Ga naar inhoud

Annuh : 17 februari 2018 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste Reactie

@Vlinder07 hai! Oorzaak hebben we niet echt besproken. Alleen hoe te handelen en ik moest ze laten zitten. Het was binnen een paar dagen ingedroogd en weg. Ik mocht ze niet doorprikken. Maar ik had vocht en geen bloedblaren. Ik weer niet wat voor blaren jij hebt? 

 

Na 2 weken was ik wel pleistervrij waardoor het sneller herstelde. moet jij de pleisters nog dragen? Misschien kan je jouw PC even bellen  en vragen om zijn advies? Iedereen adviseert toch anders... 

 

succes en hoop voor je dat het snel over is. Blaren zijn soms best pijnlijk.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-2-2018 om 12:23 zei Annuh:

Ik zie er best tegen op weer naar mijn werk gaan: Mijn boobies staan nog erg hoog en mijn tepels wijzen naar omlaag zeg maar. Als ik me aankleed zie je mijn tepels gewoon door mijn kleding en heen en de verhouding is gewoon niet mooi. Ik wil dit dus echt niet als ik naar mijn werk gaan. Wie heeft hier tips voor?

 

Voor de meiden die wat verder zijn: hoe heb jij dit aangepakt?

Hii,

ben benieuwd of het al beter is met de verhouding zeg maar. Ben nu 4 dagen po en vind het ook echt nog niet mooi. Van boven zijn ze vol maar als je van opzij kijkt zie je dat Mn tepels naar beneden wijzen en de protheses echt alleen boven zitten en niet onder zeg maar. Ziet er zo stom uit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Annuh:

@Vlinder07 hai! Oorzaak hebben we niet echt besproken. Alleen hoe te handelen en ik moest ze laten zitten. Het was binnen een paar dagen ingedroogd en weg. Ik mocht ze niet doorprikken. Maar ik had vocht en geen bloedblaren. Ik weer niet wat voor blaren jij hebt? 

 

Na 2 weken was ik wel pleistervrij waardoor het sneller herstelde. moet jij de pleisters nog dragen? Misschien kan je jouw PC even bellen  en vragen om zijn advies? Iedereen adviseert toch anders... 

 

succes en hoop voor je dat het snel over is. Blaren zijn soms best pijnlijk.

 

Dankjewel! Het is een allergische reactie van de pleisters. Dus die moet ik er niet meer op plakken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei RKF:

Hii,

ben benieuwd of het al beter is met de verhouding zeg maar. Ben nu 4 dagen po en vind het ook echt nog niet mooi. Van boven zijn ze vol maar als je van opzij kijkt zie je dat Mn tepels naar beneden wijzen en de protheses echt alleen boven zitten en niet onder zeg maar. Ziet er zo stom uit. 

Dat heeft even tijd nodig... geduld is hiervoor het sleutelwoord. Je bent ps 4 dagen po meid.... kan nog wel even duren. Ze kunnen dagelijks veranderen zodra het proces van drop & fluf is gestart...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei RKF:

Hii,

ben benieuwd of het al beter is met de verhouding zeg maar. Ben nu 4 dagen po en vind het ook echt nog niet mooi. Van boven zijn ze vol maar als je van opzij kijkt zie je dat Mn tepels naar beneden wijzen en de protheses echt alleen boven zitten en niet onder zeg maar. Ziet er zo stom uit. 

Hai Meis, ik voeg je toe aan mijn album, dan kan je meekijken. Het is al een stuk beter hoor, maar geduld is echt de sleutel hier. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Boobs2015:

Dat heeft even tijd nodig... geduld is hiervoor het sleutelwoord. Je bent ps 4 dagen po meid.... kan nog wel even duren. Ze kunnen dagelijks veranderen zodra het proces van drop & fluf is gestart...

 

1 uur geleden zei Annuh:

Hai Meis, ik voeg je toe aan mijn album, dan kan je meekijken. Het is al een stuk beter hoor, maar geduld is echt de sleutel hier. 

Geduld echt hè! Haha 

bedankt voor jullie antwoord! 

Ik heb geduld.. ;-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
10 uur geleden zei Marijes:

Hoi annuh,

zou ik mee mogen kijken in je album?

Als ik het zo lees heb je dezelfde voorsituatie als mij.

Bij mij word 400cc geplaatst, al twijfel ik nog wel of ik misschien niet 425 of 450 moet doen.. 

Groetjes linda

Hai Linda.  Ik heb je toegevoegd, ik

ben heel blij met mijn keuze. Ik twijfelde eerst tussen 450 en 500 en 450 gekozen en ben blij dat 450 koos. Aankomend weekeinde tweede controle en zal dan ook een update schrijven. 

 

Succes met je keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Marijes:

Bedankt voor je berichtje! 

:rolleyes: je ziet ze met de dag echt steeds mooier worden. 

Ze staan ook mooi dicht bij elkaar, dat wil ik ook heel graag! 

Volgende week gesprek met de pc, ga ik het er eens met hem over hebben.. 

 

 

 

Vandaag 6 wkn po foto geplaatst. Het verschil is idd enorm groot met dag 1 en ze worden steeds zachter en mooier. Waar ik in het begin dacht... OMG waar ben ik aan begonnen, ben ik nu steeds blijer. Gelukkig staan ze inderdaad redelijk dicht bij elkaar. Naar dat kon ik denk ook niet anders omdat de protheses anders onder mijn oksels zouden terecht komen. ;-) Ik vind ze nog wel huge hoor. Draag ook nog steeds niet mijn strakke shirtjes. Komt ook omdat ik behoorlijk ben aangekomen en ik echt terug in het regime moet en daar heb ik moeite mee. :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sunnyangel:

Hoi @Annuh mag ik ook in je album kijken?

Wordt 7 Mei geholpen vindt het super spannend

 

het is ook heel spannend en het aftellen is begonnen...

ik heb je toegevoegd, door wie wordt je geopereerd en voor hoeveel cc ga je? dual voor voor? 

 

Haha ik ben dus een nieuwsgierigaagje. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wordt via DG geopereerd door dr Damen  ( helaas kan ik hier weinig over hem terug vinden, ikzelf vond het een hele fijne en prettige man tijdens het consult dus hopelijk geeft hij mij mooie bobbies ) ik krijg 400 of 425 dat laatste is de max dus ik twijfel nog, volgens de art is het maar mm werk ze worden Dual plane geplaatst en het is de cohensive II  ( ben zelf 1.71 en 59 kg )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.