Ga naar inhoud

ProudMum : 14 december 2017 : Dr. Wilmink : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

 

ik ben dus nieuw hier... en afkomstig van België, op 14/12/2017 mijn operatie gehad bij dokter Wilmink in de Velthuiskliniek. Bij mij werden de Mentor protheses geplaatst, 295cc

ik zit nu op 5w post-op en ben al ontzettend tevreden over het resultaat... wat een verademing om eindelijk een mooie boezem te hebben die bij mijn lichaam past!

momenteel bereid ik me helemaal voor op mijn eerste lingerie-koopsessie! Benieuwd op welke maat ik ga uitkomen :-)

Tips And tricks zijn altijd welkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Wat spannend zeg! Van welke maat/situatie kom je?

ik ben donderdag aan de beurt en krijg ook 295cc! Anatomisch Mp dp bij Velthuis in Amsterdam. Vind het heeeel spannend! Hoe heb jij het ervaren? Heb je ook het oefenprogramma gehad?

 

alvast veel plezier ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kwam van een kleine A cup en gok dat ik richting C-D cup zal gaan.

Ik kan enkel met veel lof spreken over de voorbereiding, de dag van de operatie en nazorg... Ik werd helemaal gerustgesteld, iedereen ontzettend vriendelijk. Een echte aanrader! Ik werd geopereerd in Eindhoven.

 

Heel erg veel succes met de operatie en geniet ervan! Klinkt misschien wat gek maar je zal ontzettend tevreden, zijn nadien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, ik heb op 6 feb mijn operatie bij Velthuis. Ik kies ook voor anatomisch dual plane geplaatst. Ik twijfel alleen tussen 295 en 330cc. Ik lees vooral dat je dan voor de grootste moet gaan...ik ga dus nog een nieuwe passessie plannen. Ik kom van een kleine a-cup na twee zwangerschappen en wil naar een flinke C of kleine D. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jolly83:

Hoi hoi, ik heb op 6 feb mijn operatie bij Velthuis. Ik kies ook voor anatomisch dual plane geplaatst. Ik twijfel alleen tussen 295 en 330cc. Ik lees vooral dat je dan voor de grootste moet gaan...ik ga dus nog een nieuwe passessie plannen. Ik kom van een kleine a-cup na twee zwangerschappen en wil naar een flinke C of kleine D. 

Hey ik heb 330 anatomisch voor de spier gekregen en ze hebben aangegeven dat ik een c cup ga krijgen. Ik kom van een 75a. Ik zou dan voor de 330 gaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei prix:

Hey ik heb 330 anatomisch voor de spier gekregen en ze hebben aangegeven dat ik een c cup ga krijgen. Ik kom van een 75a. Ik zou dan voor de 330 gaan. 

Vind t gewoon zo raar om ineens zulke grote borsten te hebben, haha!! Maar went heel snel heb ik begrepen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-1-2018 om 21:23 zei Jolly83:

Vind t gewoon zo raar om ineens zulke grote borsten te hebben, haha!! Maar went heel snel heb ik begrepen?

Ja het went idd snel. 1e dag po dacht wow had niet groter moeten gaan of ze scheuren eraf. Nu 2 weken po had het wel een maatje groter gemogen. Desondanks ben ik nog steeds blij en benieuwd wat het eind resultaat wordt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-1-2018 om 16:30 zei Jolly83:

Hoi hoi, ik heb op 6 feb mijn operatie bij Velthuis. Ik kies ook voor anatomisch dual plane geplaatst. Ik twijfel alleen tussen 295 en 330cc. Ik lees vooral dat je dan voor de grootste moet gaan...ik ga dus nog een nieuwe passessie plannen. Ik kom van een kleine a-cup na twee zwangerschappen en wil naar een flinke C of kleine D. 

Hey ik had eerst ook een a-cup. Heb 295cc anatomisch dual plane gekregen en bij bh’s shoppen bleek ik een D75 te hebben (voorlopig dan). Dit lijkt echter een stuk kleiner hoor! Je went uiteraard ook erg snel aan je maat, maar een ‘neppe’ borst in een D cup ziet er kleiner uit dan een ‘echte’ borst D-cup. Geen idee waarom dit zo is eigenlijk. Ik denk dat die paar cc meer niet een wereldverschil maken. Hierdoor zou ik kiezen voor 330! Maar is uiteraard jouw eigen keuze :). 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb uiteindelijk 375 cc dual planes erin gekregen maar ze lijken steeds kleiner te worden. Ben nu 8 dagen po. Veranderen de borsten nog? In de zin van dat ze voller gaan ogen? Ik had een kleine 75 b. Linkerborst hangt lager althans het litteken zit veel lager ten op zichte van de rechter. Litteken zit echt op de huid onder mijn borst. Wie herkent dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei MayaTerLaar:

Hey ik had eerst ook een a-cup. Heb 295cc anatomisch dual plane gekregen en bij bh’s shoppen bleek ik een D75 te hebben (voorlopig dan). Dit lijkt echter een stuk kleiner hoor! Je went uiteraard ook erg snel aan je maat, maar een ‘neppe’ borst in een D cup ziet er kleiner uit dan een ‘echte’ borst D-cup. Geen idee waarom dit zo is eigenlijk. Ik denk dat die paar cc meer niet een wereldverschil maken. Hierdoor zou ik kiezen voor 330! Maar is uiteraard jouw eigen keuze :). 

 

Xx

@MayaTerLaar; dank voor je bericht! Ik heb sowieso morgen nog een passessie met 3D scan. Hopelijk helpt dat bij het maken van mijn beslissing. 

Heb jij misschien foto’s die ik zou mogen zien :blush:??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.