Ga naar inhoud

Simone : 10 januari 2011 : Dr.van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Roline,

het gaat wel redelijk met me!! Ik heb sinds vannacht eindelijk eens goed en lang geslapen. Ik kan nog niet zelf uit bed komen maar het gaat allemaal steeds beter!

Mijn borsten beginnen al iets te zakken maar zitten nog steeds veel te hoog!! Maar dat heeft denk ook wel een paar weken nodig!

Hoe gaat het met jou???

Liefs Simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Simone,

met mij gaat het eigenlijk hetzelfde. Ik kan ook niet zelf uit bed komen en mijn borsten zitten ook nog heel hoog.

Ik hoop dat ze snel wat gaan zakken, dan ziet het er denk ik gelijk veel mooier uit.

Maar ja, daar zullen we inderdaad geduld voor moeten hebben.

Ik heb alleen heel veel last van die rotbh van de kliniek.

Dat ding zit loeistrak en ik heb telkens jeuk onder die bh.

Maar ja, ik hoop dat als alles wat minder gezwollen is, dat die bh ook beter zit.

Slik jij ook nog zoveel paracetamol?

Ik neem nog steeds elke 6 uur 2 stuks paracetamol. Anders heb ik toch nog best veel pijn.

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roline,

die BH van mij zit ook super strak!! Ik heb ook nog zo'n band onder mijn oksels zitten welke alles naar beneden moet drukken en deze doet helemaal pijn!

Ik slik zelfs om de 4 uur 2 paracetamol om het goed uit te kunnen houden.

Ik heb wel een t-shirtje onder mijn bh gedaan zodat de bh niet te veel in pijn vel snijdt....

Wel irritant he dat je zo weining zelf kan..??

Nu maar hopen dat het elke keer een stukje mooier wordt zodat we weten waarvoor we het doen!

Liefs Simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Simone,

o, dan heb jij blijkbaar toch meer last als ik, want 6 uur is voor mij goed te doen.

Ben je de deur al uit geweest?

Ik ben zelf vanochtend even weg gegaan en dat ging prima.

Misschien als het morgen beter weer is dat ik wel even ga wandelen ofzo. Even frisse lucht.

Ik vind het ook irritant hoor dat ik verder niks kan.

Maar ja, het is voor een goed doel dus we moeten even doorzetten.

Hoe heb jij trouwens een t shirt aangekregen? Ik heb alleen maar vestjes aan, want ik kan mn armen niet omhoog doen om shirtjes aan te doen.

Beperkte kledingkeus dus op het moment.

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roline,

Ik pak gewoon om de 4 uur paracetamol of ik wel of geen pijn heb, dat werd aangeraden! Toevallig werd ik vannacht wel om de 4 uur wakker... misschien is mijn lichaam al aan het wennen om om de 4 uur pijnstillers te krijgen!

Ik ben de deur nog niet uitgeweest, ik ga denk ik morgen ook even een klein stukje wandelen. Maar dat ligt wel aan het weer!!

Ik draag nu een spagettiband truitje onder mijn bh, waar ik gewoon ingestapt ben en dus vanaf mijn voeten aan heb gedaan. Ik heb nu steeds iets grotere shirtjes aan welke ik over mijn kont heen krijg... kan idd geen kleren over mijn hoofd heen aan doen.

Gelukkig heb ik een aantal vestjes welke ik goed pas, alleen zie je die band steeds zitten. Ben benieuwd of ik wat truien aan kan als ik weer moet gaan werken!!

Liefs Simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ja dat hoopte ik ook al, ik zie mezelf al zitten met die bh er half bovenuit. Je moet zowat een coltrui aan doen om dat ding niet te kunnen zien. Maar goed ik hoef pas de 24e weer te beginnen.

Wanneer mag jij weer aan het werk?

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een onderbreking ! gheghe

Ten eerste ... GEFELICITEERD !

Ik ben heel blij dat alles goed gegaan is .

:14: (= jaloers)

Ik word zelf 24 Jan. geholpen door Mister Van Onselen !

Ik denk dat ik volgende week (hopenlijk) de tijd door ga krijgen per brief .

Alleen vraag ik me af wat je precies meekrijgt na de operatie :P

BH + band , maar ook nog iets van pijnstillers ?

Volgens mij is het wel verteld , maar ben van de zenuwen alles vergeten denk ik , haha :rolleyes:

Ik kan me er nog helemaal geen voorstelling van maken hoe het allemaal gaat ...

Oh oh ... en Bocholt ... makkelijk te vinden , netjes , en niet raar dat het in een winkelstraat zit ?

Sorry als ik je verveel met deze/mijn vragen !

Maar ben ZO benieuwd :D

en toch ook lid van het ACCZ-Clan

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Roline,

ik ga de 24e ook pas weer werken, dan worden ook de hechtingen er pas uit gehaald! Ik hoop dat het dan lukt om een coltrui te dragen, anders zie je het bij mij ook zitten!!

Liefs Simone

@ lairenuriel...??

Over anderhalve week al, vliegt voorbij!! Bij mij mogen dan de hechtingen eruit!

Als je wakker wordt na je operatie heb je de BH en de band al om. De kliniek is heel erg netjes en je merkt er niets van dat het zich in een winkelstraat bevind. Als je een navigatie hebt kun je het heel makkelijk vinden.

Je krijgt voor de operatie een pijn stiller en daarna moet je paracetamol slikken, gewoon een hoop inslaan van te voren!

De operatie zelf valt echt reuze mee! Maak je daar maar niet te druk over, de eerste paar dagen zijn zwaarder... maar gelukkig vind ik dat ook nog wel meevallen!

Als je nog vragen hebt gewoon stellen!

Liefs Simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@ Roline,

ik ga de 24e ook pas weer werken, dan worden ook de hechtingen er pas uit gehaald! Ik hoop dat het dan lukt om een coltrui te dragen, anders zie je het bij mij ook zitten!!

Liefs Simone

@ lairenuriel...??

Over anderhalve week al, vliegt voorbij!! Bij mij mogen dan de hechtingen eruit!

Als je wakker wordt na je operatie heb je de BH en de band al om. De kliniek is heel erg netjes en je merkt er niets van dat het zich in een winkelstraat bevind. Als je een navigatie hebt kun je het heel makkelijk vinden.

Je krijgt voor de operatie een pijn stiller en daarna moet je paracetamol slikken, gewoon een hoop inslaan van te voren!

De operatie zelf valt echt reuze mee! Maak je daar maar niet te druk over, de eerste paar dagen zijn zwaarder... maar gelukkig vind ik dat ook nog wel meevallen!

Als je nog vragen hebt gewoon stellen!

Liefs Simone

hallo damens ik zie dat jullie allen in duits zijn behandelt

hoe is het te vinden en het probleem is dat ik waarschijnlijk met het openbaar vervoer heen moet vanwegen werk me zus met auto, moeder durft niet te rijden in duitsland,., maar is het met openbaarvervoer ook makkelijk te berijken. en praten ze geen nl. en natuurlijk gefeliciteeeeeeerd met je boobs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

ik heb geen idee hoe je daar met het openbaar vervoer kan komen... meestal moet je er al erg vroeg zijn ( ik om 06.15 uur ) en dan rijd het openbaar vervoer nog niet. Ook mag je van de kliniek niet met het openbaar vervoer naar huis... en ik kan je zeggen dat wil je ook echt niet na de operatie!!! Zeg maar tegen je moeder dat de wegen in Duitsland beter zijn dan in Nederland ;-) en het is maar 15 minuten de grens over...

Je krijgt een routebeschrijving van de kliniek maar een tomtom is wel handig!!

Kan er geen vriendinnetje met je mee welke kan rijden..??

Wanneer is de grote dag..?? Succes!!

Liefs Simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai simone ik word wel opgehaalt hoor hahah dat laat ik niet gebeuren echt niet. maar ik moet heen met het openbaar vervoer want als ik met de auto ga dan kan niemand mijn auto terug rijden.maar misschien moet ik tog proberen dat iemand mij kan komen halen

tanxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.