Ga naar inhoud
Borsten Forum
Mrs.

Mrs. : 25 april 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael

Aanbevolen berichten

22 uur geleden zei Summer18:

Wauw heel mooi geworden @Mrs.!! Dankjewel voor het toevoegen.

Onze voorsituatie is inderdaad heel verschillend maar vind het fijn om te zien dat hij mooi borsten maakt en de littekens zien er ook heel netjes bij je uit!

Xx

Dankjewel meis! Ja hij heeft echt prachtwerk geleverd!^_^

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
21 uur geleden zei Lottie.:

@Mrs. heb je hele topic gelezen. Fijn dat je alles zo uitgebreid deelt! Ik twijfel nog steeds over een BV. Ben wel fanatiek aan het meelezen op het forum. Zoveel info....

Jouw voorsituatie komt aardig overeen met mijn figuur. Zou ik in je album mogen kijken? 

Liefs Lottie

Hey Lottie!

Hihi leuk dat je het zegt!^_^ Ik heb ook een hele tijd getwijfeld. Neem gewoon je tijd. Geen overhaaste beslissingen nemen want het is nogal wat! Al moet ik zeggen dat ik spijt heb dat ik het niet eerder heb gedaan haha.:blush:

Ik ga je toevoegen en hoor graag van je!

Liefs

Xoxo

6 uur geleden zei BlooB:

Hoi @Mrs.! Ik heb ook je topic gelezen. Heel leuk:lol: Ik word zelf volgende week door Dr. Straten geopereerd. Zou ik mee mogen kijken in je album?:blush: ben wel heel benieuwd geworden

Ohhh wat spannend meis! Ik las dat je al een hele tijd aan het sparen bent en nu is het bijna zover!:63: Hoeveel cc ga je krijgen? En wat is je voorsituatie?

Frans gaat het hoe dan ook prachtig maken! Snap dat je nieuwsgierig bent hihi dus ik zal je toevoegen. Voeg je mij ook toe zodra je een album hebt? Vind het altijd leuk om Frans zijn "werk" te zien.

Ik hoor graag van je meis!

Liefs

Xoxo

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi meis,

ook ik heb 12 pagina’s van dit topic doorgelezen, ik voelde zoveel herkenning! En wat zijn ze mooi in dat zwarte topje, zo natuurlijk! Ik heb binnenkort mijn consult bij Frans en ben heel benieuwd naar zijn werk. Zou ik misschien in je album mogen kijken?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja zeker!:lol: Heel veel zin in,maar wel spannend natuurlijk:blush: Ik krijg 350cc en 400cc rond cohesive ll. Ik ben 1.74 lang en weeg ongeveer 58 kg. Heb nu ongeveer een 70b.

Dankje voor het toevoegen! Zal strakjes nog eventjes kijken, ben idd heel nieuwschierig:D Als ik eenmaal een album heb zal ik je toevoegen!^_^

xx!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Mrs. oké kon het toch niet laten om meteen te kijken:44::P

maar wouw ziet er heel erg mooi uit zeg! Ik hoop dat ze bij mij ook zo worden!:blush:

xx!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uur geleden zei Mrs.:

Hey Lottie!

Hihi leuk dat je het zegt!^_^ Ik heb ook een hele tijd getwijfeld. Neem gewoon je tijd. Geen overhaaste beslissingen nemen want het is nogal wat! Al moet ik zeggen dat ik spijt heb dat ik het niet eerder heb gedaan haha.:blush:

Ik ga je toevoegen en hoor graag van je!

Liefs

Xoxo

Ohhh wat spannend meis! Ik las dat je al een hele tijd aan het sparen bent en nu is het bijna zover!:63: Hoeveel cc ga je krijgen? En wat is je voorsituatie?

Frans gaat het hoe dan ook prachtig maken! Snap dat je nieuwsgierig bent hihi dus ik zal je toevoegen. Voeg je mij ook toe zodra je een album hebt? Vind het altijd leuk om Frans zijn "werk" te zien.

Ik hoor graag van je meis!

Liefs

Xoxo

@Mrs. leuk dat je me wilt toevoegen! Het is volgens mij niet goed gegaan want kan je album nog niet bekijken ;-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uur geleden zei Poekie:

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Ik heb over 2 weken consult bij Frans straten, heb er wel gezinde spanning van zeg maar. Zou ik ook in je album mogen kijken? 

Ohhh leuk:63:!! Je gaat het vast super vinden! Ik ga je toevoegen en ik hoor graag hoe je het hij Frans vond!

Liefs!

Xozo

1 uur geleden zei fitgirlkim:

Hoi meis,

ook ik heb 12 pagina’s van dit topic doorgelezen, ik voelde zoveel herkenning! En wat zijn ze mooi in dat zwarte topje, zo natuurlijk! Ik heb binnenkort mijn consult bij Frans en ben heel benieuwd naar zijn werk. Zou ik misschien in je album mogen kijken?

Aaah dankjewel meis! Superlief!:53:

Ik ga je toevoegen.Je gaat het consult vast fantastisch vinden. Opeens heb je boobs!!! Laat je me wetem hoe het was bij Frans? En of je in mn album kon?

Liefs!

Xoxo

28 minuten geleden zei BlooB:

Ja zeker!:lol: Heel veel zin in,maar wel spannend natuurlijk:blush: Ik krijg 350cc en 400cc rond cohesive ll. Ik ben 1.74 lang en weeg ongeveer 58 kg. Heb nu ongeveer een 70b.

Dankje voor het toevoegen! Zal strakjes nog eventjes kijken, ben idd heel nieuwschierig:D Als ik eenmaal een album heb zal ik je toevoegen!^_^

xx!

14 minuten geleden zei BlooB:

@Mrs. oké kon het toch niet laten om meteen te kijken:44::P

maar wouw ziet er heel erg mooi uit zeg! Ik hoop dat ze bij mij ook zo worden!:blush:

xx!

@BlooB Dat klinkt als een mooie maat! Dat gaan vast hele mooie borsten worden meis, geen zorgen!:57:

hihi dankje:53:!! Ik hoop het ook voor je!

Liefs!

Xoxo

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 minuten geleden zei Lottie.:

@Mrs. leuk dat je me wilt toevoegen! Het is volgens mij niet goed gegaan want kan je album nog niet bekijken ;-)

Oeps sorry!!! Ik had Lottie zonder punt toegevoegd:blush: Als het goed is kan je er nu wel in!^_^

Liefs!

Xoxo

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
6 minuten geleden zei Mrs.:

Ohhh leuk:63:!! Je gaat het vast super vinden! Ik ga je toevoegen en ik hoor graag hoe je het hij Frans vond!

Liefs!

Xozo

Aaah dankjewel meis! Superlief!:53:

Ik ga je toevoegen.Je gaat het consult vast fantastisch vinden. Opeens heb je boobs!!! Laat je me wetem hoe het was bij Frans? En of je in mn album kon?

Liefs!

Xoxo

@BlooB Dat klinkt als een mooie maat! Dat gaan vast hele mooie borsten worden meis, geen zorgen!:57:

hihi dankje:53:!! Ik hoop het ook voor je!

Liefs!

Xoxo

Ik laat het je zeker weten! Vind het heel spannend maar heb er onwijs veel zin in. Ik kan in je album komen en wauw wat heb jij een mooi lichaam en die borsten zijn perfect. Nu durf ik mij wel aan Frans over te laten! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
16 uur geleden zei fitgirlkim:

Ik laat het je zeker weten! Vind het heel spannend maar heb er onwijs veel zin in. Ik kan in je album komen en wauw wat heb jij een mooi lichaam en die borsten zijn perfect. Nu durf ik mij wel aan Frans over te laten! 

Jaa doen hoor!!:lol: Het consult ga je vast superleuk vinden!

Aah meis wat een supermooi compliment! Echt lief!:wub:

Je kan je boobies zeker aan Frans overlaten!^_^

Liefs!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bedankt dat ik in je album mag kijken. Echt heel mooi! Welke cup heb je nu uiteindelijk? Cc zeg me niet zoveel Wij hebben hetzelfde figuur/cup  en vind het zo erg mooi staan in verhouding. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 19-6-2018 om 21:46 zei Lottie.:

@Mrs. een heel mooi resultaat tot nu toe! Kan me voorstellen dat je er blij mee bent:-)

Jaa heel erg! Lief dankjewel!:53:

39 minuten geleden zei Poekie:

Bedankt dat ik in je album mag kijken. Echt heel mooi! Welke cup heb je nu uiteindelijk? Cc zeg me niet zoveel Wij hebben hetzelfde figuur/cup  en vind het zo erg mooi staan in verhouding. 

Graag gedaan hoor-_-! Ahw dankjewel! Lief van je!:53:

Cc zegt niks! Ik heb 390cc gehad maar dat zou bij iemand van 1.60 heel anders (veel groter) ogen dan bij mij mey mijn lengte.(1.78) ook hangt het van je voorsituatie af. Ik heb nu een 70E. Dat klinkt mega maar een 70E is natuurlijk hetzelfde als een 75D en een 80C als je kijkt naar cup! Ik vind dat het voor het oog een mooie C is. (protheses vullen de cups nou eenmaal sneller:blush:)

Liefs!

Xoxo

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
23 uur geleden zei Mrs.:

Cc zegt niks! Ik heb 390cc gehad maar dat zou bij iemand van 1.60 heel anders (veel groter) ogen dan bij mij mey mijn lengte.(1.78) ook hangt het van je voorsituatie af. Ik heb nu een 70E. Dat klinkt mega maar een 70E is natuurlijk hetzelfde als een 75D en een 80C als je kijkt naar cup! Ik vind dat het voor het oog een mooie C is. (protheses vullen de cups nou eenmaal sneller:blush:)

Liefs!

Xoxo

Ja daar kwam ik ook achter afgelopen week.

ben aankomende dinsdag 6 wken PO en dacht al mooie bhs te shoppen.

had mezelf geschat op een 75 E. tot ik die aan deed en dacht HELLPPP .. over na  75F ik schrok van de bh toen ik hem zag, eenmaal aan zat hij prachtig.    maar zo op het zicht is het totaal geen grote overdreven borst.

zelf vrienden en familie zeggen weinig verschil te zien. was ook mijn bedoeling, heb ook niet gekozen voor HIgh profile.. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 21-6-2018 om 12:18 zei Mrs.:

Liefs!

Xoxo

Wat fijn dat het herstel zo goed verloopt! Kun je inmiddels weer alles wat je daarvoor kon? En hoe voelt het aan, voel je de implantaten zitten?

Ik heb maandag mijn consult bij F Straten gehad. Was echt heel heftig om te passen, kreeg meteen tranen in mijn ogen en was echt overdonderd hoe het was om opeens borsten te hebben. Mijn figuur was opeens helemaal in verhouding.

Het was alleen zo intens allemaal dat ik niet alles heb meegekregen (gelukkig was mijn vriend erbij) en er ook niet goed uit kwam welke maat ik zou willen. We kwamen op 390 cc of 440 cc uit, maar ik vond dat allebei zo mooi dat ik nog geen keuze heb gemaakt. Net als jij anatomisch Mentor trouwens.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com