Ga naar inhoud

Simone : 10 januari 2011 : Dr.van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hoi Simone,

ik ben nu 5 dagen p.o en ik heb nog wel een tip voor je.

i.p.v.alles op de aanrecht te zetten kun je ook een opstapje gebruiken,

zo<n ding die kleine kids ook gebruiken bij de wastafel, en om enigzins vd bank op te staan

zet ik eerst mijn voeten op de tafelrand, pak met mijn handen de onderkant van mijn bovenbenen vast( ter hoogte van je knie zeg maar) en laat dan mijn benen naar de grond zakken,

dit gebruik ik ook om uit bed te komen.

Veel succes met je a.s.bv, ik zou eerst ook 10jan.geholpen worden,

maar ben nu in een ander ziekenhuis geholpen , want daar kon ik eerder terecht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Roline,

Volgens mij wil iedereen hier dezelfde maat, haha! Een grote c kleine d...

Ik heb mijn laatste kerst dingen gedaan en ga de komende weken gewoon heel hard werken zodat de tijd snel voorbij gaat!!

Ik moet werken met de kerst dus hoef me dit jaar niet druk te maken over het eten ed... maar had het toch wel graag gedaan, dan was ik meer daar mee bezig geweest!

Fijn dat jij je wel even in de feestdagen kan storten!!

Liefs Simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ja daar lijkt het wel op, wel zijn in ieder geval niet heel orgineel met onze volle C cup straks. :1bouncingboobs:

Ik hoef me ook niet druk te maken over het eten hoor, want we eten niet thuis.

Maar we vieren de kerst zowel bij mijn ouders als bij mijn schoonouders met cadeautjes en gedichten, dus dat moet ik wel allemaal regelen. :60:

Verder ben ik ook heel druk aan het werk.

Dus de tijd vliegt!

Morgen nog maar 3 weken! :3:

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo allemaal,

Ik heb gisteren te horen gekregen dat ik maandag de 10e om 06.15 uur binnen moet zijn bij de kliniek.....! Volgens de routeplanner is het anderhalf uur rijden maar ik ga er toch twee uur voor uittrekken... wordt dus erg vroeg opstaan!

Heeft iemand een ideen hoe laat je dan ongeveer geopereerd gaat worden..? En na hoeveel uur mag je weer naar huis..??

Liefs Simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Afgelopen maandag ben ik voor de 2e x geopereerd bij Dr. Van Onselen/Accz in Bocholt. Voor mij was het ruim 2 uren rijden.

Wij moesten er zijn om 09.15 uur en ik ben om ongeveer 10.30 uur meegenomen voor de voorbereiding (kleding uittrekken, zo'n sexy operatiehemdje aan, blauwe plastic slofjes etc.), later kwam Tobias de duitse anesthesist voor het infuus-dingetje aan te leggen en nog geen 15 min. later lag ik al op de operatietafel.

Om 12.20 uur werd ik van de bijkomkamer/vercouver naar de kamer gebracht. Edwin (pardon, dr. Van Onselen) is nog 2 x wezen kijken en controleren en om 15 uur mocht ik naar huis.

Nu heb ik zelf nooit niet veel last van de narcose, dus ik was vrij helder.

Tip: neem een kussen mee voor de terugweg, die kun je onder je borsten leggen/zetten zodat je enigszins wat steun hebt. Had ik de 1e keer wel mee en nu vergeten. Maar... ik heb 't overleefd! :)

Het gaat nu goed, heb weinig last. Veel minder dan vorig jaar. Maar, vorig jaar was de 1e week een echte hel. Mijn eigen brood klaarmaken lukte nog niet eens.

Je hebt gewoon echt hulp nodig.

En de cupmaat? Tsja... hangt zo enorm veel af van wat je zelf al hebt aan borstweefsel. Er zijn vrouwen die een A hebben, 430 cc erbij doen en vervolgens op een dikke D uitkomen. :1boobs:

Ik heb van mezelf zo goed als niets qua borstweefsel, heb de eerste keer (11 jaar terug) 260 cc gekregen en kwam uit op een B. Vorig jaar de 1e wissel gehad en 430 cc gekregen: 75C, maar dat was niet wat ik wilde. Bovendien wat andere complicaties, dus nu 600 cc en het is afwachten wat het wordt.

Ik verwacht een D-E cuppie.

:1bouncingboobs:

Dames, heeeeeeel veel succes.

Je wordt er als een prinsesje behandeld en je bent in zeer goede handen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Simone,

zo, jij mag lekker vroeg zeg!

Ik moet zelf om 10.30 aanwezig zijn en wordt dan een uur later geopereerd, dus als dat bij jou ook zo is zou je om 7.15 geholpen worden.

Maar ik weet natuurlijk niet of dat bij jou kliniek hetzelfde gaat.

Spannend he, nog een paar nachtjes!

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames,

Ook ik word a.s maandag geopereerd door het ACCZ alleen dan door dokter Kruppa. Ik heb ook gekozen uiteindelijk voor 430cc, vind het nu wel erg spannend worden en vond het kiezen van de grote erg lastig ben een keer terug geweest om nog eens te passen.

Succes maandag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

IK HEB ZE!!!!

en wat is de operatie meegevallen!! Ik moest om 06.15 uur binnen zijn in Bochelt. Dus ik vannacht om 03.15 mijn bedje uit om voor de laatste keer zelstandig lekker uitgebreid te douchen... om 06.10 uur waren we er. Ik was samen met mijn beste vriendinnetje en mijn moeder, welke zenuwachtiger waren dan mij!! Ik ben gewoon helemaal niet zenuwachtig geweest... Om 06.30 uur werd ik meegenomen naar een kamertje waar ik me moest uitkleden en het o zo mooie operatieschort aankreeg. Ik kreeg een pijnstiller en alles werd nog eens uitgelegd door een vriendelijke verpleegster. Daarna kwam de anesthesist welke helaas Duits sprak, iets wat ik niet spreek en versta! Gelukkig kon mijn moeder vertalen, en hij had nog wat vragen en vertelde alles over de narcose. Daarna kwam Dr. van Onselen welke nog foto's maakte en alles aftekende.

En om 06.50 uur mocht ik naar de OK waar alles aangesloten werd en waar iedereen heel rustig en vriendelijk was... ongeveer 5 min later lag ik heerlijk te slapen!!

Om 07.55 uur werd ik wakker in de uitslaapkamer, daar was ik om 07.45 uur naar toegebracht. Toen ik wakker werd lag ik te trillen maar daar kreeg ik meteen een spuitje voor waardoor het stopte. Ik had het ook aardig koud en kreeg een blower onder de dekens welke warme lucht onder de dekens blies... erg fijn!! Rond 08.30 uur werd ik naar een andere kamer gebracht waar ik in bed kon liggen en waar mijn moeder en vriendinnetje weer bij me mochten komen. Ik voelde helemaal geen pijn en was ook niet misselijk alleen maar een beetje moe. Na wat controle's, uitleg, wat eten, drinken en plassen mocht ik om 11.45 uur weer naar huis!!

Op de terug weg kreeg ik wel wat last van mijn rug en ribben maar niet heel erg gelukkig!

En nu is het 19.00 uur en heb voor de zekerheid alvast wat pijnstillers genomen en het gaat redelijk goed! De eerste pijntjes begin ik nu te voelen... druk op mijn borst en opstaan wordt al wat moeilijker... Ik heb voor de zekerheid een elastiek om mijn armen heen gedaan zodat ik mijn armen tegen mijn lichaam aan hou... wel lastig hoor dat je echt niets zelf kan!! Maar gelukkig heb ik hulp!!

Voor degene welke twijfelen of ze het moeten doen, DOEN!! De operatie valt allemaal wel mee!

Ik heb net even het resultaat bekeken en het ziet er nu al goed uit! Natuurlijk veel te hoog maar wel een hele mooie maat!

Liefs Simone

PS: Roline het is het met jou??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik ben Simone en 26 jaar. Zoals bijna iedereen hier ben ik ontevreden over mijn borsten. Ik ben 1.76 groot en weeg 75 kilo, heb maat 40 dus een redelijk normaal figuur. Het enigste wat niet klopt zijn mijn bosten, heb nu cup 80A wat echt niet in verhouding is!

Daarom heb ik 4 consulten gehad bij verschillende arsten waaronder bij dr. van Onselen ( accz kliniek ). Hier had ik zo'n goed gevoel bij waardoor ik heb besloten een borstvergroting te doen en wel op maandag 10 januari 2011!! Erg spannend....

ik krijg 430 cc anatomisch dual plane. Ik hoop een volle C of een D cup te krijgen... Omdat 430 cc zo groot klinkt ben ik wel een beetje bang dat ze te groot worden. Ik heb gepast en de prothese gekozen welke ik het mooist vond staan ( en natuurlijk advies gehad van een vriendinnetje ) en kreeg daarna pas te horen welke maat het werd en de hoeveelheid cc.

Ik heb er echt super veel zin in!! Zie alleen wel tegen de herstelperiode op... Ik heb twee weken vrij en doe daarna 4 weken rustig aan op het werk ( heb een redelijk fysieke baan )

Ik woon alleen en heb daardoor wat minder hulp, hebben jullie hier nog tips voor?? Bijvoorbeeld mbt douchen, aankleden, haar doen ed? En wanneer mag je weer auto rijden?

En wat zijn jullie ervaringen? Hebben jullie trouwens tegen iedereen verteld dat je een bv hebt gehad, bv op het werk..??

Groetjes Simone

hoi simone.

ik zag dat je vandaag een bv hebt gehad,

ik moet op 27 jan op consult, mijn vraag aan jou is nu moest jij ook naar duitsland voor de bv ?

want dat wordt wel gezegt maar weet niet of dat wel zo is.

groetjes Rosie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Simone,

fijn dat het bij jou ook allemaal goed is gegaan.

Bij mij ging het ook prima.

Ik ben er al erg blij mee. :1bouncingboobs:

Hoeveel CC heb jij uiteindelijk gekregen?

En hoe gaat het nu met de pijn?

Ik voel het nu wel een flinke spierpijn en af en toe steken in mn borst.

Ben benieuwd hoe het nu met jou is.

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rosie,

de operatie is idd in Duitsland, de gesprekken en de controle zijn in Nederland. Maar de kliniek in Duitsland is niet heel veel verder rijden hoor!

Succes met je consult, het is een hele fijne kliniek!

Groetjes Simone

Hoi Roline,

Mooi dat het bij jou ook goed is gegaan! Ik heb in beide borsten 430 cc gehad, zoals ze in het begin verteld hadden, en jij??

Ik heb vannacht de eerste pijntjes gekregen, ik kan niet zelf uit bed komen en van de bank opstaan is ook geen pretje. Maar als ik eenmaal zit valt het allemaal wel mee!! Ik heb vandaag al lekker gedouched en was wel blij dat die strakke bh en de band ff uit kon.

Het resultaat bevalt me wel!! De prothese zit natuurlijk veel te hoog en ze moeten nog zakken maar ik vind ze nu al mooier!! En gelukkig niet te groot!!

Succes met je herstel!

Liefs Simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Simone,

ja ik ken dat, mijn man moet me gewoon omhoog helpen als ik uit bed wil.

Ik hoop dat ik dat snel weer zelf kan.

Ik heb 375CC en 400CC gekregen, omdat mijn borsten niet even groot waren.

Ik heb nog niet durfen douchen, ik vind het best eng om die bh uit te doen.

Maar ik ga het vanavond of morgenochtend toch maar proberen.

Bij mij zit het ook nog heel hoog, maar als het goed is gaat dat binnenkort zakken.

Jij ook heel veel succes met herstellen meid.

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.