Ga naar inhoud

Simone : 10 januari 2011 : Dr.van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben Simone en 26 jaar. Zoals bijna iedereen hier ben ik ontevreden over mijn borsten. Ik ben 1.76 groot en weeg 75 kilo, heb maat 40 dus een redelijk normaal figuur. Het enigste wat niet klopt zijn mijn bosten, heb nu cup 80A wat echt niet in verhouding is!

Daarom heb ik 4 consulten gehad bij verschillende arsten waaronder bij dr. van Onselen ( accz kliniek ). Hier had ik zo'n goed gevoel bij waardoor ik heb besloten een borstvergroting te doen en wel op maandag 10 januari 2011!! Erg spannend....

ik krijg 430 cc anatomisch dual plane. Ik hoop een volle C of een D cup te krijgen... Omdat 430 cc zo groot klinkt ben ik wel een beetje bang dat ze te groot worden. Ik heb gepast en de prothese gekozen welke ik het mooist vond staan ( en natuurlijk advies gehad van een vriendinnetje ) en kreeg daarna pas te horen welke maat het werd en de hoeveelheid cc.

Ik heb er echt super veel zin in!! Zie alleen wel tegen de herstelperiode op... Ik heb twee weken vrij en doe daarna 4 weken rustig aan op het werk ( heb een redelijk fysieke baan )

Ik woon alleen en heb daardoor wat minder hulp, hebben jullie hier nog tips voor?? Bijvoorbeeld mbt douchen, aankleden, haar doen ed? En wanneer mag je weer auto rijden?

En wat zijn jullie ervaringen? Hebben jullie trouwens tegen iedereen verteld dat je een bv hebt gehad, bv op het werk..??

Groetjes Simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo Simone,

Ik be vorige week geopereerd in deze kliniek door deze dokter ! Ik vond het een fijne man en ook de rest van de mensen waren erg aardig.

Ik heb 380 cc gekregen en hoop ook op een volle C uit te komen.

Als je die stap gezet hebt voelt het erg spannend hè ? Op dit forum moet je maar eens gaan lezen en spitten, er staat echt heel veel waar ik iets aan heb gehad, en nu nog steeds heb !

Zeker de eerste week heb je erg veel hulp nodig ! Ik had dat zelf onderschat om eerlijk te zijn. Ben best een bikkel, maar de eerste week is heftig. Daar lijkt nooit een eind aan te komen maar vandaag ben ik al voor het eerst alleen uit bed gekomen en heeft mijn vriend me niet hoeven helpen.

Douchen, eten koken, aankleden, het ging echt niet in mijn uppie, en dan hebben we het nog niet eens over naar de wc gaan ( en de bips afvegen ;-))

Het is natuurlijk bij iedereen anders, maar je moet er echt vanuit gaan dat je even helemaal niets kunt !

Als jij wordt geopereerd mag ik die compressie bh uit en de spanband zoals ik m noem, dus je hebt nog 5 weken om dingetjes te regelen. Ik zou zeker over de eerste week niet te licht denken ! en als je hulp hebt kun je rusten en komt je herstel natuurlijk alleen maar ten goede !

Groetjes,

Maris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maris,

bedankt voor je reactie!!

Ik heb gelukkig net van een vriendinnetje gehoord ( welke ook mee gaat na de operatie ) dat zij een aantal dagen bij mij komt logeren, iig tot aan de vrijdag na de operatie. Lukt het daarna nog niet alleen dan ga ik nog lekker een aantal dagen naar mijn moeder toe. Dus gelukkig heb ik wat hulp!! Ik denk dat ik ook maar alle dagenlijkse spulletjes op het aanrecht zet zodat ik het wel zelf kan pakken...

Zal wel fijn zijn als je straks mooie bh's aan mag!

Wanneer krijg je trouwens te horen hoe laat je er moet zijn?? Ik moet twee uur rijden en mijn moeder en beste vriendin gaan mee dus een hotel is niet echt een optie!

Heel veel succes met het herstel!!

Groetjes Simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jen,

bedankt voor je reactie!! Ik neem aan dat je met de post te horen krijgt hoe laat je er moet zijn... ik zie het tegen die tijd wel!!

Ook al 430 cc, hoor ik veel! Ben jij wel tevreden over de maat? Mag ik vragen welke cupmaat je nu hebt? Kan ik een beetje inschatten of het ongeveer hetzelfde wordt!

Groetjes Simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Simone,welkom :)

een cupmaat kan je niet inschatten hoor,zeker niet wat een ander eraan over heeft gehouden,want het pakt anders uit bij iedereen.

de ene heeft met bv 400cc een grote volle E cup en de ander heeft met 400cc een normale D cup.en ook komt er bij dat de prothesenborsten kleiner zijn en ogen als een echte borst in die maat.

zelfs een arts gokt op wat je ongeveer uitkomt,maar het zal best goed komen als je je wensen goed hebt duidelijk gemaakt :6:

de eerste week is de ergste week,erna gaat het steeds beter,probeer alles op handbereik te zetten,want je mag niet hoog reiken met je armen enzo...

sucses

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Moontje,

bedankt voor je reactie!!

Ik had idd al begrepen dat het per persoon scheelt, ligt aan je bouw ed.

Ik heb idd duidelijk mijn wensen aangegeven en de week erop nog een keer extra gebeld of het echt niet te groot wordt... maar daar hoefde ik me niet druk over te maken!!

Ik ga het laatste weekend maar eens een grote schoonmaak houden en alles op heup hoogte zetten dan moet het helemaal goed komen!!

groetjes Simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja die grote schoonmaak is ook een fijn gevoel he,lekker fris erna als je thuis herstellende bent,en je kan ff niks doen,ja alles beetje op handbereik zetten,je mag ongeveer tot 10kilo tillen en niet met je ellebogen boven je schouders uitkomen en als je iets tilt,met de ellebogen tegen lichaam houden.

ja enorme grote zul je er niet aan overhouden hoor ,maar je zit tegenwoordig al wel gauw op een D cup :rolleyes: en dat klinkt mischien enorm,maar een D cup in prothesen oogt heel anders dan een echte borst in die maat.

goed dat je je zelf goed voorbereid,komt helemaal goed :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Simone,

wat grappig, ik zie dat jij dezelfde operatiedatum hebt als ik.

Ik hoop ook een volle C, kleine D cup te krijgen. Ik krijg daarvoor 350cc en 375cc ( vanwege ongelijke borsten ) en ik heb nu een 75A cup.

Ik krijg net als jij dual plane.

Goed idee om een grote schoonmaak te gaan houden moet ik ook maar eens gaan doen...

Succes aankomende periode met de voorbereidingen!

En dan in januari nieuwe :1bouncingboobs: !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roline,

idd grappig dat we dezelfde datum hebben! Kunnen we samen aftellen! Nog 4 1/2 week!! Ben je al zenuwachtig?

Wordt je ook door accz geopereerd??

Ik ben nu alle tips aan het verzamelen zodat ik er straks ook echt helemaal klaar voor ben!! Misschien dat ik het straks ook wel leuk vind om de grote schoonmaak te doen met de wetenschap dat ik het straks een tijdje niet hoef te doen, haha!! Ik woon alleen en al mijn vriendinnen hebben onderling een rooster gemaakt wanneer ze mij komen helpen! Echt kei lief!

succes met de voorbereidingen en met aftellen!

Liefs Simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Simone,

ik word in de Bergman kliniek geopereerd door Dr Laban.

Ik ben al enorm zenuwachtig en heeeeeel ongeduldig.

Ik wil het liefst morgen!

Wat lief dat je vriendinnen je komen helpen straks.

Dan hoef je je niet druk te maken over je huishouden in elk geval. :6:

Inderdaad nog maar 4,5 week, voor we het weten mogen wij! :7:

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Spannend hè dat aftellen ! Ik ben zelf 4 jaar bezig geweest met de beslissing en toen ik uiteindelijk het consult had ook gelijk knoop doorgehakt en lag ik binnen 11 dagen al op de ok ! Snap dus best dat die 4,5 week voor je gevoel nog lang duren.

Als jullie aan de beurt zijn heb ik die magische 6 weken achter de rug en mag mijn harnas uit !

Lekker veel info vergaren hier, want dat helpt je echt door onzekerheden heen. En ook na de operatie geeft het geruststelling over bepaalde dingen die je voelt enzo !

Ik ga jullie volgen hoor, benieuwd hoe jullie alles gaan ervaren

X maris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Maris,

na 11 dagen, das snel! Maar wel fijn... als je eenmaal de beslissing neemt ( waar je dan meestal al jaren mee bezig bent ) wil je natuurlijk zo snel mogelijk geholpen worden!

Ik heb eind september al de operatie datum gepland voor januari dus ben nu al ruim twee maanden aan het aftellen!! Ruim 3 maanden aftellen duurt wel lang hoor... Maar ik moest twee weken vrij regelen op het werk ( ik kan met kerst en oud&nieuw geen vrij krijgen ) vandaar dat ik pas in januari geopereerd kan worden.

Ik lees ook al een tijdje mee op de andere borstenforum en schrijf alle tips en trucs op, haha!!

Succes met je herstel!

Liefs Simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Marisje,

heerlijk lijkt me dat, als je na 11 dagen al terecht kan. Dan had ik ze nu ook al gehad!!

Ik zit zelf ook enorm veel op dit forum, ik vind het echt heel fijn om ervaringen van anderen te lezen en het is nog gezellig ook! :1:

Jij bent ook nog niet zo lang geleden geholpen zie ik! Succes met het herstellen en ik hoop dat je blij bent met het resultaat.

Liefs Roline

Hoi Simone,

Jeetje zeg, jij bent helemaal al lang aan het wachten...

Dit zijn eigenlijk de laatste loodjes voor jou.

Ik ben nu zelf heel druk met kerst bezig en hoop dat daardoor de tijd sneller gaat ^_^

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roline,

Nog minder dan 4 weken en dan zijn we aan de beurt!!

De laatste week is voor mij snel voorbij gegaan, hoop dat de komende 4 weken ook zo snel voorbij gaan! En de 6 weken erna natuurlijk ook!!

Ik ben vrijdag nog lekker naar de sauna geweest en heb 25 februari weer een dagje sauna gepland, dan kan ik eindelijk met mijn nieuwe borsten pronken, haha!!

Succes de laatste weken!

Liefs Simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Simone,

Ik ben 6 december 2010 geopereerd door dr. van Onselen. Ik denk dat ik een grote C of een kleine D heb.

Ik heb ook gekozen voor 430 cc. Zelf dacht ik in eerste instantie dat dit te groot zou zijn maar ik ben blij dat ik deze keuze gemaakt heb :116: .

X

Yalenka

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi simone

ik kan me het gevoel van aftellen wel heel goed begrijpen word zelf over twee weken bij dr plovier geopereerd..ben ook wel de dagen aan het aftrepen.. spannend he? ...voor je weet is het januari en ben je zelf lekker aan de beurt...slim van je om ook aan de grote schoonmaak te denken ..dacht daar zelf helemaal niet aan ..bne veel te druk bezig met mijn bv..ga toch maar even daar snel mee beginnen aangezien ik aleenstaande moeder ben lijkt me toch wel slim dit van te voren even te doen ...

groetjes emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Simone,

Ja, het gaat hard he! Gelukkig maar, want we zijn allebei lekker ongeduldig :141:

Ik vind het al knap van jou dat je nu naar de sauna gaat, ik durf dat dus niet omdat ik me zo schaam voor mijn mini boobies :11:

Maar wie weet plan ik in februari ook wel een dagje sauna!

Zie jij nog ergens tegenop, of zie je het allemaal wel zitten?

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roline,

We zijn idd erg ongeduldig, haha!!

Ik ga al vanavond mijn 18e naar de sauna en vond dat in het begin wel erg moeilijk omdat ik me ook schaamte voor mijn boobs maar merkte al snel dat het in de sauna allemaal niet zo uitmaakt... daar wordt je toch niet echt bekeken... Maar ik denk wel dat ik in februari wat vrijer rond loop in de sauna!! Nu heb ik altijd mijn handdoek om of badjas aan!

Ik ben gelukkig nog niet zenuwachtig voor de operatie.... ben wel heel erg benieuwd naar het resultaat en het herstel.. daar zie ik wel heel erg tegenop! En hoe is het met jou zenuwen..??

Liefs Simone

Hoi Emmy,

Over twee weken al!! Spannend! maar wel fijn dat je bijna aan de beurt bent! Hoeveel cc krijg je?

Toch wel fijn he als je huis helemaal schoon is voor de operatie... hoef je je daar niet meer druk over te maken de eerste paar dagen! Krijg je wel hulp na de operatie omdat je alleenstaande moeder bent?

Groetjes Simone

Hoi Yalenka,

ook al 430 cc, dat hebben er veel welke door dr. Van Onselen geopereerd zijn! Zit vast korting op ;-) Maar een grote c kleine d klinkt goed, das wat ik ook hoop te krijgen!! Stelt toch wel weer een beetje gerust...

Hoe gaat het met het herstel?

X Simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Simone,

Het gaat heel goed met mijn herstel. Aanstaande maandag gaan de hechtingen eruit.

:1boobs: 430 cc korting :rolleyes: klinkt goed.

X

Yalenka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Simone,

met mijn zenuwen valt het ook nog wel mee, ik verwacht dat dat in januari gaat komen, nu lijkt het nog zo ver weg!

Ik heb hetzelfde als jij, de operatie zie ik wel zitten, maar het herstel wat minder.

Ik hoop dat het meevalt...

Afwachten maar he.

Eerst druk zijn met de feestdagen, ik moet dit weekend nog zoveel doen!

Ben jij ook zo lekker druk nu?

Dan gaat de tijd wel lekker snel! :6:

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marisje,

het ligt aan je bouw en lichaam hoeveel cc erin gaat voor het gewenste resultaat. Sommige vrouwen zijn met 200 cc ineens twee cupmaten groter, terwijl voor iemand die wat breder/flinker is 200 cc 1 cupmaat is...

Ik heb nu een 80 A en ze verwachten met 430 cc een grote C kleine D.

Groetjes Simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Voor degene welke nog een bv moeten ondergaan... en waarbij dit in de winter gaat gebeuren heb ik nog een goeie tip:

Koop van die antivries ruitenspray zodat je niet hoeft te krabben!! Na 10 dagen mag je natuurlijk gewoon weer auto rijden maar kun je denk ik nog niet je ramen schoon krabben...

Wilde dit natuurlijk wel even met jullie delen!

Groetjes Simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.