Ga naar inhoud

Marade : 19 januari 2018 : Dr. Klein : Baulandkliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Marade:

Ik ben vrijdag om 09:30 aan de beurt :o Gelukkig soort van vroeg, want anders moet ik zo lang nuchter blijven hahaha. 

Ik ben ookook gebeld door de anesthesist,maar ik lag nog te slapen... ik terugbellen was ze ff niet bereikbaar dus ze belt vanmiddag terug..

9.30 is een mooie tijd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Melis93 jaaa het jou bellen/terugbellen is uhm.. een beetje onhandig geregeld maargoed snap dat ze het druk hebben! Ben gewoon aan het werk nu ook haha. Heb trouwens wel aangegeven dat in de mailbevestiging dus staat dat je 2 wkn van tevoren al gebeld wordt maar dat het 2 dagen is en ze zouden het aanpassen voor de toekomst! Hoe staat t bij jou met de zenuwen inmiddels :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Marade:

@Melis93 jaaa het jou bellen/terugbellen is uhm.. een beetje onhandig geregeld maargoed snap dat ze het druk hebben! Ben gewoon aan het werk nu ook haha. Heb trouwens wel aangegeven dat in de mailbevestiging dus staat dat je 2 wkn van tevoren al gebeld wordt maar dat het 2 dagen is en ze zouden het aanpassen voor de toekomst! Hoe staat t bij jou met de zenuwen inmiddels :ph34r:

Ik bel zo ff zelf nog een keer terug..duurt mij te lang dat ze terug bellen..

Ik heb al vakantie dus ben heel t huis aan kant aan t maken..

Opzich nog niet echt zenuwen, enige zenuwen die ik heb is voor de narcose.. voor de rest meer spanning van hoe t uiteindelijk gaat worden, hoeveel pijn ga ik hebben, kan ik straks me werkblousjes wel weer aan en me giletje.. ik draag met kleding een S en zover ongeveer is gezegd word t een G cup.. heb zondag wat kleding gehad van me moeder nog voor me verjaardag.. toch maar wat Mtjes meegenomen..

 

Toch ff terug gebeld en alles was in orde bij mij. Ze wilde alleen mjj niet vertellen hoelaat ik aan de beurt ben. Daarvoor zou de planning nog kortdag contact met me opnemen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Melis93 nahh wat raar want mij kon ze t wel doorgeven vanmorgen :( ben inmiddels ook gebeld weer door de anesthesiste Laila oid. 

 

Narcose vind ik ook spannend maar komt vast gewoon goed en bij jou ook!

 

Snap idd dat je ook wat bovenkleding in M hebt gekocht haha, ik ben ook nog bezig om mn stapel shirtjes en hemdjes uit te zoeken. Heb vorig weekend bij de Pri.Mark ook even wat hemdjes gekocht in maat 40 idd haha en al mn vesten en blousjes klaargelegd

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Marade:

@Melis93 nahh wat raar want mij kon ze t wel doorgeven vanmorgen :( ben inmiddels ook gebeld weer door de anesthesiste Laila oid. 

 

Narcose vind ik ook spannend maar komt vast gewoon goed en bij jou ook!

 

Snap idd dat je ook wat bovenkleding in M hebt gekocht haha, ik ben ook nog bezig om mn stapel shirtjes en hemdjes uit te zoeken. Heb vorig weekend bij de Pri.Mark ook even wat hemdjes gekocht in maat 40 idd haha en al mn vesten en blousjes klaargelegd

Is dan inderdaad wel erg vreemd dat jij wel je tijd al heb en ik nog niet XD maarja misschien morgen.

Vond t wel moeilijk om blousjes enzo in de maat M te kopen, heb beetje een obsessie voor.de maat S/36:blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jessie1995 @Roeppies @Tattoo greet Tot nu toe is get allemaal erg goed te doen moet ik zeggen!Het voelt niet lekker, maar pijnlijk is niet echt het juiste woord. Oncomfortabel is het meer! Net halfzittend geslapen met 4 kussens in mn rug en een nekkussen (zo een soort donut haha) en was wel even fijn! Hoe gaat het met jullie allemaal vandaag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was lekker vroeg wakker haha en net al even wat gegeten en medicijnen genomen. Slapen was ook wel prima te doen maar merk dat ik uit automatisme gewoon toch van alles wil doen<_< Vriendlief helpt enorm goed met alles waar t niet lukt!Die band word ik wel nu al gek van, grrrr die drukt ook onwijs onder mn oksels en dat is niet ekt fijn. @Melis93 hoe ging jouw eerste nachtje??

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Marade:

Was lekker vroeg wakker haha en net al even wat gegeten en medicijnen genomen. Slapen was ook wel prima te doen maar merk dat ik uit automatisme gewoon toch van alles wil doen<_< Vriendlief helpt enorm goed met alles waar t niet lukt!Die band word ik wel nu al gek van, grrrr die drukt ook onwijs onder mn oksels en dat is niet ekt fijn. @Melis93 hoe ging jouw eerste nachtje??

Mijn nacht is heel goed gegaan! Ik heb.om 8'00 medicatie genomen, me broer gebruikt maagbeschermers dus die neem ik ook van hem tot maandag.

Ik heb daarna nog lekker geslapen tot 10.00.

Ik heb nu wel meer spierpijn en stijf maar t is draagelijk.

Waarom draag jij wel een band? En ik bijv niet, we zijn toch door dezelfde geopereerd XD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-1-2018 om 10:52 zei Melis93:

Mijn nacht is heel goed gegaan! Ik heb.om 8'00 medicatie genomen, me broer gebruikt maagbeschermers dus die neem ik ook van hem tot maandag.

Ik heb daarna nog lekker geslapen tot 10.00.

Ik heb nu wel meer spierpijn en stijf maar t is draagelijk.

Waarom draag jij wel een band? En ik bijv niet, we zijn toch door dezelfde geopereerd XD

Beetje late reactie maaaar: ja goede vraag! Haha misschien zat het bij mij hoger dan bij jou oid? Moet wel echt een extra BH gaan kopen alleen ik kom er niet echt uit welke.. Tips zijn welkom:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Marade:

Beetje late reactie maaaar: ja goede vraag! Haha misschien zat het bij mij hoger dan bij jou oid? Moet wel echt een extra BH gaan kopen alleen ik kom er niet echt uit welke.. Tips zijn welkom:)

Ik wil ook een extra bh kopen, had nog voor me bday en operatie van me broer kadobon gehad van honkemoller.. 

Je mist toch de steun als de ene in de was zit en aan t drogen is.

Misschien straks ff langsgaan en heel stiekem kijken naar toekomstige maten :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.