub en heb je soms foto's

<_< porsiake

Cinta heeft 300cc gekregen, voor foto's moet je haar een pbtje sturen. Maar houd er rekening mee dat zij vertrok van een 70C, dus is niet echt te vergelijken met jouw situatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Snoetje

Ik had een aantal jaar voor mijn bv een cup 75D, is opgemeten. Die borsten zagen er groter uit dan wat ik nu heb, een 75 F. Niet alleen ik zie dat, maar ook mijn omgeving, vooral als ik foto's vergelijk van toen en nu...ik heb ook wat foto's van die tijd in de gallerij staan.

Mijn zusje heeft een natuurlijke 75F en we dragen nu dezelfde bhmaat. (ook zij heeft ze laten opmeten) Als wij naakt samen voor de spiegel staan en we vergelijken onze borsten dan lijken die van haar een stuk groter, terwijl als we een bh aanhebben, onze beide bh's goed zitten.

In onze gevallen geldt dus wel dat natuurlijke borsten groter ogen dan protheseborsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echte borsten in een cup zijn echt wel groter dan een protheseborst in die maat,is een feit,en ze zijn niet alleen groter,ze ogen ook beduidend groter,de echte!

een protheseborst is gewoon niet vergelijkbaar als een echte.

mijn moeder heeft een 80C van dr zelf,en ik had na me eerste bv een 75a80C nou het leek buitenverre van op elkaar qua grote,en we droegen toch echt dezelfde bh,s ook merk zelfs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt hoor!

Een vriendin van mij had 75 C en die lijken net zo groot als die van mij en ik zit aan 75 D/E.

Het val me ook op dat wanneer je om een cup vraagt je altijd 1 groter uitkomt zou dit express zijn?

Je vraagt om een C krijg je een D, maar het lijkt wel een C :blink:

Oke kom ik met mn theorieen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar de bovenkant zit toch ook nooit in je beha?

Ja ik weet het niet hoor, ik denk echt dat het per vrouw verschillend is. misschien dat hangende borsten groter zouden kunnen lijken. Siliconen hangen (gelukkig) over het algemeen wat minder. En in een low profile zou je meer breedte nodig kunnen hebben en daardoor snel een grotere cupmaat nodig hebben maar aan de andere kant low medium of high wordt mede bepaald diir je borstkas. Maar een vriendin van mij heeft 75E siliconenborsten en ze lijken bloot en aangekleed echt huge!! Zou dr serieus op een G schatten. Mijn natuurlijke 75C, soms 70D lijkt bloot en aangekleed slechts een klein B'tje (na zwangerschappen). Ik krijg een high profile prothese van ongeveer 240 cc die de boel weer als voorheen op een grote, natuurlijk ogende C moet brengen.

Nouja ik zie het wel, alles beter dan nu in elk geval!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oja vergeet ik nog. Afgelopen zomer was ik bij de lingeriewinkel en daar stond een heel bijdehante, maar heel hulpvaardige meid. Beha zat niet goed en zij kwam met een D cup aan, die zat wel goed. Bij het afrekenen zei ik dat ik toch wel weer wat bijgetrokken moest zijn sinds ik volledig gestopt was met borstvoeding. Ja zei ze je zou van mij toch ook niet denken dat ik een E heb. Ik dacht nee, inderdaad niet, verre van...... Niet gezegd natuurlijk maar anyway het was ''spaghettihemdjes-weer' en ik denk niet dat die nep waren...

Wat ik zeggen wil is zet maar eens 10 dames met een echte 75C naast elkaar, die zijn ook allemaal verschillend. Ik denk ook dat wij veel meer met onze borsten bezig zijn en misschien zo kritich kijken en twijfelen of ze wel groot genoeg zijn geworden dat dit ook meeweegt.

En....... ik vind protheseborsten vaak veel mooier van vorm! Dat hebben we (ik nog niet maar vanaf 8 april) dan weer heel erg mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

kent soms iemand het merk sebbin van prothese ???

want vind hier niet veel over hoor toch niet op de site!!! :mellow:

laat maar horen hoor .porsiake

hALLO?

Ik heb 330 cc rond van het merk sebbin, ik vind ze heel mooi en heel natuurlijk uitzien, volgens mijn vriend kan hij niet voelen dat er prothesen in zitten, behalve dan dat ik stevige borsten heb voor mijn leeftijd lol.

Ben nu bijna 6 weken PO en super gelukkige met mijn mooie boezem.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.